piątek, 14 lutego 2020

Big Brother S07E38 Eviction W12, HoH Comp W13

87 dni za nami. Finałowa szóstka zaraz skurczy się do piątki. Napiecie rośnie,
klotnie widac w eterze. A ze Spectarą i Seekirem na bloku jedno jest pewne - ktoś z nich
w koncu opuści dom Wielkiego Brata. Welcome to Big Brother.


Poprzednio w Biiig Brooother.
HoH seekira zakończyło się wielką kłótnią pomiedzy nim a Anja
jednak to dla Anji skonczylo sie to tragicznie. Po tym Pati wygrała HoH nominowała Krystiana oraz Seekira. Celem na tydzień był Seekir, który sam chciał odpasść z gry. Po wygraniu Veto przez Meciek ten złamał dane słowo i nie zostawił nominacji bez zmian zmuszajac pati do nominowania kogos - wybrała Spectare.

Sandra: a chuj uzyje



DAY 85

Meciek: Pati - ponieważ zawetowałem twoją nominację teraz musisz wskazać zastępcę.

Seekir: Pati daj Specie to będziesz icon i legend

Pati: Moim zastępczym nominowanym jest Spectara. Przepraszam, ale wydaje mi się ze tak bedzie najlepiej.

Seekir: Jeszcze moglas byc stupid slut i fake whore, good decision

Meciek: Ta ceremonia Veto została zakończona.

Spectara: Już to obgadałyśmy wcześniej z Pati, sama ją poprosiłam by mnie dała na replacement. Jakby dała Sandrę, to Seekir by nie odpadł. Krystian wolałby głosować na nią. A tak to jest cień szansy, że Krystian się odwdzięczy za to, że ratowałam mu też dupsko. Śmieszny jest ten Seekir teraz, dziwi mi się na pw teraz, że "wow ale dlaczego Pati Cię dała o co chodzi przecież mieliśmy mieć super trójkę wow". Gdyby tylko wiedział co się działo za kulisami tej "super trójki". :heart:

Seekir: Pati okazala sie na koniec falszywa. chciala zebym sie ja pozbyl mecka a nie ona bo stracilaby glosy wszystkich housewives

Meciek: HE IS DESPERATE D E S P E R A T E

Krystian: Meciek mnie sciagnal a Pati dała Specie i dlatego ma ból dupy

Pati: Nie skomentuje zachowania seekira podczas meetingu. niech mnie nie angazuje w swoje klotnie

Spectara była ucieszona

Krystian: Nie zaglosuje na spectare i meciek tez nie

Spectara: Najs, Krystian mnie już zapewnił, że na mnie nie głosuje. MAŁO TEGO, mówi, że Meciek TEŻ na mnie nie zagłosuje. Sandra to moja atomówka Bójka, więc wiem, że mogę na nią liczyć. 

Specia porownala sie do atomowek

Spectara: W sumie to my i Pati to taka drużyna atomówek. Ja jestem Brawurką, Sandra Bójką a Pati Bajką. Wiadomix, że niby mogą szykować tam na mnie jakiś blindside. Ale to byłoby skurwysyństwo, a każdy zostanie ukarany za skurwysyństwo.

Krystian sie cieszyl z osiagniecia

Krystian: Stało się. Taka ikona jak ja jest w finałowej 5.

Seekir zaczal pisać do Pati

Pati: jest mi autentycznie przykro :9 powiedzial ze moj sojusz z tymi housewives byl bardziej prawdziwy niz moje inne relacje z nim, sandra, spectara. z jego wiadomosci wynika ze uwaza mnie za ich pionka, bo nie dalam mecka i bronilam anji trudno zrozumiec ze bronilam anji bo ona by mnie nominowala, a mecka nie dalam bo to bylo nie oplacalne?

Pati: razem ze specia i sandra uznalysmy ze trzeba sie pozbyc zagrozen, ja wygralame hoh i zdecydowalam ze lepiej pozbyc sie seekira chociaz specia wolala mecka.  po eliminacji seekira zostana w grze dwie dwojki: Krystian i Meciek oraz Sandra i Specia. Obie te dwojki sie nie lubia i ja jestem po srodku. a to juz jest f5. nie obchodzi mnie to co seekir mowi, moze sie zachowywac jak patryk, ale wierze ze w koncu ogarnie
p

Pati: Specia mowi ze seekir jest zly bo udalo nam sie zachowac cos w sekrecie przed nim i wyklina bo mysli ze to moje fanaberie a nie plan. cos w tym na pewno jest, bo on zawsze lubi miec ostatnie slowo sandra mi mowi ze mam sie nim nie przejmowac i tak zrobie

