piątek, 27 grudnia 2019

Big Brother S07E06 Nominations Ceremony, Week 2



Previously on Biiiig Brother. 20 uczestnikó rozpoczęło walke o nagrodę główną. Ofiarą pierwszego twistu została MD, która po zaledwie trzech dniach musiała opuścić dom. Podczas HoH Comp triumfował Seekir, nie chcac wygranej. Zdecydował się nominować Frio i Pati. Frio nieoczekiwanie zdobyła Veto zmuszając Seekira do wybrania zastepcy. Swój grób powoli wykopywał Ven, który został pierwszy renom, który został wyeksmitowany w tym sezonie. Na zadaniu o HoH zwycięstwo

Pati: Wydłużam lonty świeczek



Stosunkiem głosów.

11:5

Venstey - zostałeś wyeksmitowany z domu Wielkiego brata.

Patka: W drodze do wyjscia ven poczestowal mnie bardzo nieprzyjemni komenarzami :(

Patka: Smut no mi :( jak on tak mogl

Rafix: Oglądanie jak Venstey odpada było ciężkie, ale musiałem sobie z tym poradzić. To teraz czas na kłamanie ludziom, że głosowałem na niego, a nie Pati, wish me luck.

Pati: Przetrwalam. to sie liczy. jestem dumna <3

Dark: Szkoda że Vena już z nami nie ma. Dobrze się sprawdził jako Łowca Czarownic i nie zasłużył na takie traktowanie.

Krystian: 1 week był bardzo spokojny. Chciałbym żeby 2 też taki był więc trzymam kciuki, aby ktoś z mojego sojuszu wygrał hoh, najlepiej ja. Seekir zaoferował mi pomoc w wygraniu, mam nadzieje ze uda mi się.

Meciek: Zgodnie z planem grę opuścił Venstey. Okazał się fałszywą łajzą, która kopie pod innymi dołki, szkoda tylko, że nie zauważył, że w międzyczasie wciąga go bagno, a jego gra została szybko zatopiona i został spuszczony niczym woda z muszli klozetowej.

Meciek: Zaproponowałem Anji, Mikkiemu, Seekirowi i Krystianowi, abyśmy wkręcili Vena, że te pięć głosów, które zostały oddane na Pati to były głosy moje, Anji, Mikiego, Krystiana i Duncana. Idealnie pasowało to do ludzi z konfy RHOF i Venstey to chyba nawet kupił, ale oczywiście Krystian oraz Duncan nie potrafią myśleć i przyznali się do wszystkiego w swoich wiadomościach pożegnalnych. No ale cóż, widać, że Krystian lubi dawać dupy także w tym sensie, a Duncan ma mózg pantofelka pierwotniaka.
-----

Day 12

Meciek, Mikki, Anja, Krystian i DUncan wkrecali vena ze na niego nie glosowali.

RafixDziś o 21:46
Venstey :sob:

MikkiDziś o 21:46
:flushed::flushed:

MeciekDziś o 21:46
<obudził się>

SpectaraDziś o 21:46
:sob:

DarkDziś o 21:46
RIP Ven :broken_heart:

DuncanDziś o 21:46
zegna sie z venem

PatkaDziś o 21:47
Bye bye :vulcan:

CharlotteDziś o 21:47
Pa pa Ven

MeciekDziś o 21:47
Venstey byłeś dla mnie jak brat którego aborcji dokonała moja matka ale zawsze chciałem go poznać

FrioDziś o 21:47
To teraz mozna sie oddać spaniu ;p

SpectaraDziś o 21:47
Papa Ven.

MikkiDziś o 21:48
o żyjesz
myślałem że umarłaś
jak do Ciebie napisałem

SpectaraDziś o 21:48
Och, tragic.

MikkiDziś o 21:49
zgadzam się, jesteś.

SpectaraDziś o 21:49
Cieszę się. :(

AnjaDziś o 21:50


MikkiDziś o 21:50
wychodzi

DuncanDziś o 21:50

wychodzi

FrioDziś o 21:50
Idę sie grzać dalej. Pa.

Przed zadaniem o HoH Mikki był w bojowym nastroju.

