czwartek, 2 stycznia 2020

Big Brother S07E10 PoV Comp, Veto Meeting, Week 3



Poprzedniio w BIIIIG BROOOTHER

Dark został odesłany do domu głosami 9-6.
W walce do końca o HoH, w dogrywce to Rafi pokonał Anję zdobywając władzę na ten tydzień gry.
Ludzie panikowali, ludzie byli spokojni. Nikt nie wiedział kogo nominuje Rafi.
Seekir i Krystian próbowali wpłuywac na jego nominacje. Meciek porozmawiał z Rafem od serca.
W sekretnym zadaniu Duncan triumfował zdobywając PANIC POWER.
W dzień nominacji Charlotte i Patka  - dwie siostry znalazly sieze sobą na bloku.

TONIGHT. Power of veto will be played. Will it be used to save either of nominee?
Stay with us

Patka: Wstrętny padalec


DAY 20


Rafi:  Charlotte, Patka - nominowałem was, ponieważ mamy najsłabszy kontakt w tej grze. To nic osobistego. Dziękuję i życzę powodzenia na veto.

Rafi: Ta ceremonia nominacji została zakończona.


Patka: wielkie dzieki Rafi

Meciek: Rafał nominowal Patke i Charlotte. Uważam, że to dobry wybór bo obie są w środku domu i raczej nie obraly żadnej strony, a jeżeli już jakąś wybrały to nie jest to moja strona.

Rafix: Raff plis
Te nominacje xDMam nadzieję
Że Seekir i Specia ogarną
Veto
I Raff się odkupi jakimś backdoorem


Spectara: A Raff jest niepoczytalny. Te nominacje to żart jakiś jest. Jak mozna kogoś takiego dopuścić w ogóle do BB? Echo tam dobre pod kopułą?

Charlotte: Mam wrażenie że tutaj każdy z każdym ma słaby kontakt, bo oficjalnie to mało się dzieje xd :kissing_heart:

Patka: Wielki Bracie, ja chciałabym odejść sama, by Charlotte mogła brać udział dalej w grze , proszę uszanować moją decyzję :innocent:

Charlotte: Daj spokój Patka, niech grupa zdecyduje. Jak Ty odejdziesz to ja też.

Gdy Patka i Charlotte płakały Duncan cieszył się z wygranej zadania.

Zająłeś pierwsze miejsce w zadaniu! - 4 punkty.

Duncan: Gratulacje! Zdobywasz PANIC POWER. Aż do etapu finałowej 9, kiedykolwiek gdy uznasz, że HoH nie powinien wskazać zastępcy na ceremonii veto możesz użyć swojej mocy. Wtedy Zdobywca Veto będzie wskazywał zastępcę.
Zdobyłem taka moc jak Christie w swoim sezonie tylko ze ja nie zawaham się jej użyć! Lepiej uważaj Specia i Mikki :wink:
a  Nominacje są ok, z dziewczynami bardzo mało pisałem wiec bye

Krystian: Duncan wygrał sekretne zadanie ❤ Bardzo dobrze, że tak się stało! Nasz sojusz jest teraz w bardzo dobrej pozycji. Mam nadzieje ze Ania w kolejnym weeku też zgarnie swoją moc.

Day 21

Patka przezywala meltdown.

Patka: <płacze> jak on mogl to zrobic i to z charlotte :( bardzo bym chciala przetrwac, ale zeby ona tez preztrwala :(

Charlotte: Patka musi zrozumiec ze to tylko gra

Meciek: Zachowanie Charlotte i Patki po nominacjach było skandaliczne. Jak można tak grozić, że się odejdzie. Patologia. Jak chcecie to wypierdalajcie, nikt was tu nie potrzebuje.


Rafi: Hej wszyscy! Czas wybrać graczy do Power of Veto Competition!







Rafi: Tylko 6 osób bierze udział w zadaniu o Veto. HoH, dwoje nominowanych i trzy
losowo wybrane osoby. Nominowani proszę dołączcie do mnie. Jako HoH losuję pierwszy




Rafi: <losuje>











Patka: <losuje>



Patka: Wybieram Seekira





Charlotte: <losuje>






Rafi: Big Brother nas poinformuje gdy zadanie będzie miało się odbyc. Powodzenia.

