wtorek, 28 stycznia 2020

Big Brother S07E25 PoV Comp, Veto Meeting, Week 8


POPRZEDNIO W BIIIG BROTHER.
Po eksmisji Charlotte Pati sięgnęła po władze po raz już trzeci.
Duncan nie mogl uwierzyc ze jego nemesis znow wygrało, co oznaczalo dla niego kolejny blok.
Patka i Pati poroznily się. Anja zdradziła Pati swój sekret odnośnie
paczki. Spectara po wygranej pati odwrocila sie od swoich nowych sojuszników, nie chca ryzykować bloku.

TONIGHT
Duncan or Krystian. Czy ktoś z nich wygra veto lub uratuje ich od eksmisji?

Patryk: Meciek flopnął



DAY 56

Pati:  Duncan, Krystian - nominowalam was. takie byly moje nominacje poprzednio. jestem konsekwentna i takie są tez teraz. Powodzenia w veto.

Pati: Ta ceremonia nominacji została zakończona.


Pati: nominowałam ich obu po raz kolejny. ale nie ukrywa,m ze celem jest duncan. a gdy veto bedzie uzyte..patka dala mi jasno do zrozumienia ze nie rozumie na czym polega ta gra

Sandra i Krystian poklocili się

Sandra: Powiedzialam tylko jemu ze ja mam paczke. I nagle wie kazdy. niech nie kloamie mi zywe oczy i niech nie robi ze mnie idiotki.

Duncan: Tak wiem Sandra ze wygralas paczkę :smile: wiedziałem to od początku od Krystiana

Spectara podejrzewała, że paczkę ma Anja

Spectara: W sumie jeśli Anja uratuje Duncana lub Krystiana, to może Pati będzie triggered i da ją na block.



Pati: Hej wszyscy! Czas wybrać graczy do Power of Veto Competition!







Pati: Tylko 6 osób bierze udział w zadaniu o Veto. HoH, dwoje nominowanych i trzy 
losowo wybrane osoby. Nominowani proszę dołączcie do mnie. Jako HoH wylosuję pierwsza.



Pati: <losuje>





Krystian: <losuje>




Duncan: <losuje>








Pati: Big Brother nas poinformuje o terminie zadania. Powodzenia.


Seekir: swietnie ze jestem wylosowany. chce wygrac i nie chce zeby to veto bylo uzyte

Sandra: krystian mnie wylosował do Veto! to ma pecha.

Seekir komentował kłotnie pati i patki.

Seekir: Ta klotnia byla dziwna. pati cos pisala, a patka swoje, w ogole nie odnosila sie do tego co mowi pati, co bylo logiczne. to ze graly razem to eni znaczy ze to sie nie zmieni. przeciez jakby mnie ktos olewal i nie prosil o glos nawet jak jest nominowany to tez bym uznal ze juz nie jeste ze mna szczery

Pati: Do patki nie docieralo nic co pisze. nic ze to one zawinily nie piszac do nikogo, nie starajac sie o glos. ludzie litosci. ona to nazwała błaganiem o głos. tu nikt nikogo nigdy nie błagalepiej ignorowac sensowne odpowiedzi i dalej sie na mnie drzeć. patka miala racje. zaufanie jest a potem sie okazuje jacy ludzie sa naprawde. pokazala hipokryzje.

Pati działała


Pati: anja mi powiedziala ze ma paczke. wnioskuje ze powiedziala tez to w sekrecie komus jeszcze. Sandra nagle do mnie napisala ze wszystko zalezy od anji bo ona ma paczke. wiec napisalam do anji z pytaniem czy komus mowila ze ją ma, bo sandra mowi ze owszem anja ma paczke. 

Anja: Krystian jest kurwa tak durny
Jeszcze sie zastanawialam czy go zdjac jak nie wygra veto
A teraz juz wiem ze tego nie zrobie
Juz niech zostanie mi ta „przewaga”
W sumie oblał swoj test

Anja: On mi przed rozdaniem pisal ze dal mi max ilosc pkt wiec ma nadzieje ze wygram
Well powiedzialam mu ze mam zjebana paczke ale zeby zachowal to info dla siebie i co
Sandra pisze pati
Ze wszystko zalezy ode mnie
Jo mam paczke
Brawo krystian! Teraz to juz na oewno tego dziadostwa nie tkne. od 25 dni nie zrobiles nic dobrze w tej grze

Pati spilneła herbate Anji, ze trzeba rozdzielić trojke Sandra-Duncan-Krystian żalujac ze nie moze dac Sandry na mozliwy replacement.

