niedziela, 26 stycznia 2020

Big Brother S07E24 Nominations Ceremony, Week 8


POPRZEDNIO W BIIIG BROTHER
Po wygraniu veta przez Sandra rozpetał się chaos.
Sandra koniecznie chciała go na kims użyć. Seekirowi obiecano veto, jednak ostatecznie
pod wplywem ukladow uratowany zostal Patryk. Zastepczynia zostala Charlotte. Pati była decydujacym glosem i ostateznie zaglosowala na swoja przyjaciolke.
W zadaniu o Hoh po raz trzeci triumfowała. Kogo nominuje?

Spectara: Dostałam orgazmu


DAY 54

Stosunkiem głosów.

5:4

Charlotte- zostałaś wyeksmitowany z domu Wielkiego brata.

Charlotte: widac jacy ludzie sa falszywi. papa


Spectara: Lol, Charlotte znowu o tej swojej uczciwości, fair game i fałszywości. IT'S NOT ALL ABOUT YOU CHARLOTTE, STOP IT.


Patryk: Meciek flopnął swoim hoh xd

Anja: Pati ti jest kurwa znowu dawna pati
Pisze mi
Jednak seekir
patrzy na glosy
I jednak zmienila zdanie
Kurwa a bym zmienila XDD
A tak to drugi raz jestem w mniejszosci
Chuj z tym
Wazne zeby jakis pojeb nie wygral hoha


Ta konkurencja nazywa się:

BEFORE OR AFTER

Spectara: Wszyscy: robiłem notatki, przygotowywałem się na to zadanie całe życie rozjebię to wyzwanie Tymczasem poziom przygotowania Speci:

W zadaniu BUZZ IT, w sekundach, ile czasu minęło między rundą 4, a rundą 5, w których odpadli odpowiednio Krystian oraz Mikki

Seekir - 50
Pati - 12 500

Odp. to 13 800
GRATULACJE PATI
ZOSTAJESZ NOWYM HOH!

Pati: ja to mam szczescie w tym tgdniu. ale tylko do wygrywania hohów, a nie do pozbywania sie celów 

Anja: Pati to jest w ten edycji xddddddddddp
I cant
Comp beast

Seekir: NO KURDE sandra nie chciala veto wygrala, pati nie chciala hoha wygrala. ja chcialem przegralem. a chcialem jej udowodnic ze slusznie mnie ocalila

Meciek: hi queen. uve done it done. constalnty raising the bar for us all and doing it flawlessly. girl u make me so proud 

Duncan: Ja pierdole. Jak ona wygrała trzecie HoH?
Po raz trzeci bede na blocku ❤️ super

Spectara: Pati to niepodważalnie królowa tego sezonu.
Ona podejmuje najistotniejsze decyzje.
Na przykład na poprzedniej eksmisji była swing vote i dzięki niej odpadła Charlotte.
A teraz wygrała TRZECIE już HoH Z RZĘDU.
Aspiruję do tego aby być kimś takim jak Pati.

Celem Pati byli wiadomo: Duncan i Krystian

Pati: Do trzech razy sztuka z nimi. Niech odpadnie Duncan w koncu

Pati: ja nie chcialam tego Hoh, strzelalam i myslalam ze bedzie za duzo. xd

Spectara: Według mnie po tym sezonie stanie się idolką dla dzieci i młodzieży wzorem do naśladowania.
W sumie t r o s z e c z k ę mi nie na rękę z tym, że Pati chce wyjebać Duncana i Krystiana, ale jakbym jej coś próbowała sugerować, to bym ja poszła na block. Ewentualnie na replacement.
Więc nie mam zamiaru rozjuszać Pati. Jak taki jest jej plan, to spoczko loczko. Ktoś z nich w końcu musiałby i tak odpaść i tak.
Może dzięki temu ta jedna osoba będzie chętniejsza na bliższą grę ze mną. :heart:


Meciek: pati nei dala temu chujkowi wygrac
Krystian: well i tak da mnie i duna
Meciek: tak
Meciek: kogokolwiem bym dal to pati by flipnela w revocie chyba
Duncan: ona trzeci raz ma hoha xd
Krystian: trzeba jej powiedziec ze jest na dnie z seekirem chanel i patrykiem. to bedzie dumb jak ich przepusci.
Meciek: Trzeba było się z nią pogodzić wcześniej a nie jak wygrała HoH.
Just saying
Krystian: ja sie z nia nie godze
Meciek: No to nie wiem czego oczekujesz
Literally wasza jedyna szansa
Jest taka
że któryś z was wygra Veto
Krystian; ze wykona ruch który nie odbije sie na niej potem
Meciek: i pati nominuje specie np.
Krystian: predzje flipnie na ciebie i anie
Meciek: i dont think so
Krystian: well na seekira tez miala glosowac.
Meciek: No powiedziała nam, że tego nie zrobi przed głosowaniem
Pati jest actually honest z tym co zrobi, you should try that sometimes
and I mean nie chce dramy
BUT
to że wy z nią nie gadaliście w ogóle
i stwierdziliście, że macie na nią wywalone
to jest wasza wina jeżeli ona was nominuje, ja mogę z nią porozmawiać, ale nie będę się z nią kłocił xD
Krystian: luz
jedyna dobra rzecz
ze ja przeprosilem
week ago
xD

Meciek: Pati flipnela. sama nam o tym powiedziala jest szczera, bo seekir obiecal ze nominuje krystiana i duncana.  nie dziwię się jej
skoro Krystian
i Duncan
po niej jadą
cały czas

Meciek: ale sprobuje prezciagnac line na spectare

Pati rozmawiala z Sandrą

Pati: sandra nagle mowi ze ona woli wywalic krystiana. niech mnie nie denerwuje. cel to duncan, bo zmienie zdanie i ja dam na blok, bo jej moc dziala tylko na veto. ale ma racje z jednym. krystian jej pisal ze jak on lub duncan wygra hoha to mnie nominują.

Sandra: krystian i dcunan wgl sie mnie pytali czy jak ja wygram to nominuje pati xd

Krystian knuł

Krystian: napisalem pati ze moj cel to patryk i chanel i duzo osob idzie za mną. gdybym odpadl to nie byloby dobre dla jej gry. oni sa dalej a ktos by musial byc nowym celem

Pati: Tak krystian. przyznales sie ze duzo osob idzie za toba wiec moze to ty bedziesz celem. ktos zostanie nowym celem, a skoro oni są parą i dwoma glosami to zostaną tym celami

Spectara: Krystian knuje przeciwko Chanel i Patrykowi. :frowning:
Bo nie chce żeby znowu tak daleko zaszli jak poprzednio.
Welp, sorry not sorry, ale z nimi też trzymam sztamę, więc. XD
Muszę pozgrywać trochę oblivious idiotke
Hopeful ditzy oblivious idiotke
Przynajmniej przed Krystianem. XD
Bo on niby wie, że jest zagrożony, Duncan też, ale mówię frazesy w stylu, że no może jesteś bardziej bezpieczny niż ci się wydaje!!

Anja byłą troche zła na pati ale wybaczyla jej po tym co ona wymyslila.

Anja: Dopoki nie wygram hoh yo nie zrobie tego co mi sie podoba niestety
Ale mogla mi powiedziec
Ze daje na charlotte
Jednak
XD
ale wymyslila
I powiedziala seekirowi
Ze umowilismy sie
Ze splitniemy
XDDDDDDP
i chyba podzialalo

DAY 55


PACZKA ZOSTAŁA NADANA.

BLACKHOLE VETO - po ceremonii Veto może sekretnie
użyć jeszcze jednego Veto do uratowania jednej osoby. Może to być osoba, która byłą nominowana oryginalnie lub osoba która była nominowana jako replacement. Jeśli nie użyjesz mocy przekształci się ona w drobną przewagę w kolejnym HoH, jednak wtedy będzie to jawne.

MOZNA JUZ GLOSOWAC NA KOLEJNĄ PACZKĘ!!

Wszystkie osoby zaangażowane w grę: uczestnicy oraz wyeliminowani
mają do dyspozycji 50 punktów.
Muszą je rozłożyć na co najmniej 6 osób, przy czym jedna osoba
może maksymalnie dostać 30 pkt.

Głosować możecie RAZ w tygodniu. Nie miałoby sensu, gdybyście mogli więcej, bo i tak kazdy by wysylal to samo.

Osoba z największą ilością punktów na koniec tygodnia wygra paczkę.

