niedziela, 5 stycznia 2020

Big Brother S07E12 Nominations Ceremony, Week 4



Poprzednio w Biiig Brooother. Rafi nieoczekiwanie wygrał HoH.
Na ceremonii nominacji dwie siostry Patka oraz Charlotte znalazly sie na bloku co spowodowalo piekło. Patka była skonfundowana. NIe wiedziala kogo ratowac. Ostatenicze Patka zdobyła Veto i uratowała samą siebie. Felix nie podjął walki i odpadł 14:0.

Felixuss: HONK


DAY 26

Stosunkiem głosów.

14:0

Felixuss- zostałeś wyeksmitowany z domu Wielkiego brata.

Charlotte: ooof. Przetrwałam. jaka ulga

Przed zadaniem Spectara oraz Rafix dyskutowali o zadaniu. Podobnie grupa z Fb. Obu grupom Seekir przesłał rozwiazanie. 

Duncan : Seekir kochamy cie legend

Spectara
, 21:40
A to nie francuski? XD
RafiX
, 21:41
Wydaje mi się, że to coś z eurowizji
Spectara
, 21:42
Wpisz w wikipedię Włochy w Konkursie Piosenki Eurowizji
i szukaj. XD
Ja poszukam z Francji. XD
RafiX
, 21:45
Nie to chyba faktycznie francuski
Ale idk
Spectara
, 21:50
Ta 16 jest najgorsza. XDD
Spectara
, 21:51
Wiesz, że
RafiX
, 21:51
Może nie musimy mieć każdego
Spectara
, 21:51
pewnie oni będą to wiedzieć. XD
I nas na tym będą chcieli ujebać. XD
RafiX
, 21:51
Trudno xDD
Spectara
, 21:53
MAMY TO
SEEKIR WIE
EDITH PIAF - MIORD
MILORD
Spectara
, 21:56
Dobra Rafix.
Musimy ich rozjebać dzisiaj.
RafiX
, 21:56
No właśnie
Bo to na pewno było w TTBZ
RafiX
, 21:57
No pewnie
To nasze HoH
Spectara
, 22:00
W razie czego
jak my odpadniemy
to supportujemy Sanderę
RafiX
, 22:02
Omg napisałem Seekirowi
Powodzenia w veto <3
Spectara
, 22:02
Ej Rafix
Sandra ma zamiast Mieczysława
Krzysztofa Krawczyka
RafiX
, 22:02
Niby czemu
Spectara
, 22:04
I ma Alvaro Soler zamiast Enrique
RafiX
, 22:04
Czyli ma źle
To nie jest głos krawczyka
A bailando nie śpiewa Soler
Sorka ale tu się akurat znam
RafiX
, 22:06
Nie po to siostra mnie mordowała tym, żeby teraz jakaś Sandi wyskoczyła z kimś innym!!!!
Spectara
, 22:07
23 ma za to Wiki & Your Old Droog
Spectara
, 22:08
Rafix
ja czuję, że
Kamel nas zrobi w chuja.
RafiX
, 22:09
Nie mów tak
Kamel is my friend
23 jest dobrze
sprawdzałem z oryginałem
RafiX
, 22:12
Meciek vs Frio
Frio trzymamy kciuki
Ty specia i tak szybko odpadniesz


Seekir: uuf
Anja: moja julka mowi ze 13 to cos tam i mowi ze na pewno
Meciek: wygrajmy to
mikki: powodzenia na zadaniu legends
Krystian: meciek nie przegrasz z frio xd

_____
To zadanie nazywa się "Camp Rock" i oto jego zasady.
Wcześniej dziś odbyło się losowanie, które zadecydowało, że zadanie zaczną Meciek i Frio.
Na podstawie filmiku, który dostaliście do obejrzenia będę wam zadawał pytania.
Pierwsza osoba z pary, która odpowie:
- jeśli odpowie dobrze - przechodzi dalej i wybiera kolejne dwie pojedynkujące się osoby oraz numer pytania, druga osoba odpada

Krystian: Mieciek zapytał sie mnie czy throwne hoh kiedy Rafix wybrał mnie do pojedynku z nim. Zgodzilem się. Uważam ze takie zadanie należy throwowac. Widać kto z kim trzyma a ja nie chciałem nikogo eliminować.

