czwartek, 13 lutego 2020

Big Brother S07E35 Eviction W11, HoH Comp W12


Poprzednio w Biiig Brother.
W zaskakujaco zenujacym zadaniu o Veto uczestnicy rywalizowali
z dziełem kandydującym do nobla literackiego. Pati probowala przekonac Seekira ze najlepszym rozwaizaniem jest pozbycie sie najwiekszego zagrozenia- Mecka. Seekir był dead set on Anja i nie chcial jej sluchac. Pati zaczela dogadywac sie ze Specia w kontekscie eliminacji Seekira.
Seekir postanowił nie uzywac Veto.

Krystian:  u can shove this veto up your ass


DAY 79

Seekir: Zadecydowałem nie używać Veto


Seekir: Ta ceremonia Veto została zakończona.

Seekir: Pati mnie zdenerwowala, bo mowila caly dzien ze mam dac mecka bo jest wiekszym zagrozeniem i mowi ze mam zostawic anje bo bo meciek jest zagrozeniem i ze mam sie nie kierowac personalnymi argumentami,  a sama przytacza ciagle takie

Pati: Seekir jest irytjacy Jak zaczyna miec taki stan to az mi sie nie chce z nim rozmawiac. 

Anja: i dont give a fuck. Do I look like a give a fuck? Bc i dont

Anja miała ranta

Anja: Me kiedy musze dopilnowac
Zeby pewne osoby
Nie doszly za daleko
I jeszcze bardziej nastawiam ja przecieko seekirowi
On ogolnie powinien sie kurwa leczyc
Prwnie odpadne
Nie bede zaskoczona
Jebne taka mowe ze mu się życ odeche

Anja była zła na to, ze Seekir napisał Sandrze ze ona chciała przekupić Anję kosmetykami.




Anja:  moze sie pluć ze OJEJEJEEJ BO JAK ZROBISZ COS CZEGO NIE POPIERA KONFA FB TO OD RAZU JESTES DZIWKA BLABLABLA. No kurwa dziwką w tej grze to Seekir zdecydoeanie jest, inspiracja karolina z holandii wjechala za mocno, gra z kazdym, kazdego wrzuca pod autobus, potem pogrąża sie mówiąc ze tak nie bylo

Anja: jest jak kevin robert martin
Slithering around
Niech on mi potem nie mowi ze ja mam SZANOWAC JEGO GAME MOVES

Anja: eraz przywołałabym bb6 u mećka, gdzie oboje finalistów nie przypadlo mi do gustu. Ale co ich odróżnilo od seekira? Oni mieli KLASE Like ja za woytasem nie przepadalam ale on gral z klasa tego mu nie moglam zarzucic

Anja: Bede powtarzac tez do usranego konca tej edycji ze seekir potrafi grac tylko z wyrzutkami i marginesem spolecznym, wlasciwie tojest to samo. Boi sie osob rownie silnych jak on, dlatego legenda nigdy nie zostanie, on ma predyspozycje do zostania „puppet master” niczym Paul z bb18/19 tylko szkoda ze w tej edycji znalazly sie myslace osoby

Anja: Sam mowil ze sandra przekrecala info o mnie chanel, a sam to robi przekazujac sandrze jakies bzdury o glupich kremach. On to ma nasrane w tej glowie zeby sie zniżać do poziomu dna i wodorostow.

Anja: Jak bede odchodzic to ja powirm co na ten temat mysle, moze w bardzoej przyjaznej dla oka formie Ale ja to xrobie Jesli on mysli ze jak zrobi w chuja kazdego w tej grze to bedzie krolem to sie grubo myli.

Pati pomyslala ze moze stworzyc sojusz kobiet.

Pati: Seekir gra bardzo asekuracyjnie. Jak to specia powiedziala - jestesmy jego idealna asekuracja ja ogarniam, ona jest celem, a on nie chce nikogo wkurzyc. specia i sandra juz wiedza ze on je chcial skłocic

Anja: OMG
ALE PATI
POJECHALA PO SEEKIRZE
XDDDDDDDDD
LIKE A LEGEND

Anja: Jesli pati uda sie przekonac spectare to sprobuje byc dla niej mila i przełamac lód, kochac soe nie bedziemy ale tutaj w gre wchodzi
Sprawa wyzsza
Seekir sam to sobie zafundowal
Nie lubie takich osob jak spectara, po prostu sa soooo annoying, ale jak naeey bym to przetrwala to ta gra juz dlugi nie potrwa

DAY 80

Pati przedstawiłą swój pomysł sojsuzu kobiet Spectarze.

