piątek, 10 stycznia 2020

Big Brother S07E16 PoV Comp, Veto Meeting, Week 5


PREVIOSLY ON BIG BROOOTHER

GRATULACJE PATI YOU ARE THE NEW HOH!
Pati pokonała Mikkiego w ostatniej rundzie zadania o HoH.
Mikki probowal wplywac na pati by nominowala Rafixa, ale ta nie chciala o tym slyszec, przez co sie poroznili. Chanel i Patryk poklocili się. Pati myslala o tym ze Mikki ją irytuje, jednak nie chce slyszec jak ją wyzywa caly tydzien. Pati nie chciala nikogo sluchac, samodzielnie rzadzila podczas pierwszych dni władzy. Ostatecznie to Patryk i Frio, ktorzy zostali ostrzezeni ze nie sa celami,  zostali nominowani.

Pati: Nie irytuj mnie bo jestem HoH


DAY 35

Pati:  Frio, Patryk - nomninowała was. Patryk niestety kogoś wybrać musiała. Frio - z tobą mam najsłabszy kontakt z całego castu. Pomimo tej decyzji życzę wam powodzenia w walce o Veto.
Frio mam z toba najslabszy kontakt z castu.

Pati: Ta ceremonia nominacji została zakończona.


Pati: Nominowalam Frio i Patryka. obojetnie mi kto z nich odpadnie, ale jesli bede miec szanse to mikki zobaczy blok

Duncan: Nominacje mało zaskakujące. Widac ze Pati nie chce sie deklarować po żadnej ze stron Z nominacji bardziej bym celował z Patryka szczególnie ze wybrał rafixa do veto

Krystian: iconic nominacje

Rafix:  Pati dała na blok dwie chyba najbardziej pasywne postacie w grze. Cokolwiek Chanel twierdzi o Patryku, jest on wciąż naszym numerkiem i postaram się go jakoś uratować.

Patka: uuuf, jestesmy bezpieczne

Mikki: Pati nominowała randomów

Meciek: Wstretna pchła z pati

Patka: nie sadzilam ze pati moze mnie nominowac. ale zawsze trzeba być ostrożnym

Zblizalo sie losowanie veto

Patryk: teraz jestem skreslony troche po klotni z chanel. 

Patryk: jakbym wylosowal wybor zawodnika to nie wiem kogo bym wybrał. co musza sobie o mnie myslec.

Patryk: chanel w veto jakby wygralka to jeszcze bye uratowala frio albo nikogo xd

Frio: ehh, nominacja. mam nadzieje ze przetrwam znow

Pati: Hej wszyscy! Czas wybrać graczy do Power of Veto Competition!








Pati: Tylko 6 osób bierze udział w zadaniu o Veto. HoH, dwoje nominowanych i trzy
losowo wybrane osoby. Nominowani proszę dołączcie do mnie. Jako HoH losuję pierwsza



Pati: <losuje>






Patryk: <losuje>



Patryk: Wybieram Rafixa






Frio: <losuje>




Pati: Big Brother nas poinformuje o terminie zadania. Powodzenia.

Chanel: Dobrze ze patryk mnie nie wybral. jestem zla. nie uratowalabym go

Anja: Boze krystian wygraj to. DRIM TIM

Pati: Wszystko dobrze, tylko ten krystian w veto. coz. moze nie wygra. a nawet jesli to nikt nie wie co planowalam. nikt mnie nie podejrzewa i nie spale mostu

Mikki: co za fajne losowanie. krystian wygraj to

Spectara: Idealny skład do veto. <3 5 na 1.

Rafix: Co się dzieje z tymi ludźmi. Patryk mnie wybiera do veto, piszę mu, że super, wygramy i go ocalę. A Chanel mówię, że super, pomoże mi wygrać i nie użyję veta. Ja nie wiem co zrobić. W sensie mam staż w byciu w sytuacji, gdzie para się rozstaje (chociaż no wiem, że Patryk i Chanel to nie taka para jak tamci ale no wiesz) I ja jestem pośrodku i oboje do mnie gadają i ja udaje że jest ok

Meciek: Pati to wiekszy hoh threat niz ja xd

Mikki: ja mam nadzieje ze nie bedzie backdoor, pati nawet nie wie co to so

Dwie pati odnawialy relacje

Patka: bardzo sie ciesze ze pati zagadala. czuje ze jej zalezy. nie chcialam pisac jej na priv gratulacje bo by pomyslala ze to tylko dlatego ze ywygrala i cos chce

Chanel i Patryk grali przeciwko sobie. Probowali omotwać Rafixa



Rafix: Nie no, ja thrownę veto, Specia albo Patryk wygrają, Patryk schodzi z bloku, Mikki wchodzi na jego miejsce. Mikki może wyleci chociaż idk nie patrzę w tak daleką przyszłość. Ważne, że Chanel się na mnie nie obrazi, ale na Spectrę, Patryk będzie lubić nas obojgu, a Pati zostaje najbardziej ikoniczną HoH w tym sezonie.

