poniedziałek, 30 grudnia 2019

Big Brother S07E09 Nominations Ceremony, Week 3



Chanel została głową Domu oraz zdobywcą Veto. Z darkiem i frio na bloku
początkowo wszystko wydawąło się jasne. Chwile przed wejściem Live uczestnicy zaczeli mieszac.
Spectara oraz Seekir walczyli o Darka. Krystian o Frio.
Sandra została postawiona miedzy dwoma sojuszami. Ostatecznie to
W zadaniu o HoH triumfował

Krystian: ZARAZ WYBUCHNĘ


Stosunkiem głosów.

9:6

Dark- zostałeś wyeksmitowany z domu Wielkiego brata.

Seekir: duuuh ale sandra zjebala. nie powiedziala mi ze zmienila glos na darka. kurde gdyby nie to to frio by odpadala jakbysmy oboje dali na nią.

Spectara: Mam ochote zrobić rozjebongo. xd ratingi sa wysokie

Frio: nie moge uwierzyc ze przetrwalam.

Meciek: W dniu eliminacji Seekir napisał do mnie, że Rafix przekonuje go, aby uratować Darka. Wcześniej napisał do Krystiana, ale ten go zignorował. Dlatego teraz Rafix uważa, że rozmawiając przez Seekira ze mną w dniu eliminacji coś osiągnie. Żenada. Cała sytuacja w ogóle była okropna, bo nie miałem czasu rozmawiać z Rafixem, a tutaj Seekir mi nagle pisze, że Rafix się skarży mu, że mu nie odpisałem. Serio? Nie żyję tą grą, a Rafix miał cały tydzień na rozmowy, to, że nagle w dniu eliminacji przypomniał sobie o grze to jego sprawa.

Meciek: Powiedziałem Mikiemu o tym, co pisał do mnie Seekir. Nie podoba mi się postawa Seekira, bo sam mówił, że chce eliminacji Darka, a nagle chce mu pomóc. Fajnie, cieszę się, że grasz z Rafixem, ale właśnie odsłoniłeś swoje karty.

Meciek: Ostatecznie nie chciało mi się z nikim gadać, więc grę opuścił Dark. Przepraszam cię Dark, ale mogłeś próbować grać, bo plankton nigdy nie osiąga sukcesów.


Waszym zadaniem jest odpowiadanie na pytania PRAWDA I FAŁSZ
Do obejrzanego filmu.



Specia i Rafix liczyli głosy

-.-
Więc wiemy kto jak głosował
I suppose
Dark
, 22:14
No nie sądzę, że ktos od nas zmienił głos
Spectara
, 22:15
Myślę, że Sandra zagłosowała z nami.
RafiX
, 22:15
Z Seekirem staraliśmy się namawiać Krystiana Anję Mećka
Spectara
, 22:16
Are you nuts

Przecież
oni
mieli
za
cel
wywalić
Darka.
Im to szło na rękę, wtf. XDD
RafiX
, 22:16
Niekoniecznie
Wyjebango.
Może jeszcze mam
z Mikkim zacząć namiętnie pisać o hałsłajwsach.
Dobra, nieważne.
Bo żem się wkurzyła znowu.
RafiX
, 22:17
To wciąż gracze
Numbers
Spectara
, 22:17
Gracze sracze.
RafiX
, 22:18
Nie no, wiadomo że
Ja ty Sandi Charlie Patka byli z nami
Seekir też
Spectara
, 22:18
Felix zlamił.
Rafi to Rafi
Pati to Pati

Rafix: We have a traitor
Patryk pisze, że głosował na Frio xD Patryk głosował na Frio. Co oznacza, że spośród naszej szóstki ktoś głosował na Darka.
Osobiście obstawiam Seekira lub Charlotte
Sandra mi pisze, że pewnie Patka, Patka pisze, że pewnie Spectara, I can't XD Ale no Seekir najbardziej się zgadza, bo on gra na dwie strony (nie mówię, że to źle ofc, to stwierdzenie po prostu), więc po prostu pewnie dał na Darka, żeby Krystian/Anja/Meciek nie mieli do niego pretensji i myśleli, że jest ich friendem.

