sobota, 4 stycznia 2020

Big Brother S07E11 Eviction (W3), HoH Comp (W4)

To już 26 dni w domu Wielkiego Brata 
i pierwsze hamulce zaczeły puszczac. Tydzień dramy, romansów i obierania bananów
był bardzo intensywny. Rafi do końca tryzmał w niepewności swoich współmieszkańców, ale dzisiaj
ktoś z dwójki Charlotte lub Felixuss zapłaci ostateczną cenę.
Welcome to Biiiig Brother.


Poprzednio w Biiiig Brotheeer.
W pierwszej dogrywce sezonu Rafi pokonał Anję w walce o HoH.
Rafi trzymając ludzi w niepewności nominował dwie siostry: Patkę oraz Charlotte.
W dzień spotkania Veto Sandra zaincenizowala dramę ze Spectarę, chcac zyskac zaufanie Mećka.
Patka oraz Rafi starali się ukryć swoje stosunki (nie seksualne).
Ostatecznie Rafi nominował Felixa jako zastępce.



Day 22

Rafi:  Moim zastępczym nominowanym jest....Felix

Patka: Ta ceremonia Veto została zakończona.

Charlotte: Wydaje mi sie ze z Felixem mam bardzo duze szanse przetrwac.

Patka: Do końca mialam dylemat. jak uzyc to Veto. ostatecznie zrobila m to co mowil rozsadek. Rafi dał Felixa oby bylo dobrze.

Duncan: Felix odebrał mi życie w pierwszym zadaniu o HoH, a teraz jest nominowany. Zapytam sie go czy ma mi cos do powiedzenia ; )

Felixuss: Mówilem ci Kamil. Ja dlugo nie pogram tu

Anja myslala juz o przyszlym tygodniu.

Anja: chcialabym wygrac hoh kiedys i to secret power. byloby iconic exposnelabym wszsytko co wiem o Speci. W sumie malo co, bo jej jedyny plan to wywalenie mnie xd

Anja: Rafix tez jest ze Specia. ja bym z nim grala gdyby by;l po mojjej stronie xd bo jest ok. ale on tak zawsze kombinuje. on sie obudzi jak ona odpadnie 

Anja: No bo nie bedzie mial juz tarczy
Ona mnie tak wkurwia ze ja pierdole
To chyba nawet smiec ow mnie tak nie wkurwial jak ona

Pojawiły się pierwsze rozmowy o podwójnej eksmisji.

Krystian: byloby iconic gdybys wygrala power
Krystian: i chce zeby wygrala sandra hoh xd w gl my sie trzymamy caly czas tego f4?
Anja: a chuj wie, ja gram z dnia na dzien xd
Krystian: xD
Anja: nawet nie ma jury wiec
Krystian: dont put me up hihiih
Anja: no na pewno, nie bedziemy ciagnac mecka do konca bo on jest za dobry w zadaniach, a to ze teraz sa na szczescie nie znaczy ze pozniej beda, szczegolnie veta.
Krystian: tea, jgego trzeba sie pozbyc po Speci i innych tam bo oni rusza na nas
Anja: mikiego mysle po drodze ktos wywali
Krystian: yes
Anja: bo on lubi wkurwiac innych
Krystian: a na mecka to tylko backdoor
Anja: do niego to pasuje out na double xD
Krystian: xdd tez. im scared of double

W grze powstał kolejny sojusz; Patka - Krystian - Charlotte. Aniołki Krystiana

Patka: Chce ocalic siostre wiec potrzebuje glosow. Zasugerowalam Krystianowi ze mozemy zrobic wspolną konferencje xd

Krysstian zmienił(-a) nazwę kanału: Aniołki KrystianaDziś o 21:23

PatkaDziś o 21:24
Dobra nazwa, podoba mi się :smiley:

KrysstianDziś o 21:24
:innocent:

CharlotteDziś o 21:24
Hej, widzę noqy sojusz, super  ❤️
*nowy

KrysstianDziś o 21:24
Taaaaak, musimy trzymać razem

PatkaDziś o 21:24
Charlotte, uratujemy Cię :innocent:

KrysstianDziś o 21:25
Nikt się tego nie będzie spodziewać

CharlotteDziś o 21:25
❤️❤️❤️

PatkaDziś o 21:26
No dokładnie

Charlotte: Licze na to ze nowy sojusz pomoze mi przetrwac. Moge byc jego aniolkiem :D

Patka: taki nasz trojkacik xd


PatkaDziś o 21:26
Wgl zastanawia mnie to, co tam się działo w którymś pokoju, gdzie ludzie rzucili się na Specie, między innymi Sandra tak dziwnie pisała, nie skumalam dokładnie do kogo, czy to do niej?

KrysstianDziś o 21:27
Tak, to do Speci wszystko

PatkaDziś o 21:27
O kurcze

Krystian: Powstał nowy sojusz. Aniołki Krystiana. Jestem tam z Patką i Charlotte. Obie są nowe w tej grze, nie mają relacji z innymi więc z przyjemnością wejdę z nimi w sojusz aby pozbyć się wstrętnych małp.