Duncan: W ogóle gdy w grze o HoH  zostały cztery osoby w tym ja. Rafix życzył powodzenia trzem pozostałym, a mi nie! Co za chuj! Czyżby Raff mu wspomniał o tym ze jest moim celem za odebranie życia? Jeśli tak to jest to prawda. Rafix jest dla mnie nawet większym zagrożeniem na ten moment niz Specia, która celuje w moich pozostałych sojuszników. I dlaczego Seekir wybrał mnie i Pati zamiar mnie i Rafixa do pary? zastanawia sie
________________

Charlotte, Mikki - ktoś z was zostanie nowym HoH.

RUNDA 14
Z piosenk Margaret wynika że 
A) była pijana i ma kaca
B) jest spłukana
Charlotte vs Mikki
Mikki odpowiada B jako pierwszy...ale to zła odpowiedź

Gratulacje Charlotte!
Zostajesz nowym HoH!

Anja: sksksksk ALE MIKKI FLOPNAŁ O MATKO

Rafi: No cóż...
Generalnie to już jestem przygotowany
na
to
że zostanę nominowany

Duncan: Bye Felix! Shook Charlotte nowa HoH :open_mouth: myśle ze mam z nia dobry kontakt i mnie nie nominuje

Krystian: Mój angel wygrał hoh. Super wiadomość dla mnie, nie taka dobra dla moich sojuszników. U better work bitches.

Krystian: Ostatnio rozmawialem pare razy z Rafixem i wydawało mi się ze mamy spoko relacje. But boy wybranie mnie do pojedynku przy literally pierwszej rundzie nie świadczy dobrze. Be gone

Seekir: Boje sie ze ludzie beda mowic ze thrownalem, nie zrobilem tego, nei wiedzialem.

Spectara:Myślałam, że zejdę na zawał przy ostatnim pytaniu na HoH. XD
Jakby Mikki wygrał, to chyba już mogłabym różaniec szykować i Drogę Krzyżową odprawiać. Bo z Rafixem byśmy poszli na block.
Ale Charlotte nasza walkyria się nie poddała. :heart:
W sumie Mikki sam zjebał, ale ok. XD
Creditsy się nalezą i tak Charlotte.


PRAWIE
MIKKI PRAWIE WYGRAŁ HOH.
Dark
, 22:50
A kto wygrał?
22:50
Charlotte
Spectara
, 22:50
CHARLOTTE

Spectara
, 22:51
Przy czym Charlotte była ze dwa razy wywołana do zadania.
A Rafix z 10. XD

RafiX
, 22:51
No my z Mećkiem
się nawzajem nominowaliśmy
Spectara
, 22:52
Meciek mnie wkurwił jak nigdy dzisiaj. XD
RafiX
, 22:52
Specia, guess what?
Safe weeks...
Spectara
, 22:52
NO MÓW.
RafiX
, 22:53
Safe noms
Spectara
, 22:53
Jebać safe noms.
RafiX
, 22:53
Raffie przecież na blok pójdzie
Spectara
, 22:53
Trzeba wreszcie coś działać kurwa.
RafiX
, 22:53
I odpadnie pewnie xD
Spectara
, 22:53
Widzisz co się tu wyprawia


Patka: Ale emocje, az podskoczylam na łozku. tak sie ciesze ze Charlotte wygrała

Charlotte: NIE MOGE UWIERZYC XD Od nominowanej do władzy

Krystian: Mój aniołek wygrał

Anja: juz wiemy kto jest na bloku. RAFI
Meciek: Rafi i moze ja. miallem z nia drame ostatnio xd
Seekir: rip raff
Mikki: oh gosh. ciekawe kogo nominuje
Seekir: mysle ze rafa i kogos
Meciek: i love prediction seekira xd
Mikki: moze jakas random pati i frio

Mikki: Ciekawye week bedzie. Charlotte chyba tylko z patką pisze. chyba nominuje rafa i nie wiem xd niech randoma da typu pati i frio

SpectaraDziś o 22:47
O MÓJ BOŻE BRAWO CHARLOTTE :heart: :heart: :heart:

RafałDziś o 22:47
CHARLOTTE
:heart:

PatkaDziś o 22:47
Tak samo zareagowałam ❤️❤️❤️❤️❤️

RafałDziś o 22:47
GRATKI

svnderkaDziś o 22:47
Urwaa

SpectaraDziś o 22:47
JA AŻ
ZACZĘŁĄM

svnderkaDziś o 22:47
Kurwaaaa

SpectaraDziś o 22:47
PISZCZEĆ
NA CAŁY DOM
XD

svnderkaDziś o 22:47
Ja tez CDE
Jakie emocje

PatkaDziś o 22:47
To była piękna gra ❤️

svnderkaDziś o 22:47
Kurwa
Głosuj od razu na

SpectaraDziś o 22:48
TO NAPIĘCIE MNIE ZABIJAŁO
SERIO. XD
Kochani, wreszcie los jest w naszych rękach. :heart:

svnderkaDziś o 22:48
Kurwa xD

PatkaDziś o 22:48
Charlotte zwyciężyła, że nie opuściła domu i że wygrała HOH, jest bezpieczna ❤️

svnderkaDziś o 22:49
Tak!

SpectaraDziś o 22:49
Omg fakt. ,3
:heart:

CharlotteDziś o 22:49
Cieszę się bardzo ❤️❤️❤️

SpectaraDziś o 22:49
Charlotte to jest Królowa Tygodnia. :heart:

PatkaDziś o 22:50
Bez dwóch zdań ❤️

SpectaraDziś o 22:50
Co teraz?
@Charlotte @svnderka @Rafał @Patka

CharlotteDziś o 22:56
Muszę kogoś nominować :thinking:
Oczywiście wszyscy od nas są bezpieczni ❤️

SpectaraDziś o 22:59
Mamy szansę wykonać w końcu jakiś ruch z naszej strony.
Więc póki w ogóle jest taka możliwość, to najlepiej byłoby nominować Anję, Mećka, Krystiana, Mikkiego lub Duncana.

Charlotte: moje sojusze sa bezpieczne oczywiscie

Charlotte: nie podoma mi sie ze psecia mi mowi co mam robic a nie pyta

Charlotte; jak cchesz ich nominowac specia to wygraj to hoh, a nie. ja nie jestem od brudnej roboty. moge to tylko rozpatrzyc

Patka: ; Mogla sie przylozyc do zadania. niech spada xd nie ona decydujexd

 Duncan: mysle ze charlotte nominuje bezlitosne osoby jak Raf


SpectaraDziś o 23:04
Jeżeli nikt z nich nie będzie nominowany, to oni będą tak cały czas przelatywać. Mikki prawie wygrał HoH - i gdyby tak się stało, to nie trzeba by długo czekać na to, aby nas obsadził na blocku.

PatkaDziś o 23:04
Nie wymieniałam Rafa a to on nas obie nominował
*wymieniłaś

svnderkaDziś o 23:05
Nieee, tylko nie to

SpectaraDziś o 23:05
Raff jest akurat bezstronny szczerze mówiąc.
On nie miał pomysłu na to kogo nominować i wybrał Was, bo jesteście nowe.

PatkaDziś o 23:05
Gdyby był bezstronny wybrałby np. inne osoby
Charlotte podejmie słuszną decyzję

svnderkaDziś o 23:06 Ale to było wiadome, że żadna z was nie odejdzie


CharlotteDziś o 22:49
❤️❤️

svnderkaDziś o 23:06
Ale to było wiadome, że żadna z was nie odejdzie
Nawet sama zauważyłaś, że nikt nie zagłosował na charlotte

SpectaraDziś o 23:06
^

svnderkaDziś o 23:07
Było 14-0
To jest super wynik
:)

SpectaraDziś o 23:07
Serio proponuję nie skupiać się na nieprzyjemnościach za nami.
Bo Raff jest sam.
Jego możemy wyeliminować tak naprawdę kiedykolwiek.

svnderkaDziś o 23:08
Tak, on na was zagłosował tylko dlatego bo z wami nie pisał

CharlotteDziś o 23:08
Nie spodziewałam się takiego wyniku, że  będzie 14:0

SpectaraDziś o 23:08
A tamtych jest 5, są silni, grają razem, kłamią razem i zrobią wszystko by ktoś inny wszedł na block.
Rozumiem Waszą sytuację i też byłabym zła na Raffa.

svnderkaDziś o 23:09
No ja też

PatkaDziś o 23:09
A ja proponuję nic nie sugerować, będzie co ma być

SpectaraDziś o 23:09
Tylko w tej chwili istotne jest to żeby podjąć decyzję dobrą na przyszłość.

svnderkaDziś o 23:09
XD

SpectaraDziś o 23:09
A nie na teraz.

