czwartek, 9 stycznia 2020

Big Brother S07E15 Nominations Ceremony, Week 5



Poprzednio w BIIIIIG BROOOOTHER
Specia i Rafi znaleźli się na bloku.
Seekir nieoczekiwanie rozwiązał zagadkę z Demons Lair, jednak nie chciał
ukrytej w niej nagrody. Prrzekazał rozwiązanie Rafixowi.
Sandra była wstrzasnieta nominacjami. CHciala ocalic Spectarę.
Pati latał telefon, uciekały kozy i indyki, co ostatecznie doprowadziło ją
do zwycięstwa w HoH. Kogo nominuje?
WATCH IT TONIGHT

Meciek: kamel cZy ty im dosypujesz kokainy?


Day 33

Mieszkańcy! Wszystkie głosy zostały oddane.
Kiedy wyjawię wyniki wyeliminowana osoba będzie miała tylko moment
na pożegnanie się, zabranie swoich rzeczy i wyjście z domu.

Jednak zanim to się stanie.
Od poczatku gry co tydzień udostępniana była wskazówka w Demon's Lair do sekretnej mocy. W tym tygodniu ta moc została zdobyta i jest to...Blood Veto. Osoba, która je zdobyła może tylko podczas tej eksmisji zawetować stosunek głosów i odwrócić go do góry nogami. Jeśli tego nie zrobi Blood Veto wróci do Demon's Lair.
Jesli osoba, która zdobyła nagrodę chce jej użyć teraz ma na to 3 minuty

RafixDziś o 22:13
wstaje

RafixDziś o 22:14
Yup, używam Blood Veto.
Don't hate me pls.

MikkiDziś o 22:14
Well, that's dumb. Just saying. xD

MeciekDziś o 22:14
Jak ty wyglądasz ubierz jakieś szpilki jakąś sukienkę to i za tobą będą się oglądać młody je mi z ręki więc odczep się odpieprz się od nas bo wiemy co mamy robić sama jesteś szmata wariatka


RafixDziś o 22:16
Sorka, Raff :broken_heart:

SandraDziś o 22:17
O kurwa co sie odjebalo XD

MeciekDziś o 22:18
Mam nadzieję że się jutro obudzisz
Rafix.

SpectaraDziś o 22:18
Ja też mam nadzieję, że się jutro obudzisz, Meciek.

MeciekDziś o 22:19
Nie mówię do ciebie

MeciekDziś o 22:19
Więc zachowaj swoje komentarze dla siebie


Stosunkiem głosów.

11:1

Rafi- zostałeś wyeksmitowany z domu Wielkiego brata.

Krystian: Wszyscy się jarali odejściem Speci a tu bum RATfix wstał i zjebał week, tym samym sobie gre. Good job.

Spectara: Lol, prynceski myślały, że mnie wywalą na dobre. :heart: Nigdzie się nie wybieram. Teraz muszę się odwdzięczyć moim kochanym loyal sweethearts za wybronienie mojej dupy.

Anja: A wiesz ze dzisiaj przed wyjsciem mialam takie poczucie ZA ŁATWO POSZLO tak mi prxez mysl przeszlo No i mialam racje

Anja: Ratowanie spectary to jak ratowanie trupa. rafix zniszczyl sobie gre

Mikki: glupi pies
Meciek: sram
Mikki: dumb fuck
Duncan: I cant
czy możemy go wyjebac
Mikki: nie ma to jak zrobic z siebie cel debil. centralmnieo debil. nominuje dwie tepe suki jak wygram
Meciek: yes
Mikki: rafix to idiota
like...
nie ma to jak uratować kogoś i zrobić sobie cel
z siebie*
Mikki: wyrzucmy go pierwszego
przed specia
bo ta szmata nawet wygrac nic nie umie musimy nada się użerać z tą passive aggressive dziwką
ugh

SpectaraDziś o 22:25
Wiecie, że Was kocham
??

RafałDziś o 22:25
Dobra, teraz serio let's win

SpectaraDziś o 22:25
Jesteście oficjalnie moimi mężami i żoną.

