sobota, 28 grudnia 2019

Big Brother S07E07 PoV Comp, Veto Meeting, Week 2



Poprzednio w Biiig Broother
CONGRATULATIONS CHANEL, YOU ARE THE NEW HOH!
Z Chanel u władzy dwie strony domu odetchnęły z ulgą. Dziewczyna nie chciała wybierać z żadnej ze stron celując w osoby, o których każdy zapomina.
W sekretnym zadaniu Krystian zdobył Chaos Power pozwalającą mu wpłynać na losowanie
graczy do Veto.
Meciek i Duncan pokłócili się po zakrapianej nocy.
Ostatecznie Chanel nominowała Darka i Frio.. TONIGHT
Power of Veto will be played. Los nominowanych bedzie mogl sie odwrocic.

Spectara: A my jestesmy na srodku dupy


DAY 13



Chanel:  Frio, Dark - wygrywając HoH jestem zmuszona kogoś nominować. Niestety padło na was. Z wami nie mam prawie w ogole kontaktu od początku gry i wnioskuję że niezbyt angażujecie się w grę. Powodzenia w Veto.

Chanel: Ta ceremonia nominacji została zakończona.

Uczestnicy wstają od stołów.

Meciek: Chanel nominowała Frio i Darka. Jest mi przykro, że Frio znowu jest zagrożona i będzie żyć w niepewności, natomiast Dark nie udziela się w życiu publicznym, nigdy nie widziałem, żeby coś ugotował dla mieszkańców, jedyne co pichci, to spiski ze Spectarą, jestem tego pewien. Mam nadzieję, że Frio znów się uratuje i nie opuści domu Wielkiego Brata.

Chanel: Nominowałam Darka i Frio do opuszczeia gry. To dobra decyzja i licze ze uszanuja moje nominacje.

Dark: <pretends to be shocked>

Dark: Atua ostrzegal mnie przed nadejsciem trudnych chwil, wiec nie dziwi mnie ta cala Coco Chanel i jej nominacja. 

Dark: Czy ja sie przejmuje? Absolutnie nie. taka byla wola wszechswiata

Frio: Nie lubie Chanel. Chociaz msci sie to, ze nie odpowiedzialam jej jasno dnia 3 ze ja uratuje.

Ludzie zaczęli już tworzyć pierwsze plany.

Mikki: Bye Dark. kolejny muppet speci out.

Duncan: Iconic nominacje. Dark czyli kolejny muppet Speci powie pa pa :wink: DArk jest ciemny jak czarna dupa.

Chanel modliła się o jedno.

Chanel: Naprawdę chce zeby do Veta wybrane zostay osoby, które zostawią nominacje bez zmian. Nie chce nominowac trzeciej osoby.

Krystian zdradził Anji swój sekret.

Anja: Sztos
Uzyje jak jakis trash wygra hoh XDD
Idealnie
Pewnie znowu powiedza
Ze riggniete
Jealous whores

Seekir domyslal sie co zrobil Krystian.

Seekir: Mam wrażenie, że Krystian szybko wkurzył mnie i mecka
Z zadania bo chciał coś wygrać xd

Rafix niecierpliwie czekał na swoją kolej w zadaniu. Pisał do seekira, ze anja bedzie najwieksza konkurencją.

Anja: Tak Rafix
Ja jestem legendą
I tak, im invincible 🙂
On kurwa to jest hit

Anja: Let me guess, probuje sprawić, aby ludzie zaczęli wzajemnie do siebie strzelac, zeby nie bylo na nim celownika
A jest wrecz przeciwnie
Also on chyba sobie nie zdaje sprawy, ze seekir mowi mi co on do niego pisze i w druga strone

Seekir: Seekir: Rafix napisał o anji że
Jest zagrożeniem w jego grupie w zadaniu
Ale nie pokazałem jej całego i myśli, że rafix jej grozi
Stirring
Pot
Xd

Sandra wyszła ze Spectary z propozycją.

Sandra: Zaproponwalam jej konfe. Ja, seekir, ona, dark rafix. I jeszcze Chanel i Patryk. Taki sojusz siodemki.

