sobota, 18 stycznia 2020

Big Brother S07E22 Veto Comp, Veto Meeting, Week 7




Poprzednio w Biiiig Brother. Pati zakończyła swoją dwutygodniową władzę.
Pierwszym jurorem został Mikki, którego zdradzili w glosowaniu wszyscy oprócz Anji i Patki...nie wiedział o tym Duncan, który obwiniał Seekira o drugi głos na siebie. Seekir czul sie zdradzony przez swoich sojuszników, którzy wrzucali go pod autobus. Kłamstwa wychodziły na jaw. Po raz kolejny na celowniku pojawili sie Chanel i Patryk. Pati wolała gonić kozy.
Meciek wygrywając HoH wprawił w popłoch wszystkich. Ostatecznie nominował Patryka oraz Seekira

Sandra: ja jestem aktorką 


DAY 48

Meciek:  Seekir - Grasz na wszystkie fronty, więc myślę, że skoro masz sojusz z każdym ta nominacja nie powinna być dla ciebie problemem.
Patryk - Dowiedziałem się, że byłeś MVP, zablokowałeś mi głos, a ja wręcz przeciwnie nie chcę ci nic odbierać - chcę dać ci szansę walki o Veto.

Meciek: Ta ceremonia nominacji została zakończona.

Spectara: WTF co to za nominacje


Seekir: Wiedzialem ze moge sie tego spodziewac, po tym co wyprawiali moje sojusznicy. ale coz. wtf z z patyrkiem jednak xd

Seekir Napisalem meckowi ze szanuje jego decyzje. bo tak jest. on mi zyczy powozenia w veto wiec moze jakis wiekszy backdoor xd

Duncan: Iconic nominacje! Obydwaj powinni odpaść :wink: Jednak na tym etapie wole, aby odpadł Seekir, bo jest kompletnie nieprzewidywalny

Meciek: ludzie w tej edycji
jak napiszesz im
cokolwiek
co nie jest jednoznaczne
to uważają że mówisz im te opcję, która jest dla nich najlepsza

Patryk: ja pierdole jaki to jest kurwa dzban z mecka

<retrospekcja>



Chanel: nie no. to fajnie jestesmy bezpieczni z patrykiem.

Meciek: Chanel i patryk mnie napastują. wyslali mi screen jak pisalem ze sa safe xdd well moze im wysle screen jak pisali mikkiemu ze jest safe xd


________



Meciek: Hej wszyscy! Czas wybrać graczy do Power of Veto Competition!








Meciek: Tylko 6 osób bierze udział w zadaniu o Veto. HoH, dwoje nominowanych i trzy 
losowo wybrane osoby. Nominowani proszę dołączcie do mnie. Jako HoH wylosuję pierwszy.



Meciek: <losuje>






Seekir: <losuje>



Patryk: <losuje>





Meciek: Big Brother nas poinformuje o terminie zadania. Powodzenia.


Chanel: Dobrze ze patryk mnie wylosował do veto.

Seekir: nie wiem jak krystian czy to dobry wybor. jest sandra to ok. w sumie krystian mi napisal ze uzyje na mnie veto

Sandra była rozbawiona

Sandra: Mam
Beke
Ja pierdole
Ale oni sa
Tepi
PrzepraszamXD

Sandra: Słuchaj
Napislaam krystianowi o paczce obiecał że nikomu
Nie powie
Spoko nie powiedział
Czaisz że Speca każdemu wmowila
Że wygrała
Nawet Krystianowi
A on w to uwierzyl
Xdddddddds
Krystian.mi nic nie pisał, ze Speca mu coś takiego napisala
Ale oni tepi
Boze. nie wierze naprawde. no jakie imbecyle. oni sa tacy pusci. przepraszam

DAY 49

Sandra myslala o czyms

Sandra: Mi sie wydaje ze Meciek poluje na Krystiana
Specjalnie go nie dal
Bo wiedział że wygra veto

Specia zinterpretowala nominacje na swoj sposob

Spectara: Ale żem sikała ze stresu podczas tych nominacji. XDD
Bo już się bałam, że Meciek mnie kopnie dupę i aloha milady.
Nie spodziewałam się nominacji Patryka, no ale to ma zasadniczo sens.
Ale w sumie? :heart: Meciek nie zrobił nominacji tak jak chciałam, więc nie muszę go chronić za tydzień. 

