piątek, 7 lutego 2020

Big Brother S07E29 Eviction W9, HoH Comp W10

68 dni w domu wielkiego Brata. Już ponad dwa miesiące. Połowa osób odpadła, jury wzrasta na sile.
Toksycznośc, hipokryzja, kolejne kłotnie. Nieustannie to samo towarzyszy uczestnikom iteraz
dla jednego z nich Patki lub Patryka zakończy się gra. Ale czy ktores z nich od razu wezmie udzial w zadaniu o powrot? We'll soon find out. Welcome to Big Brother.


Popprzednio w Big Brother.
Anji udało się wygrać swoje pierwsze HoH w sezonie.
Chcąc wyeliminować Spectarę Seekir popsuł jej plany wykorzystujac swoją paczkę.
Ostatecznie na bloku znalezli sie Sandra oraz Patryk. Po klasycznym zadaniu OTEV
Sandra okazała się zwycięska. Anja postanowiła na zastępstwo wskazać Patkę.

Pati: chyba pług ją potrącił


DAY 65


Sandra: Zadecydowałam użyć Veto na sobie. Życzę wszystkim dobrej nocy. Patrykowi, i osobie która będzie na moim miejscu życzę powodzenia.

Sandra: Anja - ponieważ zawetowałam Twoją nominację teraz musisz wskazać zastępcę.

Anja: Patka - Przykro mi kochana, ale ostatnio miałyśmy słaby kontakt, a ja zbyt dużego wyboru nie posiadam. 😞

Sandra: Ta ceremonia Veto została zakończona.

-----

Anja: No coz. moje hoh to hoh Mecka 2.0 xd

Pati: Na bloku jest patka. nie jest to co chcialam do konca, jednak mimo wszystko jesli to ona odpadnie to z gry pozbede sie jedynej osoby ktora na pewno by mnie nominowala

Sandra od razu zaczela przekonywanie ludzi na Patkę. Patryk czuł się bardzo pewnie.

Pati na cos zwrocila uwage

Pati: Patryk nie napisal nawet mowy na veto. takie cos pokazuje jego stosunek d gry i ludzie jeszce bardziej wiedza ze mu nie zalezy. 

Spectara: Pati już wyczaiła, że Patryk nie napisał nawet mowy na veto i zaczyna mnie podburzać. XD Że to pokazuje jakie ma podejście do gry i szacunek, że trochę wtopa, i że też to jak odpisuje w grze i ludziom o nim coś świadczy. Jest po mojej stronie, głosuje ze mną - niech sobie robi ze swoją grą co chce. XD Jak innych to triggeruje to nawet lepiej, więcej powietrza na złapanie oddechu dla mnie. XD

Spectara uznała, że czwartek bedzie dla niej trudny.

Spectara: W sumie czwartek będzie dla mnie heartbreaking, bo mimo wszystko w tym tygodniu z Patką się tak całkiem zaczęłyśmy odzywać do siebie i nawet trochę pisać. Szkoda mi jej bardzo. A będę musiała na nią oddać głos.

Spectara: Próbuję sobie mówić, że to wyjdzie jej też na dobre i że będzie mogła w końcu odpocząć od stresu związanego z tą grą. No bo co jak co, ale BB nie jest dla wszystkich, jeszcze z tymi rozwścieczonymi hałsłajws z cieczką na jakieś dopaminie w niedozwolonej ilości we krwi. To serio może się stać.... traumatycznym doznaniem. XD Udział w tym No ale i tak, będzie mi smutno po eksmisji i w ogóle muszę się zacząć przygotowywać emocjonalnie na to głosowanie. Bo w sumie TAK ŚMIEM TAK POWIEDZIEĆ, że to jest raczej przesądzone kto odpada. Ja, Chanel, Sandra i Seekir zagłosujemy razem i mamy większość głosów. 4-3.