Mikki i Meciek planowali kolejne ruchy

Mikki: nastepny hoh trzeba wygrac i wyjebac te karraluchu
Mecie: yes, bo jak juz sie mialo udac to nagle rafix mial miesiaczke i blood veto
Mikki: ugh debil, odpadnie 1 teraz
Meciek: YES
Mikki: bo ta szmaciura nawet nie wygra zadania jak sie jej je poda
Meciek: yes bo jest glupia jedza Jakby była simem to by mieszkała na ukrytej parceli w jaskini pokrzyku bo nikt nie chce jej oglądać
Mikki: gydby specia byla simem to by sie zaciela na schodach
Meciek: TEA T POSING BITCH

Chanel była mocno wkurzona na Patryka

Chanel: Nie bede ukrywala. wkurzyl mnie mocno i chce zeby teraz odpadl.

Patryk: boje sie ze jak nie wygram veto to chanel moze zaczac innych namawiac zeby ocalic frio

Chanel: Pisalam rafixowi, ze pomoge mu w veto zeby zostawil nominacje

Spectara: Chanel zaczyna skandować mi na pw bardzo wojownicze hasła pod adresem Patryka i czuję się przez to niespokojna. To jest w ogóle niezręczna sytuacja, bo Chanel i Patryk są nam obydwoje potrzebni. XD Patryk musi mieć veto żeby backdoor się udał. Z jednej strony, skaczę z Chanel wokół ogniska z fajczącą się fotografią Patryka i razem chrząkamy, a z drugiej strony gadam z Patrykiem i zapewniam go, że mu pomogę. XD

Frio przezywala meltdown

Frio: mam wrazenei ze i tak odpadne

Frio: niech bog ma mnie w swojej opiece

Sandra postanowiła podzielić się z Anją pewną informacją.
Sandra: powiedzialam jej ze Patka i Charlotte to siostyr

Anja: CO
Ona twierdzi
Ze chatlotte
I patka
To siostry
WTF
ona mnie w chuja robi

Anja: Sandra to genius
Wykrywania rodzinnych relacji

Anja: Also
Ja juz wyczuwam
Przecieki
Z nimi jest zwiazany twist jakis
Moge sie zalozyc
Ze jakby nagle jedna z nich odpadla to cos by soe odjebalo
Dlatego mialy takiego meltdowna jak je raff nominowal
Jestem kurwa geniuszem

Anja: Musze dotrzymac slowa sandrze ze nikomu nie powiem bo mnie w dupe potem kopnie ale z checia bym to z kims rozkminiła Also me sprawdzająca wszystkie twisty w historii bb zwiazane z rodzenstwem

Day 36

Frio rozmawiała ze Spectara


Frio: podobno meciek i mikki naciskali na moja nominacje. serio nie bylo nikogo lepszego?

Spectara: W tym wszystkim jest mi najbardziej szkoda Frio i zależy mi bardzo na tym, aby przetrwała. Ona jest ultimate survivor, weteranka Czarnodupia. Dopiero się rozkręca. To dopiero 5 week, a ma tyle już na karku i blizn powojennych.

Frio: ja jestem wojowniczką


Konfa z fb rozmawiala o tym jak rozdac punkty wtwiscie. Padlo na to, ze po 30 daja mikkiemu a reszte rozdzielaja po sobie.

SandraDziś o 17:56
Co tu taka cisza
Nakopac wam do tylkow
:pig:

MeciekDziś o 17:56
Akop im yeees

SandraDziś o 17:57
Wystaw tyleczek;33333

MeciekDziś o 17:57
Mi nie
Im
Tak

SandraDziś o 17:57
Ech Meciek, a juz myślałam ze Tobie

MeciekDziś o 17:58
Ja nie jestem cichy

SandraDziś o 17:58
ja tez wcale nie jestem cicha

Pati szykowała ludzi na mozliwe zastepstwo.

Pati: Rozmawialam z krystianem o tym co powinnam zrobic po veto. mowilam o mikkim. on g obronil ze on kazdego obraza, a potem jak mowilam mu ze wiem co pisal to udawal ze nie wie a ja wiem ze on to widzial

Pati: Ale robie wszystko tak zeby nie wkopac seekira

Krystian: tak myslalem ze onachce mikkiego backdoornac

Seekir: Mowie pati zeby uwazala i mnie przypadkiem nie wkopala

Zblizalo sie zadanie o Veto

Rafix: Dobra, bo ja prawie zapomniałem, że Veto jeszcze dzisiaj jest :slight_smile:
Nawet mamy konfę, żeby Patrykowi pomóc :sob:

Patryk: Sytuacja z chanel uspokojna, teraz sytuacje w grze uspokoic

Chanel: No patryk teraz nawet moze wygrac..kupil mi hotdoga

Znalezione obrazy dla zapytania power of veto

To zadanie nazywa się

QUEST OF TIME

I oto jego zasady!