Anja: Ta pinda jeszcze chyba ma te poprzednia paczke To jej pati wsadzic na blok nie moze Jako replacement



Anja: tak wygladala ta rozmowa. moja reakcja teraz?


DAY 57

Seekir narzekałna krystiana

Seekir: teraz kiedy jest nominowany to nagle do mnie co troche pisze xd

Do seekira docieralo duzo informacji

Seekir: Chyba anja ma paczke. mam nadzieje ze jej nie uzyje. pati sie wkurzy a to nei daje immunitetu

Seekir: Napsize cokolwiek sandrze to ona od razu A KTO COS JESZCE PISAL I CZY COS O MNE.

Seekir: mialem drame z duncanem. zaczal do mnie pisac to mu powiedzialem ze potraktowali mnie tak samo jak pati. ja nic nie zrobilem. zaczeli mnie atakowac i ot teraz oni sa wielce poszkodowani, pff

Seekir: Meciek mial na swoim hohu szanse odciecia sie od stereotypu konfy grajacej razem. nie zorbile tego wiec nadal kazdy mysli ze graja razem.

Sandra i Seekir o czyms pomysleli.

Sandra: na veto chce wspolpracowac z pati, patrykiem i seekirem zeby tylko duncan i krystian nie wygrali

Poranna kłotnia Duncana i Seekira dłaa mu do myślenia

Duncan: Pogadałem sobie z Seekirem i jestem prawie pewny ze na mnie noe dał, moj błąd.
Wtedy

Seekir prosił Sandre o dobry kontakt z Duncanem, zeby latwiej bylo go zmanipulowac na zadaniu.

Duncan: Z Sandra mam dobry kontakt mam nadzieje ze jak wygra veto to będzie chciała mnie uratować

Pati, Patryk, Seekir oraz Sandra zawarli pakt przed zadaniem.

Pati: Nasza czworka ma sobie pomagac na zadaniu. Bedzie 4 kontra 2. mamy duze szanse to wygrac.

Wieczorem przed zadaniem Anja i Seekir rozmawiali. Seekir powiedział Anji, ze Krystian wymyslil te cala historie z Chanel,  a ze nie mial dowodow powiedzial ze natalia do niego dzwoniła.

Anja: No jestem wkurwiona. takich chwytow sie nie stosuje. no po prtostu. jak zechce to on wyleci stad z takim hukiem ze ja pierdole.

Anja: nie robi sie takich rezczy. on sie mota strasznie. ale krystian. no ja jebie jak on zjebal te gre xd

Sandra zrobiła deal z Pati.

Sandra: Napisalam jej ze zaglosuje na duncana. jesli ona mi obieca ze w przyszlym tygodniu bede mogla na nia liczyc przy krystianie.

Pati żaliła sięinnym na temat zachowania Patki.

Spectara: One nie ogarniaja gry, niech pati sie nie przejmuje. sa troche komunistkami bo mowia tylko o dobru grupy. najlepiej trzeba wprowadzic bany za strategie, sojusze.

Krystian: Nie ma co sie przejmowac. ona nie ogarnia gry.

Zblizalo sie zadanie o veto


SpectaraDziś o 21:47
Będziecie potrzebować pomocy z tym zadaniem? XD

svnderkaDziś o 21:48
Tak
XD

SpectaraDziś o 21:48
Bo zasadniczo i tak wszyscy jesteśmy bezpieczni, ale
raczej najlepiej by było gdyby Krystian i Duncan tego veto nie wygrali. XD

Pati: Spectara zaoferowala swoja pomoc. dziekuje. przyda sie zeby nikt z nich nie wygrał.

Znalezione obrazy dla zapytania power of veto

To zadanie nazywa się

HIDE AND SEEK

I oto jego zasady.

Zostanie wam udostępniony
arkusz kalkulacyjny w Google.

Ma on szerokość: litery od A do Z
długość: od 1 do 1000.
Przeglądanie tego jest szybkie, sprawdziłem xd.