1st Anja - 12.95%
2nd Seekir - 12.86%
3rd Chanel - 12.67%
4th Pati - 12.10%
5th Spectara - 9.81%
6th Meciek - 7.24%
7th Krystian - 4.86%
8th Patka - 4.29%
9th Duncan - 1.71%



Duncan: Jestem ostatni w paczkach trzeci raz z rzędu? Dlaczego jestem tak hated? cries

Anja: WyjepVdhsjsjsjskap Ale nienwiem co z tym zrobuc Ale bedac w stanie nietrzezwym Lepiej odpuscic Myslenie Za trudne

Spectara: Kurwa, Krystian wie że to nie ja zyskałam wtedy paczkę. :heart:
Musiałam się przyznać, że to było smołk and myrors.
Ogólnie Anja pewnie wygrała tę paczkę i kurwa no lepiej być nie mogło. :heart:


HAVE NOTS

Pati jako HoH musiał wybrać 4 osoby jako Have-nots na ten tydzień.
Te osoby będa mialy zmieniony nick,
mogą korzystać tylko z zimnych pryszniców, jeść slop i spać
w Have Not Room.

Inne kary mogą się pojawić. Żadna nie wpływa na grę. To element humorystyczny!

Have nots na week 8 to:

Duncan - Nietoperz Nikodem
Krystian - Lisek Lucuś
Sandra - Sarenka Hania
Spectara - Sówka Zosia

Wasze cierpienie skonczy się w dzień eksmisji!

W domu BB działo się niewiele, ale emocje górowały jak zwykle

Patka: Teraz widzę, jak wiele osób w tej grze gra, dosłownie "gra" :unamused: No to, żeby Wam nie utrudniać, nominujcie mnie w kolejnej turze i na mnie zagłosujcie.

Patka: Brzydzę się kłamstwem i obłudą, a ta śmieszna gra powoli schodzi na manowce. Serdeczności

Spectara: O maj gasz, Wy fejk ludzie, jak mogliscie grać... kłamac.... nominujcie MNIE! WY PRZEBRZYDŁE DZIKI piankożerne dziwolągi Lament Patki. Po prostu rozjebała mi tatuaż. Kolejna komunistka się znalazła w grze. Zaraz po Raffie Najlepiej wszyscy załóżmy jeden sojusz i nałóżmy bany za obgadywanie, kłamanie i myślenie o strategii. Bo michelinkowe serduszka to aućauciuje. Ogólnie Marie Magdaleny BBowej ery.

Patka napisała Pati ze jej bardzo przykro/

Patka: nie spodziewalam sie tego po niej :(

Pati: czego ona sie nie spodziewala? Charlotte i ona nie pisały do mnie nic od 1 listopada. Zero walki o głosy. jak mam oddac glos na seekira, ktory walczy do konca i mu zalezy, kiedy obok niego jest moja domniemana sojuszniczka, ktora do mnie nic nie pisze nawet gdy jest zagrozona? Pokazala ze jej sie nie chce grac i takie osoby po prostu nie powinny juz grac i zabierac miejsca komus komu zalezy

Pati: poza tym charlotte juz udowodniła ze gra wzgledem mnie nie fair. Gdy odpadal mikki byly na duncana dwa glosy. Anja i Patka. Tak mysle ze patka. Wlasnie od tamtego momentu, kiedy one obie nie zaglosowaly ze mna zgodnie, wiedzac ze zostanie ktos kto na mnie poluje, moje zaufanie zniknelo.

DAY 56

Pati i Patka się pokłóciły.

Patka
Pati, nie spodziewałam się tego po Tobie :frowning: bardzo mi przykro
Contratiempo
Przepraszam patka, ale z seekirem mialam rowniez bliski i ciagly kontakt. Charlotte nie napisala do mnie nic od 1 listopada, nawet po nominacji. Zero walki o glosy, wiec nie moglam tego zrobic seekirowi kiedy jemu zakezalo na grze a charlotte nie

Naprawde, wiedzac ze nominowane sa dwie osoby ktore sa mi bliskie, ona nic do mnie nie pisala. Jak moglam zaglosowac inaczej kiedy on walczyl do konca?, poza tym, przy eksmisji mikkiego byly tylko dwa glosy na duncana anja i ty wiec charlotte juz wtedy byla wzgledem mnie nie fair, wspierajac kogos kto na mnie poluje (mowa duncanie) :frowning:


Bardzo mi przykro ze odpadla :(, ale nawet nie probowala przetrwac pokazujac ze malo jej zalezy, nie piszac do nikogo. Z takiego czegos mozna wnioskowac ze juz nie chciala grac wiec nie moglam zaglosowac na przyjaciela ktory pokazywal ze mu bardzo zalezy :frowning:

Jak widzisz moja decyzja byla uzasadniona, to zadne widzimisie i mam nadzieje ze tak nie myslisz :frowning:

Patka
Skoro masz takich super przyjaciół w grze, to mnie wyeliminuj
Nie chcę się bawić w taką patologiczną grę, co kolejna osoba to "lepsza"
Szkoda tylko, że poznaje się ludzi, jak się im trochę zaufa
A o Tobie też już się sporo dowiedziałam, od tych Twoich super przyjaciół
Powodzenia w dalszej grze, ja już z niej wysiadam

Contratiempo

Gra nie jest patologiczna a z seekirem sie znam dlugo juz. Nie irytuj sie bo nie  ma o co. Bgc moze ktos cos o mnie pisal, moze tak moze nie, na tym to polega. Nie odpisalas na moj najwazniejszy argument- charlotte nic do mnie nie pisala od 1 pistopada nawet po nominacji i sama mnie oklamala z glosowaniem na duncana.

I tylko jego nazwalam przyjacielem, wiec nie wiem skad nagle w twojej wiadomosci liczba mnoga.


Niestety ale twoja wiadomosc wyglada tak jak to co posza inni na zasadzie ze lubimy sie gdy robie to co chca inni a gdy zrobie cos innego to jestem glupia suka.
Bedac niekatywna w grze i przy tym nominowana trzeba bylo walczyc o glosy. Seekir byl mi bliska osoba bo znam go bafdzo dlugo, i mysle ze jest to latwo zrozumiec, a nie wsciekac sie.

Patka
Poskarż się Kamilowi, jak Ci coś nie pasuje, ja już swoją grę skończyłam. Część

Contratiempo

Nie zaglosuje na przyjaciela. To jest ta sama sytuacja co ty i charlotte. Zaglosowalbys@na nia? Nie.

Dla mnie wszystko jest ok. Zglaszajac sie do gry trzeba byc swiadomym tego co moze sie zdarzyc. Wystarczyla jedna wiadomosc do mnie od charlotte lub od ciebie w kwestii glosowania zeby mi pokazac ze jednak wam zalezy na grze

Nie zrobilyscie tego, ja czekalam do konca. Wiec bez prosby o glos i udowodnienia ze charlotte chce grac nie moglam pozwolic seekirowi odpasc. Z powodow wymienionych wyzej. Nie mam zamiru sie klocic

Jak nie jestes w stanie tego zeozumiec to mi przykro i tyle z rozmowy

Patka

nie bedziemy błagac kogoś, żeby głosował tak, a nie inaczej

Robcie sobie co chcecie, mnie to już nie interesuje
Contratiempo
Kolezenstwo bylo szczere, to ze was lubie bylo bardzo szczere. Ale nie zmienia to faktu ze to jest gra i gdy ktoras z was jest nominowana to trzeba sie o glos postarac. A charotte tego nie zrobila i poza tym NIE zaglosowala na duncana mimo ze obiecala

Widzisz ze to ona zawinila pierwsza?

Patka
To teraz też i mi nie musisz odpisywać, bo ja na pewno nie będę błagać o głosy, serio, kończę z tym śmiesznym graniem.

Contratiempo
kolezenstwo kolezenstwem i pry tym zostawila mnie na pastwe kogos kto na mnie poluje

Na tym sie skonczylo kolezenstwo miedzy mna i charlotte

To nie kest blaganie o glosy

Na tym gra polega zeby tworzyc sojusze i dogaduwac aie w kwestii glosowania

Dogdywac a nie blagac

Nikt tu nigdy nikogo o nic nie blaga

Patka
To teraz skończyło Ci sie następne, powodzenia w dalszej grze
Contratiempo
Przykro mi ze nie jestes w stanie zrozumiec mojej decyzji. Myslalam ze po tylu dniach gry to nienjest juz tak trudne. Powodzenia

To jest gra, i trzeba o tym myslec jak o grze. Nawet w polskim big brotherze tak jest. A to ze to jest internet i nie ma nagrody nie znaczy ze nie trzeba sie starac o wygrana, inaczej to by bylo bezsensu brac udzial

Patka:  szkoda ze dopiero po zdobyciu zaufania ludzie okazuja jacy są

Patka: niech sie nie porobuej bronic jakimis rzeczami. ja i charlotte nie blagalybysmy nikogo o zostanie w grze

Patka: niech sie slucha dalej sowich przyjaciol. nasza relacja opierala sie na kolezenstwie, nie na na korzysci

Pati: patka tak narzekala na innych ze zachowuja sie jak zwierzeta ale teraz to z niej zwierze . nie bede jej obrazac, to nie lezy w mojej naturze po prostu zachowuje sie jak hipokrytka