Konkurencja podzielona jest na rundy.
Na początku każdej rundy dostajecie
nazwę zadania. Na podstawie nazwy na PRIV
deklarujecie czas, w którym myślicie ze uda wam sie wykonac dane zadanie.

Zadanie wykonuje osoba, która zadeklaruje NAJKRÓTSZY CZAS.

Jeśli uda sie tej osobie wykonac zadanie- zostaje w grze, osoba z najdluzszym czasem odpada.
Jesli nie zdąży - odpada z zadania.

Po wyeliminowaniu z PoV Comp każda osoba zdobywa nagrodę.
Każda kolejna osoba, która zajmie wyższe miejsce może wymienić się nagrodą z dowolną osobą
z niższej pozycji, więc nie jest powiedziane ze Veto wygra zwycięzca ostatniej rundy.

Krystian: Sandra powiedziała mi, ze Pati chce backdoornac Mikkiego. I mean może to zrobic bo i tak ostatnie słowo mają mieszkancy. Jezeli Mikki bedzie na blocku z Patrykiem to ofc że lepiej żeby Patryk wyleciał, a jak z Frio to już w ogóle.
W końcu jestem wybrany do pov. Jak wygram, to nie użyje veta. Big Brother Gods help me.

SpectaraDziś o 21:30
Tutaj postaramy się pomagać Patrykowi
którego
nie ma

RafałDziś o 21:30
Jeszcze

svnderkaDziś o 21:31
Zeby sie pojawił

RafałDziś o 21:31
Kamel chce się pojawić tutaj dla ewentualnych konf -.-

SpectaraDziś o 21:32
To mam mu wysłać?
Dobra, wysyłam mu linka.

RafałDziś o 21:33
Oki

SpectaraDziś o 21:33
A gdzie Patryk?? XD

RafałDziś o 21:33
Ważniejszy Patryk ofc

SpectaraDziś o 21:37
Super, zadanie czarna magia. XD

RafałDziś o 21:38
Yyy to będzie w stylu
Kamel pisze, że będą do ułożenia puzzle
Ale lepiej dawać takie czasy, żeby ktoś inny to zrobił i sflopił

SpectaraDziś o 21:39
Trzeba tak zrobić, żeby Krystian to na pewno ujebał.

RafałDziś o 21:39
No żeby veto nie wygrał
Czyli, żeby był na jednym z niższych miejsc
Żeby mu się dało to veto odebrać
Bo ono jest chyba na ostatnim miejscu zawsze
Żeby kolejne osoby mogły to podebrać
Gotowy(-a) do gry: patrykseDziś o 21:40

patrykseDziś o 21:40
XD

RUNDA 1

Znalezione obrazy dla zapytania power of veto

To zadanie nazywa się

QUEST OF TIME

I oto jego zasady!

Konkurencja podzielona jest na rundy.
Na początku każdej rundy dostajecie
nazwę zadania. Na podstawie nazwy na PRIV
deklarujecie czas, w którym myślicie ze uda wam sie wykonac dane zadanie.

Zadanie wykonuje osoba, która zadeklaruje NAJKRÓTSZY CZAS.

Jeśli uda sie tej osobie wykonac zadanie- zostaje w grze, osoba z najdluzszym czasem odpada.
Jesli nie zdąży - odpada z zadania.

Po wyeliminowaniu z PoV Comp każda osoba zdobywa nagrodę.
Każda kolejna osoba, która zajmie wyższe miejsce może wymienić się nagrodą z dowolną osobą
z niższej pozycji, więc nie jest powiedziane ze Veto wygra zwycięzca ostatniej rundy.

slide
Liczenie owiec
Find the difference
Jigsaw Puzzle
rosliny

NAGRODY
6th PoV
5th nowy avatar
4th nowy nick
3rd mozesz brac udzial w kolejnym hoh/bierzesz udzial w kolejnym veto
2nd przewaga w hoh comp
1st multipla - 3 dwa 1  traveling with speed of light

RUNDA 1: NA PIERWSZĄ LITERĘ

Frio - 2 minuty
Patryk - 2 minuty
Rafix - 2 minuty 30 sekund
Pati - 4 minuty
Krystian - 1 minuta 50 sekund
Spectara - 2 minuty 1 sekunda

Wykonuje: Krystian
Zagrożona: Pati

To jest alfabet łaciński
A    B    C    D    E    F    G    H    I    J    K    L    M    N    O    P    Q    R    S    T    U    V    W    X    Y    Z

Do każdej litery musisz dopisać nazwę dowolnej ROŚLINY. Gdy brakuje nazw polskich - mogą być nazwy łacińskie lub angielskie. Twój czas zaczyna się....TERAZ

Krystian nie wykonał zadania w czasie.
Za 6 miejsce jest GOLDEN POWER OF VETO!