Pati nad czyms myslala

Pati: Napisala do mnie specia. co tam slychac. mam ochote odpisac ze jestem glucha i to pytanie nie na miejscu. ide gonić koze bo znow uciekla

Meciek powiedział Seekirowi, ze mysli zeby krystian był replacement. Tymczasem

Krystian:  me kiedy przetrwam kolejny tydzien
na osobie ktora mogla mi najbardziej zaszkodzic
iconic
ale jestem flipa pipa

Patryk obwiniaj Anje o nominacje




Anja: PARSKNELA. JA PIERDOLE JAKI ON JEST GLUPI. Czy on nie ogarnia ze prz stosunku glosow 6-2 to jest wiadome kto jak glosowal i na pewno tym bardziej wiadomy jest glos jego i chanel? xd 

Patryk: Super ze ona wygadala meckowi jak glosowalem, teraz jestem nominowany

Anja miala dosc sandry

Anja: sandra mi z dupy pogratulowala. wgl chanel z dupy mi lajkuje na insta wszystko, ale wracajac do sandry. gratuluje mi braku nominacji xd jakby nie wiedziala ze trzymam z meckiem xd terazpisze ze chce mi cos powiedziec ale czy zostanie to miedzy nami xd niech przestanie perfidnie klamac i powatarzac ciagle tekst ze ma cos zostac miedzy nia a kims. pisze mi ze jedna pani jej mowi ze ja chce ja wywalic. like wtf

Seekir napisał do Pati

Pati: Seekir mowi ze ma nadzieje ze moze na mnie liczyc, na moje wsparcie. moze. Jeszcze tylko nie wiem czy z takim samym skutkiem jak ja liczylam na jego glos na duncana

Day 50

Seekir uwazal ze powinien wygrac Veto.

Seekir: chyba musz je wygrac. inaczej odpadne.

Chociaz dochodzily do niego inne sluchy

Seekir: anja i specia mowia ze meciek chce backdoornac krystiana. moze cos w tym jest

Sandra stresowala sie zadaniem

Sandra: nie wiem czy one bedzie takie na wiedze o edycji, czy tkai beradziej logiczne. a chce wygrac

Nie tylko Sandra chciala wygrac

Chanel: Musze wygrac i uratowac Patryka

Patryk: Kurcze bo slyszalem ze ma byc ciezkie a ja musze wygrac

Seekir pisał do Mecka czy uzyje on na nim veto.

Meciek: SEEKIR NAPISAL CZY GO ZDEJME JAK WYGRAM. xD Pyta sie mnie czy nie chce dac patryka z chanel girl xd napisałemże nie wiem czy w ogóle będę bo będe w drodze z dworca do domu. TERAZ MI NAPISAL
ŻE JAK WEZMĘ DUNCANA DO FINAŁU
TO WYGRAM
ALE MUSZĘ TAM NAJPIERW DOJŚĆ
XGjnskgjnfd
XDDDDDDDDDDDDDDDDD napisałem mu że pomyślę o tym co zrobie PO VETO
a on mnie obrażać
zaczyna

Anja: On codziennie sie pograza. ostatnie podrygi paranoi. robi sie gorszy niz specia.







Anja: w sumie jak on wygra to bedzie good for usa.  Bo nie bedzie na nas polowal
Chyba ze jakas picza sie wygada
Ale watpie
Pati na pewni
Mu nie powie xddp







Anja: Me kiedy on sam nie wie z kim grac, a nir kto z kim gra
Po prostu tak mnie irytuje ta postac w grze
Ze ja pierdole
Mam nadzieje ze odpadnie xdd
Hes too cocky rn

Patryk rozmawiał z Mećkiem



Seekira coraz bardziej irytowala sandra

Seekir: ona ciagle tylko pisze A KTOS COS O MNIE MOWIL? Napisalem jej ze meciek pytal kto jej dal jego fb i teraz jest ciagle. A TYLKO TO PISAL? PISAL COS O GRZE? A DAJ SCREENA. no ilez mozna

Zadanie o veto

Znalezione obrazy dla zapytania power of veto

To zadanie nazywa się

BB FACE MORPH

I oto jego zasady!

Od samego początku w grze towarzyszy wam ściana pamięci.
Wielki Brat postanowił pobawić się w grafika i
połączył ze sobą twarze wszystkich uczestników.

Przed wami zestaw 5 zmiksowanych twarzy -tzw. face morphów.
Na początku wszyscy otrzymacie jeden na kanale ogólnym - backyard
Swoje odpowiedzi piszecie mi na priv.
Musicie odgadnąć nicki osób, które pojawią sie na zmiksowanej twarzy.
4 Face Morphy powstały z 3 twarzy, jeden powstał z mixu dwóch twarzy.


