piątek, 7 lutego 2020

Big Brother S07E30Nominations Ceremony Week 10


Poprzednio w Biiig Brother.
Po zwyciestwo HoH przez Anję jej władza została
zachwaiana przez paczkę Seekira oraz Veto Sandry.
Na bloku znalazła się Patka z Patrykiem.
Patka ostro wojowała o pozostanie w grze jednak nie udało się jej tego dokonać.
Na zadaniu o HoH PAti i Seekir doszli do finału, jednak to Seekir
sięgnął po władze

Patka: żenada totalna


DAY 68

Stosunkiem głosów.

5:2

Patka- zostałaś wyeksmitowana z domu Wielkiego brata.

Pati vs Seekir.
Odp. Maszyna do szycia

Odpada Pati.

GRATULACJE SEEKIR!
Zostajesz nowym HoH!

Pati slejowała dwie pierwsze rundy zadania.

Anja: pati to zgaduje po jednej nutce xd

Spectara:  cudem udało mi się z Mećkiem. Ale jak zobaczyłam, że gram z Pati, to już wiedziałam że nie ma co sobie robić nadziei.

Pati: sandra po eksmisji do mni pisze czy zaglosowalam? no oczywiscie. ona odpisuje ze wow jak to. NORMALNIE? nienormalna jest

Anja: Mam teorie ze pati mu to thrownela
Bo literally
Pisalam jej to xd
Im fucked
Jestem prawie pewna
Ze ide na blok
Po tej dramie
Ale chuj z tym, bo i tak nptaki patryk i chanel są durni i beda robic co im kaze
To tak jak walczyc z wiatrakami xddd

Meciek: jak nie dostane tej paczki to mozesz rownie dobrze zrobic eviction dzis bo odpadne xd

Meciek: https://cdn.discordapp.com/attachments/619283325542203423/647194528549175346/Untitled.mp4

Krystian: Seekir wygrał hoh i jesteśmy fucked. Pewna osoba w internecie zainspirowała mnie... Karolina z Holandii to kobieta która zrobiła wszystko żeby jej córka miała godne życie. Oddała się wielu facetom. Ja muszę zrobic to samo...

Pati: HoH seekira jest takie nic specjalnego. nie ja musze robic nominacje. jednak on bedzie celowac w osoby ktore nie celuja we mnie, bo tryzma sie tez glupio spectary, sadnry chanel i patryka.

Pati: Dzis mi najezdzal na anje. uwazam ze seekir moze miec troche racji. anja jest impulsywna, ale to jest gra i on za bardzo sie przejmuje tym co piszą ludzie. ktos cos powie zlego, niedobrego, nie tak jak ma byc według seekira i on się unosi.

Anja wyczuwała nominację

Anja:
tO JA Kiedy seekir mnie nominuje

Anja:
Ja po wyjsciu z domu bb

Krystian: Ja wchodzac do jury house

Spectara się cieszyła

Spectara: Wygrana Seekira to jest piękna, piękniutka, słodziutka jak maliny sposobność by backdoornąć Anję. :heart:
I najwyższa pora, bym coś wygrała.
Na przykład taką paczkę ładniutką fajniutką zgrabniutką.


PACZKA ZOSTAŁA NADANA.

FIELD TRIP TICKETS - zwycięzca tej paczki musi wręczyć trzem osobom bilety na wycieczkę.
Na wyciecze odbędzie się specjalne zadanie. Jego zwycięzca zyska immunitet i będzie mógł wybrać drugą bezpieczną osobę. Osoba nie wybrana zostanie trzecim nominowanym.

5th Chanel - 8.55%
4th Krystian - 9.91%
3rd Pati - 13.64%
2nd Meciek - 17.55%
1st Spectara - 23,73%

Spectara zdobyła paczkę.

Seekir rozmyslal

Seekir: myslalem nawet zeby moze dac chanel i patryka. sandra bardzo usilnie probuje sie ich trzymac. wrecz mowi ze sa niezbedni dalej

Seekir: obawiam sie bardzo bliskiej relacji sandry z chanel i patrykiem. jeszcze jst tam gdzies specia. nie chce potem zeby sie okazalo ze nie zauwazylem drugiej formujacej sie gurpy. znalazly sie dwie grupki adoracji

Seekir: ta paczka jeszcze wszystko komplikuje. w sumie psuje szyki spectary bo bedzie musiala dac kogos ze swoich na ryzko