PatkaDziś o 23:09
My nie musimy się martwić

svnderkaDziś o 23:10
Ale możemy zacząć
Teraz spoko
Bo Charlotte wygraala

SpectaraDziś o 23:10
Teraz wiadomo jest fajnie, bo wygrała Charlotte.

PatkaDziś o 23:10
Charlotte wygrała, Charlotte decyduje
Bez spiny

svnderkaDziś o 23:10
No oki

SpectaraDziś o 23:10
Rozumiem, to jest decyzja Charlotte.

svnderkaDziś o 23:10
W takim razie jaj ha wygram hog

SpectaraDziś o 23:11
Ale jako sojusz chyba możemy omówić sprawy. XD

svnderkaDziś o 23:11
Nie pytam się was o zdanie

PatkaDziś o 23:11
Bardzo dobrze Sandra xd

CharlotteDziś o 23:12
Słuchajcie, zostawmy to do jutra, bo już jestem zmęczona. Pomyślę nad tym i będziemy rozmawiać :wink:
Dobranoc ❤️

PatkaDziś o 23:12
Dobranoc ❤️

SpectaraDziś o 23:12
Dobranoc Charlotte. :heart:

svnderkaDziś o 23:12
Dobranoc:heart:

RafałDziś o 23:13
Dokładnie, z tym się trzeba przespać
Dobranoc :heart:

Charlotte: Mysle o takich nominacjach zeby nikt na mnie potem nie polowal. Frio? Patryk? Rafi na pewno? to by było uzasadnione

Patka: Charlotte wygrała, Charlotte decyzuje. Nie ma rozkazywania. wiem ze chca dobrze ale zabieraja sie zle do tego

Sandra: no pewnie. ja jak wygram to tez powiem. spadajcie pa, nie powiem wam nic

Spectara: ten sojusz od początku miał goal "Aiming for Mikki's Squad"
 O ile kc Patkę, to mnie zirytowało to jej bajdurzenie, że nie rozmawiajmy ani nie sugerujmy nic, Charlotte wybierze. XD
H a l o, mamy sojusz. Mamy konfę. Po coś ona jest.

Omggggggggggggg :heart: UDAŁO SIĘ

CharlotteDziś o 22:47
Dzięki ❤️❤️❤️

PatkaDziś o 22:48
Charlotte Gratulacje ❤️❤️❤️❤️❤️❤️
Super to rezegralas ❤️

KrysstianDziś o 22:48
Byłaś nominowana, a teraz hoh :heart:

CharlotteDziś o 22:49
❤️❤️

KrysstianDziś o 22:49
Teraz pewnie będziesz miała spam
od wszystkich

PatkaDziś o 22:50
I się zacznie xd

CharlotteDziś o 22:50
Już się zaczął :joy::joy:

KrysstianDziś o 22:50
Hahahah współczuje
pewnie beda Cie nagadywac zebyś nominowała ich rywali

PatkaDziś o 22:51
To dużo cierpliwości Charlie :joy:

KrysstianDziś o 22:53
Z nami możesz obgadać wszystko :heart_eyes:

CharlotteDziś o 22:53
Rafi mi napisał, że spodziewa się nominacji, za to że on mnie nominował

KrysstianDziś o 22:54
No nie dziwie się w sumie
do kiedy masz czas nominowac kogos?

CharlotteDziś o 22:58
Jutro wieczorem będą nominacje

KrysstianDziś o 23:02
A kogoś masz już na myśli?
czy jeszcze nie wiesz?

CharlotteDziś o 23:05
Nie wiem, w sumie jakbym nominowała Rafiego, to byłoby to uzasadnione :thinking:

KrysstianDziś o 23:05
No masz racje

CharlotteDziś o 23:07
A Wy co sądzicie o tych nominacjach?