Day 23

Pati: W sypialni smierdzialo wiec postanowilam troche popsikac

PatiWczoraj o 23:41
psika odswieżaczem

DuncanDziś o 00:09
niucha
O zapach świeczki nivea!

DuncanDziś o 00:54
kladzie sie do łóżka

MeciekDziś o 01:48
Szkoda ze teraz jebie psem

PatiDziś o 05:50
Xd

DuncanDziś o 09:09
To wyjdź
wtedy przestanie

RafiDziś o 09:14
Good morning :slight_smile:

SzarlotkaDziś o 09:16
Good morning :slight_smile:

MeciekDziś o 09:24
Hejka wszystkim

DuncanDziś o 09:37
Good morning :slight_smile:

PatiDziś o 09:37
Good morning
Wchodzi i psika odświeżaczem
I zapala świeczki
:ok_hand:

MeciekDziś o 09:38
Śmierdzi ci?

PatiDziś o 09:38
Yes
:mask:

MikkiDziś o 09:39
:clown:

Frio nabrała filozoficnzych nastrojow

Frio: Ciekawe czy lepiej być homoseksualnym czy niepełnosprawnym w naszym kraju? W obu tych przypadkach taka sama dyskryminacja.

DuncanDziś o 00:39
przyrządza placki bananowe, kilka zjada, a resztę zostawia domownikom na śniadanie

KrystianDziś o 00:44
częstuje się

MeciekDziś o 00:48
Duncan psie chrupki

W spiżarni

DuncanDziś o 00:51
nie zwraca uwagi na Mecka i idzie spac

KrystianDziś o 00:51
Duncan bardzo smaczne, dziekujemy

MeciekDziś o 00:52
Ale było dobre
Miś

DuncanDziś o 00:52
Dziękuje staralem sie Krystian! idzie dalej

KrystianDziś o 00:52
Widze ze nie chcesz ze mna rozmawiac
wyrzuce swoje jedzenie do kosza

DuncanDziś o 00:53
Jestem zmęczony

MeciekDziś o 00:53
Jesteś podły

DuncanDziś o 00:53
Wybacz

MeciekDziś o 00:53
Duncan

KrystianDziś o 00:53
Juz za pozno, wyrzucilem
nie bede tego jadl

DuncanDziś o 00:53
przewraca oczami
Nie to nie.

KrystianDziś o 00:53
odradza wszystkim jedzenia placków Duncana

MeciekDziś o 00:53
Krystian
Duncan to cham

DuncanDziś o 00:53
zamyka drzwi od sypialni

MeciekDziś o 00:53
Prawda?

KrystianDziś o 00:53
Tak

MeciekDziś o 00:54
Musisz go rzucić

KrystianDziś o 00:54
Ja nawet nie bede sie tym przejmowac

MeciekDziś o 00:54
To związek toksyczny
Jak te placki
rzyga

KrystianDziś o 00:54
Masz racje, te placki mają wiecej chemii
niz moja relacja z nim

MeciekDziś o 00:54
Yes
Nie dawaj się tak traktować
Krystian

KrystianDziś o 00:54
Czuje sie źle w jego obecnosci
Taki osaczony
Boje się cokolwiek zrobić

MeciekDziś o 00:55
To przez wszy
Jego
:(

KrystianDziś o 00:55
:sob:
Gdybyśmy go zamkneli w piwnicy byłoby to karalne?

MeciekDziś o 00:55
Tu nie ma piwnicy
Ale możesz usunąć go ze swojego życia
Wielki brat będzie cię chronić
przytula

KrystianDziś o 00:56
hugs

DuncanDziś o 00:56
Idź spac Meciek alkoholiku i przestań namawiać Krystiana do złego! krzyczy z sypialni

MeciekDziś o 00:56
MORDA KUNDLU

DuncanDziś o 00:56
sam jestes głupi kundel!
do tego drunk
Nie słuchaj go Krysti, on ma zamiar Cie skrzywdzić

KrystianDziś o 00:57
dostaje talerzem w głowe którym rzucił duncan
O boże...
To chyba krew
Halo pogotowie

DuncanDziś o 00:57
Nie rzucilem talerzem Bitch
Chodz do łóżka
za bardzo Cie upił ten rat

MeciekDziś o 00:58
Duncan jesteś okropny

DuncanDziś o 00:58
Ty jestes okropny
Mniej alkoholu! Kolorowych koszmarów

MeciekDziś o 01:00
To ty zaatakowales
Krystiana
placze
zapala świeczkę Krystianowi

KrystianDziś o 01:00
Dziękuje, to miłe z Twojej strony

MeciekDziś o 01:01
Dobry Jezu
A nasz panie
Daj mu wieczne
Spoczywanie

KrystianDziś o 01:01
vfjvxkvjxlkv

MeciekDziś o 01:01
daje Krystianowi numer telefonu
Jakby kiedyś Duncan cię ból
Bil
Albo oznaczal
Teren
To dzwon