Seekir: ale z drugiej strony tamta grupa oze przejac inicjatywe, nie wiem. ale tez zastanawia mnie pozycja w aktualnej piatce. mozna cos zakladac gdybac. ze dam dwie osoby z grupy fb ai ta trzecia wygra veto i immunitet i bedzie ktos ze strony spectary na bloku i glosy na remis ktory ja złamie

Seekir: eh musze pogadac z meckiem. napisze do pati wszystko jeszcze. boje sie pisac do krystiana i anji bo oni od razu to wypaplaja gdzies i przekaza innemu. nie ogarna ze chce moze pomoc

Seekir bał sie relacji Chanel i Patryka

Seekir: oni nagle przyjacioleczki. boje sie tego jak bardzo blisko moga byc. boje sie im cokolwiek powiedziec bo natalia od razu przekaze sandrze. sandra mi mowila ze trzeba wywalic specie, a ja speci mowilem ze trzeba wywalic sandre. mysle ze one mogly sie dogadac. zrobic mocna czworke i mnie zostawic na lodzie. mam tylko pati xd

DAY 69

Seekir rozmawial z Pati

Pati: Seekir jak myslalam chce nominowac  Krystiana i Anje. i obiecac meckowi jakas umowe ze potem pomoga sobie nawzajem wywalic chanel i patryka. Ta dwojka nie zasluguje na wygrana, nie zasluguje na dalsza gre, nie zasluguje na nic. oni nic tu nie robili, nie robia i na pewno nie beda robic. 

Pati: Seekir mi mowil cos o paczce ze wie jaka jest. brawo. kazdy wie. moze chanel i patryk nie bo zeby wieziec bo to trzeba odczytywac wiadomosci

Anja i Krystian mieli ponury nastroj

Anja: to bedzie najgorszy odcinek sezonu. mozna grac jak legenda lub jak dziwka. choose one

Krystian: koszmarny episode. ja jestem legendarna dziwka

Pati dalej rozmawiala z Seekirem.

Seekir: specia chce tak uzyc mocy dac pati chanel i patryka zeby zawsze byl ktos mozliwy na zastepce z tej trojki. troche komplikuje to sprawe

Pati:  przeciez ja wiem kto to wygrał. niech nie robi we mnie sobie wroga. mowie seekirowi ze nie chce nikogo chronic, ale mam taka mysl ze on cokolwiek nie zroi resztki grup beda w siebie dalej celowac, z tym ze jak ocali specei to resztka grupy mecka bedzie nadal celowac w specie i w seekira, a jak ocali grupe mecka to specia i sandra naadl nienawidza anji i krystiana bardziej od seekira

Pati: plan dla seekira jest taki zeby nominowac dwie osoby z trojki z fb i potem liczyc ze ja wygram zadanie field trip a nienominowana osoba z trojki veto. i wtedy bedzie zmuszony. ale wedlug mnie jest juz f9, nie ma co sie szczypac z tym. aktualnie bardziej martwi i irytuje mnie grupa speci ktora robi wszystko razem. mowilam to tez sandrze juz ale do niej jak do betonowej sciany

Seekir rozmawiał ze Spectara

Seekir: wyciagalem od niej informacje, mowielm ze sandra mowi zeby ja wywalic i specia zaczela wysylac nawet screeny tego co sie jej nie podoba w sandrze. zwrocila uwage najbardziej na to ze sandra nie proponuje i nie pyta. sandra rozkazuje i w ten sposob buduje sobie pozycje. 

Pati: . teraz jestem szosta w jednej grupie, czwarta w drugiej, a tak naprawde nie jestem w zadnej

Seekir zdradzil meckowi swoj plan

Meciek: Jeżeli Seekir pierdoli mi te farmazony że chce rozdzielić CHanel/ Patryka tak o z nudów
To jest bardziej żałosny niż myślałem

Meciek: Ale ok, póki co nic nie powiem Anji i Krystianowi, zobaczymy, najwyżej go endne potem

Meciek zdradził to tylko Anji

Meciek: Seekir do mnie napisal ze mnie nie nominuje
Anja: aha czyli ja ide na blok, moze sie boi ze wygrasz veto
Meciek: napisal mi ze ty i krystian i nie mow nikomu ale on niby chce rozdzielic chanel i patryka
Anja: on chce?
Meciek: on chce ich
Anja: ale nie teraz
Meciek: nie wierze mu
Anja: Najwidocniej
Meciek: no teraz. ze da ciebie i kryst i zeby kogos z was uratowac i on da chanel albo patryka xd
Anja: Smierdzi mi to
Meciek: bo bedzie 3rd nominee z paczki. no nie ufam mu ale pisal zeby, nikomu nie mowil
Anja: ok zachowam to dla siebie for now. zobaczymy jak sie sytuacja rozwinie
Meciek: Jezeli klamie to bedzie exposed

