czwartek, 16 stycznia 2020

Big Brother S07E20 Eviction W6, HoH Comp W7


POPRZEDNIO W BIG BROOOTHER

Niespodziewany sojusz połączył Spectare i Krystiana.
Pati usilnie probowala na wszystkie sposoby pozbyc się Duncana z gry.
Niestety nikt jej nie chciał słuchac. Pati stworzyla sojusz, ktory zdradzil ją w tym samym tygodniu, gdy Patryk nie zablokował głosu Krystiana, tylko Mećka. Pati czuła się jak wariatka ktora ma dosc gry. Seekir probowal z Krystianem przerzucic glosy na Mikkiego.
Pati dalej rozlewała Anji herbatę.

Dzisiaj ktoś padnie ofiarą tego chaous. Ale kto to bedzie? Sandra, Mikki czy Duncan?
Stay with us. 

Anja: Ale kłamliwe suki


DAY 44


Krystian: Zadecydowałem.... użyć Veto na sobie. Pati poniewaz zawetowalem jedna z twoich nominacji musisz wskazac zastepce.

Pati: Sandra. Musialam kogos dac zamiast Krystiana, wiec wybralam ciebie. Wiem ze nie ma znaczenie kogo dam i tak ktos inny dopadnie

Pati: Sprawdzmy jescze czyj glos zostal zablokowany

MVP: Osobą z zablokowanym głosem jest Meciek

Krystian: Ta ceremonia Veto została zakończona.

Pati: moj wlasny sojusz zdradzil mnie w tym samym tygodniu, w przecaigu jednego dnia. Patryk zablokowal glos Mecka. W tej grze zostali sami glupi ludzie, ja osuwam sie w cien mam dosc, czuje sie jak wariatka

Spectara: Spectara: Kocham Sandrę, bo ona się poświęciła za mnie ze strachu że odpadnę.
Ale mimo to, mam ochotę jej taki sowity przyjacielski wpierdol wsparcia spuścić
bo to było nieodpowiedzialne co zrobila
bez omawiania tego z kimkolwiek.
Nie mogę się doczekać jak to będzie wyglądało w odcinkach. :heart: Ten dramat, emocje, kulminacja, Anja ze swoimi wysuszonymi łapskami od zacierania ich na myśl o moim outcie.
Wszyscy już myślą SPECIA TY RISKTAKERZE GŁUPI ANJA CIE WYWALI
A tu plot-twist: Sandra idzie na replacement.

Anja: musimy odlaczyc sie od patryka i chanel krystian jest naiwny. prawda jest taka ze pati im rozjebala gry. Ja sie czuje
Jakbym miala wszystkie asy w rekawie
Przed kazdym udaje ze o czyms nie wiem

Patryk mial plan

Patryk: mysle na kogo zrzucic wine ze nie jestem tym mvp xd

Mikki exposował krystiana anji i meckowi






Anja: Mikki rn XDDDDDDDDD jak ja go czasem nienawidze To czasami to jest taka ikona ze i cant Screeny do szantazu

Meciek: Krystian to wstretny hipokryta. kiedy dun odpadal to kazdy sie rzucal ze sskier zdradza i co to ma byc, teraz on zdradza i wyjebane ma na wszystko parszywiec okrutny

Krystian żalił sie Anji ze Meciek i Mikki są niemili

Anja:  Krystian
CHCE POGADAC
seekir
Naeet nie wie
Jak sie pograza
Piszac ze nie wie
Shook
Kto wysylal screeny do pati
Like
It was u
Mysle ze ja pati mikko meciek patka i charlotye
Moglibysmy rozjebac tamten teatrzyk

Anja: ja i krystian nie mamy juz sojuszu anymore. Im sorry
Ale on zniżył sie do poziomu dna i mułu ratując dupe duncana u speci
No nie mowi bo wie ze nie podobalo mi sie co zrobil
Sami musicie przyznac ze zdrada mikkiego i mecka w ten sposob nie byla classy

DAY 45

Pati miala meltdown

Pati: chyba chce zreyzgnowac z gry . kazdy ma mnie za taka sama osobe jak zwykle.  nie jestem pionkiem zrobilam tylko chaos :( zrobilam wszystko zeby odpadl duncan, bo sandra zasugerowala ze ktos z trojki musi odpasc. ehh nic nie wyszlo. ide sie upic na urodzinach chociaz

Anja: pati chce zrezygnowac. o nie. musze ja jakos uspokoic. wszyscy mowia ze jest jak pionek, taki seekir moglby zamknac pape bo gra jak pati kiedys w tym momencie