Ja idę skoczyć pod pociąg
Ktokolwiek z tych ludzi wygra
To rip
Spectara
, 22:45
Ja pierdolę, czy Wy to czujecie.
Że
cała nadzieja w
Raffim.
XDDDDD
RafiX
, 22:46
Yyy nie do końca tho
Bo on ma na mnie hejta XD
Ale jakby dał Mikkiego też to hmm
Spectara
, 22:46
To czarna dupa.
Nie no
Nie miał jeszcze dram z nikim.
Dark
, 22:47
Raff jest nowym HOH?
Spectara
, 22:47
Nie wiadomo jeszcz.
Bo teraz w zadaniu walczą Anja i Raff tylko.
Jak Anja wygra, to pozamiatane.
Spectara
, 22:50
O KURWA HAHAHAHA
RAFF WYGRAŁ. XDDDDD
Dark
, 22:50
xDDDD
Dobrze że odpadłem w takim razie
Spectara
, 22:51
Na dodatek w dogrywce. XDDDDD

PYTANIE DOGRYWKOWE

W sekundach jak długo trwało pierwsze zadanie o HoH od momentu wysłania pistoletu
do momentu wysłania gratulacji Seekirowi

Anja - 3000
Rafi - 3964

Odp. to 4200

CO OZNACZA



GRATULACJE RAFI! ZOSTAJESZ NOWYM HOH!

Rafi: To jest iconic xd

Rafi:  Nie nastawiałem się na zwycięstwo. Moje strzały były dosłownie przypadkowe. Tak samo zagrała Anja. Nasza strategia sprawdziła się i tym sposobem zostałem Iconic Head of Household :slight_smile: Nie będę skromny, ale dokonać mogłem tylko i wyłącznie JA :slight_smile:

Patka: Jeszcze nie dowierzam, że to on wygrał xd Bracie , wgl skąd te pytania xd

Patka: Wielki brat to ROGACZ! xd

Charlotte: Tak czułam że to pytanie za proste, że jest jakiś haczyk xd

Rafi:  Głupi to ma szczescie

Meciek: Nową głową domu został Rafie, napisałem do niego pisząc, że przepraszam za to, jak się zachowywałem i czas zostawić przeszłość za sobą. On się z tym zgodził i również tak uważa. Widać, jak zmieniliśmy się jako ludzie w przeciągu sezonu. To zupełnie nowy rozdział w moim życiu.

Spectara: Już myślałam, że podczas tego zadania o HoH tam zejdę na zawał jak widziałam ten zatarty bój między Raffem a Anją.
I muszę przyznać, że żałuję kwestionowania potencjału i możliwości Raffa. Dojebał do pieca tym razem.

Duncan: Raff wygrał HoH. Jestem w sumie ciekawy kogo nominuje, musze do niego napisać żeby nie czasami mnie bo ja mam swoje targety w tej grze!

Spectara: I w ogóle jestem tak wkurwiona na siebie, bo porobiłam skriny z tego pieprzonego filmiku, bo kuźwa wiedziałam że będzie trzeba szukać jakichś różnić albo co tam było do zobaczenia.
JA BYM TO KUTWA WYGRAŁA.
TYLKO POJEBAŁA MI SIĘ SARNA Z JELENIEM. No pojebana dyscyplina.
No myślę sobie "sarna? samiec sarny. No to sarna".
To sarnę wzięłam za prawdziwą, a to rogacz pierdolony to nie sarna tylko jeleń.

Po zadaniu o HoH Meciek doszedł w końcu do siebie po urodzinach...dosc wybuchowych

Meciek:  moje urodziny! Tak bardzo się cieszę, że mogę je spędzić z pozostałymi mieszkańcami, mam nadzieję, że wszystko się dobrze potoczy i nie będzie żadnych niepotrzebnych kłótni i będziemy mogli odłożyć strategię na bokk.