Spectara myslala kogo dac do paczki

Pati: Specia sie mnie pyta czy chce isc na field trip.  Ta wiedzma chce mnie dac do zadania Widac nie tylko jedna osoba uderzyla się w betonową sciane i to mocno. uzasadnia to checia odwdzieczenia się za to ze jej pomagałam i dalam punkty w paczce i ze chcoiaz chce mi dac szanse na immunitet. Specia- bylas sprytniejsza kiedys.

Pati: Jakim cudem chce sie odwdzieczyc narazajac mnie na to ze moge przegrac zadanie i byc nominowana. Ta sciana byla chyba z czegos twardszego niz beton. ona pisze wszystko tak dyplomatycznie ze jak nie chce to nie chce mniestawiac przed faktem dokonanym. juz to zrobila. wszyscy sa zaklamani i falszywi myslac ze we wszystko uwierze

Specia rozmyslala

Spectara: Liczyłam na coś lepszego w tej paczce, ale niech będzie. XD Już mam wszystko zaplanowane na ten tydzień i nominacje, reszta to już kwestia realizacji krok po kroku. Zgadałam się też z Seekirem. Seekir - wow - chce nominować Anję/Mećka/Krystiana. Ale osobiście wolałabym zachować Anję na backdoor, dlatego tej wersji się trzymam. Na Field Trip wyślę Pati i kogoś z tej trójki: Sandra, Chanel lub Patryk. W ten sposób przybonduję też bardziej z Pati, która ostatnio dryfuje bardziej po środku. Jest nam potrzebna.

Spectara: Nieważne jak pójdzie to wyzwanie i kto zgarnie immunitet, będzie dobrze. Jeśli ktoś z moich sojuszników pójdzie na block, to i tak nie odpadnie. Wciąż mamy wtedy większość - trzy osoby, jak dobrze pamiętam. Nawet jak dojdzie do remisu, to Seekir ma decydujący głos i ocali kogoś od nas, więęęc. XD Na pewno nie mam zamiaru do Field Trip dać Krystiana/Mećka/Anji, bo jeśli ktoś z nich zgarnie immunitet, a drugie wygra veto, to wtedy blokuje nam to możliwości bezpiecznej nominacji trzeciej osoby Btw bardzo kurna dobrze, że ludzie się wycofali z tego seansu spirytystycznego Jakby powrócił Mikki, to bym chyba sobie zrobiła zastrzyk z cyjanku dla świętego spokoju.


Uczestnicy świetowali dzień 69. Starali się byc cnotkami.

Anja: O 69 dni za dlugo siedze w tym bb house xdd

Spectara obawiała się Sandry

Spectara: Ogólnie dostałam wczoraj dosyć niepokojące informacje od Seekira odnośnie Sandry.
Iiii Sandra może wcale nie być tak mocno po mojej stronie jak sobie to wyobrażałam.
Gadała kiedyś z Seekirem i powiedziała mu, że trzeba będzie mnie w przyszłości wyrzucić, bo mam niby za dobre "story" na finał.
Na dodatek ona ma jakąś tajną konfę z Chanel i Patrykiem o której mi nie było wiadomo.

Spectara: Ostatnio też zmieniła jakoś ton wypowiedzi w stosunku do mnie i rzadziej się wspólnie naradzamy i próbujemy coś wymyślić, a dostaję teksty typu "Masz [nazwa czynności]", "Zrób tak", "Powiedz im tak" i w ogóle zagłosuj tak, wybierz jego, masz nie robić tamtego i tego.
Nie ukrywam, że już zaczęło mi to przeszkadzać i coraz częściej wzdycham i przewracam oczami jak coś znowu chce. XD

Spectara: Nawet zabawny paralelizm - na początku to niby ja się rządziłam i Charlotte mnie za to call-outnęła. Teraz ja call-outnęłam Sandrę. XD


Seekir spytal chanel co mysli o nominacjach

Chanel: ja nie wiem kto ma byc nominowany, nie mam pomyslu

HAVE NOTS

Seekir jako HoH musiał wybrać 4 osoby jako Have-nots na ten tydzień.
Te osoby będa mialy zmieniony nick,
mogą korzystać tylko z zimnych pryszniców, jeść slop i spać
w Have Not Room.