W zadaniu udział wezmą: Rafi, Patka, Charlotte, Pati, Spectara, Seekir

Patka: Wielki bracie spraw zeby ktos z was wygrał to veto xd

Patka: Charllotte wylosowala Pati, ja wylosowalam Seekira. powinno byc dobrze

Patka: Rafi srafi

Patka: Jak nie wygramy, to powiem na głos, że jesteśmy siostrami xd
Xddddd

Charlotte: A ja mam pomysł, a może zrobimy tak jak teraz w bb. Jedna z nominowanych może podjąć decyzje czy walczy, czy  ratuje drugą. 

Charlotte: A wtedy jedna z nas powie że ratuje drugą. I nasz najlepszy wielki braciszek powie ze za lojalność zostaja obie i mają immunitet. Co Ty na to perło? Xd
Będzie się coś przynajmniej działo xd

Patka: Najlepszy Wielki braciszek xd kisne xd to byłby cud, gdybyś poszedł za głosem serca pereł i był LOJALNY wobec nas, a nie tych buraków z gry xd

Patka: bardzo mi przeykro,ale jest co ma byc.

Charlotte: burak jeden z rafa. dobrzez eslyszalam ze w skomplikowanych zadaniach nie jest zbyt bystry xd

Patka nadal nie mogła wytrzymac z Rafim.

Patka: On jest skomplikowany xd
I niech nie pieprzy głupot, że brak kontaktu, jak on ze mną pisał
Pinda jedna xd mam wyjebane na jego kontrole

Patka namawiała ludzi do ratowania Charlotte.

Patka: To jest moja siostra, wiec musze ja chronic. ale druga sprawa - mam wieksze szanse ja przetrwac w glosowaniu w czwartek.

Pati: Patka pisze zebym ratowla charlotte

Spectara: Patka mnie prosi bym uratowała Charlotte jeżeli wygram veto. Mi to nawet na rękę, nie będę musiała się zastanawiać kogo ratować.

Spectara: Idąc pokręconym tokiem rozumowania Raffa, to jak zdejmiemy Charlotte z blocku, to zastąpi ją takim Felixem. Co jak dla mnie jest idealne, bo wyszło na jaw, że gra na wszystkie fronty i nie zagłosował na Frio. A zapewnił mnie, że tak zrobi. Pis joł madafaka.

Spectara: Ja z nim chyba rozmawiałam tylko raz w ciągu gry, i mnie nie nominował. XD
Więc serio on jest jakiś po prostu biased.
 To był czysty strzał spermy z jego strony i straciłam do niego szacunek.

Rafi: No cóż. Nominowałem dziewczyny, ponieważ z nimi miałem zerowy lub najsłabszy kontakt. Sandra coś przeczuwa, że one dobrze się znają i to w realu, a więc możliwe, że podjąłem ryzykowną, ale ogromną decyzję dla gry i domu?

Rafi nei zdawał sobie sprawy jak zareagoaly dziewczyny

Rafi: Chyba jest spokojnie

Rafi: Nawet pojde sobie na spacer przed veto

Chanel: Bardzo bym chciała zeby obie dziewczyny przetrwaly. rafa pwoalilo z tymi nominacjami

Sandra była confused z relacją Patki i Charlotte.

Spectara: Sandra trochę mi tu raban robi, że Patka i Charlotte się znają a nigdy tego od nich nie usłyszeliśmy. Ale mnie to lotto. Dla mnie to one mogłyby nawet z jednej macicy wyjść.

Charlotte: Ta macica to w sumie prawda xd

Spectara: Sandra trochę mi tu raban robi, że Patka i Charlotte się znają a nigdy tego od nich nie usłyszeliśmy.
Ale mnie to lotto. Dla mnie to one mogłyby nawet z jednej macicy wyjść.
Sandra też spróbuje coś ugadać z Raffem. Może na block nawet pójdzie Mikki jak ktoś uratuje nasze michelinki...
Ja na razie jej oddaję ster. Jestem chora, zmęczona i wkurwiona. XD
Niech się dzieje co chce.
W tym weeku odpuszczam, bo mnie Ci ludzie doprowadzają do skraju wytrzymałości.
Ale na vetosiu ofc dam z siebie wszystko.

Spectara: Rozsądnym byłoby zrobić przegląd tego kto zajął jakie miejsce w secret task.
Kurewsko mi się nie chce.
Ale może się przełamię.
Ale ryknę jak mi ktoś powie, że zajął 6 miejsce.