Mikki: Mikki: IM GONNA
DESTROY
SOME BITCHES
LEPIEJ WYGRAJCIE
hoh

Meciek: W tym zadaniu musieliśmy przypomnieć sobie dokonania kulturowe Magdy Gessler. Kreatorka smaku i stylu zgotowała dla nas całą serię cytatów, a naszym zadaniem było wybranie prawidłowego ich zakończenia. Wszystko zaczęło się pięknie, do pierwszego pytania. Najpierw zaproponowałem, że poprawna odpowiedź to A, natomiast Duncan napisał, że B, mój błąd, że zaufałem temu psu i dałem B, ale na szczęście Anja nie zdążyła zmienić odpowiedzi i nasze marzenia nie legły w gruzach na pierwszym pytaniu.


Houseguests.
Seekir - jako odchodząca głowa domu nie możesz dzisiaj brać udziału. Cała reszta. Its fair game.
To zadanie nazywa się "Snatch Game"
i oto jego zasady
I oto jego zasady.
Zadam wam serię pytań A lub B na temat 

statusów naszej sławnej polskiej ikony, kreatorki smaku i stylu- Magdy Gessler.

Każde pytanie zawiera w sobie początek cytatu Magdy. W możliwych odpowiedziach dostajecie
dwa dokończenia oznaczone symbolami A lub B i tylko jedno z nich jest prawdziwe. W ciągu 30 sekund musicie przesłać mi w wiadomości prywatnej waszą odpowiedź. Jeśli odpowiecie dobrze zostajecie w grze.
Jeśli się pomylicie - odpadacie z zadania. Ostatnia osoba na placu boju wygra HoH.
Początek 22:05

Spectara: Muszę wygrać HoH, żeby wreszcie porozstawiać ludzi po kątach. XD
Tak piękne zadanie, że aż je zjebię. <3
Idealne dla mikkitworow

 Meciek: Podczas zadania wpadłem na genialny pomysł, że skoro nie możemy znaleźć cytatu poprzez szukanie w Google, to może po prostu wpisujmy w wyszukiwarkę odpowiedzi? I dzięki mnie udało nam się pomóc Anji w dotarciu do finałowej rundy, w której cytat był tak mało znany, że żadna siła nie była w stanie go znaleźć i niestety Anja odpowiedziała źle, za to Chanel pokazała, że jeżeli chodzi o Magdę Gessler, to nikt nie może się z nią równać.


Tymczasem

Krystian: Po pierwszej rundzie z naszego sojuszu zostala tylko Ania. Go girl, win it for us.

6.Włosy hejtera 
A)Oblegają zasuszone wszy 
B)oblegają zasuszone pchły

Anja - A
Chanel - B
Patka - A

Prawidłowa odpowiedź to...B

GRATULACJE CHANEL.
ZOSTAJESZ NOWĄ GŁOWĄ DOMU!


Większość osób zareagowala ulgą na HoH. Czuli się bezpiecznie.

Krystian: Chanel wygrała hoh. Mało z nią rozmawiałem w tej edycji, ponieważ na początku z gry próbowalem ratować MD, a ją wyeliminować. Nie mam pojęcia czy ktoś jej o tym powiedział, ale jeśli tak to nie jestem w dobrej pozycji. 

Rafix: Hmm, zadanie. To zadanie było... zjebane, Kuchenne Rewolucje nie są moją silną stroną. Na szczęście Chanel ocaliła moje życie w grze. No i czas na kolejne safe nominations, ale też jej się nie dziwię, za dużo ludzi. 

Chanel: nie moge uwierzyc ze wygrala tak szybko HoH xd

Duncan: Chanel wygrała HoH :frowning: Oh god. Mam z nia kiepski social ale mam nadzieje ze mnie nie nominuje. Napisałem jej jakie mam plany na nominacje gdy zostanę HoH i zapytałem jakie ona ma, ale jeszcze nie odpisała

Meciek: Po tym, gdy Chanel wygrała zadanie o HoH Duncan wysłał nam to, co do niej napisał. Jak to zobaczyłem to popadłem w depresję i przeżyłem trzy próby samobójcze, bo bycie w sojuszu z takim ułomem przerasta moje zdolności. Kiedy bóg rozdawał inteligencję Duncan miał już na koncie wyczerpany debet i nie załapał się na nic.

Rozpoczely sie pierwsze rozmowy.