Krystian: Mialem wygrac a zajalem 6 miejsce

RUNDA 2 Liczenie

Frio - 1 minuta 30 sekund
Pati - 1 minuta 40 sekund
Rafix - 3 minuty
Spectara - 2 minuty 31 sekund
Patryk - 3 minuty

Wykonuje: Frio
Zagrożony: Patryk (wysłał ostatni czas)

Frio odpada.
Nagroda za 5 miejsce - Przewaga w HoH
Frio zatrzymuje swoją nagrodę

Krystian - Veto
Frio - Przewaga w HoH

RUNDA 3 Znajdz roznice

Pati - 3 minuty
Rafix - 4 minuty
Patryk - 3 minuty 50 sekund
Spectara - 3 minuty 21 sekund

Wykonuje: Pati
Zagrożony - Rafix

Twoim zadaniem jest znalezienie 6 różnic na podanym obrazku i zaznaczenie ich. Twój czas zaczyna się..TERAZ


Spectara: Pati teraz 



Pati wykonała zadanie.
Odpada Rafix

4th place reward - Twoja zagroda za  4 miejsce to - Mozesz brac udzial w kolejnym HoH/Masz gwarantowane miejsce w kolejnym PoV

Krystian -  Mozesz brac udzial w kolejnym HoH/Masz gwarantowane miejsce w kolejnym PoV
Frio - Przewaga w HoH
Rafix - Veto

RUNDA 4: THE SAW

Pati - 3 minuty 30 sekund
Patryk - 3 minuty 30 sekund
Spectara - 2 minuty

Wykonuje - Spectara
Zagrożony - Patryk

Musisz ulozyc w 2 minuty puzzle Jigsaw

Spectara odpada

3rd place reward
Twoja nagroda za 3 miejsce to: FLOW - aż do odwołania za każdym razem gdy Wielki Brat da ci sygnał musisz wysłać do każdej osoby w grze na priv wiadomosc "a ja mam takiego stajla, torebke z krokodajla i umiem słać imajla" doklejając do tego zdjecie krokodyla, torebki lub logo onet. Ponadto musisz ten tekst wysłać rowniez w jednym z pokojów na serwerze. Nie wykonanie kary bedzie skutkowac automatyczną nominacją.


Krystian -  FLOW aż do odwołania za każdym razem gdy Wielki Brat da ci sygnał musisz wysłać do każdej osoby w grze na priv wiadomosc "a ja mam takiego stajla, torebke z krokodajla i umiem słać imajla" doklejając do tego zdjecie krokodyla, torebki lub logo onet. Ponadto musisz ten tekst wysłać rowniez w jednym z pokojów na serwerze. Nie wykonanie kary bedzie skutkowac automatyczną nominacją.

Frio - Przewaga w następnym zadaniu o HoH

Rafix - Power of Veto

Spectara - Mozesz brac udzial w kolejnym HoH/Masz gwarantowane miejsce w kolejnym PoV

Specia sie wymienia z Krystianem

KrystianDziś o 22:27
Karma is a bitch, just sayin

SpectaraDziś o 22:27
Karma is my bitch.

KrystianDziś o 22:27
Ty to jestes
bitch

KamilDziś o 22:28
CZAS
WYSYLAC MI

SpectaraDziś o 22:28
Witch, bitch, nie jedno już słyszałam. :kissing:

KrystianDziś o 22:28
I nie jedno usłyszysz

SpectaraDziś o 22:28
Czekam na więcej.

KrystianDziś o 22:28
stay tuned

RUNDA 5 ŚLIZGAWKA

Patryk - 3 minuty
Pati - 3 minuty 10 sekund

https://www.proprofs.com/games/puzzle/sliding/veto-round-5/

Wykonuje - Patryk
Zagrożona - Pati

Patryk - nie udało ci się wykonać zadania.

2nd place reward - MULTIPLA 321 - do końca tygodnia twój to MULTIPLA 321, na avatar musisz ustawić sobie to auto i przy każdym sygnale wielkiego brata pisać w każdym pokoju "JEZDZE Z PREDKOSCIA SWIATLA JAK LANOS MATIZA"

Krystian -  FLOW aż do odwołania za każdym razem gdy Wielki Brat da ci sygnał musisz wysłać do każdej osoby w grze na priv wiadomosc "a ja mam takiego stajla, torebke z krokodajla i umiem słać imajla" doklejając do tego zdjecie krokodyla, torebki lub logo onet. Ponadto musisz ten tekst wysłać rowniez w jednym z pokojów na serwerze. Nie wykonanie kary bedzie skutkowac automatyczną nominacją.