Seekir: nie jestem na nia zly, ale nie rozumiem tez. bo mielismy miec sojusz ze specia w trojke a jestesmy ja i specia nomnowani na jej hoh. koncowka jest zaskakujaca

Sandra: mowie pati ze nie warto sie przejmowac nikim. bo to nasze zachowania sie liczą i nie powinnismy patrzec na oceny innych

Spectara myslala

Spectara: Seekir teraz pidrzy się na Pati, że jest fałszywa i w ogóle i tak dalej. Tak jakby dlaczego, po co. xD Sam chciał przecież odpaść teraz. Mało tego, ile to on razy już nie chciał odejść.

Spectara: Dochodzę też do wniosku, że to niewygrywanie wyzwań tylko mi się opłaciło. Wyszło na dobre. Myślę, że to też element dzięki któremu jestem właśnie tu, a nie gdzieś w pre-jury. Przyznaję, że przed rozpoczęciem sezonu miałam plan by thrownąć wszystkie HoH i tym podobne, żeby nie być uznawana za threata. Walić, że wyszło na moje - szkoda, że nieintencjonalnie. XD Przynajmniej zamiast cisnąć w wyzwaniach mogłam skupić się na socialu i nawiązywaniu układów. Może nawet nie że mogłam, a musiałam.

Spectara:  Co było też trochę moim przekroczeniem osobistych granic. Bo nie ukrywajmy - nie jestem towarzyska, nie lubię pogawędek, nie lubię bondować. A mimo to zgadałam się z wieloma ludźmi z którymi się nie znałam, udało mi się na dobre stłumić odwieczne konflikty z niektórymi, otworzyłam się na znajome twarze.

DAY 86

Pati rozmawiala z Seekirem

Seekir: spytalem sie jej dlaczego. odpowiedziala mi po prstu...ze chce wygrac. mowi ze jestem znakomitym graczem i widzi jak formuluje zdania i okrecilbym sie tak w finale ze ona by nie wiedziala co powiedziec xd

Seekir: Pati mowi ze jestem najlepszy w zadaniach. w zadaniach ktore ona chce wygrywac, bo jest pewna wielu osob, ale najpewniejsza jest siebie. rozumiem i szanuje gre bo gra super.

Pati: ja bardzo lubie seekira, naprawde. jak ogracz ma wady, ale jest fajnym czlowiekiem i mimo ze pisalam ze zrobie ruch bez mrugniecia okiem, ja mrugam. bo trudno jest wywalac kogos kto mimo wszystko nic ci nie zrobil i jedyne co to to ze moze mi cos zrobic

Tymczasem w grze powstał sojusz Atomówek: Spectara, Sandra oraz Pati.

Sandra wyjasniala sobie z Seekirem wszystko. Dowiedziala sie ze chciał nastawic innych prezciwko niej, bo miała zbyt dobra pozycje.

Seekir: To ja i specia bylismy celami, dlatego specia byla moja sojuszniczka. gdybysmy nie wykonali ruchu przeciwko sandrze, ktora miala jeszcze chanel oraz patryka i byla w lepszych stosunkach z druga strona to by nas zjadla

DAY 87

Nic dziwnego nie dzialo sie w dzien eksmisji. Uczesnticy byli spokojni.

Pati: Teraz kluczowe bedzie dla mnie przetrwanie etapu F5

Krystian: Bylem juz tyle razy nominowany , chyba najwiecej sposrod wszystkich

Sandra: moze trzeba jednka cos zrobic z tym ze pati wygra na pewno?

Seekir: nareszcie bedzie koniec tej gry dla mnie xD

Spectara: All i want for christam is YOUUU. Chcialabym jeszcze pograc

Uczesnitcy rozmawiali przy choince. Zdawali sie porzuycic swoje dawne kłótnie

Seekir: Gra w edycji była naprawde fajna, emocje byly, tylko ludzie za powaznie podchodzili do tego

Spectara stwiedziła ze porzuci jad na okres przedswiateczny i nie bedzie nikogo calloutowac, że probowal rozbic jej sojsuz z Sandrą.

Spectara:  Ogólnie to stwierdziłam że Nie będę jadowita. Dlatego napisałam Seekirowi miłą słodziutką wiadomość, bez żadnych calloutnięć i pierdół, że chciał mi rozjebać relację z Sandrą. Ma być z gracją jak u damy, ma być smacznie jak u mamy.