SpectaraDziś o 22:32
KOCHAM CIĘ CHANEL. <3

patrykseDziś o 22:33
:heart:

natka98Dziś o 22:34
Dziękuję
XD
A bo nie mogłam znaleźć na necie tego ostatniego to mówię a dam sb b
:joy:

SpectaraDziś o 22:34
Zawsze wiedziałam, że Chanel w głębi duszy jest wielką fanką Madzi.

natka98Dziś o 22:35
Polecam - właśnie 21.30 ogladalam kuchenne rewolucje :joy: :joy: :joy: :joy: :joy:
Na TVN

SpectaraDziś o 22:37
Chanel, co dalej planujesz zrobić?

patrykseDziś o 22:37
pewnie mnie chce nominować
:joy:

SpectaraDziś o 22:38
No Ty to w ogole
Pawn on the block. XD

patrykseDziś o 22:38
XD

natka98Dziś o 22:39
Tak Patryk nominuje Cię
Napisze w uzasadnieniu
Nominuje go,bo wykrakał sb
I ciągle się pytał  ,czy go nomiuje

SpectaraDziś o 22:40
"Nominuje Patryka tego grzyba"

natka98Dziś o 22:40
Więc postanowiłam się zgodzić

patrykseDziś o 22:40
aha xd
wcale nie było tak
tylko sobie żartowałem xd

SpectaraDziś o 22:42
Teraz musisz stawić czoła konsekwencjom swych słów.
Nie ma łatwo.

natka98Dziś o 22:42
No właśnie :joy: :joy:

RafałDziś o 22:43
XD

Chanel: Potrolluje patryka, ze go chce nominowac :)

Krystian: Jedyną osobą jaka może wypłynąc na decyzje Chanel jest seekir. Napisałem więc do niego, aby mnie uratował. Powiedział, żebym byl spokojny i na pewno nie trafie na block. Thank u.

Chanel: Pisalam juz paru osobom cos. Mecka nie nominuje. Mysle nad dunucanem.

Meciek: Zagadałem do Chanel, że byłoby miło, gdyby mnie nie nominowała, natomiast Chanel od razu napisała mi, że nie jestem jej celem. Jezu jak miło mi się zrobiło, pogadaliśmy jeszcze chwilę. W sumie nigdy nie miałem z nią jakiejś dramy, bo ok, pisałem w poprzednim sezonie, że była nudna i pokazała w swoich konfach, że taka nie jest. Innych problemów z nią nie miałem, cieszę się, że się pogodziliśmy.

Mikki: jak
chanel
wygra
Anja: Snsjsjnaskkanakaka
Mikki: omg
Krystian: o boze
Mikki:może będziemy bezpieczni
bo bonduje
z nią
Meciek: powinniśmy być xd
ja też z nią
gadam
Me rn
Meciek: ja pierdole
XD
Mikki:to było
tak
fake
Duncan xd
@Michał Zębski
jak myślisz
nominuje nas szanelka?
Anja: A to ja
Robiajaca social
https://scontent-frt3-1.xx.fbcdn.net/v/t1.15752-0/p480x480/70840220_2478188025605902_7392674512203939840_n.jpg?_nc_cat=111&_nc_oc=AQkM_Zis0aWZizIs-rX_Cr_Ei8mHHdzyhtvMvKtUoEyeSB13HIiQySM_JjQTBVA58XQ&_nc_ht=scontent-frt3-1.xx&oh=7c8adcf389b73f0b93a4a58677ac0dda&oe=5E350EB8
Meciek: Yaaas Anja
Anja: Z chanel
W poznaniu
XDDDDDDDDDD
XDDDDDDDDD
Mikki: ZAPROS
ja na
lody
Meciek: czemu jesteśmy tacy tragiczni w zadaniach i nic nie wygrywamy 😞
Usunąłem ten wiadomości
Anja: i mean seekir
wygrał
hoh
XDDDDD
Meciek:ale to zanim ta grupa powstała

Anja: Najwazniejsze
Ze nie wygral
Rafix
Ani specia
yes

Mikki: tea
Chanel
Anja: Bo tak to mamy szanse
Mikki: może nominuje
patkę
Anja: Darka
Np
Mikki: frio
darka
Anja: Pati
Mikki: dokładnie
Chanel
pewnie nie będzie chciała wybierać strony
więc nominuje randomy
Meciek: Yes

Meciek: Legenda
Że dziś stwierdziłem
Że do niej zagadam
Po południu
My mind jesr literally
So powerful
Queen napisała mi że mnie nie nominuje
Woow
Anja: Such an icon
We have to stan
Napisze jej żeby nominowala duna 😋
Mikki: I think ze jestesmy safe w wiekszosci/.
Meciek: Duncan jest up for sure

Mikki: I stan our allliance. tylko my mozemy byc mean i nice na raz

Chanel myślała dużo.

Chanel: Myślałam darka
Bo wgl się nie odzywa
I jakiś randomów
Albo frio
Bo nic w sumie nie pisze
Lub Sandre czy patke

Rafix już sam rozmyslał.

