środa, 22 stycznia 2020

Big Brother S07E23 Eviction W7, HoH W8

Po raz kolejny doswiadczylismy rzei. tym razem na explosive veto meeting
gdzie sandra went back on her word.
Z nominacjami Seekir i Charlotte i poprzeczką w połowie, kto wie co się stanie.


POPRZEDNIO W BIIIG BROTHER

Meciek wygrał HoH po czym nominował Seekira i Patryka do opuszczenia gry.
Seekir probowal exposnac Krystiana i Duncan przed Anją i Meckiem.
W BB Face Morph Seekir szedł łeb w łeb z Sandrą jednak to ona zgarnela zwyciestwo.
UZnała, ze zrobi zadanie dogrywkowe na kim powinna uzyc Veto, jednak nie posłuchała się tego.
W ostatniej chwili zdecydowała uzyc Veto na Patryku zmuszajac Mecka do nominacji
Charlotte.


DAY 51

Sandra: Zadecydowałam.... użyć Veto na Patryku. Tak zadecydowalo zadanie.

Sandra: Meciek, ponieważ zawetowałam twoją nominację musisz teraz wskazać zastępcę.



Meciek: Ponieważ Sandra zawetowała jedną z moich nominacji muszę teraz wskazać zastępczą nominację.
Przykro mi Charlotte, ale wiele się dzisiaj działo i to ty zajmiesz miejsce Patryka.
Chcę jednak powiedzieć coś do jednej osoby w tym domu.
"Miałeś takie sytuacje w życiu, że musiałeś kłamać? Musiałeś się tak patrzeć na kogoś i kłamać? Yhym. No nie do końca jestem zadowolona z Twoich wypowiedzi, bo wiem jakieś inne rzeczy... które do mnie gdzieś tam doszły, tak?! Yy a dla mnie władza to przede wszystkim szczerość, może nie zawsze możesz powiedzieć, to co chcesz, ale tyle mężczyzn mnie już w życiu okłamało, patrząc mi prosto w oczy, że nie zniosę tego kolejny raz. Rozumiem, że jest inna sytuacja, ale można jakoś to w inny sposób, tak? A wiem jak jest, tak? W tym momencie jako gracz, tak? Też w pewien sposób zostałeś skreślony!"
Kto jest adresatem tej wiadomości domyślcie się sami.

Sandra: Ta ceremonia Veto została zakończona.


______

Charlotte: on tego pozaluje predzej czy pozniej

Patka: wkurzylam sie na tego mecka. nie wiem co to ma byc z jego strony

Patka: Oby Karoli się udało, a jak coś będzie nie tak, to postaram się wyeliminowac te fałszywe osoby z gry

Duncan: Spodziewalem sie takiego obrotu spraw, ale byl niespodziewany Duncan: Seekir sie chyba poddał i chce wyjsc z BB. Shook

Pati: to co zrobila sandra tym ruchem. skreslila sie z listy dobrych graczy. to najgluszpa decyzja w tym sezonie. nie wiem kto ma teraz odpasc

Patryk nie wiedział jak wyglada sytuacja.

Patryk: Teraz ocalimy seekira bo w sumie to jest po naszej stronie xD

Patryk: Meciek to jest hit xdddd wygral hoha a dał sie tak wkręcić mnie i sandrze ze nie wyeliminuje kogos kogo uwaza za zagrożenie
Tylko jakaś charlotte xD

Seekir miał dość

Seekir: mam dosc uzerania sie z nimi. Sandra jest taka glupia z tym co zrobila. dala sie tak latwo wywiesc w pole. mam dosc pisze im ze maja mnie wywalic.

Anja: Seekir chyba sie poddal na dzis wieczor
Ale mysle ze moze mu sie zmieni

Anja skonfrontowala sie z Krystianem na temat wywlekania rzeczy prywatnych do gry.