XD
Spectara
, 20:22
Sandra wysunęła propozycję
zrobienia konfy z nami.
RafiX
, 20:38
Naszą trójką?
RafiX
, 20:39
Ja jestem za
Dark
, 20:50
Wow
Chanel to snake
Spectara
, 20:50
Dobra Dark
Powiedz, że wygrałeś to sekretne zadanie, plis. XD
Dark
, 20:51
Powiedziałem jej że głosowałem na nią żeby ją ocalić i wydawała się zadowolona także ten xd
No niby jak miałem wygrać jak niektórzy pewnie podali sobie wybrane pola xD
Spectara
, 20:52
Ok.
Czyli.
Meciek lub Krystian wygrał. XDDDD
RafiX
, 20:53
A Raff?
Spectara
, 20:54
No chyba nie myślicie, że
on wygrał. XDDDD
RafiX
, 20:54
To zadanie na random
RafiX
, 20:54
Frio wygrała veto
Spectra xD
Spectara
, 20:55
Dobra, ale Frio to nasza wróżka zębuszka taka.
A Raff? Co to niby ma być?
Jakiś hipster udający ogra.
RafiX
, 20:56
Raffie to jest social ikona
Dark
, 20:56
xD
RafiX
, 20:56

Capture _2019-09-27-12-26-33.png
61.97 kB
https://www.gg.pl/dysk/adQMht2e2T9eaNQMht2WNFs/Capture+_2019-09-27-12-26-33.png
61.97 kB
Spectara
, 20:56
Pati to jest social ikona.
RafiX
, 20:56
To idealnie odwzorowuje Raffa
Spectara
, 20:57
^
Spectara
, 21:05
Dobra, kochani.
Stokroteczki moje.
Spectara
, 21:07
Gadałam trochę z Sandrą
więc teraz chcę to obgadać z Wami.
Spectara
, 21:08
Czy chcielibyśmy zrobić hashtag #RazemSTOPPrzemocy i zebrać się z nią, Chanel, Patrykiem i Seekirem w jeden sojusz?
Dark
, 21:08
Yyy
RafiX
, 21:08
Sojusz 7?
Im in
Spectara
, 21:08
Ja wiem Dark.
Dark
, 21:08
Chyba nie chce byc w sojuszu z kimś kto mnie właśnie nominował xD
RafiX
, 21:08
A no tak
A Chanel i Patryk jakie mają zdanie na ten temat?
Spectara
, 21:09
Zaraz się też dowiem.
Tylko najpierw chciałam to z Wami obgadać.
RafiX
, 21:10
Dark
Moim zdaniem pójście w większy sojusz to najlepsze co teraz może być
Dla twojej pozycji szczególnie
Może trochę się polubisz z Chanel jeszcze
Spectara
, 21:11
Chyba, że w trójkę sami serio wygramy wszystkie HoH, PoV i advantages. XD
Dark
, 21:11
No niby tak ale jak ja mam jej teraz zaufać? xD
Spectara
, 21:11
Może niekoniecznie musisz jej zaufać na 100%
ale możesz zaufać faktu utworzenia jednej, dużej grupy, ilości numerów.
Dark
, 21:12
Powiem tak
Moge udawać że się na to zgadzam
RafiX
, 21:12
Zwłaszcza że ludzie wywalili Vena bo trzymał ze mną i Specią
Więc ciebie też będą chcieli wywalić
RafiX
, 21:14
A w takim sojuszu nie ufa się wszystkim, zawsze znajdą się raty
Które wygadają innym
Dark
, 21:15
No tak jak mówię mogę udawać przed Chanel że mi nie przeszkadza jej obecność xD
RafiX
, 21:16
No a Sandra i Seekir ci przeszkadzają?
Dark
, 21:17
Seekir nie, a Sandry wgl nie znam
RafiX
, 21:18
No to poznasz xD
Spectara
, 21:19
^
Co wyjdzie Ci na lepiej pod względem socialu. XD
Dark
, 21:30
Dobra Rafix, walczysz ze mną o veto xD

Dark: Zrobie wszystko zeby przetrwac. Sojusz z Chanel? Moze byc. Moge udawac ze mi nie przeszkadza.

Sojusz opozycji nie bez powodu wpadł go głowy Sandrze.

Sandra: Robie to tylko dlatego, zeby MIkki poleciał. mocno mnie wkurwia xd

Sandra: Z dupy do mnie napisał
Ale dziwnie się zachowujesz
Strasznie

Sandra: Szuka dramy czy cis
Przepraszam muszę się wyrzyć
Bo ten idiota mnie tak denerwuje

Duncan: Jak mikki jej nie przestanie wkurzac to ona nas nie poslucha przy hoHzeby go nie nominowac. ale coz. on i tak musi odpasc.  Ja tu oczekuje większych dram! Niech oni sie nawzajem wybijają, a ja sobie pójdę w cieniu jak najdalej hihi

Sandra zwierzała się Anji.