Meciek: są moje urodziny super, ale to są urodziny piekielne. Mikki oraz Duncan zaczęli się kłócić o jakieś wyjścia i o to, że Mikki nazywa go psem. Każdy to robi, więc nie wiem, czemu Duncan ma pretensje tylko do Mikkiego. W trakcie tej całej dramy włączył się w nią też Krystian i w ogóle wszyscy rzucili się na siebie jak emerytki na torebki Wittchen, które swego czasu sprzedawano w Lidlu.

Meciek: Mikki oraz Duncan przestali ze sobą rozmawiać, co może znacznie zaszkodzić naszemu sojuszowi, a naprawdę się wkurwię, jeżeli nasz sojusz rozpadnie się przez to, że Mikki i Duncan kłócą się który z nich obraża kogo w kwestii chlania alkoholu. Wszyscy jesteśmy alkoholikami, dajcie już sobie spokój.

Day 20

Rafi zaczął nocną pracę w HoH Room

Rafi: Ludzie mieli mnie w dupie i nie gadali ze mna a teraz prosze No i się zaczęło. Ludzie zaczynają do mnie podchodzić i gratulować mi zwycięstwa oraz zapraszają mnie do rozmów. Tak, oczywiste, jak że przewidywalne. No cóż, we'll see what happens.

Rafi: Jeszcze nie wiem jak potoczy sie to Hoh moze zrobie cos smiesznego

Rafi nie mial poczatkowo pomyslu na nominacje.

Rafi: nie gadam z ludzmi, w zadnej gurpie nie jestem. bedzie zabawnie

Rafi: Prawodpodobnie nominacje opre o najbezpieczniejsze wybory Ciężka noc przede mną, ponieważ muszę zdecydować, które dwie osoby nominować. Na chwilę obecną nie mam pomysłu, co zrobię.

Rafi: gram bo gram
tak na luzie
bez spiny
o jej
muszę przetrwać
o jej mój cel został

Rafi: nie
nie tym razem
pozwalam sobie na dużą swobodę i niech się dzieje 😀
co chce
pozwalam, by los zadecydował za mnie

Rafi zaprosił po kolei ludzi do HoH room na rozmowy.

Anja: Z rafim miałam spoko kontakt nawet

Anja: nie obrazalam go, wiec wydaje mi sie ze mnie nie nominuje

Krystian: Dobrze ze pisalem z nim caly week i byl ten bond.

Sam Rafi myślał o bezpiecznych opcjach, jednak w jego głowie był niesmialy pomysl backdooru na Mikkim. Rafix myslal inaczej

Rafix: Ej ale jak teraz Raffie mnie da na blok, to Krystianowi to tak ładnie się zgrało XD
Ja wiem, że on chciał to info przeciwko Darkowi wykorzystać, ale wciąż XD
Zresztą jak Meciek ma power, a on da Mećka i Mikkiego...
Raffie znowu będzie musiał wybrać 4 osoby XD

Krystian: i love ze zadna ze stron nie moze wygrac hoh
i dalej i my i specia jestesmy w grze xd

Seekir powoli coś sugerował Rafowi.

Seekir: Mowie mu ze Felix i Frio to takie bezpieczne opcje.

Rafix; Oh god Frio znowu jest w typowanych Jak ona to robi? XD

Duncan: Raff mi powiedział, ze nie ma tutaj żadnego sojuszu, ogólnie nie wie co sie dzieje w tej grze XD ja napisałem do niego wprost, ze on nie jest moim celem, a mam ich sporo. Myśle, ze mnie nie nominuje tylko znowu kogoś z ekipy Speci :wink: oby

To zadanie nazywa się
ROCK PAPPER SCISSORS

Biorą w nim udział:

Spectara
Duncan
Chanel
Mikki
Felixuss
Charlotte

OTO JEGO ZASADY.