PatkaDziś o 23:07
Na pewno podejmiesz słuszną decyzję :)

PatkaDziś o 23:12
Dobranoc ❤️

KrysstianDziś o 23:13
Branoc :heart:
Musisz pomyśleć co będzie najlepsze dla Ciebie
Z kim masz najmniejszy kontakt
nie pozwól żeby ktos Ci wmówił kogo masz nominować

Charlotte: Krystian podchodzi do sprawy dobrze, o wiele lepiej niz Specia xd

Charlotte: Ostatenicze zrobie to co chce, an ie to co inni chcą, ale bede sprawiac wrazenie ze ich słucham

Każdy spodziewał się nominacji Rafa

Rafix: I cant z Raffa
Bo on nominował Charlotte ostatnio
A teraz Charlotte nie dość, że została
To wygrała HoH
Well, ups
XDDDDD

DAY 27

Specia miała coś za złe Rafixowi

Spectara: Ale moim zdaniem Rafix też zjebał trochę na tym zadaniu, bo zamiast dawać Mećka na okrągło z resztą ferajny, to wpadł na genialny pomysł by dać Sandrę. XD
Dzięki czemu został tak naprawdę sam na lodzie w zadanku. :heart: Potem też dał Duncana i Seekira.
ROZUMIEM JEGO TOK MYŚLENIA. CHYBA.
Ale still - nieważne co, zawsze by ktoś od nich wypadał w pytaniu i zostałby jeden tylko. XD

Rafix: Ogólnie jak teraz czytam
Tą konwersację na grp Michelinek
I
"Jeżeli nikt z nich nie będzie nominowany, to oni będą tak cały czas przelatywać. Mikki prawie wygrał HoH - i gdyby tak się stało, to nie trzeba by długo czekać na to, ABY NAS OBSADZIŁ NA BLOCKU."
I dont know about that
W sensie Mikki na pewno da Spectrę
I jest szansa, że da mnie, bo nawet jeśli mamy sojusz, to on wie, że ja wiem, że on wie
Ale raczej nie dałby dziewczyn

HAVE NOTS

Charlotte jako HoH musiała wybrać 4 osoby jako Have-nots na ten tydzień.
Te osoby będa mialy zmieniony nick,
mogą korzystać tylko z zimnych pryszniców, jeść slop i spać
w Have Not Room.

Inne kary mogą się pojawić. Żadna nie wpływa na grę. To element humorystyczny!

Have nots na week 4 to:

Duncan - Dunci
Seekir - Rikees
Anja - Ajna
Krystian - Krysti

Wasze cierpienie skonczy się w dzień eksmisji!


Pati: Ogromnie się cieszę z HoH Charlotte. Oznacza to ze jestem bezpieczna i mam relaksik w tym tygodniu, zapale swieczke

PARANORMAL ACTIVITY COMP

To zadanie nazywa się:

"PATH TO THE VICTORY"
I biorą w nim udział:

Anja
Frio
Rafix
Patryk
Pati
Patka


W tym zadaniu przed Wami znajduję się
10 ścian z pięcioma wejściami: A,B,C,D,E.


Po rozpoczęciu zadania startuje stoper.
W każdej ścianie tylko jedno wejście się nie zamyka przy podejściu.
Waszym zdaniem jest odgadnąć metodą prób i błędów
przejście do końca.

W momencie wysłania przez was odpowiedzi zatrzymuję czas.
Czas wznawiam w momencie, gdy przekażę wam ile wejść udało się wam pokonać.

Stoper zatrzymuje się ostatecznie po prawidłowym przejściu przez 10 przejść.

Osoba, która dokona tego z najkrótszym czasem wygra zadanie.
Podobnie jak poprzednie zadania - jest na szczęście.
Wymienianie się jednym torem nic nie da- każdy z was będzie mieć inny.

Rafix: thanks za to zadanie
Bo da się je przynajmniej zrobić XD
W sensie pomyśleć przy nim
A nie tak jak w tamtych dwóch

Anja: pojebane to zadanie. takie dla duncana na szczęście.