Anja: XDDDDDD Sandra dostanie N edit totalnie. ma. mowi ze ją wkurwia xd

Sandra: JEST DZIWNY. KIJA MA W DUPIE JAKIEGOS.

Spectara przedstawiła plan Chanel w HoH Room.

SpectaraDziś o 21:12
Okej, kochani.
Moje lube różyczki na sośnie rosnące
Jest sprawa.

natka98Dziś o 21:14
Jaka

SpectaraDziś o 21:15
Jak dasz mi buzi to powiem
No dobra, jak nie chcesz to nie, ale powiem. :pensive:
Co sądzicie o utworzeniu hashtagu #RazemSTOPPrzemocy i zrobienia sojuszu z nami, Sandrą, Seekirem?

natka98Dziś o 21:19
Spoko

SpectaraDziś o 21:19
I mam też do tego taką sugestię, Natalio, ale proszę obniżyć ten karabin i we mnie nie celować
Dziękuję.
:heart:
KC kodeks cywilny.
Co sądzicie o dodaniu do tego Darka? XD

natka98Dziś o 21:24
Ale ja go nominowalam
Spectara czy Ty coś piłaś?
:joy:

SpectaraDziś o 21:26
Ja wiem, że go nominowałaś.
Ty też, on też.
Ale gdyby udało się go ubłagać, przekonać,
to co o tym sądzisz?

natka98Dziś o 21:28
Czemu mam go błagać zd

SpectaraDziś o 21:28
Nie Ty Natka

natka98Dziś o 21:28
On wgl się nie angażuje

SpectaraDziś o 21:28
Kochana
Nie każę Ci go błagać ani nic
Ale
Rafix mógłby spróbować

Chanel: Sojusz z osoba, którą nominowalam? Hmm jesli faktycznie nie bedzie chcial sie mscic to obojetnie mi :) Ale nie ufam na razie.

Chanel: Jesli spectara go załatwi i sojusz beddzie potwierdzony to dla mnie spoko. Siedem osób to zawsze coś. Ale ja nie zamierzam sie tym zajmowac.

Spectara: Pora na powtórkę z teorii wielkiego wybuchu. Prawdopodobnie uformuję nowy giga-sojusz skupiający mnie, Rafixa, Darka, Sandrę, Seekira, Chanel. Patryka, Charlotte i Patkę.
Niby wolałam kontrolować sytuację w grupach z osobna, ale musimy zagrzać tłum do działania.

Spectara: Bo na razie to - cytując legendarny tekst Vena - zrobili się ostatnio za bardzo zdzirowaci i asertywni co mi się nie podoba.
A jak poczują, że w kupie siła, to MOŻE W KOŃCU COŚ ZROBIMY z sojuszem Mikkiego. XD

Chanel oskarżyła SPecie o bycie drunk.

Chanel: Pisze jakby była pijana. Wakacje zbyt mocno uderzyly? Duncana spotkala?

Spectara: JA NIC NIE PIŁAM wypraszam sobie takie grzeszki. Po prostu jestem nabuzowana, bo w końcu mogę na spokojnie sobie pograć i postrategizować.

Spectara: Trudno, jak Chanel nie chce, to zakładamy dwie konfy. Jedna bez Darka, druga bez Chanel i Patryka. XD

W nocy Duncan dokonuje szokkujacego odkrycia.

Duncan: <wyciaga dildo w wielkości crystala >znalazłem je dzisiaj pod łóżkiem Pati. Jestem w szoku! Niegrzeczna dziewczynka nawet sie nie podzieli. A moze ktoś jej tam to podłożył? Najbardziej o to podejrzewałbym Anje lub Krystiana, bo on w nocy staje sie bardziej otwarty niz myślicie

DAY 14

Chanel: Hej wszyscy! Czas wybrać graczy do Power of Veto Competition!




Chanel: Tylko 6 osób bierze udział w zadaniu o Veto. HoH, dwoje nominowanych i trzy
losowo wybrane osoby. Nominowani proszę dołączcie do mnie. Jako HoH losuję pierwsza.

Chanel: <losuje> 








Frio: <losuje>





Dark: <losuje>





Dark: Wybieram Rafixa.



