poniedziałek, 10 lutego 2020

Big Brother S07E33 HoH Comp Week 11, nominations Ceremony Week 11


Poprzednio w BB!
Seekir wygrał HoH, a Spectara paczkę. Po lawiracjach i kłotniach na bloku w dzien eksmisji znalezli się Chanel Patryk oraz Krystian. Pati uknuła plan rozdzielenia pary, który poskutkował mimo wyjawienia. Na podwojnej eksmisji Meciek zdobył władzę i nominował Sandrę i Spectarę.
Pati postanowiłą ratowac Sandre. Seekir wygrał Veto ratując specie. Na głosowaniu Chanel została przegłosowana 4-1.



DAY 75

PODWOJNA EKSMISJA

Sandra w jej trakcie chaiła rezygnowac. Odwiedziono ją o tego.
PAti podczas podwojnej eksmisji orbiła wszystko, zeby ocalic Sandrę.
Spectara jej w tym pomagała. Udało im się przekonać Seekira do wyrzucenia Chanel. Anja próbowala przekonywac innych na Sandrę, wiedzac ze po klotni ma z nią nieciekawą sytuację. Krystian chcial wyeliminowac Sandrę. Anja ostatecznie ugięła sie przed pati.

Pati: Nikt nie zasluguje na los jaki spotkał sandrę, wiec napisalam do niej i ją pocieszałam. zyskalam w ten sposob sojusznika. zaczela do mnie pisać  ze byla na mnie zdenerwowana, ale tylko ja nie okazalam sie zla

Sandra: jezu, ale emocje mam dosc tej gry. szkoda mi ze kontakt z seekirem sie zepsul. on sie przyznal ze zrobil to bo za bardzo zagrazalam ale pati m pomogla i tylko na nia moge teraz liczyc

Meciek: bylem legendą tego double

DAY 76

Do Sandry wracały emocje

Sandra: Wiedzialam ze tak bedzie

Ale mi przhkro kurwa
Nie spodziewalam sie tego
Po prostu
Juz nigdy w fo nie zagram
Ludzie sa tacy falszyw

Sandra: dziekuje pati za kazda rade mam wrazenie ze ona wygra i wg nie bardzo dobrze. jedyna dobra tutaj

Pati: Sandra moze sie przydac teraz mojej grze. W tym momencie nie wydaje mi sie zeby byla pierwszoplanowym celem kogokolwiek. a to juz F7.

Pati: Namawialm bardzo zeby zostawic Sandre. edycja musi utryzmac koloryt. sandra jest w konfliktach. chanel jest tylko w zwiazku, wiec niech sie opalaja albo ida na ryby a nie zajmuja miejsce w grze, pewnie nawet jeszcze nei wie ze odpadla

Do Pati coś dotarło.

Pati: po eksmisji patryka zrobilo mi sie autentycznie przykro. powiedzial mi ze jestem pionkiem. moja gra opiera sie na falszywosci, jestem falszywa, probowalam ratowac mikkiegowiec jestem jego pionkiem i innych tez jestem pionkiem. nie gram, nie mysle sama. napisalam mu ze nie robilam mu nadziei ze zostanie i ze nie ufalam mu to pwoiedzial ze nie o zaufanie chodzi a to ze napisalm speci ze on sie chcial ratowac jej kosztem to był szczyt :( Jest mi przykro. 

Seekir: oni nie maja pojecia o grze. az napisze do pati cos milego. niech nie mysli o sobie zle

Spectara: Pati się wkurzyła bardzo

I mi pisała właśnie
że nikt nie będzie jej nazywał pionkiem, a w szczególności taka łamaga jak on. xD
Tym bardziej, że

Spectara: Pati pokazuje c a ł y  c z a s  od bardzo dawna w tym sezonie, że ona nie ma zamiaru być pionkiem i że chce grać intensywnie. XD
Więc zastanawia mnie gdzie jego oczy cały czas były.
Chyba na cyckach Chanel.
Że nie zauważył gameplayu Pati.