Anja: Mozesz mi powiedziec
Xzemu wywlekasz z tej konfy jakies info do gry?
Hm?
To jest kurwa przesada
Krystian: co?
Anja:  Im sorry ale ja nie bede sie tlumaczyc
Chanel co o niej moglam tutaj napisac
Krystian: ze co czy ty myslisz ze ja jej cos powiedzialem?






Anja: pamietasz?
Krystian: no to nasza rozmowa
Anja: napisalam do chanel w tej oto sprawie. ona twierdzi ze nic nie wie na ten temat. nie wiem czmu mialaby kalamc bo gdyby to bylo personal to mysle ze by ja obchodzilo
Krystian: Ummmm ona do mnie zadzwoniła na fb
chciala ze mna pogadac o grze
i mi to mówila
wszystko
Anja: Ja sie kurwa nie bede cackac
Przez takie sytuacje
To ja najchetniej tu i teraz
Moge quitnac
I bedzie spokoj
Krystian: ale ja nie klamie
Anja: Ktokolwiek z was miesza w to personal
Relacje
To dziekuje bardzo
Ale ja nie zamierzam tak grac
Krystian: ale teraz spina jest o co bo i dont get it
Anja: O co jest spina?
Ty mnie jeszcze lytasz?
Krystian: powiedzialem Ci co mowila o Tobie
Anja: Przeciez mowie ze wczoraj mi to powiedziales
ega mi sie to nie spodobalo
Ze ktos miesza jakies personal reasons
Do gru
Gry*
Wiec napisalam do chanel
Zeby jej wyjasnic
Ze to nieprawd
Krystian: ale ona Ci mowi
ze tak ze tak nie mowila?
Anja: ona mowi ze nie wie o co chodzi
Krystian: aha
to niech sobie
przypomni
Anja: I pisze mi znaki „?”
Wiec lepiej to sobie wyjasnijcie
Jak nie to
Im sorry
Ale serio tym razem quitne bo nie mam sily I ochoty sie uzerac
Krystian: ale co ja mam wyjasniac? xd
Krystian: bo ja Ci mowie jak bylo
a to ze ona
nie ma odwagi
sie przyznac
to nie moja
wina
Anja: nienawidze jak ktos mnie robi w chuja.  Moze swieta nie jestem
Ale zaesze jak kogos krytykuje
To za gre
Sposob grania
A nie mieszam spraw personalnych
Krystian: ale Ty sugerujesz
ze ja
zamieszalem?
Anja: Nie sugeruje
Ale musi ti byc chanel
Lub ty
Krystian: no to niech sie przyzna
a nie ze udaje
ze nic
nie wiem na ten temat
bo nie wyjalem soibie tego
z dupy + ktos jej powiedzial to co o niej myslisz to moze zacznij od tego
Anja: KURWA A SKAD MAM WIEDZIEC Nie rozmawiamz ludzmi
Krystian: I mea z góry mnie oskarzylas a nie wiedzialas
Anja: O takich rzeczach No bo ty mi powiedziales Sooo Ja nie wiem krystian
Krystian: no prawde powiedzialem
Anja: Ale jak ty bys sie czul
Krystian: wiec niech ona to wezmie na klate a nie że udaje że nic nie wie like
Anja: Gdybys byl w takiej sytuacji?
Krystian: no to bym chcial wiedziec prawde ale jak dalej bedzie twierdzic ze nic takiego nie powiedziala to zobi sie bledne koło i nigdy nie bedziesz wiedziala




Krystian: rób sobie dalej z tym co chcesz idc


Anja była confused

Anja: Mnie juz ciezko z tych screenow okreslic Kto klamie a kto nie Juz zaburzenie mam jakies Wiesz co teraz sie dzieje Nat proponuje mi Spotkanie sie I wiesz co Powinnam sobie myslec „czy mam czas czy mi sie chce” a mysle sobie czy to jest element jej gry czy nie 🙂

Anja porozmawiala z Chanel.

