sobota, 8 lutego 2020

Big Brother S07E31 FT Comp, PoV Comp, Veto Meeting, Week 10


POPRZEDNIO W BIG BROTHER
Po tym jak Patka odpadła w głosowaniu 5-2 w grze były grupy i Pati po środku.
Seekir wygrał HoH. Postanowił nominować Anję i Krystiana, jednak w miedzyczasie wybuchnęło małe piekło. Pati sukcesywnie skłóciła grupę Spectary. Nastawiła Specie prezciwko Sandrze. Seekir po rozmowie z Pati i wymiana informacje rozmawiała ze Spectarą. Spectara i Sandra popadły w konflikt, który jeszcze bardziej pogłebiła paczka Speci. Pati chciała byc dobra sojuszniczka Speci i zgłosiłą sie do zadania Field Trip, tylko dlatego ze obmyslila z Seekirem plan, który zakłada dwie osoby z grupy Speci na bloku pod koniec tygodnia. Sandra groziła Speci, ze to ona nie powinna sie narazac, bo tylko dzieki nim ma z kim grać.

Anja: odkurzacz z mango TV

Pati: dwa glonojady pokonam


DAY 70

Seekir:  Anja, Krystian. Mam nadzieję, że moja decyzja będzie słuszna. Każde z was już na mnie głosowało, a na dodatek ostatnio nie mieliśmy zbyt dobrych relacji i drama goniła dramę. Wydaje mi się, że nominowanie waszej dwójki jest na ten moment najlepszym wyborem strategicznie.


Seekir: Ta ceremonia nominacji została zakończona.


Meciek: Jestem ostatnioa nie nominowaną osobą :O

Meciek: It better stay that way

Meciek: A kto mnie nominuje ten trąba

Sandra rozmawiała ze Specią.

Sandra: Ja nie mam czasu na to zadanie, al e w sumie potem ja poprosilam zeby mnie wygrala. szansa  na immunitet

Spectara: Rok 2019, "Oficjalne Spalenie Wiedźmy BigBrotherowskiej na finale programu", koloryzowane


Pati powiedziała Spectarze, że woli iść na FieldTrip z Chanel i Patrykiem. Gdy Sandra sie dowiedziała, ze Specia jednak nie chce jej wysłać na wycieczkę znów zaczęła sę wkurzać.

Seekir rozmawiał z Anją. Chciał sie z nią pogodzic i sprobowal wykorzystac do tego fakt co powiedział patryk. Chaos który spowodowała Pati postępował.

Seekir: Chyba udało sie nam pogodzić troche. Jak gadalem z chanel i patrykiem to patryk powiedzial ze to sandra mowila ze anja mowila personalne rzeczy o Chanel.  Zapytalem Anji, czy pisala cos Sandzre o Natalii i ze ma sie skupic. minela minuta i Anja nagle O KURWA I KNOW WHAT U MEAN

Seekir: Mowilem Anji, ze bylem u natalii i ona w popollochu wszystko wyciszyla i mieli konfe w trojke na ktorej gadali glosow Chanel, Patryk, Sandra. i natalia i patryk o tym nie chcieli powiedziec, a ta konfa trwa od dawna. dopiero potem sie pytali czy chce do niej dolaczyc.

Seekir: U wanna play hard sandra, dont fuck with me. Pytalem jej czy rozmawia z anja a ona tak slabo, a anja mowi ze jej proponowala kosmetyki. myslala ze nitk sie niepolapie jak graja w trojke ale nie gra z debilami. juz kazdy wie o ic konfie nowej

Seekir: ufalem speci od poczatku, mielismy dobre i gorsze czasy ale nigdy nie myslalem ze to ona okaze sie najbardziej lojalna po tym wszystkim co o niej slyszalem

Anja: Okdrylam w koncu kto jakies pomowienia personalne wysyla. Honey
Mam chyba zbyt dobry humor
Zdby zaczac na nia napierdalac. Podejrzewalam ją

Anja: Ale brakowało mi paru puzli do. Układanki Ciezko bylo mi powiązac sandre z chanel, bo nie sądzilam ze maja dobry kontakt Plus krystian odpierdalał i ciezko bylo mi odbudowac trust

Anja: Będę classy i powiem tylko, że nie szanuje takich brudnych zagrywek. To tak jak mieszać gówno z twarogiem. Jedno do drugiego nic nie ma, a to co powiedziałam o chanel to jest prawdą, tylko ona to jeszcze jakos pokolorowała żebym wyszła na twofaced bitch

Anja: ZNALAZLAM TE ROZMOWE SHES SAJKO TO ONA NA NICH NAWALAŁA Napisalam ze patryk i chanel Sa cisi XDDDDD za to ona o nich napisala ze są UWAGA: dziwni, nudni



Zdobywaca paczki wybrał:

Sandrę, Pati oraz Patryka.
Te trzy osoby pojadą na wycieczkę. Stawką jest immunitet oraz wybór trzeciego nominowanego.