Inne kary mogą się pojawić. Żadna nie wpływa na grę. To element humorystyczny!

Have nots na week 10 to:

Patryk - Majewski
Chanel - Deynn
Anja - Karolina Stylizacje PL
Meciek - Ola Nowak

Wasze cierpienie skonczy się w dzień eksmisji!
Anja: i am
LITERALLY
DEAD
TE CIENIE SIE NIE BLENDUJA
XDDDDDDDD dareeeeeeek
HIIIIIIIT
Boze najgorsza jutuberka bjuti xddd
To jak obraza dla mnie! XDD

DAY 70

Pati postanowiła zrobić nie lada chaos w szeregach Spectary. Gdy Pati dogadywała sie ze Spectarą ta uznala i powiedziala Sandrze ze da do zadania ją, Chanel i PAtryka.

Sandra: co a niby czemu nie pati. o co jej chodzi

Sandra rozmawiała o tym z Seekirem, który mowil ze Specia nie chce podpasc pati.

Sandra: Spectara nie ma nikogo procz nas to powinn a uwazac zeby to nam nie podpasc

Wybuchnęła olbrzymia kłotnia miedzy Sandrą i Specią.

Sandra: mam dosc tej gry głupiej niech graja sobie sami jak wiedza lepiej spoko moge odpasc

Tymczasem Pati robiłą to celowo.

Pati: skoro sam sie nie rozłamią trzeba cos przy tym wykonac, a sami dostarczyli mi amunicje zeby powiekszyc rysy na ich sojuszu. nie bede siedziec cicho i patrzec jak nikt nic nie robi.

Pati zdradziła Anji plan Seekira.

Pati: napisałam anji jaki jest plan i podpytalam czy oni by byli wdzieczni seekirowi. na dobra sprawe mi to rybka, ale kazałam im wyszskitm zacisnac zeby i byc dla niego milym, przeprosic go i zyc z im w zgodzie, bo nie maja innego wyjscia












Anja: Literally
Pati
😍
1
Snapped
XDDDDDDDDDDDDDD

Anja:  sandra pisze co mnie HEJ CO TAM
ja sie kurwa użalam nad soba ze kostka i wgl tragizm totalny
Po czym ona z du py do mnie
A WIESZ KTO MA PACZKE
XDDDD
like girl, nie mam z toba ochoty o grze rozmawiac, bo jest fake bitch

Anja: Ja delikatnie probuje pokazac seekirowi ze sandra świruje
A ja w tym tygodniu bede miec wyjebane, robcie co chcecie

Anja: Pati mysle ze zapracuje na to
Zeby uswiadomic seekirowi ze ja dla niego zadnym zagrozeniem nie jestem xdd
Chociaz tbh nie wiem kogo ja bym sie bardziej bala na jego miejscu naszej trojki czy tamtej półmóżdżkowej trójki


Pati obiecała Seekirowi porozmawiac z Anją i jak widac to zrobiła. Udała się rowniez do Spectary u której rowniez powiekszala paranoje

Pati: napisalam jej ze czuje sie przy nich jako ta szosta  sama mowie jej ze sandra chanel i patryk sa bardzo blisko i trezba sie ich obawiac no i poza tym sandra sie bardzo rządzi. Napisałam rowniez speci ze tylko ona i seekir traktuja mnie z ich grupy dobrze.

Pati: Specia powiedziala ze po tym wsyzstkim co dla niej zrobilam i po tym wszystkim co przeszła nie jestem dla niej szosta. pierwszy sukces. Ponadto sama sieprzyznala ze sandra jej rozkazuje.

Pati: zaproponowałam speci układ nowej trojki: ja, ona i seekir zeby nie obudziła sie specia z reka w nocniku w ktorym juz sie powoli moczy. patryk i chanel dzielą jeden mózg, który nawet nie nalezy do nich tylko do sandry. Specia wrzuca mi teraz na sandre ze juz nie gadaja o planach, ze specia sie jej postawila ze ma jej nie rozkazywac i ze specia sie dowiedziala ze to ona powinna byc sandrze wdzieczna bo dzieki sandrze ma z kim grac paranoja xd

Pati: Sandra jest irytuajca teraz bardzo. jest blisko konca, mysli ze ma szanse wygrac ale jej socjal jest tragiczny. obraza teraz kazdego i trzyma sie dwoch glonojadów. musze konczyc bo wjade w cos paleciakiem myslac ze to ona.