Każdy z Was musi wybrać jedną komórkę z tego przedziału.
Wybrane komórki zostaną w jakiś sposób wyeksponowane.

W momencie rozpoczęcia zadania
otrzymacie link do arkusza. W tym samym momencie rozpoczynacie poszukiwania.

Gdy znajdziecie wyeksponowaną komórkę wysyłacie mi na priv jej koordynaty (np. C489).
Gdy pięć komórek zostanie znalezionych zadanie jest zakończone.

Następnie odczytuje po kolei do kogo należały znalezione komórki.
Osoba, której komórka nie zostanie znaleziona wygra

GOLDEN POWER OF VETO!!



SpectaraDziś o 21:48
Bo zasadniczo i tak wszyscy jesteśmy bezpieczni, ale
raczej najlepiej by było gdyby Krystian i Duncan tego veto nie wygrali. XD

SpectaraDziś o 22:01
Dobra, skarby
musicie to jakoś sensownie ukryć. XD

SpectaraDziś o 22:05
Moja osobista porada jest taka, abyście unikali pierwszych i ostatnich liter alfabetu jeżeli chodzi o wybór swojego pola.


ContratiempoDziś o 21:53
Hi
Contratiempo dodał(-a) Kamil do grupy.Dziś o 21:53

svnderkaDziś o 21:54
Hi
Powodzenia misie
Miejmy nadzieję, że zadanie nie będzie jakieś super trudne

SeekirDziś o 21:55
heeej
powodzonka, musimy dać radę

Anja: Byleby krystian nie wygral Sandra napisala pati ze zaglosuje na duna Jesli pati jej obieca ze przy hoh sandry ona zaglosuje na krystiana xdddd

Pati nie do końca ufała Sandrze

Pati: Sandra może coś knuć. nie ufam jej, ale skoro chcieli konfe

Pati - K666 - GOOD
Duncan - U236 - GOOD
Krystian - F201 - GOOD
Seekir - N764 - GOOD
Sandra - F499 - GOOD
Patryk - S603 - GOOD


KOLEJNOŚĆ ODNAJDYWANIA

Patryk znajduje U236 (odpada Duncan)
Krystian znajduje F499 (odpada Sandra)
Krystian znajduje K666 (odpada Pati)
Pati znajduje F201 (odpada Krystian)
Krystian znajduje N764 (odpada Seekir)

Gratulacje PATRYK!
Zdobywasz Golden Power of Veto!



Spectara:  WOW Patryk :heart:
Patryk nominated last week, Veto Holder this week

Patryk: taak, w koncu jakies niesekretne zwyciestwo xd

Chanel: i dobrze. patryk wygrał. nie uzyje veta i bedziemy bezpieczni

patrykseDziś o 22:22
obojętne kto wygra xd
i tak nie zmieniamy nie?

svnderkaDziś o 22:22
No zeby nie Krystian

ContratiempoDziś o 22:22
Yes

svnderkaDziś o 22:22
Xd
Nie zmieniamy

SeekirDziś o 22:22
nie

patrykseDziś o 22:22
i ten duncan always drunk
xD

ContratiempoDziś o 22:24
Yesxd

svnderkaDziś o 22:25
Yeeees
:heart: :heart: :heart:

SeekirDziś o 22:26
juhuuu

ContratiempoDziś o 22:27
Gratki patryk
:ok_hand:

patrykseDziś o 22:27
dzieki wielkie

patrykseDziś o 22:30
duncan juz mi pisał na priv gratulacie xdd

SeekirDziś o 22:30
zaczyna sie
xD

Patryk: Nominacje beda bez zmian :D

Patryk: kocham to ze od razu sie zaczelo pisanie. duncan juz gratuluje xd

Krystian zaczął pisać do Anji o jej paczce

Anja: Zabierzcie mnie
Z tej gru
Ja mam dosc
Krystian
Uwaza ze nic nie zrobil
A zrobil
I ja mam kurwa dosc

Anja: to jak on kompletnie zmyslil te historie z chanel. obojetnie mi ktory zn ich odpadnie.

Krystian nie mogl przebolec przegranej.