Anja: ja pierdole to co on pisze to xD



Meciek: ja sie pogodzilem z Chantrykiem. jestesmy friends teraz.

Seekir: rafix jest bipolar jakis xd

DAY 13

Rozpoczęło się pierwsze zadanie o twist.

To zadanie nazywa się ...

Sinking Ships.

Biorą w nim udział:

Rafi
Seekir
Krystian
Sandra
Meciek
Dark


W wiadomości prywatnej do mnie musicie wybrać jedno swoje pole
oraz napisać 30 kolejnych pól w które chcecie strzelać po kolei.

Kolejność strzałów = kolejność wybrania pola.
Osoba, której statek wytrwa niezestrzelony najdłużej wygra
secret power.

Seekir - G3
Krystian - H3
Rafi - B9
Dark - B5
Meciek - J8
Sandra - C3

Seekir: razem z krystianem i meckiem opracowalismy strategie na zadanie.

Dark: Nie wiem co to za secret power, ale Atua powiedział mi, że warto to wygrać, a On zawsze ma rację, nawet gdy się myli.

Krystian: WB ogłosil Paranormal twist. Uwielbiam twisty więc zdecydowałem że muszę to wygrać.

Krystian: Napisałem do Seekira i Mećka żeby dowiedzieć się jakie wybrali pole. Ja im podałem swoje, a oni ich. Jeżeli ktoś to ma wygrać to chce zeby to byl ktoś z nas. Ustaliliśmy jakie pola eliminujemy i naprawdę mamy spore szanse.

Krystian: Zmieniłem zdanie co do wygrania tego twistu. W sumie fajnie gdyby chłopacy wygrali, ale ja chce nagrode dla siebie. Dlatego z wyeliminowanych pól zamieniłem 2 pola i dałem tam statki seekira i Mećka. Dont hate me guys, im greedy for it.

Sandra: Poporosilam seekira o pomoc. mam mao czasu, nie ogarniam. ale jakos damy rade.

Seekir - odpada w rundzie 3 
Meciek - odpada w rundzie 4
Dark - odpada w rundzie 15
Rafi - odpada w rundzi 19
Sandra - odpada w rundzie 23
Krystian - WIN

Zadanie wygrał Krystian.
Zdobył Chaos Power.

CHAOS POWER - jeśli nie podobają ci się nominacje i chciałbyś zrobić wszystko, żeby uległy zmianie to podczas losowania do Veto możesz aktywować swoją moc. Moc daje ci dwie opcje:
a) wybranie trzech osob do veto i grę o dwa veta.
b) zabranie HoH możliwości uczestniczenia w PoV Comp i wybranie 4 osób.
Ponieważ jest to moc chaosu - osoby biorące udział w Veto nie mogą być
nominowane jako zastępca (wyjątek: gdy nie ma innej możliwości, przez immunitety/ilość dostępnych osób). Data wygaśnięcia mocy to Finałowa 10.

Seekir: mee ostatni miejsce xd pewnie we mnie strzelili zebym ne wygral. krystian cwaniakowal xd

Meciek: cooo bullied. zadam powtorki ja zemdlalem

Sandra: Ja jebie przeczytalam ze pierwsze i mialam zawal. a tu dupa.

Spectara: Pomagalam sandrze w zadaniu i ie wiedzialam ze jestem dobra w statkach xd W ogóle to sobie z nią teraz konspiruję na pw i dochodzimy do jakichś tam wniosków.

Spectara: Straszna chujowizna wyszła, bo Seekir ani Sandra nie wygrali tego zadania, Dark śpi i nic nie wiem, Raff w życiu by czegoś takiego nie wygrał niestety. Więc pozostają Meciek i Krystian. Cytując pewną perfekcyjną panią domu - Jesteśmy na środku dupy.

Meciek: Kiedy Kamel wysłał zadanie od razu napisał do mnie Krystian z tym, jakie on ma pole i zaczął mi pisać o to, jakie pole mam ja. Napisałem mu, że nie wybrałem jeszcze, bo nie miałem czasu żeby to przeczytać, a ten po chwili dalej truje mi dupę. Złapałeś coś od Duncana? Uspokój się. Swoje pole podał mi również Seekir. Plan był taki, że Krystian wybrał pola A1-C10, ja D1-F10, a Seekir trzy ostatnie kolumny. Niestety na niewiele to się zdało, bo Seekir mówi, że zajął ostatnie miejsce (ale czy tak było, nie wiem), a ja piąte.