Seekir byl poirytowany Anją

Seekir: mowilem anji wczoraj ze ma opcje. a ona rozwazala i tak tylko patke. gdyby rozwazala chociaz inne opcje to by miala mnie i sandre. i mogla miec nawet chanel i patryka. gdyby tylko rozwazala nominowac mecka czy krystiana, ale tylko na nich gada i nic nie zrobi

Spectara myślała o finale.

Spectara: Btw wink wink Patryk jest idealnym kandydatem do finału. :wink:
Tak samo Seekir.
Pati za to zasługuje najmocniej na zwycięstwo, dlatego nie mogę jej ze sobą tam wziąć. XD
Chociaż pewnie i tak choćby skały srały, to będę próbowała trzymać się z Sandrą aż do tej finałowej dwójki. Kij czy wygram czy przegram. Przez całą grę jesteśmy nieodseparowane i razem walczyłyśmy (mimo, że na początku była podwójną agentką, ale to wspominam tak z kronikarskiego obowiązku). I nie mam zamiaru tej koncepcji zmieniać, bo Sandra jest zajebista.

Spectara: Ale to pewnie przez to, że minęły już kurwa dwa miesiące i odechciało mi się codziennie myśleć nad tym co kto zrobi albo jak wykorzystać sytuację, jak przewidzieć wydarzenia Nie mam na to już tyle czasu jak we wrześniu. Dlatego chcę też się pocieszyć trochę tymi dniami, kiedy nie jestem wrogiem publicznym numer 1, tylko numer 2.

Spectara: Właśnie, zauważyłam też że Sandra pokazała pazurki. I nie mówię o tym, że fajtuje i ma dramy czy coś w tym stylu (nie jesteśmy łanabi hałsłajws). Tylko porównując do jej początków, to naprawdę bardzo się rozwinęła jako gracz. Serio jestem pod wrażeniem tego, że ona potrafi wpaść na bardzo dobre pomysły, wyjść z jakąś błyskotliwą inicjatywą i wykombinować nie lada cuda. Bo na początku wydawała się taka no ciepłe kluchy. XD eraz? Jest bardzo konsekwentna w tym do czego dąży. Mimo, że czasem ma chwile słabości, ale nie ma jej co winić. Ja się już po prostu przyzwyczaiłam do tego, że rzadko coś idzie po mojej myśli. XD Ale widocznie moje przeczucia z jeszcze pierwszego czy tam drugiego tygodnia się sprawdziły, że Sandra wydaje się być o wiele mądrzejsza niż się może wydawać.

DAY 66

Do patki dotarło ze najprawdopodobniej to jej ostatnie dni gry.

Patka; taka jestem przybita po tym co sie dzieje

Patka: gdyby byla tu w grze to by bylo fajnie ale nic na sile

Patka: Jesli nie chce ze mna grac to ja nie bede sie pchac

Patka: Mialam nadzieje ze jak u mnie sie uspokoi to torche pogram

Patka: Mialy byc wywolywania duchow, mialo byc fajnie a tu same problemy :(

Pati miała plan.

Pati: postanowilam podzialac w sprawie paczki. od poczatku wiadmo ze to specia ijej grupka nimi kieruja nie liczac ich wpadki z anja. w koncu ja cos porobie i popisze zeby inne osoby rowniez razem daly. ja krystian anja meciek Seekir ma u mnie dług.  a vensia i md moga pomoc

Krystian: Pati wpadla na cos co w sumie jest nasza jedyna opcją xd

Krystian i Pati rozmawiali o kolejnym HoH

Krystian: fajnie by bylo jakbys ktos z nas wygral np. ja bo bym chcial a nie bylem. xd inaczej dupa

DAY 67

Patka przywitała innych refleksjami. Produkcja zyczy powrotu do zdrowia.

Patka: Dziękuję Wielki Bracie za wsparcie :heart:
Wam wszystkim
Mam ciężki czas :( ale jak już będzie po operacji, fajnie by było jeszcze trochę z Wami nawiązać kontakt, może lepiej się poznać. Teraz mnie to wszystko przytłacza.