KrystianDziś o 01:01
XD

MeciekDziś o 01:02
To najlepszy zaklinacz psów
Jakiego znam

KrystianDziś o 01:02
xdddddd

MeciekDziś o 01:02
nakleja plaster z tygryskiem

MikkiDziś o 01:51
:nerd:

SzarlotkaDziś o 14:52
wchodzi do kuchni
zaczyna przygotowywać obiad

PatkaDziś o 14:56
Charlie ale super ☺️
Jestem strasznie glodna
A co będziesz gotować?
❤️

SzarlotkaDziś o 14:57
Spaghetti :spaghetti:

PatkaDziś o 14:58
Cudownie ❤️
Uwielbiam spaghetti ☺️

SzarlotkaDziś o 14:58
❤️

PatkaDziś o 14:59
Takich ludzi nam potrzeba w BB :hugging:
Co jeszcze o innych myślą :innocent:

SzarlotkaDziś o 15:29
:innocent::innocent:

Duncan po dramie w kuchni oszalał i zaczął majaczyć o wszystkim

Duncan: Czekam na przeprosiny od felixusa, mimo ze do niego nie napisałem, bo nie moge go znaleźć na Discord! Ale nadal czekam aż mnie przeprosi i wytłumaczy odebranie mi życia w pierwszym zadaniu inaczej pozbędę sie go :slight_smile:Nic nie ma do Charlotte, bo jest nijaka. Moze zostac

Duncan: Ciekawe czy jak bede starszy to zostanę DADDY
 moze Krystian powinien zostac DADDY on ma dużo hajsu z napiwków! Moze powinienem mu sie oddać?

Duncan: Raff robi wszystko tak żeby nie zdeklarować sie po jednej i drugiej stronie to dobre dla niego! Gratulacja raff przechodzisz dalej :wink:

Duncan: psika odświeżaczem powietrza oj chyba tu Mikki był przed chwila
przynosi krzyż i obraca do góry nogami jestem synem szaaaatana

Duncan: Tęsknie za moja rodzina, psem, kotem, dziobakiem tęsknie za światem zewnętrznym! placze po czym wychodzi na basen na zewnątrz

Duncan: Mam bardzo słaby kontakt z Patrykiem. On jest taki małomówny czy myśli cały czas o kombajnie Matiza i zyje w swoim świecie? Martwię sie o niego.

Duncan: Krystian powiedział mi ze zdobył moc w 1 tygodniu, ja zdobyłem w drugim i powiedziałem tylko mu o niej, mam nadzieje ze Anja wygra w tygodniu 3 i będziemy iconic trio!


Duncan: Meciek to głupi kundel. Sam powinen żreć psie chrupki, moze by zmądrzał. :wink:
 Meciek ma problemy alkoholowe. Rozumiem go, kiedys tez je miałem, chciałbym mu pomoc, ale nie zasługuje na to

Rafix rozmyslal o strategii, bo nagle zagadal do niego krystian.

Rafix: Krystian sie mnie pyta czy specia go nominuje xd zgaduje ze on ma power. Ale zgaduję że im not in dupa anymore
Teraz dopiero zorientowałem się, że znowu atakowali Spectrę :(
Chociaż przy Mećku się zastanawiam, czy może to jakaś zasłona, żeby zacząć gadać ze Specią i ewentualnie liczyć na współpracę z nią.

Mikki atakował specie po angielsku

Mikki: You always say stuff to other people, but when someone attacks you back, you feel really attacked. You're fucking boring. Everyone's seen it. It's time out. You are boring. You are so fucking boring. Spectara.

Sandra przezywala meltdown

Spectara: Dzisiaj to Sandra ma meltdowna i chciała quitnąć. Bo Patka chce jej "narobić koło dupy" i jej nie odpisuje a wyświetla wiadomości na FB, kiedy to z innymi sobie pisze. Ale już miałyśmy pep talk i ją próbuję zwieść od tego. Ja też miewałam momenty ciemnej dupy, ale nie można się poddawać i trzeba walczyć.
I chcę to samo jej przekazać. Jakbym miała takie nastawienie jak Sandra w tej chwili, to quitnęłabym jeszcze po premierze jak Venstey sobie wyznaczył w Witch Hunterze nie te osoby co mu planowałam podsunąć. XD poza tym Od dwóch tygodni lata mi po pokoju komar, ale mnie nie gryzie. Nazwałam go Inmaculada.

Sandra: Nie wiem o co chodzi patce, ale wolalabym zeby przestala ta gra jest trudna

Day 24



TapDorszModelWczoraj o 20:24
Ma ktoś z was Iphone 8, albo 8plus
Haloo
;-)

WryjoWczoraj o 21:08
Nie stać mnie na taki drogi telefon :wink:

MikkiWczoraj o 21:13
a jaki masz frio?