Patryk: no przydaloby sie wygrac cos fajnego xd

Patryk: Każde zadanie, nawet to na szczescie da sie ułatwić. Przygotowałem sobie przed liste i tylko wklejałem przez co zaoszczedzilem dużo czasu.

6 miejsce Pati - 5 minut 16 sekund
5 miejsce Frio - 3 minuty 20 sekund
4 miejsce Rafix - 3 minuty 6 sekund
3 miejsce Anja - 2 minuty 32 sekundy
2 miejsce Patryk - 1 minuta 50 sekund
1 miejsce Patka - 1 minuta 46 sekund

Zajęłaś pierwsze miejsce w sekretnym zadaniu.
Nagroda: NIGHTMARE POWER

Kiedy nie spodobają ci się nominacje HoH możesz w nocy przywołać do niego koszmary. Aktywowanie twojej mocy sprawi, że początkowe dwie nominacje HoH są nieważne i musi on natychmiast wskazać dwoje innych osób.
Twoja moc jest ważna do etapu finałowej dziesiątki.

Patka: OMG  WYGRAŁAM COŚ XD

Rafix: Pierdol się omg tak slabo nie spodziewalem sie

Patka: no lepiej byc nie molo. to nasze 40 dni w grze to juz pewniak xd

Patka: Najpierw veto, potem Karola hoh, a teraz moja secret power xd

Good riddance
RafiX
, 23:54
Specia kochanie moje drogie
Jakbyś najpierw zapytała osoby, co jest HoH jakie jest jej zdanie
Zanim wyrazisz swoje
To ryzyko na focha jest mniejsze
Spectara
, 23:56
I mean,
to chyba było obvious
że
Ten sojusz miał główne założenie
#GetTheMikkiSquadOut
Jeżeli Patalotte zapomniały, to
Welp.
RafiX
, 23:59
Jak dla mnie rozsądniej jest
Żeby tamci wiedzieli
Że tylko ty na nich polujesz
I ja
Jak Charlie da ich obydwóch na blok
Da dwóch z nich
To wzbudzi podejrzenia
11 października 2019
Spectara
, 00:00
Jak dla mnie
dobrze byłoby w końcu zrobić szturm
razem
i wreszcie wziąć sprawy w swoje ręce.
Bo na razie to jest to zabawa w kotka i myszkę.
Cały czas się modlimy o to, żeby żaden z nich nie wygrał HoH.
Przy czym też oni na nas polują.

Mikki miał złe przeczucia

Mikki: to ja jak mnie nominuje:

Seekir opowiadał Anji o tym, że Specia przed zadaniem mu bardzo duzo pisze, a jak przegra to jest cisza.

Anja: trzeba byc jebnietym zebytakie rzeczy pisac. takiej desperacji dawno nie widzialam

Anja: jak szarlotka poslucha Speci to bedzie burza, to wiecej niz pewne. CZekam na taka okazje

Anja: a tak naprawde mam nadzieje ze znowu bedzie spokoj i jakies randomy na bloku

Rozmowy o nominacjach trwały w najlepsze.  Rafi nadal posiadał złe przeczucia. Dodatkowo zirytował Rafixa w jednej rozmowie.

Rafi: Ech
wyszło niefajnie
z HoH trafię do nominacji


Rafi: Rafix chciał mnie w jakis konflikt zaangazowac

Rafix: Rafix: Omg dlaczego ja wgl zagadałem do Raffa Przecież ja to dobrze napisałem
Ale on jest głupi i myśli że wszystko się kręci wokół niego
Ale mnie zagiął tym tekstem akurat. A niech odpada, dlaczego miałby mnie on interesować

Rafix spytał się Anji dlaczego nie zyczyla mu powodzenia w zadaniu i przeprosil za brak aktywnosci.

Anja: Anja: Boze
On chyba serio mnie lubi
XDDDDDDP
Xdddd
Nie wiem czy go mam kurwa przepraszac za brak good luck XD
Jak ja pisze takie rzeczy od swieta XD
ja to nie specia co przed zadaniami
Liże dupe kazdem

Mikki wprawił Charlotte w konfuzję.