Chanel: Big Brother nas poinformuje gdy zadanie będzie miało się odbyc. Powodzenia.

W zadaniu udział wezmą: Chanel, Frio, Dark, Meciek, Duncan, Rafix

Mikki: Idealny pick do veto. win it boys

Dark: wybralem rafixa do zadania. i hate him the least

Chanel: Dwie z trzech wylosowanych osob zostawia ominacje bez zmian. Super. Byleby rafix nie wygrał. Mam nadzieje ze Meciek sobie dobrze poradzi. jest dobry w zadaniach, super ze go wylosowalam.

Meciek: W zadaniu o Veto wezmę udział ja, wylosowany przez Chanel, Rafix, wybrany przez Darka oraz Duncan, wylosowany przez Frio. Uważam, że z tej grupy to Chanel, ja, Frio oraz Rafix mamy największe szanse na wygraną. Duncan może wygrać jedynie konkurencję w merdaniu ogonem, Dark jest nieaktywny. To będzie zacięta walka ale zrobię wszystko, żeby nie wygrał jej Rafix.

Frio: Ciezko widze moje szanse z tym skladem.+

Spectara postarała się ogarnąć do końca sojusz 9 osób, nie dodajac wszystk w jedno miejsce.

Spectara: wiezs jak ciezko jest ogarniac 9 ludzi jednoczesnie zeby zrobic jeden sojusz rozbity na dwie grupy? przynjamniej wynagrodzi mi sie to w postaci blogoslawienstwa michelinek, ktorych blask szczescia zrzuci na mnie dobra fortune.

Rafix zwrocil uage na nieszczescie frio.

Rafix: troche beka z frio, bo w przeciagu dwoch tygodni znalezc sie juz drugi raz na bloku to trzeba miec talent. ale wiadomo. nikt nie jest idealny, kazdy ma sowje gorsze dni.

Seekir i Sandra rozmawiali o grze. Sandra dowiedziala sie o wszystkich konfach w ktorych jej nie ma.

Sandra: JA MAM ICH DOSC

Sandra: Znielubilam ich ot tak, w jednej chwili.

Sandra: oni nie biorą mnie na powaznie, ja pierdole. i pewnie ciagle cos o mnie piszą.

Sandra: Nie mam ochoty juz z nikim gadac. wypierdalac xd

Charlotte został przedstawiony plan Spectary.

Charlotte: Jestem za wiekszym sojszuem, ale z seekirem i darkiem.

Charlotte: chanel i patrykowi niezbyt ufam

SpectaraDziś o 16:34
Jest sprawa
Którą chcę z Wami przedyskutować.

PatkaDziś o 16:34
Jaka?

SpectaraDziś o 16:35
Dark, Seekir, Chanel i Patryk chcą z nami współpracować tak oficjalnie.

PatkaDziś o 16:36
To znaczy chcą do nas dołączyć,m
?

SpectaraDziś o 16:36
Tak. :blush:
Tylko co prawda, nie do końca razem.

PatkaDziś o 16:37
To powiedziałaś im o nas? Wiedzą, kto jest w naszej grupie?
A jak nie razem?

SpectaraDziś o 16:37
Bo Chanel i Patryk nie przepadają za Darkiem.
Ale

PatkaDziś o 16:37
Bo niezbyt rozumiem

SpectaraDziś o 16:37
To można obejść.

PatkaDziś o 16:37
A jak?

SpectaraDziś o 16:37
Zrobilibyśmy dwie konfy.
Pierwsza to: My + Seekir + Dark
Druga to: My + Seekir + Chanel + Patryk

PatkaDziś o 16:38
Aaa
Rozumiem juz
To poczekajmy za reszta, niech się wypowie

RafałDziś o 16:39
Ja jestem za
Zwłaszcza że Chanel jest HoH teraz

PatkaDziś o 16:39
A no racja

RafałDziś o 16:39
To przynajmniej w razie użycia veto nas nie nominuje

SpectaraDziś o 16:39
Ogólnie uwazam, że poszerzyłoby to nasze zasięgi, mielibyśmy więcej osób w sile.

PatkaDziś o 16:39
Ok, to możemy tak zrobić

SpectaraDziś o 16:39
Oznaczałoby to też, że Chanel, Patryk, Seekir i Dark by nam trzymali plecy.

PatkaDziś o 16:40
I byłoby trochę pewniej, że póki co nie będziemy nominowani

SpectaraDziś o 16:40
Dokładnie Patka.