Krystian: slejnale, ale przegralem. jestem zdruzgotany

Anja nie chciala uzywac paczki na Krystianie. Zlamal jej zaufanie. Uwazala ze Pati nie wymyslilaby ze Sandra cos powiedziala

Anja: On jest kurwa niepowazny on bedzie zdolny
Zeby mi na uczuciach zagrac
Mysli ze ja go trolluje
Pati nie powiedzialaby twgo sandrze
Poza tym pati nie powiedzialam o paczce od razu On sie tak pogrąża Ze az mi przykro to czytav

Sandra miała dość Krystiana, ale chciała spełni prosbe Pati.

Spectara: juz sie wystraszylam ze krystian wygral jak kamel oglaszal wyniki
Sandra: nieee, patryk bo wyslal pierwszy. jebach chuja. pisalas z nim cosj?
Spectara: meh, udaje caly czas ze mnie nie ma
Sandra: za tydzien znowu my wygramy i narcia krystian udawac idiote gdzie indziej

Pati miala swoja teorie do zadania.

Pati: Krystian podejrzanie szybko wysylal pola. Podejrzewam ze Sandra mu mowila kto co ma. ale wyeliminowalam lebiege

Pati: niech teraz tylko Patryk zostawi bez zmian i bedzie dobrze

Anja i Krystian znow sie klocili



















Anja: Powiedzial ze jak dun odpada
To quitnie
Wiec ktokolwiek z nich odpadnie to on wychodzi z gry xddd
Teraz mi pisze
NIE MOGE SIE DOCZEKASZ
*doczekac
Az zobaczysz odcinek
I to co naprawde sie stalo Well, ja juz stracilam calkowicie do niego zaufanie, po prostu nie moge tego zignorowac

Anja myślała o flipie głosów

Anja: No ewidentnie jest wkurwiony
Ze mu nie potwierdzilam
Ze uzyje na nim
Zastanawiam soe czy nie flipnac na niego glosow mimo wszystko. Pati chce duna
Ale krystian przekombinowal
Rn

Krystian mial dosc gdy Ania mi wmawiala klamstwa.

Krystian: ni chce sluchac jak ona mowi ze cos zrobilem lub pwoeidzialem a nie zrobilem tego

Krystian: chce teraz tylko glosy w czwartek

Krystian: Anja mysli ze gram jej emocjami, wiec udowodmie ze nie i zrobie tak jak mowilem

Anja: krystian..z dupy sie nic nie bierze. o chanel mowil on albo sandra, jednak przy paczce nie mam watpliwosci ze on zakłapał dziobem

Anja nie wiedziała mimo wszystko ostatezcznie kto rozprowadzil plotke ze obraza Chanel.

Anja: Ciezko mi odbudowac trust Na chwile obecna Jak sie ostatecznie dowiem To jebne ranta Moze dotrze do tego kogos ze takie zagrania to jest level dna i wodorostów Seekir mi tez pisal ze ma teorie na ten temat i on twierdzi ze to kryst po tym jak go potraktowal Wiec nie dziwie sie ze go podejrzewa xd

DAY 58

Duncan: Napisałem Patrykowi aby użył na mnie veto to nie nazwę go więcej pisowcem

Duncan węszył

Duncan: Mam nadzieje ze ludzie pozbędą sie mojego Krystiana :< jest o wiele większym zagrożeniem ode mnie, wiec myśle ze oni bedą za tym aby go wywalić

Duncan: Wow podobno większość chce dać na mnie :wink: Rats.

Meciek rozmawiał z Seekirem o glosowaniu.

Seekir: Meciek teraz chce ratowac Duncana. hmm xd czyli z nim sie bardziej dogadal niz z krystianem,.

Meciek: spytalem go kogo on chce wywalic. Well mógł nie odpowiadać Bo napisał że nie wie Co zrobić Fuck off bitch Próbowałem

Meciek instruował Duncana

Meciek: Me kiedy musiałem powiedzieć dunowi żeby gadał z ludźmi żeby został w grze Ja nie wiem jak on wygrał wyścig i się urodził

Seekir: teraz nagle gdy duncan jest nominowany to wyslal mi taka mega dluga wiadomosc, ze jest otwarty na odbudowanie naszego zaufania  i ze nie celuje we mnie jak wygra hoh xd