Spectara: kazdy docenia gre pati. nigdy nie podejmuje pochopnych decyzji, zawsze znajduje zloty srodek i potrafi byc asertywna. a co najwazniejsze- MYSLI O INNYCH NIE TYLKO O SOBIE

Anja: niech pati sie wiecej nie martwi. jest legenda nie musi tego udowodniac. to ze patryk tego nie widzi jego problem. juz go nie ma w grze, wiecej tego nie uslyszy

Seekir rozmawiał z Meckiem. Obiecal mu ze go nie nominuje. Meciek chcial zeby odpadl ktos z jego pierwotnych nominacji, ale Sekekir mu wi wytlumacyzl. Seekir rozmawiął rowniez z Krystianem. Krystian powiedział mu ze nominowałbym Spectare i Sandre, a na zastepce Pati.

Krystian: nie mam szans tego wygrac, a tyle mu zlego zrobilam wiec xd


Anja uwazala ze w domu zalegly sie pasozyty.

Anja: w tym domu sap asozyty ktore maja po 9 zyc

 Anja: sandra zostala i jak przez nia odpadne

To literally
Wysadze ten dom
I wiesz ze jak ja to teraz mowie
To tal soe stanie

Anja: Also Pati niech better watch out
Ja poki co mam dwa pasozyty na stanie w tej grze
Co trzeba usunac
Ale girl balansuje na krawędzi
Grając z kazdym teraz po czesci

Anja: Niech sobie nie mysli ze szeryf ania nie ma jej na radarze. W sumie ja to teraz jestem takim underdogiem, moze noe tak jak krystian, ale on sobie zasluzyl XD

Anja: Jakbym wygrala hoh to dam seekira i spectare, wkurwiaja mnie
Wkurwia mnie ze seekir z nia gra
Nie toleruje tego
Jak o niej mowi to kaze mu sie zamknac
Bo mnie drazni ta osoba jak malo kto

Anja: Po kim ja to mam, no kurwa jak ktos mi zajdzie za skore to ja mam alergie na te osobe. I z nia mam jak z monis, no po prostu nie moge wytrzymac XD

Anja:  Ogolnoe ta edycja jest tragiczna
Ale ti nie do ciebie jakby sie tyczy, obv
Po prostu zachowanie niektorych
I sposob grania
No ja sie ciesze ze to tylko przez internet, bo ja bym naprawde dostala spazmow
Nawet krystian sie zeszmacil
Przykre to jest
Jedyne osoby ktore szanuje w tej grze to meciek i pati

Meciek wspominal wczorajsze double

Meciek: I cant ze wczoraj zapieprzalem na tym hoh jak crazy bitch i odpadla chanel

Meciek:  i mean i tak chciala mnie wyrzucic so its not that bad

Meciek: ale moje hohs w tym sezonie to jest mess

Meciek: jak wygram kolejne to literally nawet nie rozmawiam zn ikim i nominuje we all know who

Pati uwazala ze dobrze jej poszlo

Pati: Jedynymi osobami, ktore by mnie nominowaly od razu byli patryk i chanel. Odpadli. jednak dla pewnosci przejrzalam wiadomosci z sandra i usunelam co po niektore, zeby nie mogla robic screenow


Meciek - jako odchodząca głowa Domu - nie możesz brać udziału w zadaniu.
To zadanie nazywa się Chain Breakers i oto jego zasady.

W każdej rundzie będę w osobnych wiadomościach przesyłał słowa z danej kategorii, którą musicie odgadnąć i zwracać na nią uwagę. W pewnym momencie wyśle słowo, które NIE JEST związane z poprzednimi. Wtedy musicie jak najszybciej napisać "STOP". Jeśli ktoś zrobi to w złym momencie - nie może wygrać rundy. Pierwsza osoba, która zastopuje ciąg w odpowiednim momencie będzie mogła wyeliminować kogoś z zadania. Zwycięzca ostatniej rundy zostanie HoH.

Meciek - jako odchodząca głowa Domu - nie możesz brać udziału w zadaniu.
To zadanie nazywa się Chain Breakers i oto jego zasady.

W każdej rundzie będę w osobnych wiadomościach przesyłał słowa z danej kategorii, którą musicie odgadnąć i zwracać na nią uwagę. W pewnym momencie wyśle słowo, które NIE JEST związane z poprzednimi. Wtedy musicie jak najszybciej napisać "STOP". Jeśli ktoś zrobi to w złym momencie - nie może wygrać rundy. Pierwsza osoba, która zastopuje ciąg w odpowiednim momencie będzie mogła wyeliminować kogoś z zadania. Zwycięzca ostatniej rundy zostanie HoH.