Seekir: boje sie tylko ze ta decyzja moze kopnac pati w tylek potemxd dlateo nie napisze ze pati grala najlepiej, powiem ze kibicuje sandrze i speci na wyjsciu


Czas przejść do domowników.

Houseguests it's time for the first Live Eviction tej nocy.  Przejdzmy do rzeczy, mam nadzieje ze wszystkie decyzje zostały podjete bez problemów. Spectara oraz Seekir - zaraz wasi współmieszkancy oddadzą głosy. Jako nominowani nie możecie głosować. Pati jako HoH nie głosujesz. Po kolei każdy z was uda się do pokoju zwierzeń i odda głos. Jednak zanim to zrobicie Seekir oraz Spectara mają ostatnią szansę na zmianę waszej decyzji w mowie.

Seekir: Dzieki za gre! Fajna edycja, fajny klimat. A graczom zycze wiecej dystansu, mniej kija w dupie i wiecej zabawy, bo nikt was nie zmusza do grania. Takze jak lubicie z wlasnej woli wylewac negatywne emocje to pozdrawiam

Spectara:  Hej wszystkim. Bardzo zależy mi na tym by pozostać jeszcze w grze. Zostało tak naprawdę już niewiele dni do końca, chciałabym się nacieszyć przynajmniej jeszcze kolejnym tygodniem. puszcza na YT "All I Want For Christmas Is You"



Kamel: Sandra nie ukrywała, że przez cały czas chciała teraz wyrzucić Seekira. Czy coś się u niej zmieniło? Hi Sandra. Please cast your vote to evict.

Sandra: I vote to evict Seekir

Kamel: Meciek ocalił vetem Krystiana sprawiając, że ostatnia dwójka z konfy fb miała drogę wolną do F5. Kogo uznają za większe zagrożenie? Hi Meciek. Please cast your vote to evict.

Meciek: I vote to evict Seekir

Kamel: It's official. With 2 votes to evict Seekir. Seekir will be leaving the house tonight. But let's see how Krystian votes. Krystian obiecał Spectarze, że nie odda na nią głosu podczas tej eksmisji. Czy dotrzyma słowa? Hi Krystian. Please cast your vote to evict.

Krystian: I vote to evict Seekir

Mieszkańcy! Wszystkie głosy zostały oddane.
Kiedy wyjawię wyniki wyeliminowana osoba będzie miała tylko moment
na pożegnanie się, zabranie swoich rzeczy i wyjście z domu.


Stosunkiem głosów.

3:0

Seekir - zostałeś wyeksmitowany z domu Wielkiego Brata

Seekir: Dzięki, czuje wielka ulgę xD nie moglem sam zrezygnować, a chciałem to zrobić odkąd Rafix po swoim odpadnięciu wkopał cały plan, na który ze Specia mocno pracowaliśmy. Od początku chciałem iść do końca z Sandrą i Spectarą, za ktore teraz trzymam kciuki. Edycja była udana, ale już nigdy więcej, never ever. Konsekwentnie odmawiałem udziału we wszystkich edycjach od dwóch lat i wiem, że błędem było wracać do tego. Gra dzisiaj to są znikome ilości strategii. Za duzo niepotrzebnych emocji i obrażanie się, bo ktoś kogoś okłamał. Jednym się wybacza, innych zaczyna sie nienawidzic, bo głównie liczą się w sojuszach znajomości. Dzięki i pozdrawiam






Kamel: 87 dni wewnątrz domu wielkiego brata. gra się dla ciebie kończy. Spodziewałeś się, że uda ci się wytrwać tak długo w grze? Jak oceniasz swoją grę?

Seekir: Wiedzialem, ze bedzie ciezko, bo nie mialem zadnego pregame sojuszu ani zadnej konfy od pierwszej sekundy gry. Musialem ciagle walczyc o swoja pozycje w grze i jestem calkiem dumny z tego jak sobie poradzilem. Bylem wierny osobom, z ktorymi gralem i gralem cutthroat game przeciwko osobom, ktorych chcialem sie pozbyc

Kamel: Jak myślisz co było powodem, że podczas akurat tego tygodnia to ty opuściłeś dom?

Seekir: Powodem bylo to, ze odpuściłem juz sam w końcówce. Mysle, ze gdybym sie postatal to zaszedlbym dalej, ale moja dobra pozycja zburzyła sie przez Rafixa a ja juz nie mialem sily po raz kolejny jej odbudowywac. Ciesze sie, ze nie musze juz dluzej o tym myslec

Kamel: Any final thoughts? Komus kibicujesz, chcesz zebys ktoś odpadł? Jak myslisz kto ma najwieksze szanse by wygrac, a kto wrecz przeciwnie?

