piątek, 14 lutego 2020

Big Brother S07E37 PoV Comp, Veto Meeting, Week 12



Poprzednio w Biiig Brother.
Po raz pierwszy w edycji mielismy remis, który musiał złamać Seekir. Postanowił
on wyeksmitować Anję. Po zbliżonej walce o HoH Pati zdobyła perfekcyjny wynik i sięgnęła po koronę po raz czwarty. Jej mysli krazyly wokół dużych ryb, ponieważ niezły z niej wędkarz. Pati uknuła plan eliminacji seekira, ktory spalil na panewce poniewaz ten sam zgłosil sie jej do eliminacji.
Krystian potowarzyszyl mu na bloku.


Krystian: I will be the last fb's sluts standing




Pati:    Krystian mam z toba najslabszy kontakt z calego castu, wiec ta nominacja jest chyba zrozumiała. Seekir sam do mnie napisales, zebym ciebie nominowala, więc to robię. Powodzenia w veto i przepraszam za mały odzew, byłam w kinie :P


Pati: Ta ceremonia nominacji została zakończona.

DAY 83

Krystian: kolejny raz jestem nominowany ale przetrwam to!

Pati: myslalam jak tozrobic zeby nikt sie nie wkurzyl, i zrobilam to. krystian sie sam zaoferowal i seekir ktory jest celem rowniez.

Seekir: i w sumie dobrze, prosilem bo mam juz dosc tej gry i nie mam ochoty z nikim gadac xd

DAY 84

Meciek: Pati mnie ocalila i pytala czy uratowałbym sandre jakby byla nominowana, ale ona jej nawet nie nominowala xd

Meciek: moja cierpliwosc do tej gry jest bardzo ograniczona

Seekir rozmyslal

Seekir: nie bede sie raczej starał w veto

Seekir: odpadne raczej i bede mogl dac na pati glos w finale xd

Seekir: mama nadzieje ze w finale bedzie specia i pati

Seekir: sandra nie zasluguje na finał, jak w nim bedzie to ja exposne

Pati nie kontaktowała, ponewaz wielki brat dał im na mikołajki alkohol

Pati: jestem drunk 

Krystian miał prosbe

Krystian: Wielki bracie, riggnieszp ode mnie?

Pati została zirytowana przez sandrę

Pati: Sandra do mnie napisała mowiac ze moze lepiej wywalic mecka bo to on bardziej zagraza. staralm sie byc spokojna. obiecywala mi ze jest po moejj stronie i chce wyalic seekira, mowi ze na niego da i teraz po nominacji od razu wariuje. gratulacje sandra przestan macic 

Pati: wlasnie sobie kupila nominacje na zastepce i nie obchodzi mnie czy wtedy odpadnie seekir czy ona. po raz kolejny tylko udaje ze z nim nie gra i boi sie czegokolwiek zrobic. ktokolwiek zostanie jestem w raczje dobrej pozycji.

Nastało zadanie o Veto


To zadanie nazywa się "THE HORSE"

Jak się domyślacie jest to tradycyjne zadanie. Będziecie się teraz poruszać po planszy ruchem KONIA. (załącze na obrazku jak to wygląda). Pole na które ktoś stanął - nie bierze dalej udziału w grze. Gdy ktoś nie ma możliwych pól do ruchu - odpada z zadania. Ostatnia osoba wygrywa.

Kolejność wykonywania ruchów, taka sama jak to z jaka szybkością wybraliście pola.

W trakcie zadana Pati do czegosdoszla.

Pati: Spectara specjalnie w moja strone szla zeby mnie zablokowac. nie powinna czegos takiego robic wiedzac ze ejstem HoH.

Uczesnticy w trakcie zadania porozumiewali się. Sandra z Pati. Krystian z Pati. Meciek z Pati. Specia z Pati. Wszyscy z pati oprocz Seekira.  Sandra w trakcie zadania myslala tylko o tym, zeby seekir je przegrał.

DAY 85

Sandra rozmyslala nad swoja gra

Sandra: wiem ze miala negatywny epizod zdaje sobie z tego sprawe

Sandra: ale kazdy chyba tak ma za peirwszym razem

Sandra: mimo wszystko mi sie podoba ta gra, wiem ze nie mozna jej traktowac powaznie i nie mozna miec parcia. co ja bede robic jak to sie skonczy xd

Sandra uznala ze tylko pati ją wspierala

Sandra: chce zeby pati wygrala. Tak ona jedyna do mnie napisala po tej sytuacji z seekirem i ze speca I napisala mi ze mimo wszystko nie zasluzylam na to I ze mi pomoze

Pati: Sandra mi mowi ze z kazdym wygram  ale zeby wygrac najpierw trzeba dojsc do konca

Uczestnicy konsultowali się w czasie zadania.

Meciek: pati do mnie pisze na fb nawet xd

Meciek: zablokowalem na zadaniu tego fajfusa. i did dat

Sandra i Meciek dogadywali się w kwestii zadania.