Pati: Nie chce robic nic przeciwko niej, jesli sie nie zgodzi to ok, nie chowam urazy. Ale taki pomysl bylby ciekawy, zaskakujacy i pomoglby wyeliminowac dwa najwieksze zagrozenia - Seekira i Mecka. Problem w niewyparzonej gebie Anji i tym czy specia z nia bylaby w stanie zakopac topor. naprawde z tym konfliktem zachowuja sie jak dwie wariatki. dorosnelyby w koncu. 

Spectara poczatkowo sceptyczie do tego podchodzila. 

Spectara: Pati złożyła mi ofertę bardzo ciekawego planu.
Problem jest w tym, że jest ryzykowny i musiałabym współpracować z Anją. XD
Będę chyba jednak zakapiorem i z tego zrezygnuję.

Spectara: Po pierwsze, jest to zbyt przewrotne. Sojusz jajników z Anją brzmi zbyt donkichotowsko. Pewnie wypapla to Seekirowi od razu.
Pati mówi, że wtedy wzięłaby winę za to. Ale po co to w takim razie?
Mamy z Pati stabilną pozycję. My, Sandra, Seekir. Ta dwójka ma wspólnych wrogów, każdy zdeterminowany do odstrzelenia Anji, Mećka i Krystiana.
Mamy na spokojnie większość w głosowaniach.

Spectara: Jak wpienimy teraz Seekira, to zrobimy sobie niepotrzebnie pod górę.
Linie zostały dawno jasno postawione, więc przewroty majowe są po prostu czymś... wymuszonym? Zostało 19 dni. Mało? Mało. Ale rewolucja rodzi rewolucję.
Z Krystianem mam też deal od dawna, że chronimy sobie plecy, więc też nie chcę na niego głosować. Jest dla mnie przydatny, a ja dla niego.
Jeśli chodzi o Seekira, to trzeba go podejść sprytnie i bezpiecznie. Zaatakować kiedy się tego nie spodziewa.
Jeśli wywalimy Anję, potem Mećka, będzie przekonany że nadejdzie kolej Krystiana.

Spectara: No i nie mogę zapomnieć o tym, że nie mam wystarczająco dużo kLaSy żeby grać z Anją. Ona mnie przewyższa pod tym względem. Jestem niczym a pseudoartystką u pięt tej madonny pospolitego artyzmu.
Mamy z Pati dwie różne perspektywy odnośnie gry, ale to jest właśnie fajne.
Bo pomimo tego, potrafimy się dogadać i razem współpracować.

Spectara: T a k , jestem za zasadą "Boring, But Practical".
Ale sram na to.
Przez jakieś 75% sezonu musiałam się produkować z tym jak przetrwać, więc dajcie mi końcówkę spędzić w zaciszu.

Pati: Specia sie boi i mysle z eni e bedzie chciala ostatecznie ryzykowac. . Jesli anja odpadnie - i tak bede chciala zeby odpadl kolejny ktos z dwojki Meciek lub seekir

Pati: Anji pisalam, ze to moze byc jej byc albo nie byc, chociaz juz pogodzilam sie zt ym ze odpadnie, musi przestac mi byc potrzebna czy tego chce czy nie. seekir zarzucal ze jak bede jej bronic mocno to znacyz ze chce z nia isc daleko. Nie - ja chce ja wykorzystac zeby wyrzucic ciebie, ale nie napsize ci tego 

Sandra wdała sie w dyskusje z Pati

Sandra: nawet myslalam to co ona. ale anja nie bedzie chciala grac ze speca. chociaz tak jak pati chce pozbyc sie seekira

Sandra: Pati daje cenne uwagi ze seekir meciek i krystian moga grc razem. podobno seekir bronił mecka i nie chciał go nominowac

Sandra: jeszcze anja mowila ze ma dosc desperacji seekira i jego gry.

Sandra: Pati ma napisac do anji, wybadac teren, spytac o wspolprace chlopakow ale nie mowic nic o mnie i speci. ma udawac ze wyciaga informacje zeby przekonac mnie do ratowania jej

Pati za namową Sandry porozmawiała z Anją. Kazała jej napisac do Sandry, opowiedziec co Seekir o niej mówil, przyrzec ze to Sekeir bedzie celem ize odwroci sie od Mecka. Anja i Sandra zaczely rozmawiac. Pati miala mowic Sandrze gdy dowie sie czegos ciekawego, to samo Sandra.