Seekir: Mam nadzieje, ze w finale nie bedzie nikogo z dwojki Krystian lub Meciek, bo boje sie, ze mogliby wygrac (patrzac na to kto jest w jury) a uwazam, ze zaden z nich nie zasluzyl swoja gra na zwyciestwo. Najlepsza gre strategicznie prowadzi Pati, wiec kibicuje jej, chociaz osobiscie chcialbym zeby Sandra i Specia doszly do finalu. chociaz jesli w finale beda Meciek i Krystian, to chcialbym zeby wygral Meciek

Kamel: Dołaczasz do jury jako ósmy członek. Widzimy się na finale za już tylko 12 dni, gdzie pomożesz ukoronować zwycięzcę sezonu. Jednak zanim odejdzieszp ozostali napisali dla ciebie wiadomosci pozegnalne.




Spectara: Seekir - Cieszę się, że mieliśmy możliwość wspólnej gry od samego początku. Nie mieliśmy na starcie podobnych ideałów, miewaliśmy różne opinie i spostrzeżenia, ale chyba najbardziej podobało mi się to dyskutowanie razem o strategii. Ocaliłeś mnie wiele razy, pomogłeś mi, mam nadzieję że w jakiś sposób ja również się odwdzięczyłam. Wiem, że ludzie mają różne spostrzeżenia na temat Twojego gameplayu, ale moim zdaniem grałeś dobrą grę, bo doprowadziła Cię tak daleko. Nie dogodzi się każdemu i chcę byś o tym pamiętał. Don't let other people bring you down. :heart:

Pati: Seekir, jestes znakomitym graczem co juz ci pisalam. I wlasnie dlatego odpadasz. Stanowisz zdecydowanie najwieksze zagrozenie. Juz od poprzedniego tygodnia dzialal front sprowokowany przeze mnie zeby wyeiminowac ciebie i inne duze zagrozenie, ktorego nick znasz. Nie moglam ci tego napisac bo moglbys sie tym obronic pisząc do Mecka i Krystiana którzy są aktywni, mimo ze ich swiadomosc gry jest tylko niewiele wieksza od tej Chanel i Patryka. Ja, Spectara oraz Sandra zblizylysmy sie do siebie przy glosowaniu, w ktorym odpadala Anja i razem zadecydowaysmy isc dalej, nawet mamy swoją nazwe sojuszu- Atomówki :P (nawet na mnie w koncu przychodzi czas zeby wybrac stronę hehe). Twoja eliminacja mnie boli, bardzo sie z toba dogadywalam, mimo ze nie zawsze zgadzalam sie z tym co myslisz, ale uwazam ze niestety korzystniejsze bylo dla mnie opuszczenie statku z tobą. przepraszam i nie daj sie stlamsic w domu jurorów, jesli beda niemili to spale ich swieczką!

Meciek: YOU HAVE MADE MY LIFE HELL FROM DAY ONE, a tak serio to doceniam że grałeś, ale nie podobały mi się twoje niektóre akcje w grze

Krystian: Seekir gdybys mnie nie nominował za każdym razem to może bym na Ciebie nie głosował but well

Sandra: Dzieki za wspolna gre Seekir, ale nie tak mialo to wszystko wygladac. Karma wrocila tym razem do Ciebie



Kamel: Juz za moment kolejne zadanie o HoH. Stawka jest coraz większa - gwarantowane miejsce
w finałowej czwórce. Bezpieczny od zagrożenia eksmisją HoH musi nominować dwie osoby do opuszczenia gry.




Pati - jako odchodząca Głowa Domu - nie możesz brać udziału.
Pozostali it's fair game.
To zadanie nazywa się

BB MOST WANTED

I oto jego zasady.
W tym tygodniu mamy tydzień komiksów!
W każdy komiks oprócz bohaterów posiada swoich main villains.

W tym zadaniu każda osoba, która brała udział w edycji jest Poszukiwana listem gończym.
Jednak listy gończe zostały napisane atramentem sympatycznym.
Co minute zostanie udostępniona nowa informacja o poszukiwanym

Pierwsza osoba, która poprawnie zgadnie o kogo chodzi - zdobywa punkt. Jesli ktoś poda zły nick - nie może zdobyć juz punktu, w tej rundzie, chyba ze kazdy zle odpowie. Za każdym razem liczy się tylko pierwsza odpowiedź - zarówno gdy jest dobra lub gdy jest zła (tylko osoba, która napisała ozła odpowiedz jako pierwsza ma karę).