Poprawna odpowiedź na priv - przesyłam Wam kolejną twarz.
Zła odpowiedź - czekacie karną minutę, az możecie zgadnąć po raz kolejny odpowiedź.

Przy odgadywaniu możecie korzystac z listy:

Venstey - Victoria Rafaeli
Meciek - Kemi Faknule
Anja - Tamar Braxton
Krystian - Zach Rance
Duncan - Chirstie Murphy
Rafix - Rockstar Lantry
Seekir - Omarosa Marigoult
Chanel - Jessica Graf
Patryk - Cody Nickson
Pati - Jessica Milagros
Sandra - Nicole Franzel
Felixuss - Jack Matthews
Rafi - Tyler Crispen
Frio - Dinah Lohan
Dark - Alex Willet
Spectara - Bronte D'acquisto
Mikki - Kathryn Dunn
MD - Vanessa Rousso
Patka - Natalie Negrotti
Charlotte - Kaitlyn Herman
I wyszukiwac postacie w google.

Możecie również korzystać z tych dwóch linków:

https://bigbrothers7allstars.blogspot.com/2019/09/2-houseguests-meet-cast.html

https://bigbrothers7allstars.blogspot.com/2019/09/3-memory-wall_15.html

Osoba, która najszybciej rozpozna, kto jest na wszystkich face morphach wygra
Golden Power of Veto!



patrykseDziś o 21:54
jak coś to tu piszemy? xD
SpectaraDziś o 21:54
Chyba będzie najlepiej
Bo tak to każdy może przeczytać i sprawdzić
patrykseDziś o 21:55
w sumie 3 z nas 4 gra xd
a ty specia możesz pomóc :smile: :smile:
SpectaraDziś o 21:55
Tak chcę zrobić. XD
patrykseDziś o 22:0


SpectaraDziś o 22:07
Odpalcie sobie w dwóch kartach te dwa linki co podał Kamel Szef Wszystkich Szefów
bo niektórzy mają inne zdjęcia na memory wall niż z tego przedstawienia uczestników.
natka98Dziś o 22:08
Oki
patrykseDziś o 22:08
No xd
I tez moga chyba byc inne zdj
Niz tamte
Jakies z google









FACE 1: Duncan, Felixuss, Pati
FACE 2: Patryk, Rafix
FACE 3: Mikki, Anja, Sandra
FACE 4: Ven, Spectara, Patka
FACE 5: Charlotte, Frio, Rafi


MECIEK
Face Morph 1 - 22:20, 22:28 (kara), 22:31 (kara), 22:32 (Kara)
Face Morph 2 - 
Face Morph 3 - 
Face Morph 4 -
Face Morph 5 -

SEEKIR
Face Morph 1 - 22:20, 22:22
Face Morph 2 - 22:22, 22:25
Face Morph 3 - 22:25, 22:26 (kara), 22:28
Face Morph 4 - 22: 28, 22:30 (kara), 22:31
Face Morph 5 - 22:31, 22:32 (kara), 22:33 (kara)

PATRYK
Face Morph 1 - 22:20, 22:23
Face Morph 2 - 22:23, 22:26
Face Morph 3 - 22:26, 22: 28 (kara) 22:29
Face Morph 4 - 22:29, 22:30 (kara), 22:32
Face Morph 5 - 22:32, 22:33 (kara)

KRYSTIAN
Face Morph 1 - 22:20, 22:22 (kara), 22:24 (kara), 22:31 (kara)
Face Morph 2 - 
Face Morph 3 - 
Face Morph 4 -
Face Morph 5 -

SANDRA
Face Morph 1 - 22:20, 22:21 (kara), 22:22 dobrze
Face Morph 2 - 22:22, 22:24
Face Morph 3 - 22:24, 22:26 (kara), 22:27 (kara), 22: 28 (kara), 22:29
Face Morph 4 - 22:29, 22:30 (kara),  22:31
Face Morph 5 -  22:31, 22:33 WIN WIN WIN

CHANEL
Face Morph 1 - 22:20, 22:23 (kara), 22:25
Face Morph 2 - 22:25, 22:26
Face Morph 3 - 22:26, 22:29
Face Morph 4 - 22:29, 22:32
Face Morph 5 - 22:32



O 22:33 poprawne rozwiązanie wysłała... SANDRA!