Anja: Seekir, ure disgusting xd Zadzwonil do mnie zeby mnir wkrecic I nastawic przeciwko sandrze Brilliant Jako ze ona sobie wczrsniej u mnie naskrobala Wiadome bylo Ze latwo mu uwierze W dodatku nie mam zadnych dowodow Zeby pokazac sandrze co o niej mowil To jak wygral hoh to tez hit Wyruchał tamten sojusz DOSLOWNIE podobno wtedy patryk mu pomagal

Anja: Gadal tez razrm z nimi z sandra patrykiem/chanel
Z kim on kurwa nie gral
Mnie nawet nie zalezy na wygranej tego szietu, naprawde, ja nikomu nie musze udowadniac ze jestem legenda
Ale to co ten czlowiek wyprawia to jest OBLEŚNE
Pati podejrzewa ze Mecirk i seekir maja jakis deal w stylu zawieszenie bron

Anja: Hmmmm, mozliwe, nie wykluczam tej opcji. Bo ktos musial temu szczylowi powiedziec ze gdybym wygrala to dalabym seekira na blok Meciek/krystian innej opcji nir ma raczej. Pati by tego niebpowiedziala bo teraz probuje mi ratowac dupe Aczkolwiek nie zamierzam grav przeciwko meckowi nagle Bo to tez byloby rude Im not like seekir

Anja: We mnie sie GOTUJE jak sobie mysle o tym co on odjebal On ma takie parcie na wygrana ze jprdl, to jest identyczna sytuacja wtedy jak ven w survie do mnoe dzwonil Zeby byc kurwa bardzirj autentycznym Wiesz, jak ja takiego czegos nie znosze. NOSI MNIE AŻ Normalnie bym go prosto w oczy zjebala tak, ze zakopałby sie pod ziemie

Pati: Nawet jesli nie uda sie uratowac Anji, ktora by pomogla w eliminacji zagrozen, to teraz przynajmniej mam nastawione Sandre i Specie przeciwko seekirowi. Mam tylko nadzieje ze on z meckiem i krystianem nic nie knuł

DAY 81


Pati i Anja plotkowały pod choinką. Anja zdradziła, że Krystian powiedział Mećkowi, że Seekir mu powiedział, że wyeliminują ją w razie remisu.

Pati: Seekir to kret ktory tylko kopie dolki, zeby sie w nie chowac

DAY 82

Sandra: Nie wiem co zrobic szczerze mowiac Wolalabym raczej odpasc Moglabym ja odejsc?A oni zostana? Przepraszam ze Ci przeszkadzam i truje dupe ale juz sama nie mam z kim o grze porozmawiac

Sandra: Wszyscy knuja przeciwko mnie. Seekir zachowal sie jak kompletny debil, wymyslajac ze mna plan i dzwonienie zaraz po tym do tej osoby i mowienie co knuje sama XD

Sandra myslala

Sandra: Ja nie robilam nic zlego w sumie. to seekir nagalad ludziom i ich zmanipulowal. chcialabym zeby poczul sie mniej pewniej

Przed głosowaniem Pati rozmawiała ze Specią, któa jej powiedziała, że nie zagłosuje na krystiana. Pati napisała do Sandry

Pati: To moj ostatni wydech przy tej eksmisji - napisalam jej ze daje na krystiana, bo nie chce zeby seekirowi szlo tak gladko i jesli ona uwaza ze lepiej wywalic anje to niech on w koncu wezmie odpowiedizalnosc za cos i zadecyduje w czasie remisu,.

Anja zastanawiała sie nad mowa pozegnalna

Anja: Musze sie zastanowic jaka napisac Bo nie wiem czy mam zrzucic bombe na seekira czy tylko jakis maly granat. tu chodzi o rozpetanie wojny. Well jak ja cos napisze na temat jego gry xD To tak ze az go zaboli i bedzie mial bol dupy Zeby szpile wbic


Czas przejść do domowników.