Osoba, która zdobędzie najwięcej punktów wygra.

KamilDziś o 22:07
Zaczynamy!
RUNDA 1
Hint #1: Ta osoba odpadła przed jury.

SandrcziDziś o 22:07
Md

MeciekDziś o 22:07
XD
Raff Emm

KamilDziś o 22:07
Sandra to zła odpowiedź. Nie moze brac udzialu dalej w tej rundzie.
Pierwsza osoba, która poprawnie zgadnie o kogo chodzi - zdobywa punkt. Jesli ktoś poda zły nick - nie może zdobyć juz punktu, w tej rundzie, chyba ze kazdy zle odpowie. Za każdym razem liczy się tylko pierwsza odpowiedź - zarówno gdy jest dobra lub gdy jest zła (tylko osoba, która napisała ozła odpowiedz jako pierwsza ma karę).
przypominajka

MeciekDziś o 22:08
HALO.
ODPOWIEDZIAŁEM
xd

KamilDziś o 22:08
Meciek - to jest inna odpowiedz niz ta Sandry. Nadal jest zła. Nie mozesz zdobyc punktu w tej rundzie :slight_smile:
Hint #2: Ta osoba, nie wygrała żadnego zadania

SandrcziDziś o 22:09
Speca

MeciekDziś o 22:09
yrsnlkm;a,gsjkdmlgr

KrystianDziś o 22:09
xD

MeciekDziś o 22:09
XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

KrystianDziś o 22:09
SANDRA XD

SpectaraDziś o 22:09
:slight_smile:

KamilDziś o 22:09
Sandra bardzo prosze przeczytaj zasady

SandrcziDziś o 22:09
Kurwa
Ok

KamilDziś o 22:09
Nie mozesz zdobyc juz punktu w rundzie 1
a obie podpowiedzi dotycza jednej i tej samej osoby
xd
krystian vs specia
teraz tylko jest
Hint #3: Ta osoba głosowała pięć razy

SpectaraDziś o 22:10
Dark

KamilDziś o 22:10
To jest zła odpowiedź.
Krystian - jesli zgadniesz zdobedziesz pkt, ale mozesz czekac na dalsze hinty

KrystianDziś o 22:10
czekam xd

MeciekDziś o 22:10
To jest zła odpowiedź
hihihi

KrystianDziś o 22:10
:sob:

KamilDziś o 22:10
Hint #4: Ta osoba odpadła do zera

KrystianDziś o 22:11
ile jest podpowiedzi? bo nie pamietam
jak masz hinta to napisz dalej xd

KamilDziś o 22:11
Hint #5: Ta osoba zamiast mowy wysłała quality meme na eksmisji.

KrystianDziś o 22:12
felixuss

KamilDziś o 22:12
tak
Krystian zdobywa point

SandrcziDziś o 22:13
Brawo

KrystianDziś o 22:13
dziekuje

KamilDziś o 22:13
RUNDA 2
Hint #1: Ta osoba była Have not podczas weeku 1
Hint #2 Ta osoba brała udział w zadaniu Rat Lab

SandrcziDziś o 22:14
Miki

KamilDziś o 22:14
dobrze sandra
RUNDA 3
Hint #1 Ta osoba wygrała dwa veta w ciagu sezonu

SandrcziDziś o 22:15
Ja
XD

KrystianDziś o 22:15
nvklsdgndsklgndsg

MeciekDziś o 22:15
ME
XD

SandrcziDziś o 22:16
Kurwa
Dobra stop

KamilDziś o 22:16
Sandra to jest zła odpowiedz. Nie mozesz juz zdobyc punktu w tej rundzie

MeciekDziś o 22:16
XDDDDDDDDDDDDDddd

SandrcziDziś o 22:16
No jeju co zartowac nie mozna...