Rafi zastanawiał się nad swoja dalsza gra i jego błedzie podczas poprzedniej eksmisji.

Rafi: No cóż. Moja i Seekira strategia się nie opłaciła. Zagłosowaliśmy na Frio, która pozostała w grze. Okłamaliśmy Krystiana, że głosujemy na Darka, chociaż tego nie zrobiliśmy. Tak będzie lepiej. Życie w nieświadomości, że okłamuję "sojusznika", któremu nie ufam :smile: Jakież to podłe i wyrachowane, prawda?

Seekir rozmawial z nominowanymi

Seekir: Patka chce zeby uratowal charlotte, ale ja wole ją no xd

Seekir: mimo wszystko mam nadzieje ze odpadnie ktos trzci. najlepiej by bylo jakby on nominowal felixa bo kazda grupa go chce wywalic

Krystian rowniez rozmyslal o planach.

Krystian: jesli te tragiczne nominacje zostana bez zmian to juz wole zeby odpadla charlotte

Anja: Teraz przez rafa mamy idealna okazje zeby pochwycic patke i charlotte i je uratowac

Tuż przed zadaniem o Veto Patka zmieniła zdanie.

Patka: Mowilam seekirowi ze ma ratowac charlotte i potem mu powiem dlaczego, ale teraz mu powiedzialam ze w sumie to moze tez mnie xd

Seekir: Jestem confused

Spectara: Mmm, dosłownie 5 minut przed zadaniem o veto napisała do mnie Patka by błagać mnie jednak o ratowanie niej, a nie Charlotte gdybym wygrała.


W zadaniu o Veto biorą udział:
Rafi, Charlotte, Patka, Pati, Seekir, Spectara

Ta konkurencja nazywa się

STAY OR FOLD

I oto jej zasady.

To zadanie polega na SZACOWANIU.
W każdej rundzie otrzymacie obrazek
z pewną ilością danych itemów.

Na jego podstawie będziecie musieli
OSZACOWAĆ ile tych samych przedmiotów
znajduje się na drugim, większym obrazku.

Swoje odpowiedzi wysyłacie do mnie na PRIV.
Gdy kazdy to zrobi przedstawiam wam wasze typy.

Następnie waszym zadaniem jest zadecydowanie...stay lub fold.
Gdy jesteście pewni swojej odpowiedzi to piszecie na priv do mnie STAY.
Liczycie się wtedy w walce o punkt.
Gdy wybierzecie FOLD - nie macie szans na punkt, ale automatycznie przechodzicie do następnej rundy.
ODPOWIEDZI PRZY STAY - nie wolno przekroczyc! To jest priorytet

Spośród osób, które dały STAY osoba najbliższa poprawnej odpowiedzi zdobywa punkt.
Osoba najdalej od poprawnej odpowiedzi - odpada z zadania.

Gdy każdy w rundzie da FOLD - punkt zdobędzie osoba, która jest najbliżej i nikt nie odpadnie.
Pierwsza osoba z trzema punktami lub ostatnia osoba na placu boju wygra
Veto!

Patka: chce pokanac tego rafa przebrzydlego. on sie na mnei msci za niewiadomo co. chory czlowiek




RUNDA 1



[​IMG]

Rafi - 126
Seekir - 550
Pati - 300
Spectara - 253
Patka - 425
Charlotte - 400


Rafi - FOLD
Seekir - STAY
Pati - FOLD
Spectara - FOLD
Patka - FOLD
Charlotte - FOLD

Seekir - 1



Rafi - 285
Seekir - 600
Pati - 400
Spectara - 840
Patka - 780
Charlotte - 800

Rafi - FOLD
Seekir - STAY
Pati - STAY
Spectara - STAY
Patka - STAY
Charlotte - STAY

Seekir, Patka - 1
Spectara - odpada


[​IMG]

Rafi - 2432
Seekir - 12345
Pati - 1500
Patka - 20 500
Charlotte - 20 000

Rafi - FOLD
Seekir - STAY
Pati - STAY
Patka - FOLD
Charlotte - FOLD


Seekir - 2
Patka - 1

Pati odpada


[​IMG]

Rafi - 1500
Patka - 700
Seekir - 1200
Charlotte - 800

Rafi - STAY
Patka - FOLD
Seekir - FOLD
Charlotte - STAY
Odp. to 848
Charlotte zdobyaw pkt
a rafi odpada

Seekir - 2
Patka, Charlotte - 1
Rafi odpada



Seekir - 270
Charlotte - 300
Patka - 280

Seekir - STAY
Charlotte - FOLD
Patka - STAY

559

Patka ma drugi punkt. Seekir odpada

Patka - 2
Charlotte - 1

Spectara: Omg, ale zajebiście wyszło. :heart:
Patka i Charlotte się same uratują, a ja nawet nie będę w tym miała nic sobie do zarzucenia.