Pati: Sandra do mnie wypisuje z ejestem smieszna. bo cos napisalam ze sama sie zglosila. co to jest za tajemnica. koniec grania na srodku mila panno, nie ma rozmow w ktorych na wszystko mowisz "ale tego nie mow ok" czas przestac byc falszywym farfoclem. pisze ze jestem smieszna, ze wszystko przekazuje dalej. jakbym przekazala wszystko co mowila to dopiero by byla w kropce i to zrobie jak nie przestanie mnie irytowac

Anja: Pati ma racje. krystian wlasnie udowodnil
Ze juz moge przestac mu ufac
Powiedzialam mu o sandrze
Myslalam ze go olsni a on nadal nic

Anja mieszała u Seekira

Anja: Ja wczoraj probowalam seekirowi zasiac watpliwosci
Czy na pewno chce isc z dunem i krystianem
Ja cos napisalam do niego ze krystian soe do mnie nie odzywa i na grupie tez jakos drętwo wiec traktuje to jako jednoznaczny sygnal
A on wiesz co mi powiedzial?
Ze i tak glownie tylko ja i tam piszemy XDDDD
No ale teraz to juz
Ewidentnie widac
Awkward On jest tam ostatni w chorej hierarchii
Bo pisal do mnie ze przeciez krystian mnie nke wywali a mikki zdradzi
Ale ja przeciez nie musze z mikkim grac wiecznie bitch

Anja: Z seekirem sie ciezko gra. tak mnie teraz wkurza ze przy pierwszej okazji pomoge go wyrzucic.

Duncan zabierał głos

Duncan: Boje się o głos Anji. Napisałem jej ze ufam najbardziej Krystianowi jej i Sandrze, ale moje zaufanie do Anji bardzo zmalało. Anja mogła obiecać Pati ze na mnie zagłosuje w zamian za to ze jej nie nominuje.


Duncan: Dobra czas flipnąć strony. Zacząłem pisać ze Specia i zaczęliśmy grać razem :heart: pisze mi sie z nia bardzo dobrze i mówi ze na 90% jestem bezpieczny
 OMG Specia to moj trzech najbliższy teraz sojusznik zaraz po Krystianie i Sandrze :heart: Iconic. Znaczy póki co obiecaliśmy sobie ze nie będziemy w siebie celować przy HoH, ale myśle ze na dłuższa metę bede jej mógł ufać.

Duncan: Napisałem do Char i Patki czy na mnie nie zagłosują jeszcze nie wyświetliły, ale one raczej beda grać ze mna Pati cos Ci nie wyszło z pisaniem do ludzi i grożenia im nominacja jeżeli na mnie nie zagłosują. Bye Bitch!

Duncan: Myśle, ze Seekirowi moge jak najbardziej ufać teraz. Także mam jego Krystiana Specie Char Patke i możliwe ze Patryka oraz Chanel skoro Patryka 3 nominacja była wlasnie Mikki. Wait to mam wszystkie głosy oprócz głosu Anji? XDD Iconic. Sory Anja, ale jak będziesz jednym z głosów na mnie to automatycznie stajesz sie moim celem. Juz w sumie nim sie stałaś, bo wahasz sie czy ocalić mnie czy Mikkiego. Sandra Queen nawet nikt jej nie bierze pod uwagę co do głosowania Przepraszam Cie Specia za wszystkie zle rzeczy ktore na Ciebie pisałem, cieszę sie ze odbudowaliśmy nasze stosunki :heart: wysyla buziaczki


spectara myslala

Spectara: Brawa dla Pati, która już każdemu rozgadała, że Sandra się zgłosiła na replacement. :heart:
Pati stała się już zbyt niebezpieczna by trzymać ją w dalej grze. Jest jak taka bomba zegarowa, która tylko czeka by jebnąć.
Na dodatek Anja nagle się uwzięła na Sandrę i kurwa nie pozwolę na to, aby ją ktokolwiek wyjebał, a już w szczególności Anja.
Ogarniam, że to jest BB, strategia, intrygi, machinacje, zdrady, ale ona jest kurwa tak odpychająco dwuulicowa.
Po prostu zgagi można dostać.
Jeszcze pipsozaur siedzi sobie za kotarą ze swoją Mikkową i Mećkową kurtyzaną i tylko sobie chichocze w tym azylu rozpustnej podłości
Niech się ma na baczności.
Na ten moment, ja, Sandra, Seekir, Krystian i Duncan jesteśmy chętni na jej eliminację. A że jesteśmy z Sandrą w posiadaniu dowodów na fałszywość Anji, to można to pokazać Chanel. A jak ona się wkurwi, to z Patrykiem będziemy już mieć 7-osobową ligę przemocy.