WryjoWczoraj o 22:14
htc desire 12 :rolling_eyes:

MikkiDziś o 00:36
nie jest tak źle
mogło być gorzej np. Samsung Avila

MeciekDziś o 00:52
Vcddfxx

WryjoDziś o 09:29
:wink:

TapDorszModelDziś o 14:54
Hiii
:relieved:

Frio zaczynała mieć zachcianki

Frio: chce kebaba

MeciekDziś o 02:05
Gastro faza?

PatkaDziś o 14:54
Charlotte prosimy o obiad 🤩 Ty tak dobrze gotujesz :blush:

MeciekDziś o 15:10
Nakarm frio

SzarlotkaDziś o 16:46
Kebab dla wszystkich! :taco::burrito: Częstujcie się :wink:

DuncanDziś o 18:19
czestuje sie
Czuje sos ostry!
popija woda

SzarlotkaDziś o 18:24
Specjalnie chciałam dodać trochę pikanterii :yum::wink:

Plany na głosowanie w tym tygodniu były...oczywiste.

Felixuss: gram w untitled goose game HONK

Rafix: Więc plan na głosowanie to - Felixuss out. Nie chciało mi się z nim pisać, jemu ze mną też, a Charlie to moja jakaśtam sojuszniczka. Jedyny plus zostawiania Felixa to taki, że jego głos jest bardzo łatwo przewidzieć - zawsze z dwóch osób wywala tą potencjalnie silniejszą, ewentualnie też byłby w stanie zagłosować na Mećka czy Mikkiego, bo za nimi nie przepada. Charlotte za to nie jestem taki pewien, ale wciąż wątpię, że dałaby na blok moją osobę.

Chanel: Felix nic do mnie nie pisze. ja go znam, widzialam sie z nim. a on ma mnie gdzies w tej edycji xd

Felixuss: Dopiero dzis widze ze jestem nominowany, wiedzialem ze dlugo nie zagram xd

Day 25

Charlotte wydawło się, że ma prawie pewne przetrwanie. Mogło jej zaszkodzić tylko jedno.

Charlotte: Spectara nie wie ze to ja glosowalam na Darka.

Patka: Od czasów tego sekretnego zadania Charlotte jest bardzo tajemnicza

Podejrzenia padały na wszystkich.

Rafix
RafiX
, 23:53

Pakiety się skończyły

Spectara
, 23:54
Mamy szczura w szeregach.
RafiX
, 23:55
Chodzi ci o ship Patka & Krystian?
W takim razie mejbi Kryst zajmie jej miejsce
Ogólnie to na pewno ktoś z nami nie głosował bo Patryk głosował na Frio
Spectara
, 23:56
Bo ogolnie to Meciek mi powiedzial wszystko co mówiłam tylko zaufanym osobom.
A Patka podejrzanie bonduje z Krystianem. XD
A nawet Sandra wcześniej miała co do niej podejrzenia.
RafiX
, 23:56
Nom ona cały czas ma do niej uprzedzenia jakieś
6 października 2019
Spectara
, 23:56
I jej intuicja jest czasem przerażająca. XD
RafiX
, 23:57
Tho Patka myśli że ty za dużo kombinujesz
Spectara
, 23:57
</3
RafiX
, 23:57
Bo jak się pytałem o głosy to stwierdziła że pewnie to ty flipnęłaś
Kiedy to ona jest główną podejrzaną rn
Spectara
, 23:59
Smutno mi trochę, bo ostatecznie i tak wyszło na to, że mogę ufać tylko Tobie i Sandrze. ;u;
7 października 2019
RafiX
, 00:07
W sensie Seekir też chce być z nami
Bo on serio walczył o Darka na tyle ile mógł
Tylko że moim zdaniem mógł z nimi głosować żeby nie wkurzyć osób które chciały się go pozbyć
RafiX
, 00:09
Ale najgorsze w Patce i Charlie jest to
Że one są nowe
I nie mogę stwierdzić nic o nich
Czy Patka mną manipuluje czy ja ją?
Spectara
, 00:10
Charlotte mi przestała już nawet odpisywać.
Publicznie i na pw.
7 października 2019
Spectara
, 00:11
W sumie Patka do mnie pisała przed veto abym ratowała Charlotte gdybym wygrała.
Potem dosłownie 5 minut przed zadaniem znowu napisała, ale bym użyła veto na niej. XD
RafiX
, 00:12
To ja z Patką piszę dużo takich pierdół i wgl bondujemy mocno
Ale z Charlie ziroł
Spectara
, 00:13
Ewentualnie żadna z nich nie manipuluje.
Bo w sumie ciężko mi którąkolwiek z nich wyobrazić sobie jako mózg operacji.
RafiX
, 00:17
Patka is smart tho
Spectara
, 00:19
Mimo to, Felix jest dead man walking.
RafiX
, 00:23
A już było veto meeting?
Spectara
, 00:23
Tak.
RafiX
, 00:23
Ooo
A to sory ja wgl nie w temacie
Spectara
, 00:26
Patka się ofc uratowała, a Raff dał Felixa jako replacement.
RafiX
, 00:28
Aaa
To luz
7 października 2019
RafiX
, 00:28
Chociaż myślałem
Że moja power of persuasion
Zadziała na Raffa
</3
Spectara
, 00:28
Może by zadziałała gdy nie było czuć od Ciebie alkoholu. XD
RafiX
, 00:29
F U Specia
Spectara
, 00:29
Raff to taka cnotka, nie możesz z taką pewnością siebie do niego podbijać, bo go przestraszysz.
RafiX
, 00:30
Ja cały czas w tym tygodniu mam w głowie
Tekst Luukasa
Z BB5
"Raff to taka cipoza."
TO TAK PASUJE
Spectara
, 00:30
XDDDDDDD
Klaudoza i cipoza.
RafiX
, 00:31
A wgl jak ci poszło twist challenge?
7 października 2019
RafiX
, 00:31