KrystianDziś o 22:16
robbed

SandrcziDziś o 22:16
:frowning:

KamilDziś o 22:16
Hint #2 
Ta osoba wygrała veto podczas weeku 10

KrystianDziś o 22:16
chanel

SpectaraDziś o 22:16
Seekir

KamilDziś o 22:17
Spectara to jest dobra odpowiedz
RUNDA 4
Hint #1 Ta osoba siedziała na fotelu onminowanego w czasie eksmisji (glosowania eliminacyjnego jakiegokolwiek) trzy razy

KrystianDziś o 22:19
duncan

KamilDziś o 22:19
Hint #2 Ta osoba brała udział w zadaniu "Spell the victory"
<i  to zle jest krystian>

MeciekDziś o 22:20
Patryk

KamilDziś o 22:20
Zle

MeciekDziś o 22:20
you a re RACIST

KrystianDziś o 22:20
:open_mouth:

KamilDziś o 22:20
Hint #3 Ta osoba wygrała dwa HoH

SandrcziDziś o 22:21
Channel

KamilDziś o 22:22
wait to miala byc chanel xd ale zle spojrzalem. bo ona nie nie siedziala trzy xd SORKI  :heart:
wszyscy znow mozecie zgadywac :slight_smile:
RUNDA 4

Hint #1: Ta osoba jest członkiem jury
Hint #2: Ta osoba wygrała HoH

SandrcziDziś o 22:23
Anja

SpectaraDziś o 22:23
Charlotte

KamilDziś o 22:23
To jest dobra odpowiedz Sandra
<runda jest 8, jak bedzie remis to 9>
RUNDA 5
Hint #1: Ta osoba dostała 6 lub mniej głosów na eksmisji

SandrcziDziś o 22:24
Mikki

KamilDziś o 22:25
to jest zla odpowiedz.
Hint #2 Na tę osobę wpłynęła jedna z mocy z Paranormal Activity Comp

KrystianDziś o 22:25
rafix

SpectaraDziś o 22:25
Charlotte

KamilDziś o 22:25
Spectara dobrze
Spectara - 2
Meciek - 0
Krystian - 1
Sandra - 2
RUNDA 6
Hint #1 Ta osoba była nominowana podczas pierwszych szesciu tygodni gry
Hint #2 Ta osoba użyła veto na sobie

MeciekDziś o 22:27
Patka

KamilDziś o 22:27
to jest dobra odpowiedz

MeciekDziś o 22:27
WOW
I DID THAT
xd

KamilDziś o 22:28
Spectara - 2
Meciek - 1
Krystian - 1
Sandra - 2
RUNDA 7
Hint #1: Ta osoba brała udział w zadaniu BB House Tour

KrystianDziś o 22:29
Raff

KamilDziś o 22:29
to jest dobra odpowiedz

KrystianDziś o 22:29
xD

SpectaraDziś o 22:29
XDDDDDD

MeciekDziś o 22:29
Anna
Ou

KamilDziś o 22:29
Spectara - 2
Meciek - 1
Krystian - 2
Sandra - 2

SpectaraDziś o 22:29
Meciek wygraj te rundę
będzie śmiesznie. XDDDD

KrystianDziś o 22:29
XD

MeciekDziś o 22:30
to
nie odpowiadajcie
ok?
:>
xd

SandrcziDziś o 22:31
Jestem

KrystianDziś o 22:32
halo xd

MeciekDziś o 22:32
HALO

KamilDziś o 22:32
ok

MeciekDziś o 22:32
KASIA

KamilDziś o 22:32
ktos mial
zw
xd
RUNDA 8
Hint #1 Ta osoba siedzała na fotelu nominowanych dwie eksmisje z rzędu

SandrcziDziś o 22:33
Duncan

MeciekDziś o 22:33
I hate to say i hope i dont sound ridiculous. I dont know who this man is :woman_shrugging_tone2:

KamilDziś o 22:33
zla odpowiedz sandra

SpectaraDziś o 22:33
Patryk

KamilDziś o 22:33
Spectara

GRATULACJE SPECIA! ZOSTAJESZ NOWYM HOH!








CONFESSIONALS
WEEK 12

Pati 8+9+6 = 23   (357)
Sandra 5+7+2 = 14   (248)
Spectara 1+4+8 = 13  (288)
Krystian 7+2+4 = 13     (196)
Meciek 2+8+1 = 11     (201)

6.Seekir 4+6+8 = 18 (240)

7.Anja   (323)
8.Chanel   (145)
9.Patryk  (110)
10.Patka (126)
11.Duncan (182)
12.Charlotte   (77)
13.Mikki   (148)
14.Rafix     (121)
15.Frio   (66)
16.Rafi   (51)
17.Felixuss   (13)
18.Dark (25)
19.Venstey  (35)
20.MD   (7)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Big Brother S07E43 Season Finale

To było wyczerpująće 99 dni dla produkcji i dla zawodników I to własnie dziś mija deadline sezonu. Dziś ktoś zostanie zwycięzcą Bi...