Chanel poważnie myślala o nominowaniu Darka. Rafix probowal go ratowac.


RafałDziś o 22:50
Darka może nie

natka98Dziś o 22:50
Czemu

RafałDziś o 22:50
Bo ja trochę z nim pisałem
I on by z nami trzymał
Ale tak faktycznie trzymał, a nie jak Ven
Bo Mećki itd go nie lubią
I ogólnie Dark chyba z nikim nie pisze, więc on na pewno odpadnie

natka98Dziś o 22:58
No właśnie

RafałDziś o 22:59
Jeśli nie masz innej opcji niż Dark, to okej
Ale wydaje mi się, że jednak wiesz, mogłabyś dać kogoś innego XD

SpectaraDziś o 23:07
Sandra, Charlotte i Patka są skore do głosowania razem z nami.
Więc wolałabym je z nami potrzymać
Frio w sumie byłaby takim safe choice

SpectaraDziś o 23:15
Kto jeszcze jest randomowy? XD

Chanel: Planem na to HoH jest dla mnie nominowanie takich osob, aby nie narazic sie nikomu

Uczestnikow denerwowala plansza demonow w Demons Lair.

Krystian: Chodzę tak sobie po domu WB i widzę jakiś napis. Tak patrze i patrze i ułożyłem 2 słowa. Trapped Spirits. Od razu pobiegłem do wielkiego Brata po jakąś nagrode. No i dowiedzialem się że to nie całe hasło. Whyyyy

Meciek: Ja i Mikki chcemy rozpracować o co chodzi z tym szyfrem, który znajduje się w Demon's Lair. Póki co nie mamy zielonego pojęcia gdzie zacząć, ale myślę, że w końcu nam się uda. Nie chcę w tej sprawie współpracować np. z Seekirem, bo nie do końca mu ufam i chciałbym jednak pracować nad tym z kimś, z kim wiem, że mogę czuć się bezpiecznie.

Seekir: po co to jak nie mozna nic z tym zrobi  xd

Tymczasem w HoH Room.

Chanel: Mysle zeby dac Darka i Frio. Seekir mi ich tez podsuwa ale sama myslalam wczesniej o tym

Duncan udał się do HoH Room.

Chanel: Dunci tylko proobuje ratowac swoj tylek xd ale nie jest jednak zagrozony. porzucilam ten plan.

Duncan: Wooow chanel Queen mi napisała ze mnie nie wywali. Ciekawe kogo chce nominować oby jakieś szczury typu Specia Dark lub Rafix!

Duncan: Queen napisala ze mnie nie wywali
Meciek: no ona nie,. mieszkancy tak hihi
Anja; XD

Chanel: Na pewno nie nominuje Mecka, Mikkiego, Patryka, Seekira. Mam swoje cele na tych mniej aktywnych. Nie chce zeby ktos sie na mnie mscil potem.

Rafix: Gdyby tylko Dark wziął się trochę do pracy nad swoją grą, byłoby łatwiej mi go ratować. Oczywiście Spectara skorzystała z okazji i próbuje wcisnąć Chanel jeszcze trzy osoby, których ma nie nominować, co wcale nie jest podejrzane xD

Rafix i Mikki rozmawiali o swoim domniemanym sojuszu

Rafix: Ja nie umiem pisać z Mikkim, nasz "sojusz" chyba stoi pod znakiem zapytania :frowning: .


DuncanDziś o 23:09
kladzie sie spac

MeciekDziś o 23:10
lula 8 wyczesuje Duncana

DuncanDziś o 23:33
Czego chcesz? Dlaczego mnie czeszesz?
Mam krótkie włosy

DuncanDziś o 23:34
ignoruje Mecka i idzie spac dalej

MeciekDziś o 23:34
Chciałem być miły a ty jak zwykle musisz mnie ponizac?!?! rzuca grzebieniem o ścianę i idzie krzycząc do pokoju zwierzen /kamel przypomnij mi żebym Ci jutro konfy napisał o tym

DuncanDziś o 23:36
Jest prawie dwunasta w nocy! A Tobie sie zebrało na czesanie bitch. Bye. spi dalej

MeciekDziś o 23:38
JESTEŚ FAŁSZYWY BO TAK TO SIĘ ŁAZISZ CAŁY DZIEŃ A JAK JA PRÓBUJĘ BYĆ MIŁY TO MASZ Z TYM PROBLEM
Nie zasługujesz na mój czas
rzuca szklanka w podłogę
sypie Duncana maka