Houseguests it's time for the first Live Eviction tej nocy.  Przejdzmy do rzeczy, mam nadzieje ze wszystkie decyzje zostały podjete bez problemów. Anja oraz Krystian- zaraz wasi współmieszkancy oddadzą głosy. Jako nominowani nie możecie głosować. Seekir jako HoH głosujesz tylko w przypadku remisu. Po kolei każdy z was uda się do pokoju zwierzeń i odda głos. Jednak zanim to zrobicie Krystian oraz Anja mają ostatnią szansę na zmianę waszej decyzji w mowie.

Krystian: Oddam się wam jak zostanę!!!

Anja:  Jako, że być może dziś moja gra dobiegnie końca to uważam, że to idealny moment na wtrącenie paru uwag odnośnie gry. Jeśli chodzi o mnie to w swojej grze zawsze starałam się chronić swoich sojuszników, jednocześnie szanując ich, nawet gdy nadchodziły momenty rozstań. Stawiam od początku dość jasno swoje cele i staram się je realizować. Przede wszystkim staram się prowadzić grę z klasą i szacunkiem do innych. Jednak jak widzę, że ktoś jest bezczelnym hipokrytą, przedmiotowo traktującym swoich sojuszników i innych uczestników to nie zamierzam siedzieć cicho. A zatem nazywajmy rzeczy po imieniu, jeśli zostanę mówię wprost: moim celem jest Seekir. Dlaczego? Oprócz tego, że z tego co wiem nie jedną/jednego z was bezczelnie okłamywał, mydlił oczy, po czym odwracał się i przez to nie jedno z nas oberwało. Próbował grać z każdym, po drodze wrzucając chyba już każdego z nas pod autobus. Ja rozumiem, że to jest Big Brother, ale nawet ta gra ma pewne granice. Szczególnie, że jego sojusze nie były nigdy oparte na szczerej relacji tylko na chęci wykorzystania kogoś. Zachowuje się zaborczo, myślę, że można byłoby jego grę porównać do gry Paula z BB19. Ja po prostu nie chcę, żeby osoba z tak wygórowanym ego i brakiem klasy trafiła do finału i szczyciła się „swoimi wielkimi krokami”, które i tak w trakcie gry wyszły na jaw lub krążyły podejrzenia bez konkretnych dowodów. Jeśli uważacie, że zostawienie mnie przyniesie korzyści dla waszej gry, to super, jeśli nie to dzięki za grę i good luck w dalszej rozgrywce. Congratulations on making this all about you.


Kamel: Meciek od pewnego momentu był jednym z najlepszych sojuszników Anji. Jego głos powinien ją wesprzeć. Hi Meciek. Please cast your vote to evict.

Meciek: I vote to evict Krystian

Kamel: Spectara nie ukrywała swojej vendetty w kierunku Anji. Czy spróbuje w końcu pozbyć się swojego nemezis? Hi Specia.  Please cast your vote to evict.

Spectara: I vote to evict Anja

Kamel: Pati przeprowadzała przez cały tydzień akcję dywersyjną przeciwko Seekirowi starając się pozbyć Krystiana. czy dopnie swego? Hi Pati. Please cast your vote to evict.

Pati: I vote to evict Krystian

Kamel: Sandra miałą bliskie kontakty w czasie tego tygodnia zarówno ze Specią i Pati, którymi kierowały inne motywy. W którą stronę zdecyduje się pójść? Hi Sandra. Please cast your vote to evict.

Sandra: I vote to evict Anja

Mieszkańcy! Wszystkie głosy zostały oddane.
Kiedy wyjawię wyniki wyeliminowana osoba będzie miała tylko moment
na pożegnanie się, zabranie swoich rzeczy i wyjście z domu.


Stosunkiem głosów.

2-2

Mamy remis. Seekir musisz teraz zdecydować kto odpada.

Seekir: Call me what you want. If you cannot have fun, then ud better walk away. Nigdy nie byłaś moja sojuszniczka, bylem szczery wobec innych osob i one o tym wiedza. Prywatnie bardzo Cie lubie, ale w grze nie bylo nam po drodze dlatego uwazam, ze powinnas odpasc Glosuje na Anje

Anja - it's official. Zostałaś wyeksmitowana z domu BB





Kamel: Witaj, witaj! Dzień 82. Czy na początku sezonu spodziewał/aś się tak dlugo przetrwać?

Anja: Szczerze mówiąc nie myślałam o tym, chciałam po prostu przetrwać chociaż pierwsze tygodnie, a moim celem było dotrwać do jury, bo jednak od tego etapu ma się potem jeszcze jakiś wpływ na grę. Statystycznie to chyba doszłam dalej niż zwykle, więc  spoko.