Frio - Przewaga w następnym zadaniu o HoH

Rafix - MULTIPLA 321 - do końca tygodnia twój nick to MULTIPLA 321, na avatar musisz ustawić sobie to auto i przy każdym sygnale wielkiego brata pisać w każdym pokoju "JEZDZE Z PREDKOSCIA SWIATLA JAK LANOS MATIZA"

Spectara - Mozesz brac udzial w kolejnym HoH/Masz gwarantowane miejsce w kolejnym PoV

Patryk - Power of Veto

Patryk wymienił się z Rafixem.


1st place reward: UNTITLED GOOSE GAME - przy każdym sygnale wielkiego brata musisz wyslac zdjecie GĘSI W KAŻDYM POKOJU NA SERWERZE i skomentować je słowem "HONK"


Krystian -  FLOW aż do odwołania za każdym razem gdy Wielki Brat da ci sygnał musisz wysłać do każdej osoby w grze na priv wiadomosc "a ja mam takiego stajla, torebke z krokodajla i umiem słać imajla" doklejając do tego zdjecie krokodyla, torebki lub logo onet. Ponadto musisz ten tekst wysłać rowniez w jednym z pokojów na serwerze. Nie wykonanie kary bedzie skutkowac automatyczną nominacją.

Frio - Przewaga w następnym zadaniu o HoH

Rafix - MULTIPLA 321 - do końca tygodnia twój nick to MULTIPLA 321, na avatar musisz ustawić sobie to auto i przy każdym sygnale wielkiego brata pisać w każdym pokoju "JEZDZE Z PREDKOSCIA SWIATLA JAK LANOS MATIZA"

Spectara - Mozesz brac udzial w kolejnym HoH/Masz gwarantowane miejsce w kolejnym PoV

Patryk - UNTITLED GOOSE GAME - przy każdym sygnale wielkiego brata musisz wyslac zdjecie GĘSI W KAŻDYM POKOJU NA SERWERZE i skomentować je słowem "HONK"

Pati - Power of Veto

Pati wymieniła się z Patrykiem


GRATULACJE PATI!~








Pati: mam veto. specia probowala wyciagac jaki daje czas i zebym dala veto patyrkowi ale nie. ja chce to wygrac

Krystian: Wygrałem coś lepszego niż pov. Jest to spamowanie krokodylem, który ma na imie Specia. Jest tak brzydki jak jej charakter.

Meciek miał meltdown w czasie zadania



Meciek: Pati, we stan a comp beast, ale robie sad storyline

RafałDziś o 22:39
Pati na pewno chce użyć veto?
No bo to było głupie jeśli chce to zrobić
SpectaraDziś o 22:40
Chce backdoornąć Mikkiego.
RafałDziś o 22:40
Ale Patryk i tak by użył
Veto
SpectaraDziś o 22:40
No z drugiej strony to Pati
patrykseDziś o 22:40
Zaraz
SpectaraDziś o 22:40
i mogła tego nie przemyśleć. XD
RafałDziś o 22:40
Ona mogła sobie wybrać np nagrodę wzięcia udziału w HoH
patrykseDziś o 22:40
To ona wziela moja nagrode
Aha
XD
SpectaraDziś o 22:43
W sumie
Pati mi sama napisała teraz na pw
"Plan aktywacja ;)"
RafałDziś o 22:43
Nadal chce wywalić Mikkiego
SpectaraDziś o 22:43
Wiec ona chyba serio się trzyma backdooru. XD



Niektore osoby cierpialy z powodu kar

FLOW aż do odwołania za każdym razem gdy Wielki Brat da ci sygnał musisz wysłać do każdej osoby w grze na priv wiadomosc "a ja mam takiego stajla, torebke z krokodajla i umiem słać imajla" doklejając do tego zdjecie krokodyla, torebki lub logo onet. Ponadto musisz ten tekst wysłać rowniez w jednym z pokojów na serwerze. Nie wykonanie kary bedzie skutkowac automatyczną nominacją.

Krystian: ja już mam torebke z krokodajla stay tuned bo ja mam takiego stajla i torebke z krokodajla. UWAGA KROKODYL ATAKUJE CHOWAJCIE SIE


MULTIPLA 321 - do końca tygodnia twój nick to MULTIPLA 321, na avatar musisz ustawić sobie to auto i przy każdym sygnale wielkiego brata pisać w każdym pokoju "JEZDZE Z PREDKOSCIA SWIATLA JAK LANOS MATIZA"

