czwartek, 13 lutego 2020

Big Brother S07E36 Nominations Ceremony, Week 12


Poprzednio w Biiig Brother.
Podwójna eksmisja zakończyła się tragicznie dla showmancu Chanel i Patryka.
W kolejnym zadaniu o HoH triumfował Seekir, kóry zgarnął pełnię władzy dorabiając sobie również Veto. Nominował Anję oraz Krystiana i był dead set na usunięciu z gry Anji. Pati próbowała robić rewolucje nakłaniając kobiety do grania razem.

Pati: Seekir to kret


DAY 82

Stosunkiem głosów.

2-2

Mamy remis. Seekir musisz teraz zdecydować kto odpada.

Seekir: Call me what you want. If you cannot have fun, then ud better walk away. Nigdy nie byłaś moja sojuszniczka, bylem szczery wobec innych osob i one o tym wiedza. Prywatnie bardzo Cie lubie, ale w grze nie bylo nam po drodze dlatego uwazam, ze powinnas odpasc Glosuje na Anje

Anja - it's official. Zostałaś wyeksmitowana z domu BB

Meciek: zenada justice for anja

Seekir: Anja tylko krzyczy a sama nie ma pojecia co sie dziala w grze. jak moze byc zla ze ja wyrzucam kiedy w ogole z nia nie gralem ani razu xd i to nie ja zdradzaielm ich sojusz, tylko oni mnie

Pati - 9
Sandra - 8
Meciek - 8
Spectara - 7
Krystian - 5
Gratulacje Pati!
U got the perfect score
Zostajesz nowym HoH!

Pati: No i super. mam hohm, ale nie wiem co zrobic. musze ugadac ludzi, zeby kazdy byl na jednej strone podczas tego tygodnia.

Seekir: boje sie ze pati mnie moze teraz nominowac xd

Pati myslala

Pati: jak to rozegrac. czy dac go od razu? a wtedy nie bedzie sie bardziej staral w veto?

Pati: Nie moge narazac mecka na bycie na bloku, bo jak seekir wygra pov i meciek zostanie  przeciwko np. krystianowi to odpadnie

Meciek: pati to legenda farmerka

Pati rozmawiala z Sandrą

Sandra: pati chyba powinna dac zarowno mecka jak i seekira.

Sandra: jednak poprosilam ja ze jak da mnie to ma mi dac znac

Sandra zaoferowała się Pati jako pionek.

Pati: nie chce ryzykowac niczyim losem ale boje sie ze faktycznie seekir moze sie bardziej starac w veto po nominowaniu go

Specia zaczela sugerowac Pati ze dobrym pomyslem byloby pozbycie sie Mecka.

Sandra i Pati rozmawiały

Pati: jak mowilam speci o kobitach o sojsuzu to spytala sie czy mozna zastapic anje krystianem
Sandra: serio
Pati: ale krystian nie jest kobieta i ma siusiaka
Sandra: specia to facet?
Pati: nieee, specia nie ma siusiaka, krystian ma
Sandra: ahahahaha ja spie xD

Pati rozmawiala z Krystianem

Krystian: jestem do tylu w grze a pati mi cos kaze zgadywac xd

Krystian: WOW pati chce wyrzucic seekira i spytala o dolaczenie do planuxd

Krystian zaoferował się Pati jako pionek na bloku.

Pati: Krystian mowi ze nie warto dac seekira przed Veto. prawdopodobnie dam krystiana i sandre, speci powiem ze ma odpasc duza ryba, ona pomysli ze meciek lub seekir. Seekirowi powiem ze meciek, ale to nie meciek bylby zastepca

DAY 83

Pati: ja mam ich wszystkich dość, nikt z nich nie zasluguje zeby byc na tym etapie. Sandra sie pyta kogo dam, mowie ze ja i krystiana, zaczyna gderac ze a co jak seekir wygra i odpadnie ona. po pierwsze odpadlbym krystian, po drugie sama sie zglosilas na blok, wiec ogarnij swój tyłek w koncu.

Sandra: zaczelam sie bac. a co jesli seekir wygra veto, i nominacje zostaną? Nie chcialabym jednak odpasc

Sandra: pati nazwala mnie sojuszniczka. to mile

Sandra: chcialabym zeby to seekir odpadł

Tymczasem Pati dostała kolejne zgłoszenie na blok. tym razem od seekira

Pati: no tego sie nie spodziewalam, skoro chce to niech ma xd

Pati: Dam go, skoro się sam o to prosi. byleby tylko veto nie wygrał. to ze sie zglasza swietnie sie sklada - nie bedzie na mnie zly

Sandra irytowała pati

Pati: Gdy napisalam jej ze nie dam jej ejsli nie bedize chciec ale zapewnilam ze kazdy by ja sciagnal to mowi a to spoko zjak nie odpadni. odpadłby wtedy krystian 

Seekir zastanawiał się kogo ostatecznie da pati

Seekir: Ciekawe kogo da xd nikt do mnie nie pisał o planach od trzech dni

Seekir: na poczatku myslalem ze da krystiana i sandre ale zglosilem sie jej jak nie bedzie wiedziala kogo

Krystian sie rowniez zastanawiał nad nominacjami

Krystian: Pati da albo mnie i Sandre albo mnie iseekira. sam nie wiem jak to zrobi

Krystian: Jestem pewny ze bede nominowany.

Krystian: Ja to przetrwam znow. Jestem pawn king

Krystian: I will survive again

Krystian chciał spełnić swój jeden cel

Krystian: I will be the last fb's sluts standing

Spectara nie interesowała sie zbytnio teraz nominacjami

Spectara: nie mam do tego glowy jestem po trzech piwach

Pati zostawiła w trakcie dnia pozostałych na domysly kogo nominuje. Sama udała się do kina na film "Doktor Sen". Wybrała horror ponieważ nie boi się niczego xd Gdy wróciła do domu BB był już czas na nominacje. Kto otrzyma przent mikołajkowy?










Pati: Hej wszystkim, czas na ceremonie nominacji!









Pati: To jest ceremonia nominacji. Jednym z moich obowiązków jako HoH jest nominowanie dwóch osób do eksmisji. Przede mną znajduje się pudełko z kluczami:

Znalezione obrazy dla zapytania big brother nomination box

Pati: W pudełku znajdują się klucze osób, które zostały nominowane. Gdy przekręcę klucz twarz 
nominowanej osoby pojawi się na ścianie pamięci.

Pati: Pierwszą osobą, którą nominowałam jest...






Pati: Drugą osobą, którą nominowałam jest...






Pati:    Krystian mam z toba najslabszy kontakt z calego castu, wiec ta nominacja jest chyba zrozumiała. Seekir sam do mnie napisales, zebym ciebie nominowala, więc to robię. Powodzenia w veto i przepraszam za mały odzew, byłam w kinie :P


Pati: Ta ceremonia nominacji została zakończona.









CONFESSIONALS
WEEK 12

Pati 8   (342)
Krystian 7    (190)
Sandra 5   (239)
Seekir 4  (226)
Meciek 2    (192)
Spectara 1  (276)

7.Anja   (323)
8.Chanel   (145)
9.Patryk  (110)
10.Patka (126)
11.Duncan (182)
12.Charlotte   (77)
13.Mikki   (148)
14.Rafix     (121)
15.Frio   (66)
16.Rafi   (51)
17.Felixuss   (13)
18.Dark (25)
19.Venstey  (35)
20.MD   (7)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Big Brother S07E43 Season Finale

To było wyczerpująće 99 dni dla produkcji i dla zawodników I to własnie dziś mija deadline sezonu. Dziś ktoś zostanie zwycięzcą Bi...