Pati: rozmowa z nia dalej nie miala sensu. pisala cos o blaganiu.  nie docieraLO DO NIEJ to co pisze, ze seekir sie staral, zemu zalezalo na grze, a charlotte nie napisala do mnie nic a nic. ja czekalam na jedna wiaomosc od nich z prosba o głos albo z zapytaniem si jak tam glosy. czekalam na cokolwiek. zero odzewu

Pati: Po calkowitym braku starania sie o przetrwania pretensje o to ze ktos odpadl są nieuzasadnione i mam nadzieje ze ona to kiedys zrozumie. wiem ze ma ciezkie chwile, ale to nie tlumaczy jej z takiego zachowania. jest w emocjach i moze jak one opadna to zrozumie ze to ja mialam racje w tym sporze. Jakby charlotte chaiala zostac to by sie o to postarala, wystarczylo napisac z zapytaniem jak tam glos. seekir jest na tyle duzym celem ze to by wystarczylo.

Pati: Patka i Charlotte patrzaqc po ich reakcjach po prostu nie rozumieja ze jest to gra gdzie wszystko jest dozwolone.  gramy po to zeby dobrze sie bawic, wygra ten kto potrafi najlepiej zmanipulowac . one nie mialy szans z jednej przyczyny - nie rozumialy i nie chcialy przyjac do wiadomosci ze to na tym polega

Pati postanowiłą zagadac do Krystiana.

Pati: napisalamu mu ze istnieje szans ze obydwoje on i duncan zostana. ale to zalezy od veta i ich potwierdzenia ze nie jestem celem. mam dosc walki. dosc walki z krystianem. on moim celem nie jest, przeprosil, potrafimy porozmawiac. duncan nic nie pisze. Dlatgo napisalam do krystiana. jesli sie nie uda niech wie ze bede robic wszystko zeby to duncan odpadl.

Krystian: przeprosilem pati, jak mowilem ze chce sie jej pozbyc to bylo przed przerosinami. mam wrazenie ze mam slabsze szanse przetrwac ale nie mam jak pati udowodnic moich intencji bo nie potrafie wygrac hoha xd

Anja i Pati porozmawialy od serca

Anja: O jezu
Pati sie zali
ze patka na nią najechala
Oof xd
Znowu bedzie mniec  150 konf xd  patka z szarlotka nie ogarniaja tej gry
Thats it

Anja: Powiedzialam jej o paczce bo jakby sie dowiedziala ze mam i jej nie powiedzialam to omg
Byloby znowu KONFA GRA RAZEM
XDDDD
tbh wolalabym zeby krystian sam wygral veto
a ja nie musiala nic z nagroda robic

Anja: Lubie krystiana w sumir na chwile obecna jest dobra tarcza
Wgl dostaje nagrode
Kiedy ona mi jest tak potrzebna
Ze az wcale





Pati: Hej wszystkim, czas na ceremonie nominacji!


Pati: To jest ceremonia nominacji. Jednym z moich obowiązków jako HoH jest nominowanie dwóch osób do eksmisji. Przede mną znajduje się pudełko z kluczami:

Znalezione obrazy dla zapytania big brother nomination box

Pati: W pudełku znajdują się klucze osób, które zostały nominowane. Gdy przekręcę klucz twarz 
nominowanej osoby pojawi się na ścianie pamięci.

Pati: Pierwszą osobą, którą nominowałam jest...



Pati: Drugą osobą, którą nominowałam jest...


Pati:  Duncan, Krystian - nominowalam was. takie byly moje nominacje poprzednio. jestem konsekwentna i takie są tez teraz. Powodzenia w veto.

Pati: Ta ceremonia nominacji została zakończona.







CONFESSIONALS
WEEK 8

Pati 12 (216)
Anja 7    (195)
Spectara 7   (182)
Patka 6   (97)
Duncan 2  (167)
Meciek 2   (153)
Krystian 2   (151)
Sandra 1   (175)
Seekir 1  (156)
Patryk 1   (87)
Chanel 0   (113)

12.Charlotte   (77)
13.Mikki   (148)
14.Rafix     (121)
15.Frio   (66)
16.Rafi   (51)
17.Felixuss   (13)
18.Dark (25)
19.Venstey  (35)
20.MD   (7)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Big Brother S07E43 Season Finale

To było wyczerpująće 99 dni dla produkcji i dla zawodników I to własnie dziś mija deadline sezonu. Dziś ktoś zostanie zwycięzcą Bi...