Spectara
, 00:31
Pojebane zaczarowane gówno.
Ostatnie miejsce zajęłam.
0 punktów.
Jakby gorzej mnie nie można było dobić. XDDDD
RafiX
, 00:33

A pytałaś innych?
Jak im poszło?
Spectara
, 00:33
WŁAŚNIE KURWA TAK.
I NIKT MI NIE ODPISAŁ. XDDDDD
RafiX
, 00:33
A kto tam był jeszcze xD
Spectara
, 00:33
Chanel, Charlotte, Felix, Mikki, Duncan.
RafiX
, 00:33
Omg xD
Nawet Chanel
Spectara
, 00:34
Chociaż nie, czekaj
7 października 2019
Spectara
, 00:34
Felix mi powiedział, że zajął 2.
Teraz mi się przypomniało.
RafiX
, 00:34
Still jebać go
Spectara
, 00:34
Dobijmy go.
Otarł się o sikret pałer i jeszcze odpadnie.
RafiX
, 00:34
Ogólnie Specia powiem ci
Że mi się wydaje że my tak serio ssiemy w tej edycji xD
Spectara
, 00:35
To nie nasza wina.
RafiX
, 00:35
Ale że to trwa długo i jest dużo ppl
To nie ma co narzekać
Spectara
, 00:35
Rafix, kochanie moje drogie
To nie nasza wina
że pozostali to taka cipoza (excluding Sandra)
i boją się grać
RafiX
, 00:36

Spectara
, 00:36
i wolą nominować 10 raz Frio i czekać aż gang Mikkiego ich powywala. XD
Spectara
, 00:37
Już raz pierdolnęłam Kamelowi takiego ranta pewnej nocy przez gameplay niektórych ludzi, że hej.
RafiX
, 00:38
Nie no jeszcze wszystko się może pozmieniać
W sumie w poprzednich sezonach też ludzie na początku bali się nominować zagrożenia
Tylko że poprzednie sezony trwały szybciej i to tak nie wkurwiało jak tutaj
Spectara
, 00:39

NY-DrinkingToWithstand.gif
1.07 MB
https://www.gg.pl/dysk/iCJgC80tRcYOiSJgC80osjM/NY-DrinkingToWithstand.gif
1.07 MB
RafiX
, 00:40
Nie wstawiaj takich gifów
Kiedy jestem w niepewnym stanje
Stanie
Spectara
, 00:40
Co stanie to stanie.
RafiX
, 00:41
XD
Idę spać już serio
Bye
Spectara
, 00:42
Ja też.
Dobranoc.

Meciek i Duncan rozmawiali o Seekirze.

Duncan: Meciek mi powiedział o planach Seekira w poprzednim głosowaniu i o tym ze rafix wlasnie próbował namówić Seekira na Frio! Shook. Seekir są większe zagrożenia niz Frio :wink:

Tydzień mijał bardzo spokojnie. Trudno uwierzyc ze to HoH Rafiego.

Rafix: To jest wgl taki fajny cooldown week (przynajmniej dla mnie, nie obchodzi mnie co robią inni, nawet jeśli powinno) zwłaszcza po tym wszystkim związanym z Darkiem xD Mam tylko nadzieję że nie wygram HoH

Frio była w złym nastroju

Frio: Czy ktos mnie przytuli? Nie mam weny nanic

Chanel probowala się bondować.

Anja: Natalia w koncu probuje dowiedziec sie co u Ani :)

Chanel: Napisalam do Anji. wypadalo w koncu xd po 5 dniach musze nadrobic. nudny ten tydzien

DAY 26

Charlote walczyla o głosy.

Charlotte: Felix to raczej łatwy przeciwnik, ale zeby bylo milo to gotuje dla domowników :)

Frio: Felixa nie poznalam, nie bede zalowac jak odpadnie. z charlotte jest chociaz smacznie jak u mamy

Wraz ze zbliżaniem się eksmisji zbliżało się kolejne zadanie o HoH.

Chanel: Nie chce wygrywac tego zadania. Spelnilam cel bycia HoH szybko i pokazania w czasie tego okresu, ze mnie nie ma co sie bac.

Chanel: Teraz nie musze wygrywac zadan i wątpie ze ktokolwiek kto by wygrał by mnie nominował. Na pewno nie tak szybko.