Duncan: co sie odjebało? Rafix zrobił z siebie jeszcze większy cel

Patka: Ale sytuacja, ta małpa zostaje :(




Jakich kolorow jest tyle samo?
Zielony bialy, czarny/ niebieski, pomaranczowy

Pati odpowiada pierwsza i jest
to...POPRAWNA ODPOWIEDŹ.

GRATULACJE PATI!
ZOSTAJESZ NOWYM HOH!

Pati:  nie moge uwierzyc ze wygralam xd robilam na przerwie w pracy i mi pomagaly kolezanki 

Duncan: Pati pomagały koleżanki z pracy! To nie fair :> sprytnie Pati sprytnie

Krystian: Pati legenda wygrała hoh. Super że założyliśmy z nią sojusz. Najgorsze jest to, że ona nie da speci na block bo ją lubi, ugh. Może jest szansa na Ratfixa.

Spectara: Tak naprawdę przetrwałam cudem, dlatego teraz muszę wyjebać tamtych zanim oni wyjebią mnie. Nie żeby coś się zmieniło. XD Ale teraz przynajmniej wszyscy się czują na siłach, aby przeciwko nim walczyć ze mną. I w ogóle to było takie miłe jak mi napisali wszyscy jak tylko się okazało, że nie odpadam. I że będą próbowali mi pomagać. Koniec końców to i tak zjebałam ten HoH, ale za mocno próbowałam się skupić na szybkości. XD

Duncan: Pati Królowa wygrała HoH ❤️ wiem ze mnie nominuje, bo pisała mi ze to mi wlasnie ufa najbardziej. Nakieruje ja na osoby ktore ma nominować.!
ze mnie nie nominuje*

Rafix: Ja płaczę
Pati serio to zrobiła
Dokonała tego, czego my nie mogliśmy dokonać :sob:


Rafix: Tho jest to wciąż Pati
Ja nie wiem, kogo ona da na blok
I czy serio Raff pierwsze co napisał po eliminacji to "nie mam czasu"?

Uczestnicy rozmawiali o planach na tydzień

Mikki: do dupy. trzeba nomowic pati na nominowanie speci i rafixa
Krystian: Rybcie. Pati nie da specie, bo mi napisała ze ją lubi
Jedyna opcja jest wyrzucenie Rafixa xd
Meciek: OK
Duncan: es
Mi tez wspominała o tym
Mikki: Ze ona lubi specie?
Duncan; tak ze ona nie chce speci bo dobrze sie z nia pisze
Mikki: na pewno da rafixa bo ja chcial wyrzicic
Duncan: musimy rafixa wyjebac
Mikki: so we have to remind her
że Rafix zbierał
na nią głosy
żeby odpadła
Meciek: Yes, exactly
Mikki: and then he's going
pożałuję, że uratował spectarę
Mikki: nienawidzę
jak ta suka jest fałszywa
Meciek: tea

Mikki: mam nadzieje ze pati nie da randomowych nominacji
Meciek: napisze i did random
Seekir: chyba da chanel
Duncan: ktos ma kontakt z patrykiem? XD
Mikki: tydzien temu z nim pisalem xd
Mikki: chanel tez sie ostatnio nie odzywa. moze pati da patke?
Seekir: ja myslalem ze one sie lubia raczej
Meciek: idk kogo da
Mikki: patka do mnie napisala ze szkoda ze nie wygralem
Meciek: do mnie tez
Mikki: ale przekonanie jej
żeby dała rafixa
będzie easy
nieważne kto będzie na blocku obok niego, bo mamy numbersy
żeby go wyrzucić
Meciek: yes, byle ten pies tam został
Mikki: jak odpadnie w tym weeku to cant wait jak bedzie pisal ze zaluje ze uzyl

 Mikki: estem w szoku ze jeszcze nikt z naszego sojuszu nie bylo nominowany

Seekir bał się, że prawda wyjdzie na jaw

Seekir: pewnie wszyscy mnie znienawidzą jak dowiedzą się, że to ja znalazłem tę nagrodę i uratowałem Spectarę xD