Spectara: Pati stała się już zbyt niebezpieczna by trzymać ją w dalej grze. Jest jak taka bomba zegarowa, która tylko czeka by jebnąć. Ogarniam, że to jest BB, strategia, intrygi, machinacje, zdrady, ale ona jest kurwa tak odpychająco dwuulicowa.
Po prostu zgagi można dostać.



 Mikki rozgrywał grę.

Mikki: Zostałem nominowany przez MVP. Nie wiem w sumie dlaczego, bo jestem od kilku dni miły, towarzyski i nie robię żadnych dram. Co się za tym kryje? I w ogóle kto to wygrał?

Mikki: Doszły mnie słuchy, że nominował mnie Patryk, ale nie rozumie dlaczego? Przecież dotychczas nie wykonałem żadnego ruchu przeciwko niemu czy Chanel? Dlaczego ja, a nie ktoś inny z konfy FB? Jest polowanie teraz na nasz sojusz.

Mikki: Krystian to zdradziecka szuja. Jest obrzydliwy i mam nadzieję, że złapie std. Zasługuje.

Mikki: Jak śmie grać przeciwko mnie? How dare he? Jest ohydny. Lowest of the low.

Mikki: Duncan nic nie robi w tej grze, jest pionkiem Krystiana, liże mu dupę i to tyle. Śmieszne jest to dla mnie, że Sandra jest z nimi, bo ma crusha na Duncanie. Ktoś musi powiedzieć Sandrze, że Duncan woli ogórki od pomidorów.

Mikki: Seekir to jakiś imbecyl. On myśli, że Pati to mój pionek? Czy nikt nie potrafi zrozumieć, że Pati sama podejmuje decyzje?

Mikki: Jeżeli Pati byłaby moim pionkiem to nominacje wyglądałaby inaczej. Co więcej nie chciałaby mnie nominować tydzień temu.

Mikki: Próbuję przekonać wszystkich, dlaczego nie powinienem odpaść.

Mikki: Po pierwsze nie jestem free agent. Moi sojusznicy zaczęli mnie pierwszego targetować, więc po co mnie wyrzucać, kiedy zrobili ze mnie swojego wroga? Z chęcią się zemszczę na tej dziwce called Kiłastan.

Mikki: Po drugie Sandra, Krystian i Duncan grają razem, trzeba ich rozłączyć. Jak się wyrzuci Duncana, to Sandra już nie będzie się kurczowo trzymała Krystiana. To świetny powód, dlaczego powinien odpaść Duncan.

Mikki: Po trzecie Duncan to pionek Krystiana, on zrobi wszystko, co Krystian. Taka jego lalka dmuchana. Krystian włoży, Duncan nawet nie zareaguje, Krystian wyciągnie, Duncan nic.

Mikki:  Po czwarte chcę zemsty. Krystian myśli, że może grać przeciwko moi? REALLY? Well, to się myli. Dopilnuję, żeby mnie odpadł.











Mikki:  Napisałem do Chanel i powiedziałem jej, co Duncan mówił o jej bf, tydzień temu. Wyzywał ich od debilów, pisowców i chciał go wyrzucić. Jeszcze dodałem, że będą chcieli wyrzucić Chanel i Patryka, bo próbowała ich wyeliminować podczas double eviction.

Mikki:  Boję się, że Patryk nie będzie chciał na Duncana głosowa a na mnie. Sądzę, że mnie nie lubi, ale to jest gra "znajdź przyjaciela"- tylko Big Brother. Nawet jeżeli mnie nie lubisz, to możesz ze mną grać, bo nie mam zamiaru Cię wyrzucać.

Mikki:  Spectara to dziwka.

Mikki:  Seekir, niech się ten chłop ogarnie. Ile on ma lat? 28 i wierzy w bajeczki Kiłastiana? Excuse me? Czy on serio myśli, że Pati to mój pionek? Myślałem, że jesteś smart. Najwyraźniej nie.

Mikki: Nie mam zamiaru odpaść bez walki. Napisałem do Charlotte i Patki. Sądzę, że mam głosy od sióstr, bo one współpracują z Pati, a ja teraz z Pati jesteśmy bff.