Meciek: ALE ZE MNIE VETO QUEEN WYGRAM TO GREAT WEEK VBEDZIE


1st Meciek - H8 -> I6 -> J8 -> H7 -> I5 -> H3 -> J4 -> H5 -> I3 - J1 - > H2 -> F1 -> G3 -> H1 -> J2 -> I4 - WIN
2nd Krystian - B3 -> D4 -> E2 -> F4 -> D5 -> B6 -> A4 -> C5 -> E4 -> D6 - > C8 -> D10 -> B9 - C7 -> A8 -> B10 OUT
3rd Spectara - E6 -> G7 -> E8 -> G9 -> E10  -> C9 -> D7 -> E9 -> G8 -> H10 -> F9 - > D8 -> B7 -> C10 - OUT
4th Sandra - E5 -> G4 -> E3-> G2 -> H4 -> F3 -> G5 -> F7 -> H6 -> I8 - > J10 - > H9 -> I7 - G6 OUT
5th Seekir - A1 -> C2 -> B4 -> A2 -> C1 -> D3 - B2 -> C4 -> A3 -> B5 - > C3 -> B1 -> D2 OUT
6th Pati - A10 -> B8 -> C6 -> E7 -> D9 -> F8 -> G10 -> I9 - > J7 = OUT






Krystian: Gratulacje, grałeś strategicznie, zasłuzyles na to otwiera szampana

Specia miała inne oczekiwania

Spectara: Bardziej liczyłam ma to, że Mećka uda nam się wyeliminować w tym weeku, no ale dobra. Pati i tak znowu wyczynia jakieś abrakadabra i stwierdziła, że musi odpaść Seekir. Jak mi jeszcze powiedziała, że "dla niej liczy się to by sprawić by rozgrywka na sam koniec była bardziej interesująca", to aż spadłam z konia Krystiana.

Spectara: No ale whatever. Seekir i tak był na celowniku i tak. A że ma znowu emocjonalny rów mariański, to nawet prosi by go nie ratować. Spełnię jego ostatnią wolę. Chociaż przyznaję, że wolałam by mój kop w dupę był bardziej sensacyjny, a nie jakieś Vensiowe złoża pomruków przeznaczenia.

Meciak chciał uraotwać Krystiana. co nie podobalo sie pati

Pati: eh ni  chce tego, ale jak mus to mus. krystian obeical ze da na seekira. a w zastepstwo dam specie. bo z sandra mam blizszy kontakt

Pati: Powiem sandrze ze meciek moze uratowac krystiana 

Specia wspominała Mikołajki

Spectara: Z tego wszystkiego zapomniałam zrobić komentarz na temat eksmisji Anji. No nie powiem, to było nawet lepsze niż Mikołajki albo gwiazdka  I w końcu KONIEC czytania jebanego słowa "klasa". Jezu dziękuję Ci, od jutra zaczynam chodzić do kościoła

Meciek był dumny

Meciek: Bede w f5 nie bedąc ANI RAZU nominowany. i guess everyone loves me

Seekir prosił o eliminacje

Meciek: troche wspolczuje seekirowi w jury house wszsycy sie rzuca na niego

Seekir: napisalem im ze ze kamil nie pozwalal mi rezygnowac wiec pomoglem tylko wywalic anje i poporislem pati o nominacje


M<eciek myslal o swoich ruchac

Meciek: : sksksks moj najwiekszy ruch to to hoh gdzie odpadła Charlotte And thats the tea sksksks XD

Pati rozmawiała z Sandra

Sandra: Meciek moze uzyc Veto, ale pati da specie i i tak odpadnie seekir. glosujemy na 100% na niego

Sandra: pati mowi ze ze nawet jak on wyrga hoh to jak osoba nienominowana wygra veeto to jest szansa na to ze krystian odpadnie to by bylo piekne

Sandra byla wkurzona na mecka

Sandra: ugadalam sie z im ze ma nie uzywac, a chuj uzyje xd

Pati rozmawiała ze Specią, która mówiła jej ze lepiej zeby Pati na zastępstwo nominowała ją, bo obawiała się, że krystian by chciał wyeliminować z gry Sandrę.

Spectara: Bezpieczniej bedzie jak ona da mnie

Pati:  martwie sie o reakcje ludzi jak ich nominuje a potem oni sie mi zglaszaja na blok problemy usuwaja sie same









Meciek: Hej wszyscy. Czas na ceremonie Veto.

Meciek::  Seekir oraz  Krystian zostali nominowani przez Pati do opuszczenia gry.  Jednak mam moc do zawetowania jednej z  nominacji.

Meciek: Dam wam teraz szansę, aby mi powiedzieć, dlaczego powinienem użyć veto na Was.


Krystian: Maciek, powinienes użyć veto na mnie. Wiem ze to zrobisz bo jesteś ikona, legenda, autorytetem, inspiracją, i przede wszystkim nie jesteś Hollywood friend. Kisski lofki

Seekir: Nie wiem czy użyjesz veto na mnie czy nie, ale jesli chcesz to użyj : )


Meciek: Po tej przemowie Krystiana odebrało mi to chęci na zrobienie tego, aczkolwiek zdecydowałem się użyć veto na Krystianie.

Meciek: Pati - ponieważ zawetowałem twoją nominację teraz musisz wskazać zastępcę.

Seekir: Pati daj Specie to będziesz icon i legend

Pati: Moim zastępczym nominowanym jest Spectara. Przepraszam, ale wydaje mi się ze tak bedzie najlepiej.


Meciek: Ta ceremonia Veto została zakończona.










CONFESSIONALS
WEEK 12

Pati 8+9    (351)
Meciek 2+8     (200)
Sandra 5+7    (246)
Seekir 4+6  (232)
Spectara 1+4   (280)
Krystian 7+2     (192)

7.Anja   (323)
8.Chanel   (145)
9.Patryk  (110)
10.Patka (126)
11.Duncan (182)
12.Charlotte   (77)
13.Mikki   (148)
14.Rafix     (121)
15.Frio   (66)
16.Rafi   (51)
17.Felixuss   (13)
18.Dark (25)
19.Venstey  (35)
20.MD   (7)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Big Brother S07E43 Season Finale

To było wyczerpująće 99 dni dla produkcji i dla zawodników I to własnie dziś mija deadline sezonu. Dziś ktoś zostanie zwycięzcą Bi...