[​IMG]

[​IMG]

Charlotte - 1300
Patka - 900

Charlotte - STAY
Patka - STAY

Odp. to 1083

GRATULACJE PATKA!
Zdobylas Golden Power of Veto!





Patka: boze nie sadzilam ze cos wygram ja :D troche namieszalam z tym rafem pisalam seekirowi ze mialam z nim kontakt duzy ale w sumie nie no ale co tam xd

Meciek: Zadanie o Veto wygrała Patka. Zaczynam podejrzewać, że to kolejna twarz Carmen. Jak doskonale wiemy nasza ulubiona cowgirl jest dobra w szybkich numerkach.

Rafi: Wrażenia po Veto mam takie, że spełnił się mój najgorszy scenariusz -> ktoś z moich nominowanych wygrał veto. Z drugiej jednak strony cieszę się, że to Patka wygrała veto. Mam nadzieję, że uda nam się wspólnymi siłami odbudować relacje.

Duncan: Ale Patka i Charlotte są dumb :smile: ciekawe co zrobi Patka z tym veto użyje na Charlotte?

Patka: GŁOWA MI PĘKA WIELKI BRATKU XD mam dylemat tera czy ratowac siostre czy siebie xd Ale uspokoiłam juz Seekira. Powiedziałam mu, że Charlotte to moja siostra.

Charlotte: Seekir sie musial zdziwic widzac ze jestesmy twistem xd SISTERS! xd

Seekir: ONE SĄ SIOSTRAMI XD

Patka nie wiedziala na kim uzyc Veto.

Charlotte: Mysle ze powinna ratowac siebie. Inni moga uznac ze jest dorba w zadaniach i nie beda chcieli jej zostawic.

Charlotte: Ona mowi ze slucha serca, ale chce zostac. niech p[oslucha watrobvy i nie mowi bzdur. niech vetuje siebie

Patka udała sie skruszona do pokoju zwierzeń.

Patka: Perło, chciałam Cię publicznie przeprosić, że tak wcześniej naskoczylam w dzień 🤗

Patka: Mam tez wyrzuty sumienia ze wrzucalam na rafa, bo pisze teraz ze mu glupio

Charlotte: Ten raf to jakas gre toczy kolejna. ale patka musi byc sprytna i zachowywac pozory

Rafix zaczął namawiać Rafa na nominowanie Mećka. Patka też miała swoją agendę.

Patka: Rozmawiam dalej z Rafem. Sugeruje mu ze skoro chcial nominowac po aktywnosci, to ja i charlotte bedac w top 2 zadania udowodnilysmy ze jestesmy aktwne, a taki felix...nawet nic nie pisze

Rafi rozmawiał z Patką. Na pomysł  Rafixa zareagowal

Rafi: jeszcze nie wiem. ide spac.

Krystianowi tez nie odpisywal.

Krystian: Ciężko sie czasami z Raffem rozmawia. Kogo nominujesz? "Nie wiem... muszę to przemyśleć. Co zrobisz jak Patka się ściagnie? "Nie wiem, zaraz idę spać..." TROCHĘ ŻYCIA.

Krystian: myslalem zeby on nominowal felixa. pozbylbym sie tych inactów. charlotte jest aktywniejsza, moze zostac chociaz rozmawia sie z nia trochedziwnie, jakby jej sien ie chcialo. 

Krystian: boje sie co zrobi Raf. jak bede na bloku to od razu polece xd moze z kims z konfy z fb bym przetrwal. nie z seekirem na pewno. on ma glosy po obu stronach

Rafi odpisywal tylko Patce.