Rafix: Kocham moj nowy avatar


Multipla321Dziś o 22:50 JEZDZE Z PREDKOSCIA SWIATLA JAK LANOS MATIZA 

DuncanDziś o 22:51 ucieka

Multipla321Dziś o 22:51
JEZDZE Z PREDKOSCIA SWIATLA JAK LANOS MATIZA

DuncanDziś o 22:52
lapie oddech co za szaleniec ucieka

UNTITLED GOOSE GAME - przy każdym sygnale wielkiego brata musisz wyslac zdjecie GĘSI W KAŻDYM POKOJU NA SERWERZE i skomentować je słowem "HONK"

Patryk: HONK



Pati myslala

Pati: Mowilam ze uzyje veto, ale seekir ma troche racji z frio i tym ze jest nieprzewidywalna jak wygra hoh, a ma przewage w zadaniu. mimo wszystko ma duzo racji

Seekir: Pracuje nad pati, daje jej argumenty na frio, ze mikki ma cele, a taka frio to w sumie nie wiadomo

Pati: Eliminujac frio wkurze patryka i reszte sojuszknikowxd Bo byl inny plan

Spectara: Już świętowałam, że wszystko idzie superaśnie, mraśnie i słodziaśnie. Patryk ma obiecane uratowanie veto, Mikki idzie na backdoor, po czym Pati mi pisze w sekrecie, że Seekir uważa eliminację Frio za potrzebną, bo ona jest pawnem i później nie wyleci. :slight_smile:
Wcześniej kurna planowaliśmy wszystko, żeby to Patryk miał veto, bo inaczej Chanel nam zburzy cały plan.
Teraz się okazuje, że Seekir chce nam zniweczyć plany.
Dom wariatów. XD

Duncan był pod wrażeniem Pati oraz osób z karami

Duncan : Pati SLAYNELA ten week z zadaniami, niestety co do nominacji to mogła lepiej
 „a ja mam takiego stajla, torebke z krokodajla i umiem słać imajla” o co chodzi Krystianowi? To jakaś gra wstępna? Jeśli tak to wsiadaj Krystian i idziemy do HoH room pati wrrr!
mam zamiar dać Krystianowi dużo klapsów jego torebka
 Rafix jest jakis szalony chce mnie przejechać psychopata

Pati myslala o tym co chce zrobic.

Pati: nie chce cofac danego slowa, ale chce dac nauczke mikkiemu. nominowalabym bym go i powiedziala ze nie chce zeby mial mnie za glupia suka na ktorej wywrze presje i niech dom zdecyduje czy mam mu wybaczyc. ja go lubie ale on traktuje mnie nie fair

Spectara: Wowow, Pati wyskoczyła jak świeczka z konopi. Cały jej plan backdooru Mikkiego idzie jak po maśle. Dosłownie.

Specia była pod wrażeniem krokodyla krystiana

Spectara:  OMG KRYSTIAN MI TO WYSŁAŁ NA PW XDDDDDD To jest pewnie nowa skala bycia podłym. Moje ulubione łanabi hałsłajws opatentowały już raty, węże, teraz nadeszła pora na krokodyle. Wyznaczam nowe trendy




Pati wpadła na pomysl

Pati: Moze napisze do mikkiego "czy masz mi cos do powiedzenia" ze oczekuje przeprosin. jak powie ze nie wie o co chodzi to coz...musze miec jak najmniej winy po tym tygodniu

Pati rozmawiala z Mikki. Mikki podzielil sie z tym na konfie i mowil ze nie wie co ma ja przeprosic.

Anja: Czemu nikogo to nie dziwi ze on sie nieprzyzna jak po niej cisnal a cisnal na tej konfie
XDDDDD
to jest caly milki
Mikki

Pati: mikki udaje ze ni e wie o co chodzi. jak mnie przeprosi to spytam za co, zeby go jeszcze bardziej wkurzyc. satara pati wraca 

Mikki: o co jej chodzi?
Krystian: xddddd
Seekir: Pati narzekała, że po niej ciśniesz xD
i piszesz do niej per Frio
Krystian: XDDDDDDDDDDDDDD
Mikki: co kiedy 
Seekir: ze napisales do niej hej frio
Krystian: Pati posmakowala władzy
Mikki: DWA TYGODNIE TEMU, o co wgl chodzi. im confused
Seekir: idk przepros i bedzie po sprawie
Krystian: ona chyba chce wiedziec
czy ja przeprosisz
Mikki: nie będę przepraszał
za coś czego mi
nie powie
co zrobiłem
aha, fajnie.
Krystian: przepros zanim podejmie decyzje veto
Mikki: niech ta szmaciura wiesniara
wraca na discorda
coś jej się popierdoliło
w tym łbie

Mikki: w hatever, nawet jak mnie nominuje to nie opłaca się mnie wyrzucać dopóki spectara jest w grze

Patryk zastanawial sie czemu na grupie do zadania o Veto, w ktorej mu pomagali ludzie nie ma Chanel. Po czym ją dodał tam.