PatkaDziś o 16:40
Czyli byśmy musieli zrobić dodatkowe dwie konfy, a ta zostaje na nasze ustalenia

SpectaraDziś o 16:40
Tak. :grin:

PatkaDziś o 16:40
Oki
:hugging:

RafałDziś o 16:43
Nom, dobry plan
Sandra? Charlotte? Jaka decyzja?

CharlotteDziś o 19:09
Ja jestem za konfą tylko z Seekirem i Darkiem
Ja jestem za konfą tylko z Seekirem i Darkiem

SpectaraDziś o 19:14
Czemu nie z Seekirem, Chanel i Patrykiem? :confused:

CharlotteDziś o 19:15
Nie do końca ufam Chanel

SpectaraDziś o 19:16
Rozumiem to.
Mimo wszystko, mamy okazję podbić nasze wspólne bezpieczeństwo dzięki obu sojuszom
A jeżeli będziesz też w sojuszu z Chanel, to nie będzie myślała o nominowaniu Ciebie.
Mielibyśmy wtedy pewną dziewiątkę.

Patka: Wiekszy sojusz brzmi fajnie. wieksza szansa ze nie bedziemy nominowani.

Patryk: Spectara kombinuje cos z nowymi sojuszami. Jest teraz tyle nowych konf ze ona oszalala chyba

Dzień 15

Rafix: kej, próbowaliśmy połączyć nasze dotychczasowe sojusze i stworzyć większą grupę. Pomysł ten wyszedł od naszej sprytnej Sandry. Więc w tej grupie miałbym być ja, Sandra, Specia, Charlotte z Patką, Chanel z Patrykiem, Dark oraz Seekir. No ale pierwsza przeszkoda - Chanel nominowała Darka, więc oboje mają hejta na siebie. Obie strony stwierdziły, że nie będą razem w sojuszu, bo jak to tak, kiedy moim zdaniem, mogli się spokojnie dogadać, a zresztą halo duży sojusz, nie chcecie się poczuć trochę bezpieczniej w grze? Nie to nie, Sandra rzuciła pomysł - zróbmy dwa sojusze, jeden z Darkiem, drugi z Chanel i Patrykiem. No to pytamy każdego - Dark i Chanel hepi, Patka też, Patryk zero odpowiedzi. I nagle odezwała się Charlotte. Druga przeszkoda - Charlie nie ufa Chanel i nie chce z nimi mieć sojuszu. No ehh... plan dziewiątki chyba już umarł i nie wiem czy tworzymy jeden sojusz, czy dwa, czy nawet cztery (biorąc pod uwagę wszystkie konflikty i nieufności). Nie jest łatwo, ale to dobrze xD.

Sandra i Mikki wkroczyli na wojenną sciezke.

Sandra: no kurwa zajebie go w koncu xd pisze mi ze jestem diwna i ze zle podchodza do socjalu


Sandra: On mi pisze ze go irytuje bo od razu napisalam o grze, a najpier sie trzeba poznac xd ni eb ede mu o sobie opowiadac xd

Mikki: Ale ona jest glupiaaaa, wtf. nie moge sie doczekac az ja nominuje.

Mimo wszystko...Sandrze i Mikkiemu udalo sie pogodzic i porozmawiali o zyciu.

Sandra: Wytrzymam z nim. zaleje glo slowami. a kurwic bede u kogos innego xd da sie go zniesc jak nie stara sie byc wkurwiajacy

Duncan: Podobają mi sie rozmowy mikkiego i Sandry! Widac ze nie przepadają za soba i przy wygraniu HoH jeden drugiego będzie nominować :wink: love that Oby tylko po tym jak wywalimy wieksze zagrożenia jak Specie np

Zbliżało sie zadanie o Veto.

Rafix: Teraz musimy z Darkiem wygrać veto, bo boję się, że w głosowaniu Dark może mieć niewielkie szanse na przetrwanie. Na eliminację Vena mogłem sobie pozwolić, ale to nie jest czas, żebym stracił też Darka.

Spectara miala byc moze proroczy sen

Spectara: Śniło mi się, że Frio wygrała zadanie o PoV.

Sama Frio żyła swoim swiatem.

Frio: A moze cos im znow ugotuje?

Frio: przetrwam to zyczac wszystkim wszystkiego co najlepsze.