Patka: Pisalam mu dalej ze charlotte jest z nami w bedroom i smieszne teksty pisze xd odpisal mi ze Felix to jest opcja interesujaca ktora ROZWAŻY XD Nie moge wytrzymac z tym czlowiekiem, ale zgaduje ze na jego standardy to satysfakcjonująca odpowiedz.

Rafi proponował Patce sojusz, dość nieśmiało.

Patka: On mi proponuje poprawe, ze nominacja wplynela na nasza relacje i jakieś stosunki. Ale jakie? seksualne? ja slyszalam ze on jest aseksualny xd wydaje mi sie ze on chce ze mna sojusz, ale robi to w dziwny sposob xd wielki bracie na pomoc xd on sie tak za to zabiera jakby ktos go wyslal do sklepu po ser na pizze a on wrocilby z wiejskim w tym wiaderku xd xd

Charlotte: Rafi napisał Patce ze mogą "poudawac" xd kazal jej mowic innym ze jest na niego wkurzona xd a patka mu pisze ze "dobra bede mowic ze masz u mnie przechlapane" xd

Patka i Rafi zgodzili sie na zainscenizowanie dramy

PatkaDziś o 22:45
Wielki Bracie, życzę sobie, żeby usunąć Rafiego z sypialni :sunglasses:
Nie będę spała w jednym pokoju że zdrajcą xd

PatkaDziś o 22:46
Cały czas czuć jego zapach w powietrzu xd

Anja: sksksksksksk PATKA XD I love ze ona zacznie grac tak jak ja w BB5, czyli dopiero wtedy gdy Raf mnie wkurwil xd gdyby nie raff to nie slaynelabym tamtego sezonu xddddd


PatiDziś o 22:47
:mask:

MeciekDziś o 22:47
Nie kloccie się

PatkaDziś o 22:47
Załóżcie maski xd
Meciek tu się nikt nie kłóci, chcemy właśnie oczyścić atmosferę xd

MeciekDziś o 22:48
Jesteście niemiłe dla Rafa

PatkaDziś o 22:49
Wielki Bracie zabierz też Mecka xd
A kysz, a kysz xd
Meciek, karaluchy pod poduchy xd
Zabieraj swoją podusię i na pięterko xd

MeciekDziś o 22:50
To raf do was

PatkaDziś o 22:51
Na pięterko, żebyś z Rafem tu nie był sam xd
Bo wiesz, jak gorąco w powietrzu, to spać nie można

PatkaDziś o 22:51
uderzenie pejczyka w ścianę
:rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:

SzarlotkaDziś o 22:52
:joy::joy::joy::joy:

PatkaDziś o 22:53
Szybciej, szybciej Meciek xd
jeszcze jeden raz pejczykiem w sciane
Meciek, mogę Cię utulić do snu xs
Xd
Może znajdziemy inne miejsce :)
Wielki Bracie, czy można trochę grzeszyć w BB? Rozpiera mnie energia i jestem trochę spięta xd

Patka: Pogrzeszyłabym xd
Krystian: :O
Patka: mam ochote na banana
Krystian: a ja na brzoskwinki z puszki
Patka: To konsumujemy razem?
Krystian: tylko musimy znalezc sekretny pokoj
Patka: ok to chodzmy

Krystian: Zapytalem Patki czy uzywa veto na sobie. ona ze jeszcze nie wie i musi to prezspac. Zgadzam sie. kazdy problem mozna przespac.

Krystian: Patka chcę mi obrać banana!!!! Jako że wygrała pov to moze byc comp beast i zaakceptuję jej brzoskwinkę. Mam nadzieje, że nikt tylko nie patrzy...

Patka: Krystian to taki świntuszek


Seekir popadl w paranoje

Seekir: boje sie co odpierdoli rafowi xd on jeszcze da mnie na blok bo patka mnie wybrala

Day 22

Krystian: Rafi do mnie pisze ze do mnie napisze...za 30 minut xd

Krystian i Patka do siebie się bardzo zbliżyli po tej nocy

Krystian: Doszliśmy do wniosku z Patka, że będziemy w romansie. Pomoze to nam obu w grze a przy okazji widzowie będą mieli na co popatrzeć. Cieszy mnie fakt, ze uratuje samą siebie przy wyborze z veto.

Decyzja o Veto się zbliżała. Nikt do końcan ie wiedział kto będzie zastępcą. Padały nicki Felixa, Mećka i Mikkiego.