RUNDA 1
Terravita
Lindt
Schogetten

Krsytian - zły moment 

Alpen Gold
Wedel

Sandra - zły moment 

Goplana
Vizir

Spectara stopuje i eliminuje Anję.

RUNDA 2
Zszywacz
Dziurkacz

Sandra - zły moment

Ołówek
Długopis
Korektor
Przycisk do papieru

Seekir, Krystian - zły moment

Spawarka

Spectara stopuje i eliminuje Sandrę


RUNDA 3
Na wspólnej
Mam Talent
Milionerzy
Top Model
Kuchenne Rewolucje
Rolnik szuka żony

Krystian stopuje i eliminuje Spectarę



RUNDA 4
Stany Zjednoczone
Wielka Brytania
Australia
Portugalia

Seekir eliminuje Krystiana

RUNDA 5
Frio
Felixuss
Dark
Venstey
MD
Maw

Seekir eliminuje Pati

Gratulacje Seekir! Zostajesz nowym HoH!





Spectara: Tak dobrze mi szło na tym zadaniu. :broken_heart:
Wyjątkowo dobrze. :broken_heart:
I serio dzielił mnie ułamek sekundy od Krystiana, który też był thirsty na to HoH. :broken_heart:
Nie no, nie jestem na niego zła.
Jestem tylko trochę skonfundowana. XD

Pati czuła się urażona zachowaniem Anji

Pati: Napisala mi ze nie wierzy ze podlozylam zadanie. Naprawde po tym wszystkim co pisal Patryk mi, jeszcze ona. uwazam ze trzeba ich rozdzielic to prawda. ale to ona byla moja bliska sojuszniczka. przeciwko niej bym nic nie zrobila

Seekir myslal nad nominacjami

Seekir: Poczatkowo mysle ze moze anja i sandr albo anja i krystian

Paati sie z nim nie zgadzała.

Pati: to zly opmysl. nalezy zostawic anje i spectare. bedzie juz f6 one nadal sie nienawidzą. a krystian jest teraz nikim w grze, ale to meciek nie zrobil sobie zadnych wrogow w kontekscie finalu

Spectara chciala wywalic Anje

Spectara: No ale dobra. I tak władza jest znowu w naszych rękach, to znaczy moich, Pati i Seekira, więc mamy wpływ na to kto teraz wyleci.
Jak zwykle, nie ukrywam, miło byłoby zobaczyć jak odpada Anja. XD

Seekir pytał sie o cos Pati

Pati: Seekir sie pytal czy chce HoH. wole chyba jednak grac w F6 o to

Anja: no i brawo jestem znow na bloku xd

Anja: Pati leci w chuja
I udaje ze nie thrownela
XDDDDD
like bitch
To bylo widac

Krystian: od dawna wiem o sojusz pati i seekira

Anja: Jedna z najprostszych runf
I mean
Pati ma z kazdym
Tez o tym wiem
Ale niech mi nie sciemnia
Ze nie thrownela

Krystian: wie ze jest safe
i chce grac
w nastepnej rundzi

Krystian: ja i anja na bloku raczej. ona ze mna przetrwa

Anja: Cannot wait na bombowe wyjscie Sandra przez rafixa
Tez mnie teraz
Nienawidzi
Wiec idk najlepiej jakby seekir putnal sandre

Krystian: ja meciek sandra lub anja idziemy do jury

Anja: karaluch specia nadal pełza jak ona bedzie w finale z sekeirem to moj klucz zglosem trafi do pieca z ogniem xd

Krystian: Pati jest w najlepszej pozycji
bo żadna strona
jej nie nominuje

Anja nie wierzyla ze Pati nie  podlozyla zadania

Anja: Nie wierze w brednie Pati
Ale ok
Niech sobie mowi co chce
Teraz tylko zostaje modlitwa do matki boskiej czestochowskiej zeby zrobila z mecka veto queen

Sandra miala dosc gry

Sandra: niech on mnie nominuje mam dosc

Seekir: Pati mowila o mecku cos i ze lepiej go wywalic niz anje bo zatrzymamy konflikt w grze. ale meckowi napisalem ze go nie dam wiec chce byc slowny

Krystian rozmyslal

Krystian: pozycja pati jest bardzo dobra. nikt jej nie nominuje. ja bym w sumie to zrobil jakbym wygrał xd pati i seekir