DuncanDziś o 23:48
Za dużo alkoholu skarbie! Odwala Ci na stare lata . Najpierw sie porządnie ubierz, a pozniej wyskakuj z drama, bo aż wstyd sie pokazać, ze sie kłócę z taka nieudana lampucera i daj mi w koncu spac!
wygania mecka

MeciekDziś o 23:48
Kochanie ty nie masz nicku LeShawna
Więc się uspokoj

DuncanDziś o 23:49
: O

MeciekDziś o 23:49
I nie podskakuj do mnie

DuncanDziś o 23:49
zabiera pejcz z szuflady Frio
A masz
A masz
Tu niedobry zły
Ty

MeciekDziś o 23:49
Myślisz że możesz robić takie rzeczy bo jesteś psem? Szczekasz na niedobre drzewo

DuncanDziś o 23:50
Umm

MeciekDziś o 23:50
I do izolatki pójdziesz

DuncanDziś o 23:50
Idź spac

MeciekDziś o 23:50
Ja mam to w kontrakcie

AnjaDziś o 23:50
trzaska drzwiami

MeciekDziś o 23:50
Że nie będę żadnych pchel łapać

DuncanDziś o 23:50
Juz je masz

MeciekDziś o 23:51
Nie

DuncanDziś o 23:51
Anja daj dildo
Jebne mu

MeciekDziś o 23:51
CO

AnjaDziś o 23:51
Co

DuncanDziś o 23:51
I need

AnjaDziś o 23:51
Ale ja nie posiadam

DuncanDziś o 23:51
Doładowanie

MeciekDziś o 23:51
Cxjdgddfgdddf

DuncanDziś o 23:51
Dildosa

AnjaDziś o 23:51
Ty potrzebujesz
Dildo?

DuncanDziś o 23:51
Tak

MeciekDziś o 23:51
Ty potrzebujesz
Psychiatry

DuncanDziś o 23:51
Wsadzę mu

AnjaDziś o 23:51
Dildo crystal
Kup

MeciekDziś o 23:52
A teraz chcesz mnie zgwałcic?

DuncanDziś o 23:52
A Ty po prostu lekarza
Tak
Jemu to tylko najwiejszs

MeciekDziś o 23:52
@Kamil

AnjaDziś o 23:52
Ja wychodze
Mamy tutaj

MeciekDziś o 23:52
Pomocy?

DuncanDziś o 23:52
Żeby kwiknal

AnjaDziś o 23:52
Rapist
Im calling the police

MeciekDziś o 23:52
THANKS
Boję się go

DuncanDziś o 23:54
Nie masz czego
sam zacząłeś
Ja tylko
Kontynuuje

MeciekDziś o 23:55
CHCESZ MNIE ZGWAŁCIC

DuncanDziś o 23:55
Nie?
Masz pchły

MeciekDziś o 23:55
W ogóle

AnjaDziś o 23:55
Pedofile to dostaja niebieska karte?

MeciekDziś o 23:55
Sam to powiedziałeś
Co
Anja

DuncanDziś o 23:55
Yy

MeciekDziś o 23:55
Jacy pedofile
XD

AnjaDziś o 23:55
No psychicznie chorzy
Dostaja zolta
A zastanawiam sie

DuncanDziś o 23:55
Trynki

AnjaDziś o 23:56
Jaka dostaja pedofile

KamilDziś o 23:56
Wielki Brat wyłąccza prąd i kaze mieszkancow spać pod grozba konfiskaty alkoholu

DuncanDziś o 23:56
Nieeee

MeciekDziś o 23:56
On mnie chce zgwałcic a wielki brat to olewa!!!!

AnjaDziś o 23:56
potyka sie o krzeslo

DuncanDziś o 23:56
daje trzy klapsy Meckowi z pejcza frio

MeciekDziś o 23:56
Przypadkiem rozwala Duncana głowę o rozbita szklankę i dun umiera

DuncanDziś o 23:56
Yy
XDD

MeciekDziś o 23:57
Pa
idzie spać

DuncanDziś o 23:57
Wciąż zyje?
idzie udusić mecka

MeciekDziś o 23:57
Martwi
Nie mają głodu
Glosu
Papa

DuncanDziś o 23:57
Zza grobu
Po czym
Kładzie sie soac
Spac

MeciekDziś o 23:58
No już zapadłes
W sen
Wieczny

Duncan: Przepraszam guys ze musicie patrzeć jak biegam z dildem i pejczem za Meckiem. Zasłużył na toMam nadzieje ze Meckowi przyśni sie freedy mercury znaczy kruger i potni