Gdy Specia powiedziała Pati, ze chce dac do zadania Patryka Chanel i Sandra pati zaczela myslec.

Pati: pod przykrywka tego ze ma ocalic swoja relacje z sandra mowilam jej ze ma mnie wyslac na zadanie. moja wygranaj to jedyna szansa ze dwie osoby z trojki chanel/patryk/sandra beda na bloku na koniec tygodnia. powiedzialam to seekirowi. Specia zaczela mowic ze nie chce na mnie nic wymuszac ze teraz znow musze cos robic dla niej. Nie robie tego dla ciebie. robie to dla siebie.

Seekir: Pati sie zglasza na ochotniczke xd bo chce zeby byly dwie osoby od nich na bloku na koniec. po tym jak wygra zadanie a veto bedzie uzyte. jeszcze pati boze xd mowi speci ze powinna dac rade wygrac z DWOMA GLONOJADAMI XD

Seekir: bedzie trzeba jeszcze do tego psychicznie przygotowac specie, dobrze ze teraz sie tak poklocili. niech traci do nich zaufanie

Pati zrobła nie lada mess

Anja: pati..Ja jej kibicuje
Mimo
Ze jakby ne bylo
Rywalizuje z nia
Ale to jest niesamowite

Perspektywa Spectary na całe zajście:




Spectara: Pati nie chce iść na zadanie i podała mi bardzo przekonujące argumenty ku temu.
I nie tylko. Również opisała mi sytuację z jej perspektywy.
Nie tylko mnie i Seekirowi Sandra wydaje się zaborcza i bossy, Pati też. XD

Spectara: Pati jest świadoma tego, że są dwie grupy: Ja, Seekir, Sandra, Chanel i Patryk vs Anja, Meciek, Krystian. No i też Pati boi się, że jest zwykłym numerem 6 dla nas.
Dla Sandry, Chanel i Patryka zapewne tak, ale w moim przypadku Pati zrobiła bardzo wiele i zawsze myślała o moim dobrze. XD

Spectara: Obie doszłyśmy do wniosku, że powinnyśmy z Seekirem zrobić podsojusz. Sandra z Chanel i Patrykiem są zbyt blisko. I mean, ta ich konfa na FB o której wcześniej nie miałam pojęcia, że istnieje. <3

Spectara: Dobra, Pati postanowiła jednak iść na Field Trip dla mnie.

Spectara: Bo sprawy w sumie poszły trochę w kozią dupę, że tak to ujmę.
Dałam znać Sandrze, Chanel, Patrykowi i Seekirowi, że Pati nie chciała iść na Field Trip i że będę przez to zmuszona dać ich całą trójkę. No i się zaczęło. XD
Sandra dostała wścieku i zaczęła się głupio mnie pytać, że nie dam Pati na FT, bo co, bo nie chce? I że ona nie chce na to iść, bo nie ma czasu.
Tłumaczyłam jej drugi raz już, że to bez ZNACZENIA kto wygra a kto przegra. Mamy cały czas większość głosów by podciągnąć głosowanie tak jak my chcemy.

Spectara: Więc co zrobiła Sandra?
Poszła do Seekira mu się bulwersować na pw na FB. XD Seekir już jej odpisał w pewnym momencie, że awantury są bez sensu, jeszcze się pokłócimy i niepotrzebnie a nie ma po co komukolwiek podpadać.
I teraz co mnie rozjebawszy: sandra napisala ze jestem sama ze sobą i nie powinnam im podpadac mam screena.



Spectara: Wkurwiło mnie to ostro.
Od samego początku gramy razem, walczymy razem, robiłam wszystko co się da by trzymać nas obie w grze, nigdy przed tym tygodniem nie powiedziałam ANI JEDNEGO złego słowa o niej. Nigdy. Po czym dowiaduję się, że przez te 70 dni chciałam zawzięcie grać z Sandrą by wejść do finału, tylko po to by dowiedzieć się, że "jestem w tym sezonie tak naprawdę sama ze sobą i to JA NIE POWINNAM PODPADAĆ JEJ, SEEKIROWI, CHANEL I PATRYKOWI".
Bo ona miała inne widzimisię na punkcie tego planu.