Chanel: Dowiedzialam sie ze Anja nic zlego o mnie nie mowila. ale nie moge powiedziec ze to sandra mi cos o niej pisala. nie moge nikogo zdradzic

Anja; Well
Jak nie chciala powiedziec
To znaczy ze krystian
Ma racje
XD
Znowu na niego naskoczylam
Ale on tez tak gra ze ciezko ufac w to  co mowi
Seekira zrobil w sekunde w konia XD Oooop
Rozbilam
Jej sojusz
Z krystianem
O ile kiedykolwiek istnial
Pewnie chwilowy na wywalenie mikkiegi

Chanel dzwoniła do Anji.

Anja zaczela podejrzewac Sandre

Anja: Ja nie wiem czy sandra mnie nie pytala przypadkiem o chanel
Cos moglam jej powiedziec
Albo przytaknac
Bo narzekala na chanel i patryka XDD nie ufam tej pindzie Przy rozmawianiu z nia musze myslec co napisac a co ominac czy sklamac Czy przytaknac Bo ona takie pytania zadaje ze ja pierdole,  girl nie mamy sojuszu Jedyna zaufana osoba w tej grze to Pati


Pati o czyms pomyslala

Pati: Po tym jak seekir mowi o tym ze go zdradzili sandra krystian duncan. moze to jest lepsze zeby go zostaiwic w grze. on na nich poluje. sandra tylko mowi ze trezba ich rozdzielic a zawsze robi to o co on chce. porozmawiam o tym z anja

Pati: Wydaje mi sie ze on teraz powinien zostac. bo celuje w kogos i ma mnostwo konfliktów. Uwielbiam charlotte, ale nic nie robi w tej grze i chyba ma juz wywalone niestety :( a trzeba robic to co jest lepsze strategicznie

Seekir: PATI XDDD Pisze mi takie rezczy ze jej sie az przykjro zrobilo. Ona mowi ze zachowanie ludzi jest za przeproszeniem OBRZYDLIWE XD A ze reakcja na zachowanie sandry to za przerposzeniem JA PIERDOLE XD ona nie rozumie tak jak ja jak duncan i krystian mogli mnie zdradzic po tym jak im pomagalem. mowi ze oni i sandra i specia to teraz kolko adoracji i przyjacioleczki xd PATI SNAPUJE PO PROSTU PLACZE JAK TO CZYTAM XD

Pati rozmawiała z Anja o Snadzre. Pati nie podobała sie dwulicowość Sandry.


Anja: To jest tak piekne Ogolnie mysle Ze patryk chanel sandra maja sojusz Sandra powiedziala xhanel to co sama o niej mi mowila Chanel powiedziala to krystianowi

Sandra dowiedziała się o swoim romansie

Sandra: ten Duncan Zjebany jest xd Pierdolil po ludziach, ze ja z nim chciałam grac dlatego bo on mi sie podoba I ze jest moim crushem XDDDD

Sandra: Coza idiota No i dostalam screeny Jak Krystian pisal, ze jestem dla nich pionkiem So gry XD

Sandra walczyła o głosowanie

Sandra: Idioci Sprawdzam Krystiana Napisałam mu prawdę Ja zawsze wszystko robiłam to co on chce, Glosowalam jak chce XD Niech raz zrobi to co ja chce Jezeli zrobi To faktycznie jakos jest za mna A jak nie To niecj sie pierdoli

Duncan nie zgadzał sie z mysleniem Sandry

Duncan: Celem jest Seekir i myśle ze odpadnie do zera :wink: chce zdobyć kolejne HoH!

Patka miała dosc ludzi

Patka: Wyścig szczurów niestety Serio, jak jakieś dzikusy Jakby czekał na nich cash i samochód Po prostu paranoja xs

Patryk myslal ze seekir przetrwa

Patryk: Seekir ma pewne 4 głosy
A wydaje mi sie ze ma na tyle dobry socjal
Ze znajdzie sobie ten piąty xd

DAY 52

Spectara: spałam sobie a tu taki efekt jakiś. Znaczy dobra Słyszalam już to, że Sandra gadała z Mećkiem chyba i on chciał dać Chanel na replacement, ale Sandra się nie zgodziła i powiedziała, że albo robi tak jak ona chce albo ma wypierdalać. SpectaraWczoraj o 23:59 I dał Charlotte. Sandra i tak dalej się uparła na ratowanie Seekira i będzie straszyć Krystiana w środę. Ja na to mam w sumie obecnie takie As long as it's not me, I don't care Dajcie mi się wyspać.