GRATULACJE! ZDOBYWASZ
GOLDEN POWER OF VETO!











patrykseDziś o 22:34
<333333

SpectaraDziś o 22:34
??

patrykseDziś o 22:34
meciek nie wygrał
chyba
XD
bo napisał że żenada

SpectaraDziś o 22:34
Liczyłam na to
że
masz info, że wygrałeś D

patrykseDziś o 22:35
niestety xd
mialem 5 obrazek już
<.3
<.3

SpectaraDziś o 22:35
SANDRA WYGRAŁA <333333

patrykseDziś o 22:35
YESSSSSS
SOLIDNA ŁOKIETNICA KUMPLE :heart:

Sandra zaliczyła pierwsza wygraną

Spectara: To jest jedno takie "welp"
Sandra pierwszy raz coś wygrała,
ale nawet nie chciała wygrywać tego veto, bo jest trochę rozdarta pomiędzy Seekirem a Patrykiem. XD

Patryk cieszył się ze Veto wygrał ktos kto o uzyje

Patryk: udało sie ❤
a mialem dac charlotte pierw XD
to ja bym pewnie wygrał, ale to i tak dobrzee
bo z tego co wiem
to meciek na pewno by mnie zostawił XD
na bloku

Patryk: tak z ciekawosci wyslij na szybko liste kto został w grze XD
to przelicze ewentualny stosunek jakbym został na bloku xd
ale tylko w ramach ciekawostki xd

Sandra byłą rozdarta

Sandra: Teraz nie wiem co zrobic. na kim uzyc. dwoch sojusznikow na bloku. eh problem mam i to niemały. 

Sandra: Moze uzyje na tym z kim mam lepszy kontakt, albo na tym kto ma mniejsze szanse przetrwac xd to w sumie w obu przypadkach seekir

Seekir: Ciesze sie ze sandra wygrala, razem to robilismy. na 99% na mnie uzyje

Specia miala co do tego inną wizję.

Spectara: Muszę jej teraz pisać wypowiedź argumentacyjną i żeby pomyślała racjonalnie, a nie emocjonalnie.
Bo jej decyzja może kosztować srogo n a s z ą grę.
Jak uratuje Patryka - czyli to co najlepiej byłoby uzyskać - to zagarniamy pod skrzydło Patryka i Chanel, z którymi będziemy mogli kontynuować współpracę. Plus jako tako wiemy jak stoją.
Uratowanie Seekira to zły pomysł, bo zyska sobie aprobatę tylko jego, a Seekir i jego gameplay na wszystkie fronty jest obecnie na językach wszystkich ludzi, zrazi na dodatek Patryka i Chanel. Więc, robienie komuś cyca dla utrzymania relacji w tym przypadku to zły pomysł. XD Ale jeszcze gorszy pomysł, to nie ratowanie nikogo, bo wtedy tak naprawdę zrażamy całą trójkę i zostajemy na lodzie same. :heart:

Anja: and i oop ciekawe czy uzyje
Meciek: jak nie uzyje to ja az dodam na fb
Meciek: powiem duncanowi zeby sandrze wyslal dickpicks w zamian za nie uzycie veta
Anja: wlasnie wez do dunca zeby ja zbajerowal, ona dla inego zrobi wyszskto
Meciek: ale jestem ottnn
Anja: Oboje jestesmy
Ja caly czss
Hejtuje seekira
On mnie znienawidzi ak to przeczyta juz pozniej XDDDD
Zagroz sandrze
Ze jak uzyje
To dasz duncana
XDDDDDDDDD
PODZIALA FOR SUR
Meciek: PŁACZĘ RN
KRYSTIAN MA DRAMĘ
Z SEEKIREM
BO SEEKIR PISAŁ DO NIEGO
CZY MU POMOŻE Z ZADANIEM
A POTEM MU SEEKIR NIC NIE WYSYŁAŁ
XDDDDDDDDDDDDDD

Seekir rozmawial z Pati i sypal luznymi konfami

Pati: Bylam miła dla Seekira. niech mysli ze dalej celuje w konfe. Wyadje mi sie ze ustawilam sie teraz po srodku po burzy faktycznie jest tecza

Seekir: Pati do mnie napisala "a nie mowilam"xDD No mowila ze jak odpadnie Mikki to oni zaczna grac razem. miala racje. jeszcze spytalem czy moge na jej glos liczyc to napisala ze moge, chociaz ona na moj nie mogla liczyc xDDDD

Seekir: Jak wygram HoH to dam Duncan i Mecka albo Mecka i Anje albo Duncan i Anje. Meciek niby taki fifarafa, a tu co, znow exposnal konfe nie nominujac duncana i krystiana. konfa nie byla na celowniku, nie nominowal ich znow jest xd

Seekir: wgl rdrama z krystianem. zrobil mi drame ze mu nie pomagalame w zadaniu. like on jest fake. spojrzalem na wyniki szczegolowe. kazdy byl na ostatniej rundzie a on z meckiem na pierwszej.