Kamel: Jak myslisz co było powodem tego, że to ty dzis opuszczasz dom?

Anja: Czynników może być wiele, a przede wszystkim jest to już kwestią, że wygrała hoh jedna z najgorszych możliwych osób. Poza tym Krystian był mniejszym zagrożeniem niż ja. To, że miałam konflikty z Seekirem to coś, co kiedyś musiało nastąpić patrząc na jego postępowanie w grze, a ja opowiedziałam się jasno po jednej ze stron i tego nie żałuję.

Kamel: Any final thouths? regrets? Komus kibicujesz, kto myslisz ze gra najlepiej?

Anja: Słaba edycja, no jedna z najsłabszych, w których grałam. Ludzie zbyt poważnie traktujący grę, zbyt personalnie, z naklejonymi z góry łatkami. Niski poziom jeśli chodzi o kulturę. No przykre, zabawy za dużo w tym nie było. Mam nadzieję, że nie trafią do finału osoby, które spokojnie mogłabym zrównać z mułem. Żałować, niczego nie żałuję, trochę od innej strony w grze się pokazałam. Jedyne co, to fakt, że na prawie każdym kroku okazywało się, że intuicja mnie nie myli. Kibicuję przede wszystkim Pati, jest to zdecydowanie czarny koń sezonu, zawsze negatywnie mi się kojarzyła, jej styl gry zawsze wzbudzał we mnie pogardę, moje sojusze z nią zawsze kończyły się porażką, więc fajnie, że mnie w końcu pozytywnie zaskoczyła. Smart game, ale tutaj też pomaga fakt, że z nikim przed grą nie miała bliższych relacji, bo jak pokazała ta edycja, że takie znajomości mogą się negatywnie odbić. Cała słynna „konfa fb”, która przecież tak się kocha o tym się przekonała. 🙂 No i Meciek też jest ikona, legenda, parę lat temu nie powiedziałabym, że będziemy sojusznikami na serio. XD To są właściwie dwie osoby, na które z czystym sumieniem zagłosowałabym w finale, reszta to niestety TRASH, SCAM, SCAM (im sorry kuti, still luv u so much XDD)

Kamel: Dołaczasz do jury jako siódmy członek i pomożesz 22 grudnia podczas finale night ukoronować zwycięzcę, ale zanim udasz się do Jury Villa - ponieważ zostałeś/aś wyeksmitowany/a pozostali napsiali dla ciebie pozegnania.



Krystian: jesteś ikona love u tuli

Meciek: Youre an icon you are a legend and you are the moment, te jealous cunts cant handle ur mind

Pati: Anja bardzo staralam sie abys zostala. Niestety nie udalo sie 😢

Sandra: dzieki za wspolna gre do zobaczenia!

Seekir: Anja wiedz ze nic do Ciebie nie mam i to tylko gra, moze brutalna, ale ja sie dosc dobrze bawie xD good luck

Spectara: W sumie nie wiem co napisać. Chciałabym zrobić jakąś żenującą grę słowną, więc może gra w kLaSy? No ale dobra. Pozbawiona klasy pseudoartystka wysyła ciepłe pozdrowienia.

Kamel: Juz za moment kolejne zadanie o HoH. Bezpieczny od zagrożenia eksmisją
HoH musi nominować dwie osoby do opuszczenia gry.



Seekir - jako odchodząca głowa domu nie bierzesz udziału w zadaniu.
Pozostali - it's fair game.

To zadanie nazywa się:

WHAT THE BLEEP
I oto jego zasady.

Podczas trwania edycji wiele osób wygłosiło pamiętliwe mowy.
Na pewno na nie zwracaliście uwagę.

Przed wami seria 9 pytań. W każdym pytaniu otrzymacie fragment mowy
z wyciętym słowem lub frazą. Otrzymacie również dwie możliwe opcje
i waszym zadaniem jest w ciagu 20 sekund napisać do mnie na priv odpowiedz: A lub B.

Dobra odpowiedz - punkt
Zła odpowiedż - brak punktu.

Osoba, która zbierze najwięcej punktów wygra HoH!