Spectara: Sandra chyba myśli, że to ona teraz kontroluje grę. Że ma wszystkich w garści i jemy jej z ręki, więc mamy odczepić się od niej, dać jej żyć, bo ona wie co ma robić.
No żeby się tylko kurwa zaraz nie zdziwiła.
CÓŻ. Zawsze mówiłam wszystkim, że jak mamy plan kogoś wyeliminować, to żeby nie pozwolić emocjom wziąć górę, nie dać się omamić dramom i kłótniom i DON'T LOSE YOUR FOCUS. Mam w tym tygodniu wyższe plany niż eliminacja Sandry. Poza tym, nieważne jak bardzo zrobiła się uciążliwa, jest nam potrzebna.

Spectara: Sandra coś próbuje odwalać.
Napisała do mnie jeszcze dzisiaj czy ją dałam do zadania, a potem bym ją dała.
Wysłałam jej skrina z Random.org i że idzie ona i Patryk.
Z 10 minut temu gadałam z Seekirem i chciałam coś wycytować i zauważyłam, że nagle wiadomość od Sandry bym ją dała do zadania zniknęła?

Spectara: To trochę dziwne by nagle bez powodu sobie usuwała.
A jak ją zapytałam czemu to zrobiła, to odpisała tylko, że "A bo ja wiem nie ma mnie w domu". XD
Coraz bardziej zaczynam odnosić wrażenie, że coś się święci.
I że wcale nasza grupa nie jest tak stabilna i że nie jestem w niej tak bezpieczna jak mi się wydaje.

Anja: Pati Wylała herbate
Za to ja z Mećkiem mamy po prostu
TE SAME
odczucia co do gry seekira
Czyli to nie są moje jakieś wymysły tylko tak jest
Tbh czekam aż dojdzie do tego że oni w tych swoich sojuszach nawzajem sie pozabijaja

Anja: Bo juz chyba nas nie da sie bardziej
I mean mnie mecka i krystiana
Ogolnie w zyciu nie powiedzialabym przed edycja
Ze moi najbliżsi allies to beda pati i meciek so
Ja glosuje na pati jak fan favorite juz teraz

Anja: Aa i co do sandry,ona nic sie nie uczy na swoich bledach. Zasugerowala mi ze pati ma paczke, kiedy jiz wiem od seekira ze ona doskonale wie kto ma te paczke

Anja: Ja w tym weeku to będę sie zachowywac jakbym byla na wakacjach w honolulu i czekala na rozwoj sytuacji zeby tamci popadli w paranoje
A jakby jeszcze meciek wygral veto to czulabym sie jakbym wygrala odkurzacz z mango tv albo kosmetyki la mer od sanderki. Bo wtedy my zdecydowalibyśmy kto odpada a kto nie








Seekir: Hej wszystkim, czas na ceremonie nominacji!






Seekir: To jest ceremonia nominacji. Jednym z moich obowiązków jako HoH jest nominowanie dwóch osób do eksmisji. Przede mną znajduje się pudełko z kluczami:

Znalezione obrazy dla zapytania big brother nomination box

Seekir: W pudełku znajdują się klucze osób, które zostały nominowane. Gdy przekręcę klucz twarz 
nominowanej osoby pojawi się na ścianie pamięci.

Seekir: Pierwszą osobą, którą nominowałem jest...





Seekir: Drugą osobą, którą nominowałem jest...




Seekir:  Anja, Krystian. Mam nadzieję, że moja decyzja będzie słuszna. Każde z was już na mnie głosowało, a na dodatek ostatnio nie mieliśmy zbyt dobrych relacji i drama goniła dramę. Wydaje mi się, że nominowanie waszej dwójki jest na ten moment najlepszym wyborem strategicznie.


Seekir: Ta ceremonia nominacji została zakończona.






CONFESSIONALS
WEEK 10

Pati 17 (289)
Spectara 17  (236)
Anja 16    (268)
Seekir 10  (199)
Meciek 4   (169)
Sandra 3   (195)
Krystian 3   (171)
Chanel 1  (129)
Patryk 0  (95)


10.Patka (126)
11.Duncan (182)
12.Charlotte   (77)
13.Mikki   (148)
14.Rafix     (121)
15.Frio   (66)
16.Rafi   (51)
17.Felixuss   (13)
18.Dark (25)
19.Venstey  (35)
20.MD   (7)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Big Brother S07E43 Season Finale

To było wyczerpująće 99 dni dla produkcji i dla zawodników I to własnie dziś mija deadline sezonu. Dziś ktoś zostanie zwycięzcą Bi...