Sandra flopnela

Sandra: kurwa xd moglam tego nie wygrywac. bo chciala mseekira uratowac i sama isc na blok, ale jako veto holder nie moge xddd

Sandra sie bała.

Sandra: a moze zostawic xd Ale kogo dac kurde xr
Seekir mnie ostatnio
Zdenerwował, bo powiedzislsm mu cos w sekrecir
To od razu polecial do duncana
I duncan z pretensjami do mnie

Sandra: Jezeli zostawie Patryka to zraze do siebie jego i channel
A mi zaufali
A jak zostawisz seekira to prwnie odpadnie
Xd
Boje sie zr wtedy Meciek
Da Channel

Duncan miał swoją agendę.

Duncan: YASS Sandra wygrała veto :wink: postaram sie ja przekonać aby nie używała, bo te nominacje są idealne! Pewnie Seekir z całych sil będzie próbował ja przekonać do użycia na niego, ale myśle ze mnie bardziej posłucha i mu sie to nie uda

Chanel czuła sie zagrozona

Chanel: Super ze Sandra wygrała, ale nie wiem co sie stanie jak ona uzyje veto. boje sie ze pojde na zasetpce

Anja sięczegos dowiedziala









Anja: Yyyy
Excuse me
Nie lubie jak ktos miesza real life z gra
Nic takiego o natalii nie powirdzialam
To ze jest niesmiala to mysle ze z daleka widac Ale ja nnie opowiadam co sie dzieje na jakis spotkaniach
kto by tak powiedzial. to raczej nie seekir

Anja: Majac wiedze ze sie widzialysmy
to nie seekir, bo gra grą, ale on by personalnie nie wchodzil
Mozna pieknie stworzyc teorie
To dobrze
Ale i tak nie podoba m isie co robi w grze
So
Probuje nastawiac ludzi przeciwko sobie
Krystian twierdzi ze proboeal nastawic jego przeciwko mnie
To nie jest super zagrywak Nie lubie jak ktos dorabia takie teorie and i swear
Ze ja taka osobe skoncze

Patryk uwazal ze Sandra zepsuła.

Patryk: kurwa
ale sandra zjebała xd
najlepiej jakby to chanel wygrała
byśmy byli porobieni

Patryk: chanel wygrywa i ratuje mnie. oboje jestesmy bezpieczni. meciek boi sie dac spectere bo mysli ze ona wygrała paczke wiec daje sandre, sandra sie ratuje, meciek dałby wtedy pewnie spec ale sandra by niezaakceptowala xd
i bylo by porobione xd

Patryk: a tak jest chujnia, bo jak uratuje mnie to meciek da na blok chanel ja bym mogl liczyc tylko na głosy chanel sandry spec i moze jakiejs charlotte to za mało na chanel to moze by jeszcze krystian nie głosował bo niby mają dobry kontakt itp


Seekir przejrzał na oczy po tym co sprzedała mu Pati.

Spectara: Seekir mi tu mamrocze teraz info, że hałsłajws zrobiły sztuczne zamieszanie, aferę i kłótnie między sobą. Teraz znowu grają razem.
Wow, a ja się napaliłam tak.
Taki scenariusz jest zasadniczo możliwy.
Ale ja to w sumie mam trochę wyjebongo.
Nie że jestem over-confident, bo cały czas czuwam na znaki, czy Krystian, Duncan chcą mnie wywalić. Ale jeśli mam ich ze sobą teraz, to im mocno postawię warunek, że zgadzam się na Mećka i Anję, ewentualnie Pati, i na nikogo innego więcej.
No i na Patkę i Charlotte też.
Może jakbym w końcu wygrała HoH
to bym backdoornęła tę galopującą kogutoblokerkę. Ale hej, Sandra wygrała veto, to jest na pewno dobry omen.

Anja źle sie czuła w grze

Anja: ta gra
Jest dosc nieprzyjemna dla mnie
I mowie teraz powaznie
Nie podoba mi sie w jakim kierunku to zmierza
Wiem ze jesli seekir zostanie na bloku
To bedzie kurwa jazda

Pati zaczęła się nad czyms zastanawiać.