Meciek i Krystian poklocili sie i nikt nie wie czy na serio

Krystian: przestan majaczyc
Meciek: morda cicho
Krystian: patologia sie odezwala. wstyd za ciebie. nadejsze sie do tarcia chrzanu
Meciek: czemu ty dalej tu szczekasz za kogo sie uwazasz. literally jestes incest
Krystian: jestem ikona kulinarna
Meciek: NARA
Krystian: odszczekaj wszytko, zaraz cie zalatwie
Meciek: mops juz jedzie, przy tobie aduska to irena kamisnka radomska
Krystian: nikt nie bedzie do mnie tak mowic opetancu. krzyz sobie zaloz rozaniec odmow, a nie grzeszysz na prawo i lewo
meciek: jezu stul plaszkwe lampucero
Krystian: przegiales teraz. zaraz wbije do koszalina i sie skonczy dzien dziecka
Meciek: zostaw mnie w spokoju debilko

DO Pati doszla pewna wiadomosc.

Pati: Seekir mowi ze krystian chce rezygnowac i prosi o glosy. Upewnilam sie u Anji, ze nie zamierza na to sie zgodzic.

Seekir: Gdyby Meciek mnie posluchal ostatnio i mnie nie nominował to zachowalbym sie wobec niego tak samo jak zachowuję sie wobec pati teraz, czyli jestem jej wdzieczny i mimo ze wczesniej nie gralismy to szczerze jej pomagam tak jak ona pomogla mi.

Pati: Jak Duncan nie odpadnie to wyleje na wszystkich roztopiony wosk i wyrzuce te gre przez okno. w taki sposob wole zeby odpadł Duncan. ale coz. jak on sie ocali to trudno. przynajmniej jeden z nich i tak bedzie z glowy.

Duncan łapał nadzieje pod kierownictwem Mećka.

Duncan: Me kiedy wszystkim obiecuje  jakieś deale jak przetrwam juz sie pogubiłem co komu tam pisałem. podobno ludzie jednak chcą mnie zachować, miło

Duncan: Patryk nie użyje na mnie veta ale dał słowo ze razem z chanel nie bedą na mnir głosować. Seekirowi zaproponowałem deal ze jak wygram HoH to na pewno go nie dam na block. Sandra mi napisała ze moge na nia liczyc. Meciek na pewno zagłosuje na Krystiana podobnie Anja jak będzie większość, bo Krysti jej podpadł. Pozostaje napisać do Speci i Patki.











Patryk: Hej wszyscy. Czas na ceremonie Veto.

Patryk::  Krystian oraz Duncan zostali nominowani przez Pati do opuszczenia gry. Jednak ja mam moc do zawetowania jednej z nominacji.

Patryk: Duncan, Krystian - dam Wam teraz szansę, żeby powiedzieć mi dlaczego mam uzyć veto na Was.

Krystian: Patryk i tak nie użyjesz tego na mnie wiec przerób jakoś to veto na pierścionek dla chanel kisses

Duncan: Będzie mi miło jak użyjesz na mnie buziaki


Patryk: Zadecydowałem.... nie używać Veto

Patryk: Sprawdźmy teraz, czy sekretne Veto zostało użyte

Blackhole Veto Holder:  Nie używam Veto.

Patryk: Ponieważ sekretne Veto nie zostało uzyte jego zdobywca zostanie ujawniony w czwartek i otrzyma przewagę w zadaniu

Patryk: Ta ceremonia Veto została zakończona.








CONFESSIONALS
WEEK 8

Anja 7+13    (208)
Pati 12+10 (226)
Seekir 1+10  (166)
Duncan 2+8  (175)
Krystian 2+5   (156)
Sandra 1+4   (179)
Spectara 7+3   (185)
Patryk 1+3   (90)
Meciek 2+2   (155)
Chanel 0+1   (114)
Patka 6+0   (97)

12.Charlotte   (77)
13.Mikki   (148)
14.Rafix     (121)
15.Frio   (66)
16.Rafi   (51)
17.Felixuss   (13)
18.Dark (25)
19.Venstey  (35)
20.MD   (7)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Big Brother S07E43 Season Finale

To było wyczerpująće 99 dni dla produkcji i dla zawodników I to własnie dziś mija deadline sezonu. Dziś ktoś zostanie zwycięzcą Bi...