Sandra miała przeczucie

Spectara: Jeszcze jak słyszę, że Sandra ma przeczucia że kolejny HoH będzie związany z wydarzeniami w edycji i mamy zrobić research, to chcę kermitnąć sobie palce u rąk.

Duncan cieszył się z uniknięcia bloku.

Duncan: W koncu mam tydzień po dwóch razach z rzędu bycia na blocku w którym mogłem odpocząć od pisania z ludźmi i taki Chill Znaczy oczywiście były dramy, ale IDC bo nie jestem na blocku W koncu bede mógł sie przywitać z przepiękna julie i oddać na kogoś głos. Awww

Drama

CharlotteDziś o 15:10
@@Meciek A co takiego się zadziało, że akurat ja stałam się celem?

MeciekDziś o 15:21
Nie mamy że sobą kontaktu

PatkaDziś o 15:24
Meciek, to jak nie macie kontaktu, to dlaczego napisałeś, że wiele się działo...? :(

MeciekDziś o 15:30
No bo działo się wiele, nie wiedziałem kogo nominować, ale ostatecznie padło na Charlotte
I nie chciałem nominować nikogo na niczyje miejsce, ale nie miałem wyboru

DAY 53

Sandra postawiła Krystianowi ultimatum

Sandra: napisalam mu ze ma zaglosowac ze mna bo jesli nie to oznacza ze od samego poczatku byla dla niego i Duncana pionkiem jak to inni mowia. Na bloku jest teraz osoba, ktora chciala sie mnie pozbyc i zbierala na mnie glosy. Jak zaglosuje inaczej niz ja chce to nie ma na co juz ode mnie liczyc.

Sandra czuła się zdradzona.

Sandra: troche mi przykro o dowiedzialam sie jak Krystian Duncan i Anja mnie wysmiewali. Nie sa tacy jak sadzilam ze są

Pati coś irytowało.

Pati: Charlotte i Patka odkad Meciek dał Charlotte nic sie nie odzywaja. napisaly cos na serwerze i cisza. nie napisaly do mnie nie nic. nie prosza o glos. wiem ze jest oczywisty dla nich, ale tak wypada chociaz. uwazam ze maja te gre gdzies az za bardzo. nie mozna sie zachowywac jak bydle ale skoro sie gdzies zglasza to tez wypada byc aktywnym

Pati myslala o tym powaznie.

Pati: dogaduje sie z seekirem i nastaiwam go przeciwko duncanowi  i krsytianowi. nie chce znow wyjsc na glupka ale mysle ze jakby byla szansa zeby seekir zostal to moge nawet dac na charlotte. ona olewa gre i niestet y przestala byc pewnym glosem

Pati: wspolpraca moze przebiec obiecujaco ale musze obchronic mecka i anje przed seekirem. z anja bedzie prosciej, z meckiem juz nie. ale seekir bedzie tarcza

Seekir: Pati jest decydujacym głosem. Doceniam ją i widze ze chce mi pomoc. wiem ze dla niej bedie  trudne glosowac na charlotte ale odwdziecze sie jej.

Seekir: Osobami ktore sa na moim celowniku jak preztrwam sa duncan i krystian. nikt wiecej. oni musza odpasc. jest mi wstyd az wyjde na idiote przed nich ze im ufalem a oni ze mnie zrobili plus jeden. zrobili ze mna to co z pati xd

Seekir: Ja czase m klamie ale pamietam jak ktos mi pomoze i jak ktos mi zajdzie za skore.