DAY 46

Mikki:  Walczę o głosy Chanel i Patryka, walczę i walczę i walczę, a Duncan co robi? Nic nie robi, bo za niego robotę odwala Krystiana. To on pisze do ludzi, że mam świetną grę socjalną i zmanipulowałem Pati. Shut up. Shut up, bo pierdolisz farmazony, a ja jestem za stary, żeby słuchać takich pierdół.

Mikki:  I can handle ugly and crazy people, but I can't handle stupid. I co ja widzę? Stupidity wszędzie wokół mnie.

Meciek kłocil sie z krystianem

Meciek: Ale ta gra jest meczaca kiedy ludzie to takie dziwki

Meciek: krystian to niekolezenska ladacznica i tyle wsiup

Meciek: Krystian jest pierdolniety.

Meciek:  pisze anji że miki usunął z fb wiadomości gdzie pisze o anji
kiedy można usuwać wiadomości przez 10 minut
od wysłania

Sandra wpadła w potrzask

Sandra: nie wiem co zrobic.

Sandra: czuje sie juz taka przegrana

Sandra: Anja mi nie ufa ponoć, Krystian ponoć po mnie lubi I mi ufa, ale czuje że ich w chuja robię bo jest co raz bliżej finału I dalej tu jestem
Wszystko jest tskie dziwne

Sandra: Duncsn napisal do Specy i zaczął napierdalac na Anje

Sandra: Nigdy w to nie gralam, nie wiem jak się zachowywać tersz
Wszystko jest takie dziwne
Krystian i Duncan mnie zaskakuje

Sandra: Popełniłam błąd chyba
Bo dałam się na ochotnika tylko dlatego, zeby Anja nie miała spine z Krystianem
Bo Krystian napisal do Specy
Że Jak zagłosuje na Mikiego
To Jak Wygra hoh jej nie dw
A anja o tym nie wiedziała
A jakby Pati dała Spece
To wiesz co by bylo

Sandra: mam juz wyjebane, chyba już zdałam sobie sprawę po której stronie jestem

Seekir wiedzial co robic ale nie wiedzial czy byl pewny.

Seekir: pewnie bede hated, obie strony mysla ze z nimi zaglosuje.

Seekir: Nie wiem co z duncanem i krystianem. anja mowila ze moga mnie potem zdradzic. cos w tym jest

Seekir: wgl duncan ma jakis problem do sandry i nie wiadomo o co chodzi.

Seekir: Pati to jest mess, nawet jej troche szkoda, ale tyle klapala dziobem, niech sie teraz nie dziwi ze nikt jej nie odpisuje

DAY 47

Chanel i Patryk rozmawiali

Patryk: Przy glosowaniu na rafixa, tylko cztery glosy byly na ducnan ktos nas zdradzil

Patryk: ciekawe, kto. moze ta sndra skoro teraz sie zglasza

Patryk: Wydaje mi sie ze to seekir nie jest z nami szczery

Chanel: Ja juz naprawde nie wiem co sie ma stac

Chanel: Dowiedzielismy sie ze kazdy nas obgaduje i chce nas wywalic

Chanel: Mikki jest falszywy ale nie wiem czy to duncan nie bylby lepszym celem

Chanel: Nawet anja podobno chce nas wyrzucic, ale chyba nie teraz. nie bede teraz w nia celowac ale potem kto wie

Patryk: Duncan sie wkopal bardzo z tym pisowcem i pisaniem na nas

Chanel: Ale to tez wiadomo ze jak mikki wysyla screeny to je tak wytnie ze jego slow nie widac.

Duncan był dobrej mysli

Duncan: Myśle ze przetrwam ta eksmisje i jest większość głosów na mikkiego. Obym sie nie mylil!

Duncan: Jestem pewny ze głosy od Speci Krystiana i Charlotte nie idą na mnie. Myśle ze Patka i Seekir tez nie dadzą na mnie. Ciekawe jak z reszta, liczę ze oni rowniez zagłosują na Mikkiego.

Kwestia paczki

patrykseDziś o 13:39
Jak glosujemy co do naszej paczki? xd
Musimu kogoś wyboostowac xd
Żeby zgarnął xd

SpectaraDziś o 13:40
Może Sandra?

patrykseDziś o 13:40
Oki
Tylko sie chcialem ofc upewnić xd

SpectaraDziś o 13:40
I get it. XD
Jak macie kontakt z kimś, to też apelujcie do nich o głos na Sandrę.
Im więcej punktów tym lepiej. XD

Pati probowala "się ogarnąć"

Pati: Napisałam do Sandry i Spectary ze je przepraszam za moje zachowanie. Ja nie mam za co przepraszac, one maja falszywe małpy, ale robie dobra mine do zlej gry, jestem mądrzejsza i to ja pierwsza wyciagne reke