Seekir: ale moim celem jest to, żeby ona została w grze i żeby konflikt trwał dzięki czemu ja jestem ciągle pośrodku

Seekir: i my closest ally są Krystian i Sandra rn
mimo tego że uratowałem specę teraz, to gram sobie tak yolo
fajnie jak coś się dzieje xD
chętnie ją wyrzucę pote

Seekir: Konfa z fb sie zachowuje tragicznie. kazdy by uzyl tej nagrody na swoim sojuszniku

Seekir: czuję się strasznie, że wkurzam tak swoich sojuszników, ale muszę być nadal pośrodku i nie dam ich wyrzucić jakby co xD nie wybiorę spectary ponad nich

DAY 34

Pati myslala o strategii

Pati: jako pierwszy napisal mikki do mnie. on bardzo chce rafixa

Pati: nie chce dac rafixa. dogaduje sie z nim. mowilam mikkiemu ze nie chce brac udzialu w ich klotni. zaczal sie rzucac kiedy przerwalam mu pisanie o klotni. nie chce o niej slyszec

Pati: Jestem na nocce. niech mnie nie irytuje bo jestem hoh

Mikki: niech ona nie bedzie dumb xd

Mikki: teraz jestem prawie pewny ze nie nominuje rafixa. prays ze nikogo z sojuszu

Mikki: lol ta suka wspomniała, że nie chce się mieszać w kłótnie z moją ze specią
sama zaczęła temat
she's psycho

Meciek: Queen ma
Hohitis
A jedt hoh
Od
30 minut
XD

Meciek: głupia prukwa

Mikki: jak pati go nie nominuje
to pozniej sama jest w kolejce
do outu
dumb bitch

Duncan szalał

Duncan: Widziałem jak Rafix wkłada język do pusi speci! I to jeszcze w jacuzzi gdzie ja siedziałem obok!

Duncan: Rafix cały dzien ma wzwód. Moge jakis młotek i pomoc mu go obalić?

Duncan: Moje plany co do eksmisji Rafixa sie nie zmieniły, ale nadal chce aby Mikki wyleciał jeszcze nawet moze przed Specia.  Julie zabierz juz temu Rafixowi bloody veto, bo jego ręka z tym veto lata w kierunki cipki wiedźmy! Czy oni na dzisiaj moga skończyć gierki wstępne?
kierunku*

Pati myslala

Pati: Mikki powiedzialam mu ze trolluje zeby miec dobry kontakt, ale on cos mowi ze mnie zawsze wspieral, ze cos tam. w czym mnie niby wspieral. zawsze ja zaczynalam rozmowy, on napisal bo wygralam hoh

Spectara: Mikki social king - wkurwia cały czas Pati, bo mu to przynosi frajdę, po czym jak wygrywa HoH to wielce do niej biegnie z prośbami. To już ja mam więcej klasy i nie zawracałabym gitary komuś jakbym go wcześniej wkurzała. To ten moment w którym kończy się strategia, a zaczyna pazerność. XD

Duncan: Pati chyba będzie chciała nominować Mikkiego! I wiecie co? Jestem za tym!

Duncan: Pati mi mówi ze Mikki sam sie prosi wręcz o nominacje. I cant ; ) nawet nie musze sobie brudzić rak, bo ktoś inny będzie chciał go nominować juz teraz

Duncan: Pati będzie Iconic HoH. Powinna usiąść na tronie niczym Magda Gessler!

Duncan: Zasugerowałem Pati Rafixa i Patryka powody pierwszy zbierał na nia głosy aby wyleciała drugi jest mało aktywny, ale tez gdy pisze mi ze Mikki jest jej targetem to nie zamierzam bronić smiles wręcz przeciwnie.
Pati podobno wybaczyła to Rafixowi, bo jego przyjaciel Dark był na blocku. Me rn XD

Pati: chce zeby to bylo moje hoh  nikogo innego

W wyniku uzycia Blood Veto mialo odbyc sie losowanie immunitetu

Sandra: Wez mnie wylosuj w.koncu wielki bracie

Duncan zdobył immunitet. Mógł wybrać jeszcze jedną osobę, która miała być bezpieczna. 