Chanel, Frio, Dark, Rafix, Meciek, Duncan.

Ta konkurencja nazywa się:

SPELL THE VICTORY

I oto jej zasady.

Na zadanie macie 20 minut.

W momencie rozpoczęcia zadania otrzymacie
na Discordzie planszę z ukrytymi literami.

Waszym zadaniem jest ułożenie ze znalezionych liter
jak najdłuższego ANGIELSKIEGO słowa w jak najkrótszym czasie.

W ułożonym przez Was słowie mogą występować tylko i wyłącznie
litery, które wcześniej zaznaczycie na obrazku i obrazek z zaznaczonymi literami prześlecie do mnie na priv.

SWOJE SŁOWA RÓWNIEŻ WYSYŁACIE DO MNIE NA PRIV.

Gdy uznacie, że macie odpowiednią ilośc liter na dostatecznie długie słowo
to wysyłacie to słowo oraz planszę od razu, a nie po 20minutach, ponieważ w wypadku remisu liczy się czas, w którym ktoś nadesłał swoje słowo.




Frio pada na litery pierwsza.
Then Meciek.
Po nim Duncan.
Potem Rafix.
Potem przybiega Dark
Na końcu Chanel.

Meciek: Podczas zadania o Veto musieliśmy odnaleźć litery na zdjęciu i ułożyć z nich jak najdłuższe słowo w języku angielskim. Wymaga to od nas spostrzegawczości oraz inteligencji.

Meciek:W trakcie zadania poczułem się tak, jakbym był pijany i nie byłem w stanie ułożyć żadnego wyrazu, poczułem się jak Duncan.

Patryk: Mam nadzieje ze Veto wygra chanel. wtedy kontrolujemy calosc nominacji.

Meciek:Przed zadaniem napisał do mnie Seekir z propozycją pomocy mi w zadaniu. Później wysłał mi dziesiecioliterowe słowo mówiąc, że to najdłuższe jakie ma. Cieszę się, że mi pomógł ale ciężko mi uwierzyć, że Duncan sam znalazł dłuższe słowo.

Frio jako pierwsza ułożyła ABSENT - poprawne 6 literowe.

Po Frio swoją odpowiedź zatwierdził Meciek
Przeliterował nam....
kamerading
Co jest poprawnym 10-literowym słowem
Meciek jest na prowadzeniu.
Po Mećku pojawił się Duncan
probówal przeliterowac "entartainment" jednak nie starczylo mu liter
jednak duncan
uratował się
słowem
correspondence
Co jest poprawnym 14 literowym słowem.
Duncan jest na prowadzeniu.
Po Duncanie odpowiedz zatwierdził Rafix.
Przeliterował
EXCEPTIONAL
Co jest poprawnym 11 literowym słowem, niestey nie jest ono dostatecznie długie
Po Rafixie słowo zaklepał Dark
bespectacled
jest to poprawne 12 literowe słowo
Nie jest dostatecznie długie
Jako ostatnia słowo ułożyła
Chanel
Jej słowo to
uncopyrightable

Co jest poprawnym 15 literowym słowem

A to oznacza....

GRATULACJE CHANEL!
ZDOBYŁAS GOLDEN POWER OF VETO!






Masz
Dark
, 21:04
To chyba musimy już szukać głosów na Frio xD
RafiX
, 21:09
Yup
Tworzymy konfę z dziewczynami
I może Seekirem
Idk czy on chce czy nie bo się go nie spytałem i poszedł

Meciek: Ostatecznie konkurencję wygrała Chanel i myślę, że to najlepsza opcja, bo raczej nie będzie chętna do ratowania osób, które sama nominowała, chyba, że planuje jakiś backdoor.
Plan na eksmisje to eliminacja Darka. Gra ze Spectara i z nikim nie rozmawia. Nawet na discordzie się nie udziela, to jest Big Brother a nie Ghostbusters.

Duncan: Prawie wygrałem to veto. No trudno w sumie nie było mi potrzebne

Chanel: TAAAAK. Zazwyczaj nic nie wygrywam to HoH,  teraz Veto. Kontroluje nominacje w tym tygodniu całkowicie. Moge zrobic cokolwiek tylko chce. Czy uzyje veto? Na razie nie planuje, ale kto wie co moze sie zdarzyc

Dark: To zadanie nie do końca poszło po mojej myśli, ponieważ byłem na dobrej drodze do stworzenia słowa "immunoelectrophoretical", no ale jednak nie wyszło i trzeba było zmienić plan. Teraz będę się modlić do Atuy o to, aby pozwolił mi przetrwać tę eliminację.