Pati: Moze nie byloby takie zle dla mnie zostawienie Seekira? Przynzal ze mialam racje ze trzeba sie ich pozbyc. Jak on zostanie to ma znany cel, a ja mam wplyw na osobe, ktora mierzy. Jak zostanie patryk to co. jedyny wplyw to ma na niego chanel ale to wplyw na jego popęd

Pati: Jak veto bedzie uzyte a intuicja mi mowi ze bedzie to pisalam juz meckowi ze powinien dac duncana lub krystiana, anji to samo, ze ktos z nich musi odpasc, chociazby zeby rozdzielic trojke sandra duncan krystian, potencjalna czworke ze specia. moj cel to po prostu wyrzucenie kogos w takic sposob zeby pozostal chaos

Pati: Napisalam o czym gadalam z seekirem do mecka i anji. Meciek ma wladze. a informacje od niego sie rozchodza nie chce zeby moje sllowa byly przeinaczone

DAY 51

Patryk napisał do Pati.

Pati: Patryk utrzymuje z kims kontakty tylko jak czegos potrzebuje lub chce. Dlatego jedyna osoba z ktora gada jest chanel, jesli wiesz o co mi chodzi.

Sandra myslala nad veto. Inni też.

Sandra: Krystian do mnie pisal ze czy wiem ze jesli uzyje veto to meciek go da. Nie mam napisane idiotka na czole, zeby nie porozmawiac wczesniej o tym z Meckiem.

Sandra: Specia tez mnie ziyrtyowala. Bo ten caly plan o wmowieniu innym ze ona ma nagrode to wyszedl od niej i zanim sie zgodzilam w pelni ona juz do niego napsiala,kiedy prawie ja tez to zrobilam.

Sandra: niech ona skoro ma nagrode teraz sie bawi. niech pyta mecka o zastepstwo i nie obrazilabym sie gdyby to byla pati. jesli meciek jej napisze ze pati touzywam veto, jak nie  to w sumie nie wiem ale pewnie tez xd

Duncan dowiedział się czegoś szokującego.

Duncan: Rozmawiam sobie z Seekirem i dowiedziałem sie ze po mojej fake eliminacji od razu została założona konfa bez niego w ktorej byl Mikki Meciek Anja i Krystian. Shook

Duncan: Seekir sie przyznał ze do eliminacji Rafixa grał na dwa fronty i pozniej zaczął tylko z nami. Hmm

Pati poleciła coś Anji, gdy dowiedziala sie ze ktos o niej rozgaduje plotki.

Pati: Podobno ktos rozgaduje glupoty na temat Anji. Gdy dowiedzialam sie o co chodzi to to na pewno sie da odkrecic. wchodzenie w osobisty poziom to jak gra satis

Anja: Pati to QUEEN ona tak snapuje Nonstop Poprawia mi humor Bo ja juz mam dosc momentami Musze do chanelki napisac Ze ktos jej pierdolil farmazony No bo sorry ale jak to jest powod dla ktorego by mnie nominowala To jest personal af

Seekir mnial dosc krystiana

Seekir: Krystianowi ciagle pomagalem, gralismy razem a teraz zachowuje sie jak rat. z duncanem sobie cos wyjasnilem i on mi powiedzial ze meciek we mnie celuje a krystian nie potrafil. jeszcze wszystko rozgaduje, wystarczy ze ktos jest raz na bloku to juz go obgaduje.

Seekir: Zrobilismy eskperyment z sandra. napisalem krystianowi ze jest dziwna. minute potem ona miala screena od razu i wiadomosci ze mi nie mozna ufac i nie moze na mnie uzyc veta. panikuje ze jak veto bedzie uzyte to on znajdzie sie na bloku

Meciek rozpaczał po stracie Mikkiego

Meciek: Strata mojego partnera w grze, jakim był Miki była bardzo bolesna. Łączyła nas nienawiść do ludzi bez gustu, dobrego smaku, a teraz to właśnie z takimi ludźmi przyszło mi grać. Jedynie Anja i Pati coś sobą reprezentują.

Meciek: Wszyscy zostaną ukarani za skurwysyństwo.

Sandra miała meltdown

Sandra: Mam taki dylemat ze ja pierdole
Nie wiem
Potrzebni oni oby dwoje sa dla mnie


Sandra: Jezeli wybiore Seekira, on nie da Krystiana tylko Channel?
Mam taki dylemat, ze ty sobie tego nie wyobrażasz.
Zaluje, ze to wygrałam.
Bardzo sie tym przejmuje, mysle o tym caly dzień

Sandra: Nie chce wybierac miedzy nimi, jestem zdolna do opuszczenia gry
I nie żartuję.