Patka: Trafiłam wcześniej do szpitala, niż miałam trafić i znowu do niego wracam, nie jest fajnie, życie jest niesprawiedliwe, ale mam nadzieję, że jeszcze kiedyś spojrzę na to z innej strony i jakoś to do mnie inaczej dotrze. Trzymajcie się wszyscy :)

Patka: Anja, nie mam żalu, rozumiem Cię, ale nie mam siły, by z każdym utrzymywać tutaj kontakt w obecnej sytuacji. Wierzę, że jeszcze gdzieś w moim nieszczęsnym życiu pojawi się promyk słońca i wtedy jakoś to będzie :(

Patka napisała do Krystiana i Mećka czy moze liczyc na ich głos. Zgodzili się. Napisała do Pati.

Pati: Patka do mnie napisala. Moze na mnie liczyc oczywiscie i jej poradzilam zeby napisala do innych, w tym do seekira. niech mu nie mowi ze meciek i krystian cos jej obiecali, tylko od razu ze ona mu bedzie lojalna a patryk tylko i wylacznie speci. ona mus ito sama zrobic.

Patka napisała do Seekira, ale gdy spytala czy moze na niego liczyc, ten nie chcial jej dac gwarancji.

Patka: On woli nie podejmowac decyzji tylko isc za tłumem.

Patka: Niech robi co chce, sumienie pozostawiam jemu.

Seekir: patka mi zrobila drame zen ie chcialem jej dac gwarancji glosu. xd ale ona tez losowala na mnie ostatnio wiec xd ale patyrk tez moglby sie bardziej postarac. sandra jest blisko ze specia, ale chanel i patryk raczej z sandra nie są

Tymczasem Chanel i Patryk byli bardzo blisko z Sandrą

Chanel: Sandra to moja najblizsza sojuszniczka.

Sandra i Seekir rozmawiali o paczce.

Seekir: sandra nie ogarnia. mowi ze paczke ma dostac spectara. ja mowie ze specia, chanel i pati a ona krzyczy ze nie pati. ja jej mowie ze jak nie pati to komu innemu, ona mowi ze nagle rozumie ale specia i tyle. nie mam ocohtoy dalej z nia rozmawiac jak nie ogarnia albo nawet nie tyle ze nie ogarnia tylko wymusza wsyzstko od razu. irytujaca sie robi czasami niech uwaza

DAY 68

Pati: nagle do mnie napisala chanel. w nocy i wysyla emotki z okualrami przeiwslonecznymi. komus przygrzalo za mocno

Anja miała coś za złe Seekirowi

Anja: Czy moge wyjebac gonga seekirowi?
Ja pierdole, on mysli ze to ja mam problem. I mean mialam, juz sie pogodziłam ze ten week to flop
Ale teraz zarzuca mi że powiedzialam Patce, że on najeżdżał na specie a potem ją uratował

Anja: Like, thats true
I nie wiem czemu sie przejmuje patka i to o czym mu ona pisze so xdd
I tak odpadnie

Anja: Jak tak dalej bedzie to ja wychodze z tej gry
Bo ja sie zaczne serio klocic
I nic z tego dobrego niewyniknie a seekir mnie tylko podburza

Anja: I serkir ma o to do mnie pretensje
Well, mnie nie obchodzi czy on wczesniej ze specia sie umawial na taki uklad czy nie
I tak nizej nie mogl odpadc
*upasc xd


Spectara: Widzę, że Anja jest albo tak nieświadoma, albo tak manipuluje. W każdym razie, Patka tylko pokazała mi, że rozmawia bądź nawet współpracuje z Anją. Szkoda mi jest na nią głosować w takich a nie innych okolicznościach, ale nie mogę pozwolić emocjom wziąć górę. Wolę mieć cały czas po swojej stronie cztery osoby, niż je stracić i zyskać tylko jedną. Przy czym a ta jedna kombinuje z Anją.