Meciek: Postanowiłem, że będę miły i wyczeszę Duncana, bo nie dość, że śmierdzi jak mokry pies i jak widać jest wrogiem ręczników, to jeszcze te jego kudły wyglądają tragicznie, zrób coś ze sobą, człowieku. A on na mnie się rzucił z ryjem jak do klienta który nie ma drobnych żeby mu zapłacić, a to było oczywiste, że wtedy wyjdzie huragan Meciek. Dodatkowo zawołał Anję i chciał od niej jakieś dildo żeby mnie ZGWAŁCIĆ. Tak, zgwałcić. Ja nie wiem co taki niewyżyty kundel robi w domu Wielkiego Brata, ale zaczynam dochodzić do wniosku, że czas go uśpić na dobre.

Charlotte obawiała się tego tygodnia.

Charlotte: Chanel tydzień temu uwziela sie na mnie na zadaniu., mam nadzieje ze nic z tego nie zostalo.

Duncan oszalał. Znowu

Duncan: Wielki Bracie gdzie tutaj jest jakieś sekretne pomieszczenie ? Krystian mi proponował aby pomerdac jego ogonkiem!

Duncan: Specia ma sztuczne cycki. Cant wait jak te jej balony sie napomina i wyfrunie z tego domu w kosmos niczym rodzice harrego Pottera.,

Duncan: Raff tankuje Raffixa w DarkJutro przebiore sie za Madzie Gessler i zrobię im moje kuchenne rewolucje!

Duncan zaproponował Mećkowi F2.

Meciek: Duncan zaproponował mi żebyśmy szli do finałowej dwójki razem i zrobił to po 5 dniach od rozpoczęcia się gry. Dodatkowo podejrzewam, że zrobił to dlatego, że zacząłem z nim grać w AION. Czy jak kupię ROBUX to kupię też jego głos?

Rafix po odejsciu Vena odkryl ze krystian mial go za pieska Rafixa.

Rafix: Ej nie serio nie spodziewałem się
Że Krystian będzie tak przeciwko mnie xD
Zgaduję że gdyby był witch hunter
To by dał mnie Darka Specie
I nwm Raffa
Fuck him

Seekir i Felix zblizyli sie dosiebie.

Seekir: gadałem z felixem dziś
social day
i think ze felek mnie nawet lubi, nie chciałbym się go pozbywać tka szybko xd

Felixuss: Seekir jest spoko.

Rafix próbowal odgadnac kto glosowal na Pati.

Rafix: Ja nawet nie wiem kto głosował na Pati już teraz xD Hihi
Nie no na pewno ja Specia Dark
Zgaduję że Anja
I hmm
Idk
Ktoś z dwójki meciek/mikki
Frio pasuje głosować na Pati

Mikki kontynuował swoją grę.

Mikki: Napisalem rafixowi, ze w tej grze jest wiele legend np. ja i on i inni. moja gra, jeszcze mnie wywala bo tak dobrze gram. Popisaem z nim jeszcze i pokazalem innym screeny z rozmowy

Meciek: Rafix mnie bawi. Mikki pokazał screen rozmowy, gdzie Rafix mówi, że ja "UBLIŻAŁEM CHANEL ŻE JEST NUDNA". No faktycznie, okropna obelga, ja nie wiem, jak ona się po tym podniosła. Nudna to jest nienawiść, jaką żywi do mnie on i Spectara. Nie jestem już tą samą osobą, którą byłem trzy miesiące temu i wyciąganie dram z przeszłości jest objawem niewychowania emocjonalnego.

Mikki: Wydaje mi sie ze z Chanel u wladzy bede bezpieczny. Mam z nia tym razem dobry kontakt. A ona nie bedzie chciala wybierac stron.

Anja liczyła na bezpieczenstwo.

Anja: Jak mnie nominuje to nici z wieczorkow Riverdale. Chyba nie bedzie az tak ryzykowac.

Krystian prowadził socjal

Krystian: Rozmawiałem z Chanel. Mało o grze, bardziej o sprawach prywatnych, ale dzięki temu wiem, że tym bardziej mnie nie nominuje i mogę spać spokojnie.

Chanel skonfrontowała się ze Spectarą.

Chanel: Specia nie chce zebym nominowala Darka bo go zna. Ale ja go nie znam i on nie staral sie mnie poznać.