Chanel: CO TO ZA GRUPA. JHeszcze cos robia za moimi plecami. fajnie ze mnie oklamali

Spectara: Yyyyyyy jakby to powiedzieć Patrykowi dlaczego nie ma Chanel na grupie #KochamyPatryka? Czuję się trochę jak matka przymierzająca się do rozmowy o antykoncepcji i że seks z wyciągnięciem przed wytryskiem jest fatalną opcją zabezpieczania się. O BOZE KTO JA TAM DODAL KURWA JAK NIEZRĘCZNIE. XD

Ludzie mieli dosyć kary


Day 37

Mikki zaczynał panikować.

Mikki: thanks. well. nawet jak odpadnę to będzie to głupi ruch
bo spectara chce mnie wyrzucić, a ja spectarę
so
XD
a taka frio tylko komuś zajmie
miejsce w jury

Rafix i Specia komentowali wydarzenia.

Rafix: To tak, moim zdaniem Patrycja zrobiła ryzykowny ruch, bo Patryk na pewno by zdjął siebie z bloku, a teraz Pati nie wiem co zrobi. Mogła zabrać nagrodę z tym, że może brać udział w zadaniu o HoH, bo to serio była nagroda tylko dla niej XD No i tam dla osoby z Diamond Veto

Duncan szalał

Duncan: Rafix przejechał Spectare! Dosłownie! Nadal ma rurę wydechowa w cipce. Kto jej pomoże? Patryk jest jak Annalise w tym BB. Nic nie robi tylko udaje kaczkę. *oblewa sie woda* jest dzisiaj tak gorąco

Pati myslala o Seekirze.

Pati: Zaczyna mnie irytować. Robi to co Mikki. chce na mnie wplynac. jest mily ale tez falszywy. juz mu nie ufam. chce ratowac mikkiego, mowi ze on nie odpadnie i tak i za wszelka cene nei chce zebym go ja nominowala.

Multipla321Dziś o 18:24
JEZDZE Z PREDKOSCIA SWIATLA JAK LANOS MATIZA

MeciekDziś o 18:25
ZAMKNIJ MORDĘ
RASZPLO NIEWYZYTA

Multipla321Dziś o 18:25
Nie mogę :frowning:

SandraDziś o 18:25
Czemu tak agresywnie Meciek?
Wdech wydech

Multipla321Dziś o 18:26
ucieka płakać

MeciekDziś o 18:28
Bo truje dupe
Dziwka głupia

Multipla321Dziś o 18:30
Meciek, co to za mowa nienawiści? :frowning:

MeciekDziś o 18:31
Nie odzywaj się do mnie

Multipla321Dziś o 18:31
Nie rozkazuj mi, ok
?

Rafix: Czuję się urażony przez Mećka, nie rozumiem jego zachowania, ponieważ zawsze byłem dla niego miły. Wychodzi na to, że tu już kompletnie nikomu nie mogę zaufać, moje serce krwawi czytając jego komentarze. płacze

Zblizalo sie Veto Meeting.

Frio: mam nadzieje ze veto bedzie uzyte

Patryk: a wgl to ona mi niby obiecała że użyje na mnie, bo targetuje mikkiego xd


Pati: Seekir do mnie napisal ze ludzie beda zli jak dam mikkiego. krystian, anja, meciek i duncan. z tego co wiem to tylko meciek by byl ale by nie napisal tego. napisalam do krystiana i duncana czy to prawda

Krystian: Albo Pati jest jakaś sajko albo ktoś jej opowiada bzdury. Nikomu nie mówiłem, że będę zły na nią jak nominuje Mikkiego. Czemu miałbym być? On i tak nie odpadnie. 


Mikki domyslil sie ze zdradzil go ktos z konfy

Mikki: ktoś z nich jest naprawdę
messy
i nie wiem
po chuja
napisał
pati
że ja nazwałem tępą
suką
przejrzałem wszystkie rozmowy
i te słowa padły tylko tutaj
więc dziękuję komuś

Pati: Seekir pisze ze mikki wie ze to on to kazalam mu zrobic screena z discorda, my tam nie rozmawiiamy prawie, a mikki nie musi wiedziec ze na fb gadamy, podobno uwierzyl

Anja: wuut
Mikki: no nie ma szansy czy pisalem cos na r hof o pati
Krystian: to jakim cudem ona wie ze janazwalem tutaj dziwka?
Anja: wow
Krystian: KrysstianWczoraj o 21:15
tak Cie nazwal?