Patka przezywala ciezkie, byc moze ostatnie chwile w grze.

Patka; Eh. juz sie pogodzilam z tym ze odpadne. krotko i na temat po prostu. jeszcze seekir mnie wkurzyl :(

Patka: Myślałam, że ten Michał jest bardziej w porządku. Już nie chodzi o tą głupią grę, bo mi to wisi, ale o sam fakt...

Patka: Jak widać pomyliłam się, ale nie jestem naiwna i nie pozwolę sobie być czyjąś marionetką...

Patka: Wielki obrońca Patryka i Spectary, serio wisi mi to, bo sam wiesz, jaki mam stosunek do tego wszystkiego i wiesz, co się u mnie obecnie dzieje, ale przykro mi, bo myślałam, że on mimo wszystko jest spoko gościem... No cóż, pomyłki się zdarzają..

Patka: Także znasz moje zdanie, żenada totalna...

Pati rozmawiała z Chanel.

Pati: chanel nadal pisze. ze jest po zajeciach, ze byla w pracy i ze idzie do kina jutro i pojutrze  nic mnie to nie obchodzi

Chanel: Staram sie złapać dobra relacje z pati.

Seekir po raz kolejny chcial rezygnowac z gry doprowadzajac produkcje do szalu. Pati wyslal wiadomosc ze ma go nominowac.

Zblizal się rowniez seans. Ludzie chcieli w nim brac udzial.

Spectara: Spectara: Najwyżej potem będę mogła im się drzeć za uchem jak stara szafa A nIe MóWiŁaM. Nie biorę udziału w seansie.
Nie mam co ryzykować, jeszcze się okaże że to coś chujowego.
<chyba, że Twoim zdaniem powinnam.XD>
A chuj.
Skoro wszyscy chcą, to niech będzie.
Też biorę udział w tym seansie.

Spectara: Bo jak tak, to wnoszę o rozpatrzenie mej odmowy bo chyba nei chce jednak. XD No sorewa, ale najpierw jak pytałam to nikt nie chciał, dzisiaj się dowiaduję że wszyscy chcą, przed chwilą nagle stwierdzają, że jednak nie. A nie chcę dostać w ryj jakąś klątwą sama.


Czas przejść do domowników.

Houseguests it's time for Live Eviction.  Przejdzmy do rzeczy, mam nadzieje ze wszystkie decyzje zostały podjete bez problemów. Patryk oraz Patka - zaraz wasi współmieszkancy oddadzą głosy. Jako nominowani nie możecie głosować. Anja jako HoH nie  głosujesz. Po kolei każdy z was uda się do pokoju zwierzeń i odda głos. Jednak zanim to zrobicie Patryk oraz Patka: mają ostatnią szansę na zmianę waszej decyzji w mowie.


Patka:  Już się pogodziłam z tym, że odejdę, dzisiaj z gry, a za kilka dni nie wiadomo. Ale takie jest życie, ciężkie i krótkie...

Patryk:  fajnie by było jakbym nie odpadał, ale jeśli tak się stanie to dzięki wszystkim za grę 😀

Uczestnicy po kolei wchodzą do pokoju zwierzeń


Kamel: Patryk jest bardzo blisko z Chanel. Jej głos powinien być oczywisty podczas tego głosowania. Hi Chanel. Please cast your vote to evict.

Chanel: I vote to evict Patka

Kamel: Sandra przekonywała Pati, że Patryk jest im potrzebny. Czy to prawda? Hi Sandra. Please cast your vote to evict.

Sandra: I vote to evict Patka

Kamel: Krystian wie ze Chanel i Patryk na niego polują. Czy to sprawi, że bedzie chciał ocalić Patkę? Hi Krystian. Please cast your vote to evict.