Każdy z was na priv dostanie swój NUMER ZAWODNIKA.
Następnie każdy z was z każdym odbędzie pojedynek w
zacną grę jaką jest KAMIEŃ PAPIER NOŻYCE.

Jak to będzie wyglądać?
Aby nie czekac i nie powtarzać nie wiadomo ile
rund każdy z was robi analgiczną rozpiskę.

Np. Jeśli jestes graczem NUMER 1 to piszesz:

GRACZ 2: <wybrana figura 1> <figura 2>...<figura 10>
GRACZ 3:<wybrana figura 1> <figura 2>...<figura 10>
...
GRACZ 6: <wybrana figura 1> <figura 2>...<figura 10>

Dlaczego z każdym wybieracie po 10 figur(kamień,papier,nożyce)?
A po to,że gdyby był remis to zebym ja nie musiał was scigac o kolejne wybory.
Osoba która wygra najwięcej starć zdobędzie SEKRETNĄ MOC.
Gdy będzie remis - odbędzie się dogrywka.



Spectara: No to zajebiaszczo. Zabawa w losowanie. XD Łażenie po ciemku. Jakbym jeszcze wiedziała kto jest którym graczem, to bym dała radę mniej-więcej rozgryźć co najprawdopodobniej by wybrał. A tak to welcome to the jungle.

Chanel: To zadanie na szczescie totalnie. myslalam zeby dac kamien wszedzie, ale ustawie jedna kolejnosc pop orstu xd

Charlotte: mam nadzieje ze dobrze zrozumialam zadanie, chcialabym cos wygrac xd

Mikki: Wielki brat chcial zebym go zaspamowal ale nie chce mi sie, wiec dam wsziedze to samo.

Felixuss: 60 razy daje kamień I niech moc matematyki będzie że mną


6 miejsce Spectara - 0 pkt
5 miejsce Mikki - 2 pkt
4 miejsce - Charlotte - 3 pkt (tyle  co dwie inne osoby, ale najpozniej wyslane strzały)
3 miejsce - Chanel - 3 pkt (tyle co dwie inne osoby, ale jedna wyslala szybciej strzały)
2 miejsce - Felixuss - 3 pkt

1 miejsce - Duncan - 4 pkt

Gratulacje Duncan! Zdobywasz PANIC POWER. Aż do etapu finałowej 9, kiedykolwiek gdy uznasz, że HoH nie powinien wskazać zastępcy na ceremonii veto możesz użyć swojej mocy. Wtedy Zdobywca Veto będzie wskazywał zastępcę.

Felixuss: Kurde, było blisko. moj 60 x kamien to byl dobry pomysl

HAVE NOTS

Rafi jako HoH musiał wybrać 4 osoby jako Have-nots na ten tydzień.
Te osoby będa mialy zmieniony nick,
mogą korzystać tylko z zimnych pryszniców, jeść slop i spać
w Have Not Room.

Inne kary mogą się pojawić. Żadna nie wpływa na grę. To element humorystyczny!

Have nots na week 3 to:

SEEKIR - SIKIR
CHARLOTTE - SZARLOTKA
FRIO - WRYJO
SANDRA - TAPDORSZMODEL

Wasze cierpienie skonczy się w dzień eksmisji!

Sandra: Dorsz model xd kocham

Frio: Czyli jak ktos mnie wkurzy to dam w ryj?

Krystian i Rafi rozmawiali o nominacjach.

Krystian: Na 99% bedzie Patka i Charlotte. Jakbym mial wybierac teraz to wole zeby odpadla Charlotte.

Rafi: Ludzie namawiali mnie na Felixa, Pati i Frio, ale Felix do mnie zagadał, z Pati mam dobry kontakt, a Frio..