ContratiempoWczoraj o 21:16
Glupia suka i szmata na ktora latwo wywrze presje :slight_smile:


Mikki: co nigdzie nic takiego nie napisalem
Krystian: ja Ci mowie ze to jest sciema
albo sama to wymyslila
albo ktos jej klamie

Anja: Meeee
Tea, ktos jej musi sciemniac

Mikki: okej to teraz juz wiem
Anja: no chyba ze sama sobie uroila

Mikki: kto jej to pisze
Krystian: nie wiem
Anja: pewnie specia wykorzystuje sytuacje bo kto by jej tak pisal
Krystian: tylko specia nie rozmawia z nami i pati by jej nie uwierzyla
Anja: ale pati zrozmawia ze specia
Krystian: tbh jak pati by jej uwierzyla to by sie okazala najabrdziej dumb osoba ever
Seekir: ja z nią dziś gadałem o tym, żeby nie dawała Mikkiego na blok
napisałem jej, że Mikki nie odpadnie jak go da

Anja: well nie takie rezczy sie dzialy
Krystian: czeka aż mnie zaatakuje Pati bo nazwalem dumb
ona pisze te wszystkie sciemy
i nikomu nie mowi
kto jej to powiedzial


Mikki: raz nazwalem ja suka aha xd

Seekir: ale nie mówiłem jej nic ze Anja i Krystian cokolwiek

Anja: zy ona
bierze
narkotyki
bo tak się zachowuje
Ale seri9 xd
ma urojenia xd

Krystian: za powaznie wziela sobie ten hoh do glowy


Mikki: ej 
co sie odpierdolilo

Seekir: xDDDD
Anja: XDDDD
Seekir: ok kurtyna
Krystian: messS
Seekir: drama is over
Anja: p[lacze
Mikki:


Mikki: ME
at
this mess
ej ale low key
ona musi coś brac
bo ona ma takie mood swings
addie
nawet takich nie.mkala xd

Anja: nie powiedzialabym
Krystian: dzis narkotykowe

Pati osiagnela swoj cel. Mikki ją przeprosił.


Pati: Mikki przeprosil. jego nominacja nie ma sensu, ale teraz wiedza ze maja kreta w sojuszu, chaos to moj zywiol, najwyzej szybko odpadne ale jest ciekawei 



Mikki: nic dziwnego że nie potrafi zdać
jak ona płacze że ktoś ja nazwał frio
serio ja nawet dram nie robię
i one same
mnie znajdują xd
chce OTTP
za bycie lied on

Pati: Decyzja zapadła. Frio ma przewage w zadaniu. Gdyby nie to Mikki byłby na bloku, ale frio mnie nominuje. niech ich konflikt dalej sobie trwa

Krystian: Frio musi odpaść w tym tygodniu. Pati na pewno jej z blocku nie ściagnie + wygrała przewage w nasteonych hoh. Zbliża się double, tak niezrównoważona osoba nie może być hoh.

Mikki: z 2h
dramy
pogodzilismy
się w 10 sekund
lool
padne
jak to Pati zrobiła
dla airtimu
xd
mastermind








Pati: Hej wszyscy. Czas na ceremonie Veto.

Pati:  Frio oraz Patryk zostali nominowani przeze mnie do opuszczenia gry. Jednak ja mam moc do zawetowania jednej z mojej nominacji.

Pati: Frio, Patryk- dam wam szansę powiedzenia mi dlaczego powinnam użyć Veto na Was.

Frio:   Zrób tak, jak podpowiada ci serce. Mam nadzieję, że postąpisz słusznie.

Patryk: Droga Pati, powinnaś użyć Veto na mnie, gdyż zawsze mieliśmy pozytywne stosunki. Nigdy nie żartowałem sobie z Ciebie, ani nie wyzywałem. Ponadto postaram się teraz mieć z Tobą lepszy kontakt oraz więcej się udzielać 😀 Dodam też, że nigdy nie byłaś i nie będziesz u mnie na celowniku

Pati: Zadecydowałam....nie używać Veto.

Pati:  Pewne sprawy zostały wyjaśnione a ja przeproszona, wiadomo za co juz. :)

Pati: Ta ceremonia Veto została zakończona.


Patryk: Pati nie uzyla veta. mowi ze frio ma przewage. oby miala racje i oby to ona byla celem

Frio: ehhh, nie rozmawiajcie ze mna



CONFESSIONALS
WEEK 5

Pati 16+17    (113)
Mikki 7+10   (96)
Spectara 9+7   (121)
Krystian 8+7     (103)
Frio 1+7    (62)
Patryk 5+7    (43)
Rafix 7+6     (110)
Anja 6+6     (101)
Chanel 3+5   (88)
Duncan 15+3   (103)
Meciek 3+3   (101)
Patka 1+3   (72)
Seekir 6+2    (89)
Sandra 4+1     (107)
Charlotte 0+0    (59)


16.Rafi   (51)
17.Felixuss   (13)
18.Dark (25)
19.Venstey  (35)
20.MD   (7)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Big Brother S07E43 Season Finale

To było wyczerpująće 99 dni dla produkcji i dla zawodników I to własnie dziś mija deadline sezonu. Dziś ktoś zostanie zwycięzcą Bi...