Charlotte: Wielki Bracie, dostałam wiadomość od Mikki "czy jesteś dzisiejszą datą? Bo jesteś 11/10?" O co chodzi? 🤔

Mikki: nie wiem.
jak ona tego
nie zrozumiała
thhickhead

Duncan udał się do Charlotte

Duncan: Popisałem chwile z Charlotte i upewniła mnie ze ja moge czuć sie bezpiecznie przy jej HoH ❤️ Icon!

Duncan: Jestem pewny ze pierwsza osoba która Char nominuje będzie Raff, a druga pewnie jakis Patryk? Chyba większość ma z nim słaby kontakt

Charlotte rozmawiała duzo z Duncanem i Anją oraz Pati. Na tyle ze postanowiła im zaufać i stworzyc kolejny sojusz.

Charlotte: Chciałabym, żeby do sojuszu z Krystianem doszli Duncan, Pati oraz Anja. Lubie ich, ufam im. Bedzie dobrze.

Charlotte wpadła na pewien pomysl

Charlotte: chciałabym aby każdy napisał do mnie na priv, dlaczego nie mam go nominować i wskazać jedną osobę, która powinna być nominowana. 

Charlotte:  Chciałabym poznać ich zapatrywania, wiesz  sprawiać wrażenie hoh demokrata xd

Chanel: Odpisałam Charlotte, ze chcialabym byc safe i bylabym mega wdzieczna i ze z mojej strony nic jej nie grozi, bo ja zawsze wspieram debiutantów. Dobry pomysl z jej strony. moze zwalic wine na innych, ze wykonuje to co dom chce

Chanel: Jakby patryk jej tez cos napisal to byloby dobrze bo nie zdziwie sie jak bedzie nominowany xd

Anja: Czyli Charlotte chce robic nominacje Tim style xd pamietam to

Rafix: Okej, Charlie... To co ona próbuje zrobić, jest ciekawym pomysłem. Chociaż wątpię, że się ten pomysł spodoba Sandrze i Speci, bo ymm... ludzie będą pisali, żeby na blok poszła Spectara xD.

Spectara i Rafix rozmawiali przez tablice ouija z Darkiem i Felixem.

Dark
, 00:13
A to w takim razie kto zamiast seekira głosował na frio?
Spectara
, 00:13
Na pewno Felix.
W sensie czekaj
On miał na Frio, a nie zagłosował.
RafiX
, 00:13
Patryk zagłosował na Frio
Screena mi nawet pokazywał
Dark
, 00:13
No felix na pewno nie xd
Spectara
, 00:14
Sandra myślę też, że Frio.
Cały czas jest z nami i głosujemy razem, więc wątpię żeby nagle miała inny pomysł.
RafiX
, 00:14
No Patryk był niepewnym głosem bo nie jest w tym sojuszu
A zagłosował z nami
Więc wychodziło na to, że ktoś z naszego sojuszu z nami nie głosował
Wgl to paranormal activity zadanie <3
Jak się cieszę że nie jest takie jak wasze <3
Dark
, 00:15
No to raczej Seekir bo jego goodbye msg nawet na to wskazywał
Spectara
, 08:48
Felix mi pisze teraz, że on się nie bawi we flipy. 
O
Skrina wysłał
On głosował na Frio, Dark. XDDDD
RafiX
, 09:46
Tia każdy głosował na Frio
Dark
, 09:47
Jprdl xDDD
Czyli wychodzi na to że nasz "sojusz" od początku był flopem xD
I Charlotte chyba jednak kłamała, więc uważajcie na nią
Spectara
, 11:04
I'm livid
Spectara
, 11:06
Wychodzi na to, że Charlotte sobie gra z nimi.
Niby jest po naszej stronie i nas raczej nie nominuje, ale zrobi co jej tamci każą.
Dark
, 11:07
No niestety na to by wyglądało
Pewnie od razu powiedziała im o naszym sojuszu
Spectara
, 11:09
To by wyjaśniało skąd Meciek wiedział wszystko co mówiłam.
Spectara
, 11:13
Charlotte to jednak Harlotte.
Dark
, 11:13
Zastanawiało mnie też skąd Duncan miał taką pewność, że z tobą gram skoro od początku nikomu nie wspominałem po czyjej jestem stronie i większośc osób wiedziała co najwyżej tyle, że znam Rafixa
RafiX
, 11:13
Krystian też był przekonany że grasz ze Spectrą
Spectara
, 11:14
Patka i Charlotte są untrustworthy.
Sandra jednak miała rację.
RafiX
, 11:15
Zobaczysz na blok pójdą Raff i Chanel/Patryk
Spectara
, 11:16
Teraz kurna co z tym wszystkim zrobić.
Bo oni po kolei infekują swoimi zasięgami NASZE zasięgi.
Musimy wygrać HoH. XD
Dark
, 11:18
Póki co na pewno powinniście udawać, że o niczym nie wiecie żeby Charlotte was nie nominowała
Spectara
, 11:18
I dobrze by było gdybyś secret power wygrał Rafix. </3
RafiX
, 11:19
No będę próbować xD
Spectara
, 11:19
No nie ma sensu narażać się Charlotte i Patce
Bo tak to przynajmniej nas nie nominują.
RafiX
, 11:19
Dokładnie
W sumie jest szansa że też Mikki pójdzie na blok
Bo Charlie jemu wgl nie opisywała wczoraj a mi od razu odpisała
Spectara
, 13:05
Ej, Dark.
Zgłosisz jakieś legendy do ficka Mawa
Dark
, 14:50
Do Katie i Sadie? xD
Kogoś tam znajdę
RafiX
, 14:50
TAK
Spectara
, 14:55
KC <3