Mikki: Wow Duncan did dat

 Duncan: Zdobyłem immunitet! Yaaay! W sumie jest mi całkowicie niepotrzebny przy HoH Pati, ale zawsze ładniej w tabelce będzie wyglądać

Duncan miał nie lada zagwozdke

Krystian: Duncan wygrał immunitet i ma wybrać osobę, na poczatku chciałem, żeby mi go dał, ale jak tak myśleć o tym to nie mam sensu bo i tak bede safe. Najlepszą opcją jest danie immunitetu seekirowi. Nominował Pati, może ona bedzie chciala sie zemscic.

Seekir: napisalem do duncana zeby mnie ratowal bo boje sie pati xd

Duncan: Na początku chciałem uratować jaka Patke aby poprawić relacje, nagle Seekir do mnie napisał ze boi sie ze pati go nominuje po czym gdy juz chciałem napisać ze ratuje Seekira Meciek wylatuje z tekstem abym go nie ratował bo on gra po obydwu stronach. Like, kogo mam uratować?

Duncan: Sandra Seekir i Krystian jako jedyni do mnie napisali ze chcą ten immunitet. Podaruje go Sandrze, bo mamy sojusz i czuje ze Pati wlasnie ja będzie chciała nominować podobno miały mała kosę

Sandra: Napisalam Dncanowi zeby mnie ratowal, bo zmyslilam ze sie z pati poklocilam xd

Spectara: W sumie immunitet Duncana jest irrelevant.
Uratuje Anję albo Krystiana i tyle. Nadal zostaje jedno z nich oraz Mikki i Meciek.
Pati chyba jest nadal cięta na Mikkiego i podobno się skarżyła, że Meciek ma ją za idiotkę.
Więc w tym moja głowa aby ją przekonać do nominowania przynajmniej jednego z nich.

Immu dostała Sandra

Spectara: Wow, Sandra dostała immunitet od Duncana.
Pewnie myślą, że skoro Sandra przed wszystkimi po mnie jeździ, to że jest po ich stronie. XD

Duncan: Mam nadzieje ze Pati zrozumie 😀 nie chce aby odpadła Sandra przy Pati HoH dla mojej gry to stracony week

Pati: Duncan sie mnie pyta komu moze dac immunitet, czy mi cos przeszkadza jak komus da...niech daje komu chce to jego sprawa

Anja i Krystian rozmawiali o grze

Anja: Trzeba kolejny tydzien meczyc sie z ta pinda, bo pati ja lubila

Krystian: Pati napisala ze nasz sojusz jest safe.

Anja: Czaicie ze nadal frio grac
Gra*
Imo juz za dlugo
Bo jeszcze chwila a nikt jej nie wgwali i dojdzie docjakiegos f4


Od tego tygodnia rozpoczynamy głosowanie!
Co tydzień, począwszy od Tygodnia 6 jedna osoba
będzie zdobywać SPECJALNĄ PACZKĘ!!

Nazwy mocy będą jawne.
Zwycięzcy nie, choć nie zmienia to faktu, że
każdy może zdobyć MAKSYMALNIE jedną paczkę.
Paczek jest 7.

Niektóre z nich są dobre, niektóre lepsze ( i tak najlepsze są te z sekretnych zadań)
Moc z każdej paczki jest aktywna tylko
w danym tygodniu gry.

Jak się głosuje?

Wszystkie osoby zaangażowane w grę: uczestnicy oraz wyeliminowani
mają do dyspozycji 50 punktów.
Muszą je rozłożyć na co najmniej 6 osób, przy czym jedna osoba
może maksymalnie dostać 30 pkt.

Głosować możecie RAZ w tygodniu. Nie miałoby sensu, gdybyście mogli więcej, bo i tak kazdy by wysylal to samo.

Osoba z największą ilością punktów na koniec tygodnia wygra paczkę.

Krystian: COŚ DLA MNIE KOCHAM TWISTY

Krystian:  Do gry wszedł twist z paczkami. Wszyscy wiedza ze kocham twisty wiec od razu poszedłem do sojusznikow i powiedzialem, żeby dali mi 30 pkt. Zgodzili sie, pierwsza paczka powinna byc moja but różnie to bywa. Ratfix ze Specia pewnie dadza sobie 30, Frio tez cos jej da.