Chanel: jednak na miejscu patryka bym sie troceh bardziej bała xd ludzie pokazuja ze celują w osoby ukrywajace się w cieniu a on taki jest

Patka: Stresuje się tą eksmisja. Pierwszy raz stresuje się głosowaniem. Wszystko wyglada dobrze, felix ma odpasc, ale i tak sie boję. Ta gra to spodziewaj sie niespodziewanego.

Charlotte: Czzuje sie dobrze. Szkoda mi Felka ale mam wrazenie ze zostane

Chanel było przykro na 1.5h przed głosowaniem.

Chanel: Znam i lubie felka. Nie chcialam zeby tak szybko odpadal :( moze jeszcze cos zmienie?

Rafi rowniez chcial zostawic Felixa

Rafi: Charlotte nic nie rozmawiala ze mna. Jej straty nawet nie odczuje, a z felixem bylo milo na poczatku.

Przed eksmisja z głosnikow w domu slychac bylo odlgosy.

Spectara: NEI KURWA TYLKO NIE ROZPOZNAWANIE PIOSENEK

Pati: Zaczęła grac muzyka jak bylam w lazience wiec wzielam mopa i poszlam w tango




KrysstianDziś o 21:34
Aniołki mam nadzieje ze ktos z nas wygra

CharlotteDziś o 21:35
A ja mam nadzieję,że nie odpadnę i będę miała szansę wziąć udział w tym zadaniu

KrysstianDziś o 21:36
Nie odpadniesz
spokojnie

PatkaDziś o 21:48
Trzymajmy się razem


Czas przejść do domowników.

Houseguests it's time for Live Eviction.  Przejdzmy do rzeczy, mam nadzieje ze wszystkie decyzje zostały podjete. Felix, Charlotte- zaraz wasi współmieszkancy oddadzą głosy. Jako nominowani nie możecie głosować. Rafi - jako HoH głosujesz tylko w wypadku remisu. Po kolei każdy z was uda się do pokoju zwierzeń i odda głos. Jednak zanim to zrobicie Felix i Charlotte mają ostatnią szansę na zmianę waszej decyzji w mowie.

Charlotte: Pozostawiam to Waszej decyzji, czy chcecie bym jeszcze została. Mi się bardzo tutaj podoba, coraz lepiej Was poznaje i miło mi się tutaj "mieszka". Fajnie by było tę przygodę kontynuować :innocent:

Felixuss: quality meme w zamian za utrzymanie przy życiu


Uczestnicy wchodzą po kolei do pokoju zwierzeń.


Kamel: Patka jest siostrą Charlotte. Z pewnością zrobi wszystko, żeby ocalić swoją siostrę. Hi Patka. Please cast your vote to evict.

Patka: I vote to evict Felixuss. Mam nadzieje ze odpadnie. DAJESZ CHARLOTTE!

Kamel: Chanel zna się z Felixem. Ale ma również sojusz z Charlotte. W którą stronę więc pójdzie? Hi Chanel. Please cast your vote to evict.

Chanel: I vote to evict Felix.

Kamel: Siostry zdradziły swój sekret Seekirowi. Czy sprawi to, że Seekir będzie chciał zatrzymać jedną z nich? Hi Seekir. Please cast your vote to evict.

Seekir: I vote to evict Felixuss

Kamel: Sandra to razem z Patką i Charlotte debiutantki w tym gronie. Jednak jej intuicja podpowiada jej, że Patka i Charlotte się znają. Czy będzie chcieć zniszczyć to duo? Hi Sandra. Please cast your vote to evict.

Sandra: I vote to evict Felix

Kamel: Mikki i Felix nie lubią się od dawna. Głos Mikkiego powinien być oczywisty. Hi Mikki. Please cast your vote to evict.

Mikki: I vote to evict Felix.

Kamel: Meciek nie ukrywał, że Patka i Charlotte go irytowały. Czy wpłynie to na jego głos? Hi Meciek. Please cast your vote to evict.

Meciek: I vote to evict Felixuss

Kamel:  Krystian założył z siostrami nowy tajny sojusz. Przez to jego głos powinien nie być szokiem. Hi Krystian. Please cast your vote to evict.

Krystian: I vote to evict Specia

Kamel: Excuse me?

Krystian: Just kidding. I vote to evict Felixuss.

Kamel: Frio dogaduje się z Charlotte razem w kuchni, ale czy w grze również? Hi Frio. Please cast your vote to evict.

Frio: A zgadnij na kogo

Kamel: Nie wiem :D

Frio: I vote to evict Felixuss

Kamel: With 8 votes to evict Felix. Felix will be leaving the Big Brother House tonight. But let's see how the other votes fall. Pati nie ukrywała wsparcia dla Patki i Charlotte. Czy również teraz go nie ukryje? Hi Pati. Please cast your vote to evict.

Pati: I vote to evict Felix

Kamel:  Duncan miał za złe Felixowi strzały w pierwszym zadaniu. Czy zemści się na nim przy tej okazji? Hi Duncan. Please cast your vote to evict.