Krystian: I vote to evict Patryk

Kamel: Meciek nie ukrywa, że Patryk nie jest osoba, z ktora jest blisko. Ale Patka rowniez. Jak wiec wypadnie jego głos? Hi Meciek. Please cast your vote to evict.

Meciek: I vote to evict Patryk

Kamel: Pati obiecała Patce, że może liczyc na jej głos.. Jednak prosiła Seekira o to zeby poinformowac ją jak głosuje. Jak wiec zaglosuje Pati?

Pati: I vote to evict Patka

Kamel: Spectarze było żal Patki, jednak czy współczucie to wystarczajacy powod by kogos ocalic w domu BB? Hi Spectara. Please cast your vote to evict.

Spectara: I vote to evict Patka

Kamel: Seekir po kolejnym meltdowni znow chcial rezygnowac. Kogo pozbawi teraz szansy na dalsza gre? Hi Seekir. Please cast your vote to evict.

Seekir: I vote to evict Patka

SEANS
Anja - TAK
Chanel - NIE
Krystian - TAK
Meciek - TAK
Pati - TAK
Patka - TAK
Patryk - NIE
Sandra - NIE
Seekir - NIE
Spectara - NIE

Stosunkiem głosów 5-5...zdecydowaliście w sprawie seansu.
Seans się nie odbędzie. Oznacza to że nikt z czterech pierwszych jurorów nie powróci do gry.



Mieszkańcy! Wszystkie głosy zostały oddane.
Kiedy wyjawię wyniki wyeliminowana osoba będzie miała tylko moment
na pożegnanie się, zabranie swoich rzeczy i wyjście z domu.


Stosunkiem głosów.

5:2

Patka- zostałaś wyeksmitowana z domu Wielkiego brata.





Kamel: eh patka. wszyscy zyczymy ci zdrowiea bez wzgledu na to jak to wyszskto wygladalo w grze. jak myslisz jakei cechy powinien posiadac ktos kto wygra te gre w grudniu?

Patka:  Nie ma tu takiej osoby, która miałaby wygrać, Karola już odpadła...

Kamel: czy wyniesziesz z gry jakies pozytywy, czy jednak zawodnicy zrobili z tego nic wartego uwagi?

Patka: Nic nie warte uwagi, żenada i porażka. Sorki, ale myślałam, że będzie to lepiej wyglądało

Kamel: any final thoughts? komus kibicujesz, komus wrecz przeciwnie?

Patka:  Gdyby Karola wróciła kibicowabym jej. Nie ma jej w domu, więc nikomu już nie kibicuje, a czy przeciwnie? Pewnie niektórzy by byli przeciwko mnie, ale nie będę taka i się nie wypowiem.

Kamel: Przeprowadzasz sie do jury Villa. Zostajesz 4 czlonkiem jury i pomozesz w finale wybrac. A pniewaz bylas wyeksmitowana to twoje wiadomosc pozegnalne


Anja: Miło było cię poznać! Dobrej zabawy w jury house xD

Chanel: nie rozmawiamy za bardzo,  ale nic złego mi nie zrobiłaś

Krystian: Jak odpadłaś to znaczy ze Sandra nas zdradziła znowu....

Meciek: Przykro mi, że odpadasz

Pati: Patka szkoda, że odpadlas. Szybko wroc do zdrowia. Mam wrażenie , ze nie do konca zrozumialas istote tej gry, ale zdrowka zycze jak najmocniej.

Patryk: patka - dzięki za grę, miło było poznać 😀

Sandra: Dzieki za wspolna gre, powodzenia!

Seekir:  Patka - szkoda, że tak wyszło, ale Patrykowi chyba trochę bardziej zależało na grze 😞 nie miałem pewności, że będziesz głosować po naszej stronie... Prywatnie bardzo Cię polubiłem i to nic osobistego.