Day 35

Pati rozmawiała z Mikkim, zdradzila mu ze bla u narzeczonego

Mikki: COOO ONA MA NARZECZONEGO OD KIEDY

Sandra również rozmawiała z Pati.

Pati: Napisalam Sandzre ze mysle o nominowaniu Patryka, Chanel, Frio lub Mikkiego. Od razu powiedzialam ze nie ma opcji na Patkę i Charlotte na ktore namawiala

Sandra: Powiedzialam jej zeby nie dawala Chanel, bo jest dobra w zadaniach i wgl nie celuje w nią. Ona i patryk sa po srodku i nie mysla  pati, wiec niech lepiej da Frio i Mikikego

Rafix, Meciek i Pati również rozmawiali.

Pati: Rafix się pytał co proponuje Mikki to mowie mu ze jego. i ze mikki mnie przekonuje bo rafix mnie probowal wywalic przy venie. Rafix powiedzial ze glosowal wtedy na vena i mu odpisalam ze ma nie klamac bo poslucham mikkiego. od razu sie przyznal


Rafix: Pati jest agresywnym graczem
I da Frio na blok :(
Chyba
No ale jak posłucha mikkiego to ja i Specia wylądujemy na bloku


Meciek: Mowie do Pati, ze mam nadzieje ze mnie nie nominuje bo nigdy w tej edycji nie zrobilem nic przeciwko niej i moja nominacja bylaby bezsensu

Pati: Napisalam meckowi ze jedna osoba ciagle d mnnie zagaduje teraz, a jak nie bylam hoh i nic nie moglam to nigdy sam nie zaczal rozmowy. moze ogarnie ze to mikki i go ostrzeze ze ma sie uspokoic, bo mnie denerwuje, widac na pierwszy rzut oka ze jest falszywy

Ludzie mysleli o tym kogo nominuje Pati

Krystian: Pati chce nominować Patryka, co jest dobrą opcja, bo z nim mam 0 social. Mikkiego tez chce dac, w sumie moze go dac, bo i tak go pewnie obronimy. A jak rozdzielimy Chanel i Patryka to tym lepiej.

Krystian: Nie spodziewałem sie że w pati obudzi sie tak strategiczna dusza. Powiedziała Sandrze, że chce zaptrzymac Specie bo jest jej tarczą. Big Brother Polska shook


KrystianWczoraj o 18:53
Wielki Bracie, zadam schowania świeczek. Jak beda jedbli kolacje to np moze swieczka spasc i spalic dom. To niebezpieczne

SandraWczoraj o 18:54
No Krystian czemu ty mi to robisz
No why

KrystianWczoraj o 18:54
To wina Duncana

CharlotteWczoraj o 19:01
Wielki Bracie też jestem za schowaniem świeczek

Sandra dziekowala Duncanowi za immunitet

SandraWczoraj o 18:47
Wooow
Wooooow
Dziekuje bardzoo @Duncan
:heart:

DuncanWczoraj o 18:49
Nie ma za co @Sandra :kissing_heart:
Zrób mi dobra kolacje i będziemy kwita!

SandraWczoraj o 18:50
Romantyczna kolacja?
:heart:

DuncanWczoraj o 18:50
Oczywiście przy świecach ❤️

KrystianWczoraj o 18:50
:eyes:

KamilWczoraj o 18:50
zbliżenie kamery na ekranie się pojawia napis #showmance

SandraWczoraj o 18:50
Oczywiscie, postaram sie for you

KrystianWczoraj o 18:50
ale pojade po was w konfie

SandraWczoraj o 18:51
??

DuncanWczoraj o 18:51
Czekam :see_no_evil:

SandraWczoraj o 18:52
To bedzie niespodzianka!:heart:

DuncanWczoraj o 18:52
patrzy na Krystiana A Ty kiedy mi zrobiles kolacje?
Jak o mnie dbasz?