Rafix: Chanel slayuje, ona już nie jest tą szarą myszką co kiedyś!

Spectara probowala ratowac Darka

SpectaraDziś o 21:12
A więęęc, kochani.
Jakieś macie konkretne przemyślenia odnośnie głosowania? XD
Osobiście wolałabym postawić głosy na Frio.

RafałDziś o 21:13
Może jeszcze Chanel coś zmieni

SpectaraDziś o 21:13
Wątpliwe. XD


SpectaraDziś o 21:13
Brawo Chanelka. :heart:
Dojebałaś z tym słowem. XD

natka98Dziś o 21:17
Dziękuję bardzo

SpectaraDziś o 21:17
Jakim cudem w ogól
na to
wpadlaś? XD

natka98Dziś o 21:17
I teraz Żeby frio odpadla
I bd git xd

natka98Dziś o 21:18
Bo nie mam nic do Darka
Tylko no musiałam kogoś xd

RafałDziś o 21:18
Frio znowu 18 miejsce :sob:

Chanel: Frio po nominacjach jasno dała mi do zrozumienia, że mnie ie lubi. Dlatego lepiej jakby to ona odpadla. gdy odpadnie dark to hm. jeden pies w sumie xD, ale niech specia wie ze wole frio.

Rafix: Napisałem Chanel, że mogłaby teraz kogoś backdoornąć, może mnie posłucha kochana.

Chanel: Backdoor na tym etapie gry? xDDDDDDDD

Patryk: Rafix to jełop xD namawia chanel na ratowanie swojego ziomka i backdoor xd

Frio czuła się nieswojo.

Frio: Z darkiem nominowana, na spectare liczyc nie moge raczej. ciezko to widze

Rafix irytował Chanel.

SpectaraDziś o 21:18
Short live the legends.

natka98Dziś o 21:18
:joy: :joy: :joy:

RafałDziś o 21:22
Ale szczerze nie wiem, czy Frio odpadnie jak będzie na bloku z Darkiem XD

SpectaraDziś o 21:24
Jeżeli dobrze wszystko ułożymy, to nam się uda, Rafixie.

Chanel: Rafix ciagle chce zebym ratowala Darka. Sory ale Dark umie robic kampanie dla siebie, znaczy no w sumie nie umie bo kazdy robi cos za niego, a ja sie kogos sluchac nie bede

Spectara organizowala wielki sojusz majacy ochronic Darka.

Chwila
Btw Dark, Rafix
Jest jedna WAŻNA rzecz.
RafiX
, 21:24
Speci

Spectara
, 21:24
Której musicie przestrzegać.
Dark
, 21:25
A może chcę być invisible? xD
Spectara
, 21:25
Nie możemy zachowywać się jakbyśmy wczesniej mieli konfę, sojusz, itd.
Bo Sandra snapnie.
RafiX
, 21:25
A no tak
Ofc
Ja was nie znam wgl
Spectara
, 21:25
Znasz się z Darkiem
Dark
, 21:25
Kim wy jesteście wgl
Spectara
, 21:25
Jesteście psiapsi

Spectara: Teraz żeby tylko Rafix i Dark tego nie spierdolili. Albo gorzej, żebym ja tego nie spierniczyła.

Chanel: Spectara chce wlaczyc do sojuszu patke i charlotte. spoko. mi pasuje, to tylko kolejne osoby z ktorymi bede miec kontakt xd

Spectara bardzo kombinowala z sojsuzami.

Spectara: Kocham Frio jak własną kieszeń, ale niestety muszę ustawić głosowanie na nią.
W tej chwili posiadanie Darka jest o wiele bardziej korzystniejsze.

Seekir: specia mysli ze jestem glupi xd doodala mnie do jakiesk onfy xd dodala sandre. mowi ze to nowe, a sandra mowi ze to ta sama konfa co istniela wczesniej tylko w nowym serwerze xd i namawia kazdego na glosowanie na frio.