Spectara: To głosowanie nie było dla mnie łatwe i wymagało ode mnie mnóstwo samozaparcia, bo mimo to wiele razy już w pewnych chwilach zmieniałam zdanie by ocalić Ciebie, ale jednak nie chcę latać od ściany do ściany. Próbuję siebie przekonywać, że ten głos to jeden krok bliżej ku temu, abyś poczuła się lepiej. Mimo to, Big Brother to bardzo stresujące doświadczenie, a czasem też bardzo emocjonujące, dlatego liczę na to, że przerwa od rozgrywki zadziała dla Ciebie rehabilitująco. Mam nadzieję, że wiesz o co mi chodzi i że nie robię tego ze złym zamiarem. Ostatnio udało nam się nawet dogadać i po tych paru wspólnych rozmowach chyba bardziej bym żałowała tego, że istniałoby ryzyko pogorszenia Twojego stanu przez to, że musiałabyś się przejmować wydarzeniami w grze. Trzymaj się Patka i pamiętaj - będzie dobrze. Wierzę w to, że operacja przyniesie same dobre wieści i efekty. :heart: Jesteś silna i nic Ciebie nie złamie.


Kamel: Up next. Nowe zadanie o HoH. Bezpieczny od zagrożenia eksmisją HoH
musi nominować dwie osoby do opuszczenia gry.




Anja jako odchodząca głowa domu nie buerzesz udziału w zadaniu. Cała reszta - it's fair game. To zadanie nazywa się "Behind the curtain" i oto jego zasady.

Będziecie brać udział w trybie turniejowym w grę polegającą na odgadywaniu co znajduje się na obrazku. Obrazek będzie dla was stoponiowo odsłaniany. Pierwsza osoba z pary która dobrze odpowie przechodzi dalej. Zwycięzca rundy finałowej zostanie HoH.
Dobranie w pary odbyło się na podstawie wyborów numerków. Osoby, które wybrały numerki od 1 do 4 mogly wybrać sobie prezciwnika.

1.Pati
2.Spectara
3.Sandra
4.Seekir
_______

5.Chanel
6.Krystian
7.Patryk
8.Meciek



pati vs PAtryk.
Orzech włoski, wygrywa Pati.



Spectara vs Meciek
Odp. Sluchawki
Odpada Meciek



Sandra vs Krystian.
Odp. Swieczka
Odpada Krystian



Seekir vs Chanel
Odp. winogrono
Odpada Chanel




Odp. Kombajna zabawkowy
Pati vs SPectara
ODpada Spectara



Seekir vs Sandra
Odp. Probowka
Odpada Sandra




Pati vs Seekir.
Odp. Maszyna do szycia

Odpada Pati.

GRATULACJE SEEKIR!
Zostajesz nowym HoH!





ChanelDziś o 22:52
gratulacje

SeekirDziś o 22:52
dziękiiiiii

SandraDziś o 22:52
Gratulacje

MeciekDziś o 22:52
Gratulacje Seekir.

KamilDziś o 22:52
!stop

RythmBOTDziś o 22:52
Paused :pause_button:

SeekirDziś o 22:53
dzięki!



CONFESSIONALS
WEEK 9

Anja 13+19+4 = 36    (252)
Pati 10+16+6  = 32 (266)
Spectara 10+7+10 = 27  (219)
Seekir 8+9+3 = 20  (189)
Sandra 0+12+0 = 12   (192)
Meciek 2+8+0 = 10   (165)
Chanel 3+3+2 = 8  (128)
Krystian 2+2+2 = 6   (168)
Patryk 0+4+0 = 4  (95)


10.Patka 9+3+15 = 27 (126)
11.Duncan (182)
12.Charlotte   (77)
13.Mikki   (148)
14.Rafix     (121)
15.Frio   (66)
16.Rafi   (51)
17.Felixuss   (13)
18.Dark (25)
19.Venstey  (35)
20.MD   (7)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Big Brother S07E43 Season Finale

To było wyczerpująće 99 dni dla produkcji i dla zawodników I to własnie dziś mija deadline sezonu. Dziś ktoś zostanie zwycięzcą Bi...