Duncan: Kamel u look amazing. I vote to evict Felixuss

Kamel: Anja nie ma kontaktu z żadnym z nominowanych. Czy więc zagłosuje razem z domem? Hi Anja. Please cast your vote to evict.

Anja: I vote to evict Felixuss

Kamel: Spectara poprzysięgła chronić swoje sojusze. Przy tym głosie wybór jest więc dla niej prosty. Hi Specia. Please cast your vote to evict.

Spectara: I vote to evict Felix

Kamel: Patryk pozostaje w cieniu gry. Jak więc zagłosuje? Rozwiążmy te tajemnicę. Hi Patryk. Please cast your vote to evict.

Patryk: I vote to evict Felix

Kamel: Rafix nie do końca ufał Patce i Charlotte. Czy swoją nieufność pokaże w swoim głosie? Hi Rafix. Please cast your vote to evict.

Rafix: I vote to evict Felixuss








Mieszkańcy! Wszystkie głosy zostały oddane.
Kiedy wyjawię wyniki wyeliminowana osoba będzie miała tylko moment
na pożegnanie się, zabranie swoich rzeczy i wyjście z domu.

Stosunkiem głosów.

14:0

Felixuss- zostałeś wyeksmitowany z domu Wielkiego brata.





KamelRafi pisal, ze mial z tobą jakis kontakt. Zdziwiło cie to ze to wlasnie przez niego byles zagrozony?

Felixuss: Nawet tego nie pamiętam.

KamelMowiles ze pewnie nie pograsz długo. Czy 26 dni to wiecej, czy mniej niż oczekiwales?

Felixuss: Nie dotrwałem do fajnych zadań. Gessler ssie.

Kamel: Jakieś final thoughts?

Felixuss: Trzeba mieć jednak dużo czasu i chęci.

Kamel: Ponieważ zostałeś wyeksmitowany inni uczestnicy nagrali dla ciebie wiadomości pożegnalne.

WIADOMOSCI POZEGNALNE


Anja: Nie bylo cie w ogole w tej edycji. nie mam zalu ze odpadles

Chanel: Felixus, przykro mi ,że jesteś nominowany. Mam nadzieję, że sie nie obrazisz na mnie za glos

Charlotte: Oboje byliśmy nominowani, ale mimo wszystko szkoda, że odpadłeś.

Duncan: Felixuss - odebrałeś mi życie w pierwszym zadaniu i nie przeprosiłeś. Bye!

Frio: Felix... Nie bardzo cię poznałam, i jakoś nie żałuję twojego odejścia.

Krystian: Oj Felix - Duch w domu był bardziej widoczny

Meciek: Felixuss jak ty wyglądasz, ubierz jakieś szpilki jakąś sukienkę to i za tobą będą się oglądać młody je mi z ręki więc odczep się odpieprz się od nas bo wiemy co mamy robić sama jesteś szmata wariatka

Mikki: papa

Pati: Felek nie bylo mi dane z toba popisac dłuzej niestety :(

Patka: "Felix, przykro mi, że musisz odejść 😞 mam nadzieję, że następnym razem Ci się uda"
Patryk: mimo tego, że w tej edycji nie mamy zbyt dobrego kontaktu to również życzę szczęścia

Patryk:  mimo tego, że w tej edycji nie mamy zbyt dobrego kontaktu to również życzę szczęścia

Rafi: Felix, na początku fajnie nam się rozmawiało. Później nasz kontakt się urwał i wyszło jak wyszło. 3maj się i powodzenia.

Rafix: Felix - narka ziomek :)

Sandra: Bylo miło Cię poznać. Buziaki

Seekir: Felixus szkoda, że nie mieliśmy okazji więcej porozmawiać. Powodzenia

Spectara: Wyszło na jaw, że nie zagłosowałeś ostatnio tak jak Cię prosiłam. Wydaje mi się również, że wcale nie jesteś mi tak oddany jak próbujesz to pozorować. Niestety, ale muszę trzymać przy sobie ludzi którzy będą ze mną grać na 100%, a Ty najwidoczniej miałeś własne plany i chciałeś wykorzystywać mnie. Papatki.





Kamel:Już zaraz. Kolejne zadanie o HoH. Bezpieczny od zagrożenia eksmisją HoH musi
nominować dwie osoby do opuszczenia gry.





To zadanie nazywa się "Camp Rock" i oto jego zasady.
Wcześniej dziś odbyło się losowanie, które zadecydowało, że zadanie zaczną Meciek i Frio.
Na podstawie filmiku, który dostaliście do obejrzenia będę wam zadawał pytania.
Pierwsza osoba z pary, która odpowie:
- jeśli odpowie dobrze - przechodzi dalej i wybiera kolejne dwie pojedynkujące się osoby, druga osoba odpada
- jeśli odpowie źle - odpada z zadania, druga osoba przechodzi dalej i wybiera dwie kolejne pojedynkujące się osoby.