HAVE NOTS

Chanel jako HoH musiała wybrać 4 osoby jako Have-nots na ten tydzień.
Te osoby będa mialy zmieniony nick,
mogą korzystać tylko z zimnych pryszniców, jeść slop i spać
w Have Not Room.

Inne kary mogą się pojawić. Żadna nie wpływa na grę. To element humorystyczny!

Have nots na week 2 to:

PATI - RATI
RAFI - RATTIK
DUNCAN - DUNCAN'T
FELIXUSS - FELEK DUPERELEK

Wasze cierpienie skonczy się w dzień eksmisji!

Patryk w ogole nie bal sie nominacji.

Patryk: Wygrana Chanel to jak moja wygrana


Nominacje sie zblizaly

Mikki: Nie czuje siezagrozony. bo pracuje mocno nad relacja z chanel i patrykiem. dobrzesie dogadujemy, nie sa tacy zli jak mi sie wydawalo. sa nawet spoko.


Anja: nominacje dzisiaj, a chanelka mi dopiero odpisala. jej hoh to bedzie mess xd

Chanel: Kurde jak czas szybko leci. Juz dzis nominacje.

Chanel: Mysle ze na pewno Dark, ale druga osoba? Felix?

Chanel: Troche glupio by m bylo dawac felixa, ale nie stara sie i nie jest aktywny. malo ze mna rozmawial. a dark to juz wg nic.

Chanel nie wiedziala ze druga osoba ma byc Felix, czy Frio

Seekir: Proponowalem CHanel zamiast Felka Frio.

Chanel: Felixa mimo wszystko znam. A frio ma mnie gdzies proponowalam sojusz, gdy bylam zagrozona, a ona mnie nie chciala ratowac.

Rafix: Teraz nie zdziwię się jak Dark wyleci. Ale tutaj trzeba być socjalnym, pisać z ludźmi, nawiązywać jakieś relacje, a Darkowi idzie to słabo. No chyba że on nas wszystkich ściemnia, a tak naprawdę w tle ma jakieś sojusze, ze wszystkimi wokół, kto wie.

Chanel: Myslalm tez o Rafi. Rozmowa z nim konczy sie mysleniem o pociagu i torach. straszny pesymista






Chanel: Hej wszystkim, czas na ceremonie nominacji!





Chanel: To jest ceremonia nominacji. Jednym z moich obowiązków jako HoH jest nominowanie dwóch osób do eksmisji. Przede mną znajduje się pudełko z kluczami:

Znalezione obrazy dla zapytania big brother nomination box

Chanel: W pudełku znajdują się klucze osób, które zostały nominowane. Gdy przekręcę klucz twarz 
nominowanej osoby pojawi się na ścianie pamięci.

Chanel: Pierwszą osobą, którą nominowałam jest...



Chanel: Drugą osobą, którą nominowałam jest...





Chanel:  Frio, Dark - wygrywając HoH jestem zmuszona kogoś nominować. Niestety padło na was. Z wami nie mam prawie w ogole kontaktu od początku gry i wnioskuję że niezbyt angażujecie się w grę. Powodzenia w Veto.

Chanel: Ta ceremonia nominacji została zakończona.




Dark: <beczy do kamery>

Frio: Jak widać znow bede pawn co tydzień lub dwa, ale moze znow uda mi sie wygrac to veto. Już nie lubie chanel.

Chanel: Nominowaam Darka i Frio. Chciałabym zeby to zostalo bez zmian. nie mam zamiaru narazac nikogo innego.

Pati: nie moge uwierzyc ze tym razem bede bezpieczna <3 dziekuje chanel!


Już w kolejnym odcinku Power of Veto wróci o zdobyc.a Kto je wygra? I czy zostanie uzyte do ocalenia
Frio lub Darka?  Watch this only on BIIIIG BROOOTHER.












CONFESSIONALS
WEEK 2

Chanel 15   (42)
Meciek 12  (63)
Krystian 9   (41)
Duncan 6  (44)
Rafix 6   (39)
Seekir 5   (46)
Mikki 5   (34)
Anja 3   (54)
Spectara 3 (46)
Dark 3   (12)
Sandra 2   (47)
Pati 2  (42)
Patka 2   (25)
Frio 1   (28)
Patryk 1   (13)
Charlotte 1   (12)
Felixuss 1   (8)
Rafi 0  (10)

19.Venstey  (35)
20.MD   (7)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Big Brother S07E43 Season Finale

To było wyczerpująće 99 dni dla produkcji i dla zawodników I to własnie dziś mija deadline sezonu. Dziś ktoś zostanie zwycięzcą Bi...