Krystian: Dowiedziałem się od Sandry, że Raff może dać Mikkiego jako osobę zastępczą. Szczerze to nie uważam, że jest to dobry pomysł. Mikki jest w tym momencie po mojej stronie i mamy inne rybki do usmażenia.

Sandra: zaczelam sie z  mikkim dogadywac, ale jak rafi go nominuje to w sumie spoko xd

Spectara: CHYBA UMARŁAM, RAFIX BYŁ PIJANY I NAPISAŁ DO RAFFA OD CZAPY BY DAŁ MEĆKA NA REPLACEMENT BO NA PEWNO WTEDY ODPADNIE. XD

Przed Veto Meeting znow rozpetala sie drama.

RafiDziś o 17:28
Nie zgadzam się na opuszczenie sypialni

SzarlotkaDziś o 17:31
Luz Rafi, Patka z Krystianem się wynieśli, tą noc spędzili razem w jakimś sekretnym pokoju, kto wie, może kolejną też razem :couple_with_heart:

MeciekDziś o 17:32
Krystian ma wszy

KrystianDziś o 17:32
Meciek nie rozpowiadaj plotek

PatkaDziś o 17:32
Meciek, to nie prawda xd
Sama sprawdzałam w nocy xd

SzarlotkaDziś o 17:33
Przeszły na Ciebie Patka  :joy::joy:

KrystianDziś o 17:33
On jest chyba zazdrosny

PatkaDziś o 17:33
Krystian chyba tak
Może chce do nas dołączyć, ale trójkąty nas nie interesują, więc przykro nam Meciek xd

KrystianDziś o 17:34
No dokładnie

MeciekDziś o 18:21
Krystian
Duncan mi powiedział
Co widział jak się merdaliscie ostatnio
Więc uważaj co mówisz bo wstawię tutaj dokładnie to, co Duncan powiedział. Chcesz tego?

TapDorszModelDziś o 18:23
Pokaż meciek ciekawe ciekawe

MeciekDziś o 18:24


I kto teraz rzuca słowa na wiatr, @Krystian ?

TapDorszModelDziś o 18:25
Pewna osoba oprócz Krystiana też rzuca
;-)

MeciekDziś o 18:25
:open_mouth:
Kto?

SpectaraDziś o 18:30
bierze popcorn

MeciekDziś o 18:31
Hi Specia

KrystianDziś o 18:31
Wielki Bracie proszę o ochronę. Meciek biega z patelnią po salonie
Boje się o życie

SpectaraDziś o 18:32
Wow, Meciek.
No proszę.

MeciekDziś o 18:32
Jesteś też patologicznym kłamcą Krystian?

SpectaraDziś o 18:32
Niespodziewane, bardzo niespodziewane.
A jakże oryginalne.

SpectaraDziś o 18:32
To wcale nie tak, że już któryś raz mi wysłano tego typu filmik.

MeciekDziś o 18:32
A ja nie wiem
Kto ci co wysyłał
Nie rozmawiałem z tobą w tej edycji po tym jak zaczęłaś mnie atakować bez żadnego powodu, więc


KrystianDziś o 18:33
ogląda

TapDorszModelDziś o 18:33
Po co ty się wgl Speca udzielasz

TapDorszModelDziś o 18:34
Co Cię to interesuje kto haki filmik wysyła?


SpectaraDziś o 18:34
Bo wysłano go pod moim adresem? XD

TapDorszModelDziś o 18:34
Jak widzisz chuj nas to wszystko interesuje

Sandra: Porozmawialam chwile z Meckiem, wiem ze nie lubi Speci, wiec ja i specia w koncu zrobilysmy te fejkową drame, zeby inni mysleli ze mi moga wiecej pisac

KrystianDziś o 18:35
Meciek zostaw mnie
wstrętna
małpo

MeciekDziś o 18:35
Spectara, to ty od początku edycji jesteś uparta, że jestem jakimś wrogiem wcielonym i odpowiadam za nie wiem jakie przestępstwa, więc weź może się uspokój, bo skoro ludzie są negatywnie do ciebie nastawieni to widocznie mają powód

TapDorszModelDziś o 18:35
Przynieście drinka bo się zdenerwowałam

SpectaraDziś o 18:36
Sandra, w sumie jakbym wiedziała, że masz bffs tutaj, to bym nic nie mówiła. Masz rację. :slight_smile:

KrystianDziś o 18:36
Sandra zrobie dla nas mojito

SpectaraDziś o 18:36
Widocznie Meciek też mam jakiś powód. :grin:

MeciekDziś o 18:37
No przed edycją napisałaś mi, że się na mnie obraziłaś
i całą edycję na mnie polujesz jakim to ja nie jestem zagrożeniem
KIEDY CENTRALNIE NIC NIE WYGRAŁEM
I nie rozmawiałaś ze mną ani razu więc nie masz zielonego pojęcia czy chcę się ciebie pozbyć czy nie

SpectaraDziś o 18:37
Chyba, że jest to secret task, hm? :heart:

MeciekDziś o 18:37
Mogę cię uspokoić
zająłem w nim 5 miejsce :kissing:

TapDorszModelDziś o 18:37
Ale co Cię to interesuje?XD odpowiedz C O. Zresztą Ty się nie udzielaj na temat bffs, bo jesteś załamana osoba, oraz fałszywa

DuncanDziś o 18:38
Nie mówiłem tego Meciek

TapDorszModelDziś o 18:38
Zaklamana*

Mikki: I love takedown na SPecie. on jest taka consdescending ze jest wkurwiajaca


 MeciekDziś o 18:38
DUNCAN NIE WTRĄCAJ SIĘ

DuncanDziś o 18:38
Zdziro
Manipulujesz nim
placze

KrystianDziś o 18:38
:open_mouth:
Duncan przepraszam, ze mu uwierzy;em :frowning:

MeciekDziś o 18:38
Duncan po co sie udzielasz? Nie masz alkoholu do wypicia?

SpectaraDziś o 18:38
Załamana jestem tym co piszesz.

DuncanDziś o 18:38
Nie powinieneś!
Bye Meciek
Zakłamana sucz

MeciekDziś o 18:39
Duncan nie chcę pisać o tobie słowa na P albo K

DuncanDziś o 18:39
tuli sie do sandry

MeciekDziś o 18:39
więc idź
zanim to napisze

TapDorszModelDziś o 18:39
Powinnaś być X D
Powinnnaaas

DuncanDziś o 18:39
: O

TapDorszModelDziś o 18:39
Bo tak zaklama ej osoby nie znam
Ale mam nadzieję, ze jak najszybciej stad odpadniesz

TapDorszModelDziś o 18:40
Bo nie mam zamiaru czytać tego co za głupoty piszesz
Dla mmie koniec tematu

MeciekDziś o 18:40
a ty Spectara narzekasz na "konfę FB", a jedyne co robisz to grasz z osobami, które znasz doskonale i chcesz wywalić mnie, Mikkiego, Anję tylko dlatego, że w ostatnim sezonie nie graliśmy razem z tobą. Weź się zastanów nad sobą, bo to się już robi męczące.

TapDorszModelDziś o 18:40
Zegnam

Duncan: wow co to za Drama Meciek manipuluje wiadomościami, a Sandra to Drama Queen jestem w szoku ide sie napić

Mikki: pa specia wracaj do piekla

Spectara: Mmm, właśnie wyszło na jaw, że mam szczura w swoich szeregach.
Ktoś podsuwa grupce Hałsłjawsowej wszystkie moje myśli i plany.
Napisałabym im, że lepiej aby wygrali następne HoH, ale się powstrzymam. Nie ma co tych szubrawców podjudzać.
Mam meltdowna.
Zasadniczo całe moje sieci kontaktów okazały się być gorącym bałaganem. Patka to prawdopodobnie podwójna agentka, a Charlotte pójdzie za nią. Chanel i Patryk zrobią tylko to co im się spodoba (no dobra, spodoba Chanel). Seekir gra zbyt zachowawczo. Felix to oszust.
Kogo mam jedynie po swojej stronie na 100%? Sandrę i Rafixa, oraz FRIO.
O ile dzięki tej dramci udało mi się dojść do pewnych wniosków, to jednocześnie zwróciłam na siebie uwagę moich kochanych łanabi hałsłajws. XD
A Patka to sobie naskrobała. Może przeinaczam fakty i hiperbolizuję, ale jak zobaczylam te "ulotne krystianowe chwile" przez jakie przechodziła w sypialni, to zaczynam odnosic wrażenie, że jest z nim bliżej niż to widać normalni