Sandra miałą ceizkie chwile po rozmiwe z duncanem i krystianem

Sandra: Mam wyjebane, zawsze bede za Seekirem i jestem wstanie zrobić wszystko zeby został, mam ich dosyc






Duncan: „Mam juz dosyc tego waszego udawanego sojuszu” O co chodzi Sandrze xD
Sandra chce głosować na Charlotte. Nie wiem co Char jej takiego zrobiła
 Obiecałem Char i PAtce sie odwdzięczyć, za to ze mnie poprzednio uratowały wiec nie jestem skłonny tego zrobić

Duncan: Sandra chce się pozbyć Patki i Char za to ze chciały ja wywalić. Tylko ze na mnie Seekir prawdopodobnie głosował, a one mi ufają wiec ten ruch dla mojej gry jest słaby. Myśle ze ktoś zmanipulował Sandra ze w tym sojuszu robi wszystko co ja i Krystian jej powiemy, dlatego aktualnie zaczęła sie buntować. Tylko za wcześnie na to. Wywalenie Char jest zle dla mojej gry.

Sandra byłą tak wkurzona na Krystiana i Duncana ze zblizala sie coraz bardziej do innej grupy

Chanel: Ja i patryk moze bezidemy sie widziec z sandra. ona jest bardzo fajna i mysle ze mozemy grac razem

DAY 54

Uczestnicy rozmawiali o paczce

SpectaraWczoraj o 23:18
Na kogo dajemy punkty?
Chanel czy mnie?

patrykseDziś o 00:46
Może na chanel xd
Chanel moze byc teraz na celowniku

svnderkaDziś o 12:11
Seekir tez
Najwyzej zrobimy tak jak Speca
Ze wmowila kazdemu ze wygrala paczke
Wiec glosujmy na Channel
Nilomu sie nie przyznajecie, ze wygrala Channel
Jezeli bedzie wiadomo, ze Seekir odpada to on wmawia, ze ma paczkę

patrykseDziś o 12:12
dobry pomysł

svnderkaDziś o 12:13
Dobra ja daję max na Channel
Później Seekir
Speca
I nie wiem kto xD


Sandra irytowała Pati

Pati: Napiala do mnie czy juz zdecydowalam czy na pewno daje na seekira. co. Ja jej wczoraj pisalam ze jestem sklonna dac na charlotte. czy od wczoraj sie cos zmieinlo? ona sie pyta bo nie chce byc rozczarowana. przepraszam sandra ale glosy sa tajne i jak bede chciec zebys byla rozczarowana to bedziesz po wynikach

Pati była w konsternacji

Pati: Nie chce oklamywac Anji, nie chcezdradzac tego sojuszu, ale uwazam ze wyeliminowanie Seekira to blad. nie ma nikogo i pomoglby mi rozbic reszte

Duncan: Ja Krystian Anja i Patka dajemy na Seekira, Chanel Patryk Sandra i Specia dają na Char i głos decydujący ma chyba Pati XD Anja mi pisze ze Pati jest bardziej przekonana dać na Seekir

Pati rozmawiała z Anją.

Pati: Anja mowi ze warto poczekac i wygrac tego hoha. ze patka i charlotte tez beda polowac na innych. ale ja  boje sie ze one dadza na mecka i anje jak wygraja. a seekir poluje na duncana i krystiana. a oni podobno nie maja nikogo. ale nie wiem. ciagle mam w tyle glowy ze oni sie wszyscy pogodzili

Pati: Ale z drugiej strony mam pewny glos Patki i Charlotte. Czy seekir bedzie ze mna na pewno grał? jegotez bedzie potem trudno wyeliminować. moge sie narazic, jego ratowanie moze byc ryzykowne a nie chce sie z nim uwiazac na swieczniku

Anja: Pati znowu jest mess bo chce wywalic charlotte hmmm
I dont think ze to jest dobry wybor
Seekir nie jest docniej nastawiony pozytywnie nie zdzwilabym sie jakby byla jego pawnem na bloku

Pati rozmawiala równiez ze Spectara i dala jej do zrozumienia ze moze dac na Charlotte.