Rafi: Frio juz byla dwa tygodnie z rzedu nominowana, chce jej dac odpoczac, nie mozna nikim tak pomiatac

Pozostali ludzie byli  w konsternacji. Nie wiedzieli kogo Rafi nominuje.

Meciek: Ciekawe kogo Raf da xd ale powinienem byc safe bo pisze ze nie zywi urazy

Rafix: A no i wybaczam Raffowi, przepraszam za wszystkie moje hejty skierowane w jego stronę :sob:nie pomaga mi fakt, że Raffie miał do mnie pretensje day ago

Zblizaly sie nominacje

Rafix: Nie sądzę, aby Raffie wysłał mnie na blok. A jeśli to zrobi to znaczy, że go jakieś osoby musiały zmanipulować i wtedy będziemy mieć problem. Zrobiłem wszystko, co w mojej mocy, aby zapewnić sobie bezpieczeństwo. Mogłem walczyć o swoich sojuszników, ale nic by to pewnie nie dało, może nawet zaszkodziło, jak to było u Darka. Więc jak któraś z dziewczyn trafi na blok, to upsi. A tak serio jutro wesele, niedziela poprawiny, poniedziałek jadę o 6 rano, żeby na zajęcia zdążyć, więc mam nadzieję, że nie będę musiał o veto walczyć

Sandra wpadła na trop, który mogl przyczycnic sie do celowania w Patke i Charlotte

Sandra: Wielki Kamilu mam wrazenie ze Patka i Charlotte znaja sie w realu. mam przeczucie ze sa blisko siebie

Day 21

WryjoW zeszłą środę o 19:51
Chce ktoś sałatki? :slight_smile:

TapDorszModelW zeszłą środę o 19:52
Jaaa
Jaka masz?

WryjoW zeszłą środę o 19:56
Z tortellini

TapDorszModelW zeszłą środę o 19:56
Mniaaam;-)

WryjoW zeszłą środę o 19:56
Naszła mnie ochota na coś dobrego :smile:

TapDorszModelW zeszłą środę o 19:57
Ja mam ochotę aktualnie na coś słodkiego X D

WryjoW zeszłą środę o 21:07
Omlet z bitą śmietaną i sosem malinowym? :slight_smile:








Rafi: Hej wszystkim, czas na ceremonie nominacji!








Rafi: To jest ceremonia nominacji. Jednym z moich obowiązków jako HoH jest nominowanie dwóch osób do eksmisji. Przede mną znajduje się pudełko z kluczami:

Znalezione obrazy dla zapytania big brother nomination box

Rafi: W pudełku znajdują się klucze osób, które zostały nominowane. Gdy przekręcę klucz twarz 
nominowanej osoby pojawi się na ścianie pamięci.

Rafi: Pierwszą osobą, którą nominowałem jest...





Rafi: Drugą osobą, którą nominowałem jest...






Rafi:  Charlotte, Patka - nominowałem was, ponieważ mamy najsłabszy kontakt w tej grze. To nic osobistego. Dziękuję i życzę powodzenia na veto.

Rafi: Ta ceremonia nominacji została zakończona.


Patka: przebrzydly z niego padalec :( xd

Charlotte: haha, nominowana z siostrą





CONFESSIONALS
WEEK 3

Rafi 11   (26)
Meciek 8  (80)
Rafix 5    (60)
Spectara 4  (63)
Krystian 3    (62)
Patka 3    (30)
Charlotte 3   (18)
Sandra 2    (70)
Anja 2    (67)
Seekir 2   (61)
Duncan 2  (57)
Frio 2    (44)
Felixuss 2    (10)
Chanel 1  (60)
Mikki 1   (43)
Pati 0   (44)
Patryk 0    (22)

18.Dark (25)
19.Venstey  (35)
20.MD   (7)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Big Brother S07E43 Season Finale

To było wyczerpująće 99 dni dla produkcji i dla zawodników I to własnie dziś mija deadline sezonu. Dziś ktoś zostanie zwycięzcą Bi...