Sandra:  ja mam dosyc, tych ludzi. Tego wszystkiego. nie chce w to grac

Sandra: Moze zrobimy tak, ze seekir i patryk wezma udzial w zadaniu, kto je wygra to uzyje na nich veto.

Sandra: Postaw sie w mojej sytuacji, nie chcr nikogo wybierać i nie chcr nikogo stracic z nich
Zwal na mmie
Jakbys ty byl na miejscu Patryka albo Seekira tak samo bym zrobila

Sandra: Wiem, ze to gra. Masz swoje zasady, rozumiem. Wiem, ze za bardzo sie tym wszystkim przejmuje, ale niektorzy zachowuja sie jak zwierzeta. I nie chce byc w takiej sytuacji. Jestem za wrazliwq na ta gre
Przepraszam cir

Sandra: Zaczeli na mnie Najezdzac wszyscy
Krystian, Ania, Duncan. mam dosc nie chec wybierac. jestem na tyle lojalna

Sandra: nie potrafei zdecydowac. niech bedzie zadanie. uzyje veto na tym kto lepiej sobie w nim poradzi, nie potrafie zdecydowac

Meciek dostał od Seekira screeny.

Seekir: Wyslalem meckowi screena np. z tym ze pytalem sie krystiana kogo on by nominowal i on odpisal ze mecka i pati

DOGRYWKA SANDRY


Odpowiedzią będzie liczba. Osoba, która będzie jej najbliżej nie przekraczając prawidłowej odpowiedzi wygra dogrywke xd


W sekundach ile czasu minelo we wczorajszym zadaniu od momentu wysłania pierwszego face morpha do momentu, gdy napisałem "Gratulacje Sandra"?


Patryk - 1000
Seekir - 630

Odp. to 900, ponieważ Patryk przekroczył odpowiedź to Seekir wygrywa dogrywke.

Patryk: Kurwa, za duzo xd a wymnozylem jakos tak i dalem jeszcze mniej niz wyszlo xd

Seekir: Sandra to dla picu robi zeby chanel nie byla zla

Sandra poprosiła Pati o pomoc.  Sandra prosiła Pati zeby namowiła Mecka na danie Krystiana i Duncana. Sandra obiecywala jej bezpieczenstwo i paczke. Przyznala sie Pati do tego ze zdobyla ją, a nie  Specia. Mowila ze Krystian i Duncan chca sie pozbyc i pati i Mecka.

Sandra: Krystian i duncan chca sie jej pozbyc, al eona nie moze m,eckowi powiedziec ze ja mam paczke bo specia pojdzie na blok. obiecalam jej chyba wszystko co jest mozliwe. obiecalam ze ona i meciek beda bezpieczni.  Meciek jest przeciez z nia w sojsuzu.  a oni chca sie tez pozbyc mecka. Duncan jest wgl taki pewny ze dojdzie do finalu. mam ich dosc wszystkich,byalm w takiej sytuacji jak pati. pomog jej nie dam jej wyrzucic jednak.  ludzie sa jak zwierzeta.

Pati: Sandra ma ciekawa propozycje. Ale juz mowilam meckowi wszystko to oco ona mnie prosila. na chanel i patryka szkoda hoha, najlepiej na zastepstwo dac krystiana i duncana. ale czy to zrobi. nie wiem

Pati napisała do Mecka.

Pati: On mowi ze z dwojki krystian/duncan lepiej krystian. no mi obojetnie kto ale jednak osobisie duncan mi wadzi bardziej. napisalam mu to samo co przy probie ratowania mikkiego: krystiana nikt nie lubi, a duncana bedzie trudno wywalic. krystiana nienawidza a duncan sie wyciszyl.

Anja: ale cyrk
Meciek: kogo dac
Anja: ja bym parke rozjebala
Meciek: Chanel?
Anja: Jak to seekir powiedzial
DOUBLE VOTE
co w sumie jest prawda
Meciek: Ale szkoda mi hoh
Na nich xdd
Plus jeżeli dam ich obu
To które zostanie
Idzie po mnie
Anja:Po mnie juz ida
Nawet bez powodu
XDDDD
Meciek: Sandra ma package
Anja: Seekir to cockroach
Meciek: Sandra prosi zeby dal patke lub charlotte
Anja: co by tu zrobic. daj duncana
Meciek: Juz krystiana wole
Anja: chanel i patryk i tak nas nie lubia i by w nas celowali