Pati: Nie wiem do konca jak dam, ale chce zeby Charlotte i Patka mialy na kogo polowac po tym glosowaniu, wiec rownie dobrze moga bardziej polowac na specie, kiedy ona n nie da. robilam ciekawe rzeczy ale zeby nie odpasc musze sie tez um,iec przyczaic i nie tracic sojusznikow.

Spectara: Dostałam orgazmu Kamel Orgazmu związanego z dobrze wykonaną robotą.

Patka plakala

Patka: bardzo chce zeby zostala charlotte. bardzo chce zeby zostal michał :( juz nie wiem. oddam glos płacząc

Charlotte: mam nadzieje ze jeszcze troche sie uda mi pograc

Charlotte: nie chcialabym odchodzic teraz, troche wczesnie, slabe miejsce

Charlotte: meciek pozaluje jak przetrwam

Pati znow sie wahała.

Pati: na ciekawa gre byl czas na poczatku, teraz musi byc skuteczna gra. ale co jest skuteczne? do konca nie wiem co mam zrobic.



Czas przejść do domowników.

Houseguests it's time for Live Eviction.  Przejdzmy do rzeczy, mam nadzieje ze wszystkie decyzje zostały podjete bez problemów. Seekir oraz Charlotte- zaraz wasi współmieszkancy oddadzą głosy. Jako nominowani nie możecie głosować. Meciek jako HoH nie głosujesz. Po kolei każdy z was uda się do pokoju zwierzeń i odda głos. Jednak zanim to zrobicie Seekir oraz Charlotte mają ostatnią szansę na zmianę waszej decyzji w mowie.


Seekir: Mam nadzieje ze podjeliscie dobra decyzje i nie bedziecie jej zalowac

Charlotte:  Pozostawiam Wam decyzję, o tym czy chcecie bym została z domu. Ja chciałabym jeszcze trochę pograć, coraz lepszy mam kontakt z Wami i fajnie się bawię.

Uczestnicy wchodzą do pokoju zwierzeń.



Kamel: Mając na bloku swoją siostrę i bliska osobe Patka jest rozbita. Ale wiezy krwi powinny byc wazniejsze. Hi Patka. Please cast your vote to evict.

Patka:*płacze* I Vote to evict Seekir

Kamel: Sandra pomimo obietnicy nie uratowała Seekira swoim Vetem. Jednak robiła wszystko, żeby on został w grze. Czy przy głosie znów zmieni zdanie? Hi Sandra. Please cast your vote to evict.

Sandra: I vote to evict Charlotte

Kamel: Duncan uważa,że Seekir był głosem na niego podczas eliminacji Mikkiego. Czy będzie tym kierował podczas tej eksmisji? Hi Duncan. Please cast your vote to evict.

Duncan: I vote to evict Seekir

Kamel: Sandra postawiła Krystianowi ultimatu, że jesli z nią nie zagłosuje to ich sojusz jest skończony. Czy to wystarczy aby go prezstraszyć? Hi Krystian. Please cast your vote to evict.

Krystian: I vote to evict Seekir

Kamel: Patryk nie ukrywał, że chce uratować Seekira, bo jest to głos po jego stronie. Hi Patryk. Please cast your vote to evict.

Patryk: I vote to evict Charlotte

Kamel:  Chanel cudem uniknęła bloku jako zastępczyni. Czy uratuje swojego sojusznika od Dnia 1? Hi Chanel. Please cast your vote to evict.

Chanel: I vote to evict Charlotte

Kamel: Spectara została zdradzona przez Charlotte. Życie zawdzięcza tylko Blood Veto. CZy zemś się na dziewczynie? Hi Spectara. Please cast your vote to evict.

Spectara: I vote to evict Charlotte

Kamel: Anja przekonywała Pati, że bardziej opłaca się wyeliminować Seekira. Stad jej głos jest oczywisty. Hi Anja. Please cast your vote to evict.

Anja: I sadly vote to evict Seekir

Kamel: Czas na decydujący głos. Pati od samego początku tygodnia była rozbita. Teraz z Charlotte i Sekirem na bloku widzi korzyści w pozostawieniu w grze ich obojga. Hi Pati. Please cast your vote to evict.