Osoba, która wygra ostatni pojedynek zostanie nowym HoH.

https://drive.google.com/file/d/1rN8IL4rk5aoaDBvLRjOqBANEYMrk-DPU/view?usp=sharing




RUNDA 1
Piosenka z numerem 16 była po:
A) hiszpańsku
B) francusku
Meciek vs Frio
Winner: Meciek

RUNDA 2
Na eurowizji była piosenka z numerem:
A) 23
B) 24
Rafix vs Spectara
Winner: Rafix

RUNDA 3
Ewelina Lisowska była bezpośrednio po
A) Jennifer Lopez
B) Lady Gadze
Meciek vs Krystian
Winner: Meciek

RUNDA 4
Dawid Kwiatkowski był bezpośredni przed
A) Dodą
B) Bruno Marsem
Rafix vs Patka
Winner: Rafix (Patka źle odpowiada jako pierwsza)

RUNDA 5
Jesienne róże są jak róze smutne herbaciane/usta twe kochane...
A) roze smutne herbaciane
B) usta twe kochane
Meciek vs Sandra
Winner: Meciek (Sandra odpowiada źle jako pierwsza)

RUNDA 6
Iggy Azalea śpiewa, że
A) obie stopy do podłogi
B) obie ręcę do podłogi
Chanel vs Rafix
Winner: Rafix

RUNDA 7
Nicki Minaj śpiewa, że
A) musi zerwać winogrona
B) musi dowiedzieć sie z kim on sie spotyka
Anja vs Duncan
Winner: Duncan

RUNDA 8
W pliku słychać piosenke Sandu Ciorby
A) o bombie
B) o satelicie
Rafix vs Patryk
Winner: Rafix

RUNDA 9
Britney Spears mówi, że nie może uciec bo
A) jest przywiazana
B) nie ma wyjścia
Meciek vs Seekir
Winner: Meciek

RUNDA 10
Jaki tytuł ma piosenka z numerem 12
A) Don't Speak
B) Sugar
Pati vs Duncan
Winner: Duncan

RUNDA 11
Mark Ronson przejechał przez wiele miejsc w kolejności:
a)Hollywood, Harlem, Jackson, Mississippi
B)Harlem, Hollywood, Jackson, Mississippi
Rafix vs Charlotte
Winner: Charlotte

RUNDA 12
Charlie XCX jest znudzona podczas
A)piątkowej
B)sobotniej
Mikki vs Duncan
Winner: Mikki

RUNDA 13
Marta Bijan mówi, że
A) przedstawienie trwa
B) zdejmuje maskę
Seekir vs Charlotte
Winner: Charlotte

RUNDA 14
Z piosenk Margaret wynika że
A) była pijana i ma kaca
B) jest spłukana
Charlotte vs Mikki
Mikki odpowiada B, ale to zła odpowiedź

Gratulacje Charlotte!
Zostajesz nowym HoH!


PatkaDziś o 22:47
Charlotte ❤️❤️:smile::smile:

MikkiDziś o 22:47
gratulacje

CharlotteDziś o 22:47
:heart_eyes::heart_eyes:

PatkaDziś o 22:47
Gratulacje!!!!!!!

MeciekDziś o 22:47
Gratulacje Charlotte!

RafiDziś o 22:47
Gratulacje :slight_smile:

CharlotteDziś o 22:47
Dzięki kochani ❤️❤️

AnjaDziś o 22:47
gratulacje!

DuncanDziś o 22:47
Gratki!

KamilDziś o 22:47
!stop

RythmBOTDziś o 22:47
Paused :pause_button:

RafixDziś o 22:47
Gratki
:heart:

MeciekDziś o 22:47
Mam nadzieję, że odpoczniesz trochę w HoH Bedroom
you deserve it :heart:

PatkaDziś o 22:50
A no tak, będziesz miała swój pokój xd 🤩





CONFESSIONALS
WEEK 3

Patka 3+21+5=  29  (56)
Charlotte 3+12+5 = 20   (35)
Spectara 4+13+2 = 19   (78)
Rafi 11+7+1 = 19   (34)
Meciek 8+9+0 = 17   (89)
Duncan 2+4+10 = 16   (71)
Krystian 3+10+1 = 14     (73)
Anja 2+3+4  = 9    (74)
Chanel 1+1+6 = 8  (67)
Rafix 5+1+2 = 8    (63)
Seekir 2+5+0 = 7   (66)
Sandra 2+3+1 = 6     (74)
Frio 2+0+4 = 6    (48)
Mikki 1+2+1 = 4   (46)
Pati 0+1+2 = 3   (47)
Patryk 0+0+0  = 0   (22)

17.Felixuss 2+0+3 = 5    (13)
18.Dark (25)
19.Venstey  (35)
20.MD   (7)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Big Brother S07E43 Season Finale

To było wyczerpująće 99 dni dla produkcji i dla zawodników I to własnie dziś mija deadline sezonu. Dziś ktoś zostanie zwycięzcą Bi...