KamilDziś o 23:23
1. (Venstey) Zostalem nieslusznie oskarzony o ??????? ktorego nie dokonalem wiec nie powinniscie na mnie glosowac. Jesli to zrobicie to bedzie tylko swiadczyc o was
a)oszustwo
b)kłamstwo

MeciekDziś o 23:24
kręci

KamilDziś o 23:25
Pati - B
Sandra - B
Meciek - B
Spectara - B
Krystian - A

Pati - 1
Sandra - 1
Meciek - 1
Spectara - 1
Krystian - 0
2.(Frio) Może nie jestem Daenerys i nie obronię się smokiem, ale mam taką dziką nadzieję, że jeszcze z wami pobędę. Jest tak zabawnie, a Pati ile razy mi podpaliła włosy tymi świeczkami. Jednak mam nadzieję, że teraz bardziej nawiążecie ze mną kontakt, ponieważ jestem zbyt zabiegana, aby mieć czas na rozmowę, ale... ale... jakby ktoś chciał to jestem... Kamil zna też inne kontakty ze mną. Dla chętnego nic trudnego. ???????
a) Jestem na wasze wezwanie, chcę zostać, pozwólcie mi jeszcze pograć. Proszę!
b) Jestem do waszej dyspozycji, aby z wami grać. Chcę grać. Chcę być! Proszę!
sandra, specia

MeciekDziś o 23:26
mamy 20 sekund
więc.

KamilDziś o 23:26
5

MeciekDziś o 23:26
xD

KamilDziś o 23:26
4
3
2
1
0
to zadanie na wasza pamiec nie na szukanie
Pati - B
Sandra - B
Meciek - B
Spectara - B
Krystian - A



Pati - 2
Sandra - 2
Meciek - 2
Spectara - 2
Krystian - 0

MeciekDziś o 23:27
Me kiedy
uznajesz
odpowiediz
po czasie
xD

KamilDziś o 23:27
3.(Charlotte) Pozostawiam to Waszej decyzji, czy chcecie bym jeszcze została. Mi się bardzo tutaj podoba, coraz lepiej Was poznaje i miło mi się tutaj "mieszka". ???????? :innocent:
a)fajnie by było nie kończyć jeszcze tego doświadczenia
b)fajnie by było tę przygodę kontynuować
5
4
3
2
1
0
Pati - B
Sandra - B
Meciek - B
Spectara - B
Krystian - B

Pati - 3
Sandra - 3
Meciek - 3
Spectara - 3
Krystian - 1
4.(Dark) Do tej pory każdy już pewnie wie jak chce zagłosować, ale jeśli jednak ktoś się jeszcze waha, to please save me. Mam wrażenie, że ???????, co robi się już nudne. Byłoby miło gdybyście w końcu dali mi pograć dłużej niż tydzień czy dwa. Thank you.
a)niektórzy nawet nie próbują dać mi tutaj szansy i za każdym razem biorą mnie jako łatwy cel
b)niektórzy nie próbują ze mną rozmawiać i od razu uznają za kogoś nie wartego uwagi
5
4
3
2
1
0
Pati - A
Sandra - A
Meciek - A
Spectara - A
Krystian - B

Pati - 4
Sandra - 4
Meciek - 4
Spectara - 4
Krystian - 1

MeciekDziś o 23:30
ile jest tyc hpytań?

KamilDziś o 23:30
9

MeciekDziś o 23:30
me

KamilDziś o 23:30
5.(Chanel) Chciałam podziękować osobom, które serio  okazały się lojalne, a nie pełne ??????
a)obłudy
b)fałszu
Pati - B
Sandra - B
Meciek - B
Spectara - B
Krystian - B

Pati - 5
Sandra - 5
Meciek - 5
Spectara - 5
Krystian - 2

MeciekDziś o 23:31
możemy już tiebreaker?

KamilDziś o 23:32
(Rafix) Emm powinienem zostać dlatego, bo jestem kochany i miły i wgl nie mogę być tak robbnięty przez twisty DRUGI RAZ. Krystian to menda nie rozumiem co on tu jeszcze robi ze swoją tragiczną gameplay mam nadzieję że odp następny i jeśli zostanę to zrobię WSZYSTKO żebyś odpadł! Love and peace everyone poza Krystianem bo to ???
a)prawdziwa wiedźma
b)fałszywa jędza
5
4
3
2
1
0