Spectara organizowała dla Pati grupę wsparcia.

Spectara: Oby Pati wyboostowała sobie wskaźnik zwycięstw dzięki mnie. :heart:

Zblizalo sie zadanie o Field Trip

Seekir: najelpiej teraz jakby pati wygrala to zadanie a potem anja veto, wtedy specia zobaczy ze nie mialem innego wyboru.

DAY 71

Rano odbyło się zadanie Field Trip

Podczas czyjego HoH pojawił się nick Rikees?
Pati - 1
Patryk - 0
Sandra - 0

Kto dostał nick "Wpadka"?
Pati - 2
Patryk - 0
Sandra - 0

W którym tygodniu pojawił się nick "TAPDORSZMODEL"?
Pati - 3
Patryk - 0
Sandra - 0

Gratulacje Pati!

Patryk: do zera xddd co to mialo byc xd

Pati: Uratuje Sandre. to lepszy wybor, gdy chcemy rozdzielic chanel i patryka. w dodatku zatrzymam konflikt speci i sandry jesli cos nie wyjdzie. patryk oczywiscie do mnie napisał. ale odpisalam w jego stylu. jednym slowem, w sumie dwoma do widzenia

Seekir: Hej wszyscy! Czas wybrać graczy do Power of Veto Competition!








Seekir: Tylko 6 osób bierze udział w zadaniu o Veto. HoH, troje nominowanych i dwie 
losowo wybrane osoby. Nominowani proszę dołączcie do mnie. Jako HoH wylosuję chips.



Seekir: <losuje>




Seekir: <losuje>







Seekir: Big Brother nas poinformuje o terminie zadania. Powodzenia.

Seekir: o jezu. jak dobrze ze meciek gra. bede mu pomagac z calych sil. jak on wygra ocali anie i ja bede zmuszony dac kogos tak i specia nie bedzie zla xd

Meciek: Seekir really picked me huh wow shook polsk



Anja: WE STAN HER XD

DAY 72

Spectara nie wiedziala o co chodzi Sandrze i Patrykowi

Patryk: Co to ma byc jakim cudem pati wszystko wiedziala

Spectara: Nwm po co się tak pruje patryk. w sumie on i Sandra najbardziej o to zadanie Gadać jak do ściany.  Powtarzam: to. nie. ma. znaczenia. kto. idzie. na. zadanie. ani. kto. je. wygra. lub. przegra. A oni nakręcają spiralę szaleństwa jakąś, jakby od tego zadania zależało ich być albo nie być.

Spectara uwazala ze gra zle wplywa na Sandrę

Spectara:  według mnie ta gra na nią źle wpływa. Bo z tygodnia na tydzień staje się zupełnie inną osobą. Zrobiła się bardzo bossy na dodatek. Nawet PATI uznała, że Sandra ją denerwuje i dziwnie rozkazuje.

Zadanie o Veto



To zadanie nazywa się 
BLIND DATE.
I oto jego zasady. 
W każdej rundzie musicie odgadnąć na podstawie wyglądu wybranych przez Was postaci (wysyłane mnóstwo razy memory wall i przedstawienie castu).
jakie dwie osoby poszły na randkę! W tym zwróccie uwagę na fakt, że nie każdy musi być wierny jednej osobie :( :O

Na początku każdej rundy dostaniecie wskazówkę: po jednej cesze każdej osoby. Jeśli udzielicie złej odpowiedzi - nie możecie ponownie odpowiadać, aż do momentu gdy każdy źle odpowie. Pierwsza osoba, która poda poprawne rozwiązanie zdobywa punkt. Pierwsza osoba z trzema punktami zdobędzie Veto!




PARA #1
Osoba A: Lubi fiolet
Osoba B: Zasłania lewe oko
Dark i Frio

Meciek - 1
Anja - 0
Krystian - 0
Seekir - 0
Spectara - 0
Patryk - 0

PARA #2
Osoba A: rzymska dziewczyna
Osoba B: nosi nieśmiertelnik
Chanel i Patryk

Meciek - 2
Anja - 0
Krystian - 0
Seekir - 0
Spectara - 0
Patryk - 0

PARA #3
Osoba A: czerwień i czerń
Osoba B: wysyła całuski
Seekir i Charlotte

Meciek - 2
Anja - 0
Krystian - 0
Seekir - 0
Spectara - 0
Patryk - 1

PARA #4
Osoba A: lubi zraszacze
Osoba B: lubi gdy czarny jest nad niebieskim
Mikki i Krystian

Meciek - 3
Anja - 0
Krystian - 0
Seekir - 0
Spectara - 0
Patryk - 1

Gratulacje Meciek!
Zdobywasz Golden Power of Veto!





Pati: Pomagalam Meckowi, ale w sumie wygral sam. bo ja dwoch nie wiedzialam az. 