Spectara: Pewnie posypią się konfy wzajemnej adoracji w stylu: "Meciek endnął Specię". XD
Niech kurwa lepiej grzeją te siedzenia, jak ich endnę. :heart:
Niech no tylko ja wygram ten HoH, albo Sandra, Rafix. No ale wiadomix. Meciek ma rację w tej dramie, bo MÓWI WSZYSTKO TO CO JA KOMUŚ NAPISAŁAM. Nie mogę zaprzeczać, bo wyjdę na kretynkę. Nie powiem mu też, że to prawda, bo wtf kto normalny tak by zrobił.

Sandra: Chyba podzialalo xd od razu milej i lepiej do mnie podchodzą xd jakąs queen jestem xd

Sandra rozmawiała z Anją o zadaniu

Anja: mnie nie bylo xd ja mowilam ze ciagle strzalalm. a ta o JAKAS SARNE KURWE SIE PYTA XD nieswiadomie zostala comp beast

Rafi: Kogo chcę nominować? Tego jeszcze nie wiem, ale zagram dosyć bezpiecznie. Jeszcze.

Spectara: Najbardziej chyba się sram przed tym, że będę miała arc w stylu From hero to zero. Bo miałam przepyszny start. W tej chwili jestem zakneblowana w toalecie i oczekuję spłuczki albo wyniesienia mnie.

Meciek: Sandra to queen, juz mnie broni a jej odpisalem tylko co studiujexd

MeciekZacząłem rozmawiać z Sandra. Póki co się poznajemy i nie mamy jakiejś współpracy, ale doceniam to, że do mnie zagadala. Ten dziad Rafix mógłby się czegoś nauczyć od niej.

Meciek:Spectara to jest taki żal, że w ogóle. Pluje się do każdego jak starszy pan w szpitalu który nie chce jeść kleiku. Opanuj się kobieto, bo przykro mi już na to patrzeć! Meciek:Sandra to w ogóle legenda, po całej tej dramie napisała do mnie, że w sumie to dzięki że mogła wygarnac Spectarze co o niej myśli. No ikona Meciek:Spectara, następnym razem jak będziesz chciała się nad sobą uzalac to pamiętaj, że nobody said it's gonna be letko.









Patka: Hej wszyscy. Czas na ceremonie Veto.

Patka:  Ja oraz Charlotte zostałyśmy nominowane przeze Rafiego do opuszczenia gry. Jednak ja mam moc do zawetowania jednej z jego nominacji.

Patka: Charlotte- dam Ci szansę powiedzenia mi dlaczego powinnam użyć Veto na tobie.

Charlotte: Wygrałaś veto, zasłużyłaś na nie, ratuj siebie. Gratulacje.

Patka: Zadecydowałam....

Patka: Rafi - ponieważ zawetowałam Twoją nominację, teraz musisz wskazać zastępcę.

Rafi:  Moim zastępczym nominowanym jest....Felix. Mam wrażenie ze jesteś zbyt wygaszony w porównaniu do reszty domowników. Tak wiec to właśnie ty zajmiesz miejsce wolne jako nominowany

Patka: Ta ceremonia Veto została zakończona.






Duncan: OMG
Iconic
Zastępcza nominacja. odebral mi zycie w pierwszym zadaniu

Meciek: ezu kocham rafa
XDDDD
TO JAK ON OWNI TEN WEEK
TO OMG




CONFESSIONALS
WEEK 3

Patka 3+21    (51)
Spectara 4+13  (76)
Charlotte 3+12   (30)
Krystian 3+10    (72)
Meciek 8+9  (89)
Rafi 11+7   (33)
Seekir 2+5   (66)
Duncan 2+4  (61)
Sandra 2+3    (73)
Anja 2+3    (70)
Mikki 1+2   (45)
Chanel 1+1  (61)
Rafix 5+1    (61)
Pati 0+1   (45)
Frio 2+0    (44)
Patryk 0+0    (22)
Felixuss 2+0    (10)

18.Dark (25)
19.Venstey  (35)
20.MD   (7)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Big Brother S07E43 Season Finale

To było wyczerpująće 99 dni dla produkcji i dla zawodników I to własnie dziś mija deadline sezonu. Dziś ktoś zostanie zwycięzcą Bi...