KrystianWczoraj o 18:52
bitch juz nic nie dostaniesz

SandraWczoraj o 18:52
Spojrzalam na Duncana teraz jestes moj

#dundra


Duncan: Brązowa Wiewiórka wlazła do domu i Anja uderzyła ja patelnia. Powinna zostac wyrzucona za rasizm. Myslalem ze widziałem damę z łasiczką niczym wyjęta z obrazu. Okazało sie ze to naga Specia i jej pussia
: Krystian jest po prostu zazdrosny o Sandrę. Krysti nie musisz byc! Ty jestes najważniejszy wysyła buziaki
 Krystian niedźwiadku dam Ci miodku chce byc Twoim osiolkiem
Dlaczego Patryk zawsze chodzi boso? Ale z niego bosacki influencer
 Cześć Meciek! Chciałem sie przywitać bo wiem ze to czytasz hih Zgubilem wątek

Rafix komentował wydarzenia

Rafix: W sumie wybór Sandry na immunitet z ich perspektywy jest dość interesujący... Najwidoczniej Duncan czuje się pewnie, że Patrycja nie da na blok Krystiana/Anji + Specia ze swoim "oni są grupą i wywalą całą resztę" wychodzi na idiotkę + Sandra będzie mu bardziej przychylna, bo nie daje się komuś immunitetu ot tak
No nie mówiąc o tym, że my możemy sobie teraz pomyśleć, że Sandra nie jest nam taka wierna, bo ewidentnie gra na dwie strony!

Rafix: Rozwala mnie to, że po każdym wygranym hoh się cieszymy, ale potem okazuje się że nominacje są do dupy i nasza sytuacja wciąż się nie zmienia.
Nominacja Mikkiego będzie dobra dla mnie, no bo wiadomo chciał, żebym ja poszedł na blok, ale wciąż nie jest on takim zagrożeniem jak chociażby Meciek.
Ale zakładam że Mikki będzie walczył o przetrwanie.

Spectara: Spectara: Pati zasadniczo planuje nominować Mikkiego i Frio, co jest nam jako tako.
Na rękę.
Ale czemu jako tako?
Bo matma się kłania. Rozkład sił na tę chwilę to takie 8:7.
Jeżeli oni pójdą na block i nie zostaną uratowani przez veto, to wtedy rozkład sił w głosowaniu to 6:6.
Czyli istnieje ryzyko remisu i Pati wybierałaby kto ma odpaść.
Słyszałam, że po drugiej stronie są zgrzyty i planują eliminację Mikkiego i się na to zapatrują.
Ale szczerze nie jestem w 100% przekonana, że byliby chętni wywalać Mikkiego - ich +1 w głosowaniach - skoro ja i Rafix nadal jesteśmy on the run.
Nie zapominajmy, że my jesteśmy dla nich priorytetem do wywalenia. XD

HAVE NOTS

Pati jako HoH musiała wybrać 4 osoby jako Have-nots na ten tydzień.
Te osoby będa mialy zmieniony nick,
mogą korzystać tylko z zimnych pryszniców, jeść slop i spać
w Have Not Room.

Inne kary mogą się pojawić. Żadna nie wpływa na grę. To element humorystyczny!

Have nots na week 5 to:

Chanel - Perfumy Chanel no. 5
Frio - świeczka brzoskwiniowa
Mikki - Vensia
Patryk - świeczka lawendowa


Wasze cierpienie skonczy się w dzień eksmisji!

Pati rozmyslala nad wszystkim

Pati: myslalam zeby nominowac kogos malo aktywnego, np. Patryka i Frio. Miki by wygrał veto. W swietle tego co sie dowiedzialam co pisal o mnie Mikki...chce zeby on odpadł ale czy na pewno. nie chce zebyy na mnie krzyczal caly tydzien. to bylby backdoor.

Pati: Napisalabym Frio i Patrykowi, ze są pionkami i nikt nie jest moim celem. Trzeba uratowac kogos w veto i potem backdoornac Mikkiego jesli sie nie ogarnie


Pati: Lubilam Mikkiego, ale to jaki sie stal falszywy, w jaki sposob do mnie pisze kompletnie go skresla. Jeszce pisze o mnie ze jestem glupia suka. mysli ze bede glupie ze uwierze ze wywrze na mnie presje ze kazdy chce rafixa.  meciek nie lepszy, blaga zebym nie byla jak glupia szmata


Stało sięcoś nieoczekiwanego.