Pati: I am so sorry but I vote to evict Charlotte

*widownia wydobywa z siebie okrzyk zdumienia*

Kamel: It's official with 5 votes to evict Charlotte. Charlotte will be leaving the house tonight. DAjmy o tym znać domownikom.

Mieszkańcy! Wszystkie głosy zostały oddane.
Kiedy wyjawię wyniki wyeliminowana osoba będzie miała tylko moment
na pożegnanie się, zabranie swoich rzeczy i wyjście z domu.


Stosunkiem głosów.

5:4

Charlotte- zostałaś wyeksmitowany z domu Wielkiego brata.




Kamel: Witaj Charlotte! Jest mi bardzo przykro ze to ty dzis zegnasz sie z gra. Spodziewalas się takiego wyniku?

Charlotte: Cześć, wiem że na tym etapie gry zaczyna się walka i przyjaciele stają się wrogami.

Kamel: Jak oceniasz ruch Mećka. Czy było mądre nominowanie ciebie?

Charlotte: Myślę, że na decyzję Mećka miał wpływ ktoś inny, on był tylko pionkiem. Trudno taka była  decyzja jego, a potem mieszkańców.

Kamel: Any final thoughts? Komus kibicujesz?

Charlotte: Kibicuje Patce.

Kamel: Ponieważ zostałaś wyeksmitowana twoi domownicy nagrali dla ciebie wiadomości pożegnalne.



POŻEGNANIA

CHARLOTTE

Anja: miło było cię poznać, dobrej zabawy w jury house!

Chanel: niestety,  nie mamy zbyt dobrego kontaktu ,ale powodzenia

Duncan: mam nadzieje ze to nie Ty odpadłaś, ale jak Ty to uwierz mi jestem w szoku. Fajnie sie z Tobą grało i byliśmy lojalnymi sojusznikami, co sie ceni w tej grze bardzo.

Krystian: jeśli odpadlas to znaczy ze Pati na Ciebie zagłosowała

Meciek: Jeżeli to widzisz to nie mam pojęcia co się stało ale jest mi bardzo przykro i przepraszam cię z całego serca

Pati: charlotte, bardzom ni szkoda ze odpadlas. mialam nadzieje ze bedziemy razem grac jescze dlugo. niestety nie wyszlo. nawet nie wiesz jak mi przykro, ale mam wrazenie tez ze nie zalezalo ci mocno na grze :(

Patka: Charlie, Ty Zawsze byłaś, jesteś i będziesz mi bardzo bliska. To straszne, że zostałaś nominowana i opuściłas dom, nie mogę tego zrozumieć.... Mam nadzieję, że ten Meciek nareszcie odejdzie z gry niedługo...

Patryk: niestety tak czasem bywa, że pomimo tego iż kiedyś obiecałem Ci się odwdzięczyć, to nie jestem w stanie tego zrobić

Sandra: Milo, było z Toba grac. Buziaki

Spectara: Bardziej opłacalne było dla mnie głosowanie na Ciebie, bo przeskakujesz z tygodnia na tydzień niezauważona przez kogokolwiek i trzymasz się z dala od wszelkich kłopotów. Nie mogę pozwolić na to, abym doszła za daleko wraz z Tobą, skoro i tak nie mamy sojuszu i na dodatek próbowałaś się mnie pozbyć kilka tygodni temu. Tym razem, to Ty zostałaś backdoornięta i to Ty mogłaś poczuć smak własnego lekarstwa. Miło było grać razem z Tobą na początku sezonu mimo to.

Seekir: Szkoda ze odpadlas, a mielismy dobry kontakt :( do zobaczenia


Kamel: Juz zaraz. Kolejne zadanie o HoH. Bezpieczny od zagrozenia eksmisją HoH musi nominowac dwie osoby do opuszczenia gry.