Meciek: ill do anything to stay, even if that measn making a deal with the devil

Meciek: i did that
veto win

Spectara: ten tauaz i rzymskie dziewczyny to mnie rozjebało

Patryk: kurde czemu nie cdalem ze ja i natalia xd kamil to dal specjalnie uznalem ze zbyt oczywiste

Seekir: stresowalem sie ze patryk to wygra jakz dobyl ten jeden punkt xd

Spectara i Patryk rozmyslali

Spectara: nie jest najgorzej, bo pati powinna byc po mojej stronie

Patryk: Patryk: nwm i tak uratuje anje/krystiana pewnie

Patryk: seekir da pati w zastaw pewnie bo chyba nie został mu nikt wiecej

Patryk: a odpadnie ta osoba ktorej nie uratuje xD czyli anja/krystian

Patryk: ja juz nic nie musze robic w tej grze bo jestem ustawiony xddd

Patryk: nasz sojusz ma wiekszosc

Patryk: lamusom sie nie udało rozdzielic mnie i chanel XDDD

Seekir wiedział kogo da na zastepstwo

Seekir: powiedzialem natalii sorry ale musze nominowac ciebie xd

Chanel: aha on musi nominowac mnie xd bo zostalam ja i specia XD

Chanel: ale dobra rozumiem jego sytuacje

Do Patryka doszło ze Patiwygrała immunitet

Patryk: o chuj
on musi chanel dac
XD
chyba

Spectara chciała isc na blok

Spectara: Jak mowa o #rzymskiejdziewczynie, to się właśnie wkurwiła, że Seekir mnie nie chce dać na block. XD

Chanel na cos wpadla

Chanel: Seekir coś mąci. on przeciez moze dac specie. przeczytalam jaka jest ta paczka

Chanel: on nie chce dac spectary. chce dac mnie zebym byla z patrykiem razem nominowana

Chanel: dalam sie mu uspokoic ale on klamie xd

Krystian zaczął pisać do Pati, czy go uratuje. Ta go poinformowala ze jej celem jest rozdzielenie Chanel i Patryka. Do Pati napisał tez Patryk.

Pati: teraz jest zagrozony i wie ze jego dziewcyzna tez bedzie. od razu napisał. smieszny jest. uwielbiam jak panikuje


Specia miała meltdown

Spectara: Sandra w ogóle zachowuje się teraz abnormalnie, Patryk ma jakieś dziwne swądy o byle co, Chanel nagle ma wewnętrzną erupcję wód witalnych.
Przecież
wszystko idzie dobrze jak ma iść i tak, wtf.
Meciek na 100% uratuje Anję i w sumie ANJE MÓWIŁAM, żeby dać ją po veto?
No ale dobra, trudno. Nie wiem no, jakiś szerszeń ich użarł w dupska.

Sandra miała plan

Seekir: Sandra ma super plan xD ale sandra nie jest swiadoma ze taki był plan od poczatku z patrykiem i chanel na bloku xd. ma cos wmawiac Anji ale  Anja jej w nic nie uwierzy wiec ma robic dobra mine do zlej gry









Meciek: Hej wszyscy. Czas na ceremonie Veto.

Meciek::  Anja, Krystian oraz Patryk zostali nominowani do opuszczenia gry.  Jednak mam moc do zawetowania jednej z nominacji.

Meciek: Dam wam teraz szansę, aby mi powiedzieć, dalczego powinienem użyć veto na Was.

Patryk: meciek - jak chcesz to miło by było jakbyś użył veto na mnie xd

Krystian: Meciek jak uzyjesz veto na mnie to Ci się oddam

Anja: Hey, queen! Girl, you have done it again. Constantly raising the bar for us all, and doing it flawlessly. I’d say I’m surprised... but I know who you are! I've seen it up close and personal. Girl, you make me SO proud. And I love you.


Meciek: Zadecydowałem użyć Veto na Anji.  Anja jesteś ikona i legenda. God bless u, jesteś safe

Meciek: Seekir- ponieważ zawetowałem Twoją nominację teraz musisz wskazać zastępcę.

Seekir: Chanel - wybacz, ale wybór jest ograniczony do dwóch osób i muszę kogoś wybrać. Uważam, że w tym tygodniu poradzisz sobie lepiej na bloku niż przeciwniczka. Powodzenia!

Meciek: Ta ceremonia Veto została zakończona.











CONFESSIONALS
WEEK 10

Seekir 10+9  (208)
Patryk 0+9  (104)
Spectara 17+8  (244)
Meciek 4+6   (175)
Anja 16+5    (273)
Chanel 1+5  (134)
Pati 17+3 (292)
Sandra 3+1   (196)
Krystian 3+0   (171)


10.Patka (126)
11.Duncan (182)
12.Charlotte   (77)
13.Mikki   (148)
14.Rafix     (121)
15.Frio   (66)
16.Rafi   (51)
17.Felixuss   (13)
18.Dark (25)
19.Venstey  (35)
20.MD   (7)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Big Brother S07E43 Season Finale

To było wyczerpująće 99 dni dla produkcji i dla zawodników I to własnie dziś mija deadline sezonu. Dziś ktoś zostanie zwycięzcą Bi...