Chanel: Napisalam do pati, z pytaniem jakie plany na nominacje. odpisala ze patryk. i super. chce zeby odpadl.

Chanel i Patryk sie poklocili. Pati przystala na propozycje Chanel.

Pati: I tak planowalam go nominowac, zdziwilam sie tylko ze chanel to popiera. tym lepiej dla mnie. Sandra ostrzegala ,ze oni moga sie obrazic. na razie na to nie wyglada

Sandra: Powiedzialam pati ze chce dla niej jak najlpieje. chanel moze sie obrazic za nominacje patryka

Chanel: I bardzo dobrze niehc sie stresuje.

Pati ostrzegła Frio i Patryka przed nominacją.

Frio: nic nowego

Patryk: kurde zestresowalem sie moze cos mi sie uda z nia pogadac

Patryk: napisalem ze obiecam ze bede miec z nia wiekszy kontakt

Patryk: Pati i tak pisala, ze obok mnie bedzie albo ktos wiekszym celem albo Frio i ze bedzie o mnie walczyc

Patryk: coz jej zdania nie zmienie xd moglem z nia wiecej pisac, ale zoabczymy co bedzie.

Spectara orzmawiala z Pati o strategii.  Mowila Pati, ze jakby dala kogos z Mikkim to bylaby szansa na remis i Pati by decydowala. Pati odpowiedziala ze mialaby od poczatku wrogow w osobie Mecka, Krystiana, Duncana i Anji i woli poczekac z nominacją mikkiego na ceremonie Veto.

Pati: Boje sie ze jak dam mikkiego od razu to zacznie pisac z ludzmi ciagle i sie jakos wybroni. a tak to niczego sie nie spodziewa i nie bede miec jego wyzwisk przez caly tydzien, tylko przez pare dni

Pati: Ludzie mysla ze latwo na mnie wywrą presje. Ja wiem jak o mnie pisali. Pokaze im. Niech mnie nie maja za te idiotke juz.

Pati udowadniala innym ze nie jest juz ta sama pati

Anja: Jak rozmawiam teraz pati...jezu ona normalnie pisze. jestem w szoku xd

Anja: Nie umiem pati zakwalifikowac do zadnej gurpy, do zadnej szuflaki. ona mnie codziennie zaskakuje

Chanel podchodzila na powaznie do eliminacji patryka.

Chanel: stworzylam konfe ze Specia i Rafixem. Niech on odpada. przegna. irytuje mnie, zablokuje go. to co zrobil to przesada.

natka98Dziś o 19:33
Hej

RafałDziś o 19:33
Hejka
Gotowy(-a) do gry: SpectaraDziś o 19:34

SpectaraDziś o 19:34
O
To tutaj bierzemy ślub?

RafałDziś o 19:36
Dobra, to Chanel przedstaw sytuację

natka98Dziś o 19:36
Chcę wywalic Patryka

RafałDziś o 19:38
Ułatwi nam to fakt, że prawdopodobnie pójdzie teraz na blok

natka98Dziś o 19:38
Denerwuje mnie
Mam go dość
Zaraz go zablokuje na fb

SpectaraDziś o 19:39
Co się stało?

natka98Dziś o 19:42
Mam go dość
Wkurza mnie
Przegina
Nie może nic o tym wiedzieć

RafałDziś o 19:44
Spoko, dotrzymamy dyskrecji
Jeśli chcesz wywalić Patryka, to ja jestem za

natka98Dziś o 19:44
Myślę,żeby wgl zerwać z nim znajomość
Już wykończył moją cierpliwość

RafałDziś o 19:46
:broken_heart:
Nie przejmuj się Natka, dasz sobie radę

natka98Dziś o 19:46
:sob: :sob: :sob:
:sob: :sob: :sob: :sob:

SpectaraDziś o 19:50
Przykro mi słyszeć, że się tak poważnie poróżniliście. :cold_sweat:
Nie myślałam, że taki dzien kiedyś w ogóle nadejdzie. :slight_frown:

natka98Dziś o 19:55
Nie mg już wytrzymać z nim

SpectaraDziś o 19:56
Wysyła Ci dick pics bez pytania?

natka98Dziś o 20:18
Nie
XD
Kamil jest tutaj, jak przepowiedziało proroctwo.Dziś o 22:06

KamilDziś o 22:06
DICK
PICKS
EXCUSE ME
xd

RafałDziś o 22:06
Cała Specia

Rafix: Co Patryk zrobił Natce? Bo OMG

Spectara: Ta kłótnia Chanel i Patryka jest przejmująca, ale z drugiej strony mi coś tutaj śmierdzi. Nagle tuż przed nominacjami Chanel i Patryk się tak pokłócili.

Pati przedstawiła swój plan backdoor Spectarze

Spectara: Więc... zaszła u Pati mała zmiana planów. XD Zastanawia się jednak nad nominacją Patryka i Frio. I liczy na to, że ona lub oni wygrają veto, bo chce dać wtedy na replacement Mikkiego.
To jest właściwie zajebisty plan, tylko iście ryzykowny. Bo może się to w ogóle nie udać.

Spectara: Ale jakby nie patrzeć, to byłaby to dla niej też najbezpieczniejsza opcja.
Ja też nie chciałabym wysłuchiwać jęków i skowytu Mikkiego, bo KTOŚ RACZYŁ GO NOMINOWAĆ fake rats, hoes, wig flows, mood & spill the tea.
Chyba dostałam wstrząsu anafilaktycznego po użyciu tych fraz, ohyda.
No i nie zapominajmy przecież, że jeszcze bYe FeLiCiA.

Rafix: game level wciąż chcemy ocalić Patryka, pomóc mu w veto, żeby Pati backdoornęła Mikkiego. No bo sory Ale tłumaczenie "nie chcę, żeby Mikki mnie wyzywał przez cały tydzień" To ugh

Nadszedł czas nominacji






Pati: Hej wszystkim, czas na ceremonie nominacji!




Pati: To jest ceremonia nominacji. Jednym z moich obowiązków jako HoH jest nominowanie dwóch osób do eksmisji. Przede mną znajduje się pudełko z kluczami:

Znalezione obrazy dla zapytania big brother nomination box

Pati: W pudełku znajdują się klucze osób, które zostały nominowane. Gdy przekręcę klucz twarz 
nominowanej osoby pojawi się na ścianie pamięci.

Pati: Pierwszą osobą, którą nominowałam jest...






Pati: Drugą osobą, którą nominowałam jest...






Pati:  Frio, Patryk - nomninowała was. Patryk niestety kogoś wybrać musiała. Frio - z tobą mam najsłabszy kontakt z całego castu. Pomimo tej decyzji życzę wam powodzenia w walce o Veto.
Frio mam z toba najslabszy kontakt z castu.

Pati: Ta ceremonia nominacji została zakończona.





Frio: coz, trzeba walczyc znow o byt

Patryk: Jestem z frio, pobodni nie jestesmy celami. Mimo wsyzstko powalcz e o veto a jak sie nie uda to z frio mysle ze przetrwam



CONFESSIONALS
WEEK 5

Pati 16    (96)
Duncan 15   (100)
Spectara 9   (114)
Krystian 8     (96)
Rafix 7     (104)
Mikki 7   (86)
Anja 6     (95)
Seekir 6    (87)
Patryk 5    (36)
Sandra 4     (106)
Meciek 3   (98)
Chanel 3   (83)
Patka 1   (69)
Frio 1    (55)
Charlotte 0    (59)


16.Rafi   (51)
17.Felixuss   (13)
18.Dark (25)
19.Venstey  (35)
20.MD   (7)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Big Brother S07E43 Season Finale

To było wyczerpująće 99 dni dla produkcji i dla zawodników I to własnie dziś mija deadline sezonu. Dziś ktoś zostanie zwycięzcą Bi...