Ludzie proponowali Charlotte swoje typy

Rafix: Oczywiście zaproponowałem Charlotte Raffa do nominacji, bo jeszcze przeczyta kto na kogo dał wszystkim, a ja wciąż nie chcę mieć nikogo przeciwko sobie. Z jednej strony jest potencjał na to, że coś się zacznie dziać, z drugiej natomiast - mam nadzieję, że Charlie nie rozwali naszego sojuszu.

Zbliżały się nominacje i Patryk spodziewął się zobaczyć swoją twarz.

Patryk: Napisze tej Charlotte swoje prpopzycje nominacji xd niech wie ze jestem aktywny

Patryk: Ale spodziewam sie ze mnie da bo nie wchodze na dsa w ogole

Patryk: W sumie to napisze Charlotte ze dobrze poszlo mi w zadaniu,  i moglem wygrac a nie chce jej psuć władzy xd moze to zaziala

Chanel: Czuje sie nieswojo. Charlotte odpisuje tak sobie

Zbliżały się nominacje










Charlotte: Hej wszystkim, czas na ceremonie nominacji!










Charlotte: To jest ceremonia nominacji. Jednym z moich obowiązków jako HoH jest nominowanie dwóch osób do eksmisji. Przede mną znajduje się pudełko z kluczami:

Znalezione obrazy dla zapytania big brother nomination box

Charlotte: W pudełku znajdują się klucze osób, które zostały nominowane. Gdy przekręcę klucz twarz 
nominowanej osoby pojawi się na ścianie pamięci.

Charlotte: Pierwszą osobą, którą nominowałam jest...





Charlotte: Drugą osobą, którą nominowałam jest...





Charlotte:  Pierwszy wybór chyba nikogo nie zdziwi będzie to Raff, który w zeszłym tygodniu podarował mi nominację. Natomiast druga osoba, to Chanel - na ten moment mam z nią  najmniejszy kontakt spośród mieszkańców.


Charlotte: Ta ceremonia nominacji została zakończona.





Rafi: Cóż...nie jest to nic szokującego.

Chanel: Naprawde nie sadzilam ze to mnie nominuje teraz.



CONFESSIONALS
WEEK 4

Charlotte 12    (47)
Anja 7     (82)
Duncan 6   (77)
Patka 6   (62)
Rafix 6     (69)
Patryk 5    (27)
Krystian 4     (77)
Chanel 4   (71)
Rafi 4    (38)
Spectara 3   (81)
Mikki 3    (49)
Seekir 1    (67)
Sandra 1     (75)
Pati 1    (48)
Frio 0     (48)
Meciek 0   (89)

17.Felixuss   (13)
18.Dark (25)
19.Venstey  (35)
20.MD   (7)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Big Brother S07E43 Season Finale

To było wyczerpująće 99 dni dla produkcji i dla zawodników I to własnie dziś mija deadline sezonu. Dziś ktoś zostanie zwycięzcą Bi...