SandraDziś o 23:32
A

KamilDziś o 23:33
Pati - A
Sandra - A
Meciek - A
Spectara - A
Krystian - A

Pati - 6
Sandra - 6
Meciek - 6
Spectara - 6
Krystian - 3
(Mikki) My opponent here called both of my very good friends in the house ‘pisowce’. And he even called you Pati dumb. Yes he did. And, so, a vote for Duncan is a vote for a bigot. Anyone who aligns himself with a ??????? – you deserve to go home.
a)racist and chauvinist
b)racist and misogynist
czas

SandraDziś o 23:34
B

KamilDziś o 23:34
sandra xd

MeciekDziś o 23:34
queen

SandraDziś o 23:34
Kurwa
Jak wysylasz te sekundy

KamilDziś o 23:34
Pati - B
Sandra - B
Meciek - B
Spectara - A
Krystian - B

Pati - 7
Sandra - 7
Meciek - 7
Spectara - 6
Krystian - 4

SandraDziś o 23:35
To mi sie zacina i nie mogr wyslac na pw

MeciekDziś o 23:35
to Kamel
zalicza odpowiedzi

KamilDziś o 23:35
8.(Duncan) Ponownie tutaj tym razem z moim ukochanym Krystianem. Jeżeli ja odpadnę, to dzieki wszystkim za grę oraz Tobie Krystian ??????? i dojście do tego etapu buziaki :heart:
a)za super współpracę
b)za bycie moim misiem

MeciekDziś o 23:35
z czatu
stąD?

SandraDziś o 23:35
No tu wysyla sekundy
Dobra idk

MeciekDziś o 23:36
20 sekund już minęło
ale co tam
xD

KamilDziś o 23:36
Pati - A
Sandra - B
Meciek - B
Spectara - B
Krystian - B

Pati - 8
Sandra - 7
Meciek - 7
Spectara - 6
Krystian - 4

MeciekDziś o 23:36
:poop:

KamilDziś o 23:36
(Rafi) Cześć, koledzy i koleżanki. Dlaczego to ja powinienem zostać? Myślę, że chociażby dlatego, że jak już zdążyliście przez te kilka tygodni zauważyć, dosyć szczerze i bezpośrednio wyrażam swoje niezadowolenie w stosunku do zachować osób, które starają się stworzyć niemiłą atmosferę wokół nas swoimi bezpodstawnymi oskarżeniami. ?????? Jestem jednak tutaj po to, by wygrać tę grę, jak każde z nas. Mam nadzieję, że pomimo moich krótkich, ale godnych zapamiętania dokonań, pozostanę jeszcze z Wami przez kolejny tydzień, bo bardzo polubiłem towarzystwo, w którym jestem obecnie. Niezależnie od tego, jaki wynik zastanę, Lovciam Was wszystkich i życzę jak najlepiej. No hard feelings, bitches :kissing:
a)Jestem tutaj po to, by żyć w zgodzie, z jednymi bliżej, z drugimi dalej, ale chcę czuć od was wszystkich tą dobrą pozytywną aurę
b)Jestem tu po to by z każdym żyć w zgodzie i starać się o bliski kontakt, aby móc poczuć pozytywną aurę każdej osoby.

SandraDziś o 23:36
Co

MeciekDziś o 23:37
XDDDDDDDDDDDDDDDDD
XDDDDD
20 sekund
przeczytaj cytat, odpowiedzi
i jeszcze się zastanów
:heart:
xd

KamilDziś o 23:38
Pati - A
Sandra - A
Meciek - A
Spectara - A
Krystian - A


Pati - 9
Sandra - 8
Meciek - 8
Spectara - 7
Krystian - 5
Gratulacje Pati!
Zostajesz nowym HoH!






CONFESSIONALS
WEEK 11

Pati 11+12+7 = 30   (334)
Spectara 5+12+5 = 22   (275)
Meciek 8+7+0  = 15   (191)
Sandra 4+3+7 = 14    (234)
Seekir 6+3+1 = 10  (221)
Krystian 7+3+0 = 10    (183)

7.Anja 16+6+15 = 37     (320)

8.Chanel   (145)
9.Patryk  (110)
10.Patka (126)
11.Duncan (182)
12.Charlotte   (77)
13.Mikki   (148)
14.Rafix     (121)
15.Frio   (66)
16.Rafi   (51)
17.Felixuss   (13)
18.Dark (25)
19.Venstey  (35)
20.MD   (7)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Big Brother S07E43 Season Finale

To było wyczerpująće 99 dni dla produkcji i dla zawodników I to własnie dziś mija deadline sezonu. Dziś ktoś zostanie zwycięzcą Bi...