Meciek- jako odchodząca Głowa Domu nie bierzesz udziału w zadaniu.
Dla całej reszty - it's fair game.

Ta konkurencja nazywa się:

BEFORE OR AFTER

I oto jej zasady.
Zadam wam serię pytań, w których zawrę dwa wydarzenia.
Waszym zadaniem jest zdecydowanie czy pierwsze wydarzenie
miało miejsce przed czy po drugim wydarzeniu.

Zła odpowiedź - odpadacie z zadania.
Dobra - zostajecie dalej.

Osoba, która wytrwa najdłużej
zostanie kolejnym HoH.


1.Chanel wygrała swoje drugie HoH przed czy po tym jak Pati wygrała swoje jedyne Veto?
Odpowiadacie - przed jako BEFORE, po jako AFTER

patryk odpada


Sandra brała udział w swoim pierwszym veto przed czy po zadaniu Quest of Time?


Chanel, Patka, Spectara, Duncan, Krystian, Sandra odpadają

Rafi nazwał Felixa wygaszonym przed czy po tym jak Charlotte napisała, że jej nie interesuje rola marionetki?
Anja, Seekir, Pati - PRZED
Dobrze
UWAGA
Krystian został świeczką grzybową przed czy po tym jak Patryk został świeczką lawendową?
Seekir, Pati - PO
Anja - Przed
Odp. to AFTER - PO
Anja odpada
UWAGA
Spectara została wybrana do veto dzięki "Houseguest CHoice" przed czy po tym jak do veto został wybrany Rafix jako Houseguest Choice?
Odp. to PRZED
Oboje macie racje
UWAGA
Grupa Rafi, Patka, Charlotte, Pati, Spectara, Seekir rywalizowała w Veto przed czy po grupie Charlotte, Rafi, Chanel, Seekir, Anja, Patka
Odp. to PRZED
oboje macie racje
UWAGA
W zadaniu Buzz It Meciek odpadł przed czy po Seekirze?
Odp. to PO
Oboje macie racje
UWAGA
8.Felix wysłał w czasie eksmisji quality meme przed czy po tym jak Rafi poinformował innych o "no hard feeling"?
Odp. to PRZED
Oboje macie racje
UWAGA
Pati życzyła Duncanowi wszystkiego najlepszego przed czy po tym jak ktoś wygrał pierwszą Paczkę?
Odp. to PO
Oboje macie racje
UWAGA
MD była podejrzana przed czy po Patryku?
Odp. to Przed
Oboje macie racje
Przechodzimy do tiebreakera
Odpowiedzią będzie liczba. Osoba najbliżej poprawnej odpowiedzi, nie przekraczając jej wygra HoH.
zrozumiane?

W zadaniu BUZZ IT, w sekundach, ile czasu minęło między rundą 4, a rundą 5, w których odpadli odpowiednio Krystian oraz Mikki?

Pati - 12500
Seekir - 50


Odpowiedz to 13 800
A to oznacza

Gratulacje Pati!
Zostajesz nowym HoH!








CONFESSIONALS
WEEK 7

Seekir 20+14+5 = 39   (155)
Sandra 9+22+6 = 37   (174)
Duncan 22+5+6 = 33  (165)
Anja 19+10+6 = 35    (188)
Pati 6+13+12 = 31 (204)
Meciek 22+6+0 = 28   (150)
Spectara 5+5+3 = 13   (175)
Patryk 1+9+3 = 13   (86)
Krystian 7+0+0 = 7   (149)
Chanel 1+4+2 = 7   (113)
Patka 2+0+4 = 6   (91)

12.Charlotte 2+0+4 = 6    (77)
13.Mikki   (148)
14.Rafix     (121)
15.Frio   (66)
16.Rafi   (51)
17.Felixuss   (13)
18.Dark (25)
19.Venstey  (35)
20.MD   (7)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Big Brother S07E43 Season Finale

To było wyczerpująće 99 dni dla produkcji i dla zawodników I to własnie dziś mija deadline sezonu. Dziś ktoś zostanie zwycięzcą Bi...