Anja czuła się zagrozona

Anja: oni chcieli zebym zrobila takie rzeczy i ja to zorbie zeby ten program był ciekawy. ten cytat kisio to jak iedy jestem zagrozona

Pati zaczęła rozmyślać

Pati: Mma dobra pozycje. moge grac w hoh w f6. mam nadzieje ze nic sie nie zniszczy w tej grze. Chyba jedyna osoba ktora mi zagraza teraz jest seekir. moze trzeba zastawic na niego wkrotce sidła

Day 77

Pati: przespalam sie z tym i uwazam ze koneiczne jest nominowanie sandry i krystiana. gdy on nominuje anje i krystiana to meciek wygra uratuje anje i seekir bedzie musial dac specie lub mnie. a tak to zawsze zostaje mozliwy zastepca, no chyba ze sandra

Meciek był zirytowany

Meciek:  Seekir to taki debil i can not

Meciek: literally napisałem do niego Kogo myśli że nominjjd A ta picza tego nie odczytała Like on myśli że jest mną Ja go ignorowalem jak byłem hoh Ale on nie może like za kogo on się uważa

Meciek: on ryja nie zamykal Że swoim spamem A ja mu wysłałem jedna wiadomość

Pati rozmawiała z Seekirem

Seekir: pati szaleje troche

Pati: Oni wszyscy z nim na czele sa zaslepieni nienawiscia do siebie wzajemnie nie myslac w ogole to tym co sie oplaca w grze. Zmienił zdanie i chce dac krystiana i anje. Niech da ich prosze. Ale niech nie mysli ze nie wiem o jego machlojach, bo widze ze nie chce dac mecka, chociaz to on najbardziej zagraza.

Seekir: pati dobrze wie ze kogos z trojki trzeba wyrzucic wiec postawie ja przed faktem dokonanym jak bedzie trzeba wyrzucic anje ktora ona chroni

Seekir: pati mowi ze trzeba ich wyrzucic i tak. ot nie jest tak ze jak anja odpadnie to specia straci wrogow

Pati: seekir znow jest zapatrzony w jeden sposob .nie przekonam go na nic innego. Ale ja o ytm bede pamietac

Seekir: jak dam krystiana i anje to na pewno ktos z nich zostanie na bloku. te nominacje co dam teraz sa dla niej lepsze, m,i to obojetne wiec robie tak jak dla niej lepiej










Seekir: Hej wszystkim, czas na ceremonie nominacji!






Seekir: To jest ceremonia nominacji. Jednym z moich obowiązków jako HoH jest nominowanie dwóch osób do eksmisji. Przede mną znajduje się pudełko z kluczami:

Znalezione obrazy dla zapytania big brother nomination box

Seekir: W pudełku znajdują się klucze osób, które zostały nominowane. Gdy przekręcę klucz twarz 
nominowanej osoby pojawi się na ścianie pamięci.

Seekir: Pierwszą osobą, którą nominowałem jest...






Seekir: Drugą osobą, którą nominowałem jest...





Seekir:    Krystian - jesteś częścią grupy, która doszła daleko i która by się wzajemnie nie nominowała, dlatego myśle ze w jakiś tam sposób zwiększa to moje szanse. Anja - dostałem wczoraj od Ciebie wiadomość, ze jeśli któreś z was wygra to idę na blok. Nie wiem jak by było, ale jest to na pewno jakiś argument, dla którego mogę mieć mniejsze wyrzuty sumienia, ze teraz padło akurat na Ciebie.


Seekir: Ta ceremonia nominacji została zakończona.










CONFESSIONALS
WEEK 10

Anja 16    (299)
Pati 11 (321)
Meciek 8   (184)
Krystian 7   (180)
Seekir 6  (217)
Spectara 5  (257)
Sandra 4   (224)

8.Chanel   (145)
9.Patryk  (110)
10.Patka (126)
11.Duncan (182)
12.Charlotte   (77)
13.Mikki   (148)
14.Rafix     (121)
15.Frio   (66)
16.Rafi   (51)
17.Felixuss   (13)
18.Dark (25)
19.Venstey  (35)
20.MD   (7)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Big Brother S07E43 Season Finale

To było wyczerpująće 99 dni dla produkcji i dla zawodników I to własnie dziś mija deadline sezonu. Dziś ktoś zostanie zwycięzcą Bi...