Seekir: no w sumie fajnie by bylo jakby frio odpadla, bo ją nominowalem i patrzac jak zareagowala na nominacje u mnie i u chanel to boje sie ze da mnie i ją jak losowo cos wygra. ale meciek i krystian oczywiscie sa glupio zaslepieni w darka BO ON JEST ZE SPECIĄ ĄĘĄĘ

Seekir: mój plan to wyrzucić Frio xd
jednak
i spróbuję zrobić tak żeby Krystian i reszta wiedzieli że głosuję na Frio
ale nie będą wiedzieli że w ten sposób zyskuję zaufanie spectary xd
+ ofc wszystko omawiam ze sandra xd

Dzień 16

Patryk: Chanel ma HoH, Chanel ma Veto. Perfekcyjny tydzień w naszym wykonaniu/

Patryk: Jakbym mial wybierac..wole Frio do odpadki. Jest dziwna po prostu. A dark jest od speci a specia chroni mnie.

Patryk: Chanel raczej nie uzyje tego veta. ale no w sumie obojetnie mi to. nikt mnie nie targetuje. ten tydzien przebiega gladko

Rafix byl dobrej mysli.

Rafix: Omg, dotarło do mnie, że po stworzeniu kolejnego sojuszu, mamy w końcu głosy, żeby ocalić Darka - 6 głosów z sojuszu (Ja, Sandra, Specia, Seekir, Charlie, Patka), Patryk będzie 7, a Felixuss 8. 8/15 to jest większość! Dark jest uratowany, nie wierzę. Zawsze jest szansa na flip, ale no, ja się przygotowywałem, że Darka ocalić będzie znacznie trudniej XD.

Specia do końca probowala przekonac Chanel na uzycie Veta. Chanel zaczela o tym myslec, ale nie dala tego po sobie poznac.

Spectara: Chanel nikogo nie backdoornie, bo wszyscy mają pussy gameplay. Ona też. Podradarowcy się znaleźli.

Frio: Nie wiem co przyniesie los.

Chanel: Zastanawiam sie nad tym vetem. mam pelnie wladzy. nic mnie nie zaskoczy. moze warto tego uzyc. ale czy nie za wczesnie? to dopiero dzien 16









Chanel: Hej wszyscy. Czas na ceremonie Veto.

Chanel:  Frio oraz Dark zostali nominowani przeze mnie do opuszczenia gry. Jednak ja mam moc do zawetowania jednej z mojej nominacji.

Chanel: Dark, Frio- dam Wam szansę powiedzenia mi dlaczego powinnam użyć Veto na Was.

Dark:  Panno Chanel, zapewne nie użyjesz tego veta, ale jeśli jednak się na to zdecydujesz, to powinnaś wybrać moją skromną osobę. W zamian za to obiecuję, że otrzymasz błogosławieństwo Atuy, a to nie przytrafia się każdemu. Namaste.

Frio:  Nie wydaje ci się, że to zabawne, abym tyle razy była nominowana? Na prawdę nie widzisz innego celu? Na pewno jest z tobą wszystko dobrze? Może w takim razie zrobisz wszystko, abym to nie ja była zamiarem. Yhm?


Chanel: Zadecydowałam.... nie używać Veto. Uważam, że pierwsze pomysły są najlepsze. Osoby, które powinny być nominowane są nominowane i chciałam zeby moja decyzja została uszanowana.


Chanel: Ta ceremonia Veto została zakończona.





Chanel: Nominacje zostają bez zmian. Niech ktoś z nich odpada. Kto? Juz mi to obojetne

Dark: <beczy do kamery, przykryty kocem>

Frio: Chanel..slaba decyzja. tyle innych celow w grze

Patryk: Chanel nie użyła Veto.. sytuacja zamknieta. Jest Frio kontra dark. Kto przetrwa te wojne pionkow?


CONFESSIONALS
WEEK 2

Chanel 15+13   (55)
Sandra 2+11    (58)
Spectara 3+9  (55)
Frio 1+7    (35)
Patryk 1+7    (20)
Dark 3+7   (19)
Meciek 12+6   (69)
Rafix 6+6    (45)
Seekir 5+5    (51)
Duncan 6+5   (49)
Anja 3+4    (58)
Mikki 5+3    (37)
Charlotte 1+2   (14)
Patka 2+1    (26)
Pati 2+0   (42)
Krystian 9+0    (41)
Rafi 0+0   (10)
Felixuss 1+0    (8)

19.Venstey  (35)
20.MD   (7)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Big Brother S07E43 Season Finale

To było wyczerpująće 99 dni dla produkcji i dla zawodników I to własnie dziś mija deadline sezonu. Dziś ktoś zostanie zwycięzcą Bi...