Pati: Meciek chce zmarnowac HoH




Seekir exponal przed Anją Duncan i Krystiana

Anja: Ta gra mnie psychicznie dobija
Niech sobie robia co chca
W koncu seekir mowi z sensem
Szkoda ze dopiero teraz jak jest poszkodowany
Krystian fakt, zjebal znowu XDDDD i mean nic by sie nie stalo gdyby jego kurwa sojuszniczka XDDDD ahhaahaa no nie moge z tej sytuacji
Gdyby seekir sie nie dowiedzial ze ratuje sie jego kosztem do czego zostal lekko przymuszony
To w sumie nic by mu to nie zaszkodzilo, a teraz seekir ktory tak stal murem za krystianem chce go wyjebac </3
A krystian nie potrafi wplywac na swoja sojuszniczke sandre

Pati: pisze meckowi ze seekir nie posluchal ze trzeba wywalic duncana i kjest na bloku i nie chce zeby to spotkalo tez jego i anje. niech on sie nie boi ich zemsty. nie mozemy stracic tygodnia

 Duncan: O czym pisze Sandra. Jakie mieli zadanie,  dlaczego chce uratować Seekira? Ten ruch nie ma sensu musze ja powstrzymać.
pisze do Sandry ze ta decyzja sensu nie ma i dla naszej gry będzie dobrze jak go wywalimy.

Meciek: have not room w tym tygodniu to


Sandra dogadywala sie z meckiem na ostatnia chwile. Uznala ze chyba uratuje patryka, jesli meciek da charlotte. Pati ją od tego chciala odwiesc.

Pati: Ona sie pyta czy mzoe liczyc na moj glos a potem sie okazuje ze zastepca ma byc charlotte. ona jest nienormalna.

W przekonywaniu Mecka brał udział też patryk















Sandra: Hej wszyscy. Czas na ceremonie Veto.

Sandra::  Seekir oraz Patryk zostali nominowani przez Mećka do opuszczenia gry. Jednak ja mam moc do zawetowania jednej z nominacji.

Sandra: Seekir, Patryk - dałam Wam szansę w zadaniu na wykazanie się na kim powinnam uzyć Veto

Patryk: tak, w drodze na pociąg xd

Seekir:  na którym zmokłem xd


Sandra: Zadecydowałam.... użyć Veto na Patryku. Tak zadecydowalo zadanie.

Sandra: Meciek, ponieważ zawetowałam twoją nominację musisz teraz wskazać zastępcę.



Meciek: Ponieważ Sandra zawetowała jedną z moich nominacji muszę teraz wskazać zastępczą nominację.
Przykro mi Charlotte, ale wiele się dzisiaj działo i to ty zajmiesz miejsce Patryka.
Chcę jednak powiedzieć coś do jednej osoby w tym domu.
"Miałeś takie sytuacje w życiu, że musiałeś kłamać? Musiałeś się tak patrzeć na kogoś i kłamać? Yhym. No nie do końca jestem zadowolona z Twoich wypowiedzi, bo wiem jakieś inne rzeczy... które do mnie gdzieś tam doszły, tak?! Yy a dla mnie władza to przede wszystkim szczerość, może nie zawsze możesz powiedzieć, to co chcesz, ale tyle mężczyzn mnie już w życiu okłamało, patrząc mi prosto w oczy, że nie zniosę tego kolejny raz. Rozumiem, że jest inna sytuacja, ale można jakoś to w inny sposób, tak? A wiem jak jest, tak? W tym momencie jako gracz, tak? Też w pewien sposób zostałeś skreślony!"
Kto jest adresatem tej wiadomości domyślcie się sami.

Sandra: Ta ceremonia Veto została zakończona.









CONFESSIONALS
WEEK 7

Sandra 9+22   (168)
Seekir 20+14   (150)
Pati 6+13 (192)
Anja 19+10    (182)
Patryk 1+9   (83)
Meciek 22+6   (150)
Duncan 22+5  (159)
Spectara 5+5   (171)
Chanel 1+4   (111)
Krystian 7+0   (149)
Patka 2+0   (87)
Charlotte 2+0    (73)

13.Mikki   (148)
14.Rafix     (121)
15.Frio   (66)
16.Rafi   (51)
17.Felixuss   (13)
18.Dark (25)
19.Venstey  (35)
20.MD   (7)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Big Brother S07E43 Season Finale

To było wyczerpująće 99 dni dla produkcji i dla zawodników I to własnie dziś mija deadline sezonu. Dziś ktoś zostanie zwycięzcą Bi...