Sandra: Teraz wiekszosc osob uwaza ze pati to ktos komu nie mozna ufac. Pati jest biedna, zostanie z tym sama. Chce wygrac teraz paczke i moze jej pomogę, ale tym razem nie moze pisanc ani slowa

Spectara sie budzila

Spectara: Dużo się ostatnio działo, ale nie miałam ochoty na pisanie konf. XD
Dogadałam się z Duncanem, więc teoretycznie nie jestem na jego celowniku (nacisk na: teoretycznie).
On i Krystian są chętni na eliminację Anji, więc to już w ogóle bajka, baśń i Alicja w krainie rospusty.

Spectara: Dużo się ostatnio działo, ale nie miałam ochoty na pisanie konf. XD
Dogadałam się z Duncanem, więc teoretycznie nie jestem na jego celowniku (nacisk na: teoretycznie).
On i Krystian są chętni na eliminację Anji, więc to już w ogóle bajka, baśń i Alicja w krainie rospusty.
Sandra pękła i zwierzyła mi się, że tylko ja byłam wobec niej lojalna i szczera, a ona przez początek gry działała na dwa fronty i współpracowała z hałsłajws. Ale potem się na nich wkurzyła, bo są dwuulicowi i fałszywi.

Spectara: Doceniam jej zaufanie i w ogóle, ale w sumie nie mam zamiaru się na nią wkurzać. XD
Co było to było, chciała też coś wskórać samodzielnie i być bombowa. Musimy się trzymać razem i nie mam zamiaru pozwolić na to, aby odpadła.
A, i była też całkiem śmieszna sytuacja. Jak Sandra miała tę pogawędkę z Anją z której wynikło, że ona chce wyjebać mnie, Chanel i Patryka, to jej doradziłam żeby trzymała ten dowód na czarną godzinę. Bo szczerze mówiąc, obie chyba zakładałyśmy, że Chanel i Patryk to nie będą za bardzo dowierzali albo będą próbowali sobie z Anją wyjaśniać, albo wzruszą ramionami.
Wczoraj Sandra napisała tylko do Chanel (pod wpływem szału emocjonalnego związanego z gameplayem) coś w stylu "ej wiesz co powiem Ci w sekrecie ale nie mów nikomu: Anja chce Ciebie i Patryka wywalić".
Co skończyło się tym, że natychmiast uznali Anję za wroga. :heart: XD

Spectara: Ja też na początku uważałam, że eliminacja Krystiana/Duncana jak byli nominowani będzie dla mnie najlepszym wyjściem
ale dogadałam się z nimi
Nawet jebać to, że nie musi to być nagle układ do końca gry.
Ale mamy w tej chwili wspólne cele, oni wcześniej też byli przeciwko mnie.
Mi kurewsko zależy by Anja w końcu poszła gryźć piasek przed BB Jury House.
A że Anja sobie wybrała za swoich towarzyszy Mikkiego i Mećka, którzy przy okazji też są na mojej hit list, to tym bardziej wolę tę opcję.
+ LOL że Pati spośród wszystkich ludzi postanowiła napisać Mikkiemu, że "mam ją w tyłku i już mnie nie obchodzi".

Patka była w rozterce

Patka: A co do tego BB, wgl sama już nie wiem na kogo głosować

Charlotte: chcialabym zeby paczke zdobyla ktoras z nas

Mikki nie poddawał sie do konca

Mikki: Pracuję nad tym, żeby zostać w grze. Codziennie pisze z uczestnikami. Nie mam zamiaru być pierwszym jurorem. Czy słyszeliście, żeby legenda mojego pokroju była 1 jurorem? Nie. Dlatego Duncan zacznij się pakować.

Spectara: Mikki teraz do wszystkich wypisuje do porzygu. :heart: A no tak, zapomniałam, to jest przecież jego flawless social game, coś o czym nie mam zielonego pojęcia. ;/

3h przed eksmisją

Sytuacja zaczela znow wymykac sie spod kontroli. Nagle zagrozona była Sandra.

Anja: mam sytya je Sytuacje awaryjna Patka i charlott Stwierdzily Ze daja na sandre Bo gra ze specia XDDDDD

Pati: Jesli odpadnie sandra, cytujac  specie "prosila sie o to"

Mikki: Charlotte i Patka chcą głosować na Sandre.... OMG. Jeszcze tego mi dzisiaj brakowało. I have to stay. I have to.

Pati mimo tego nastawienia postanowila dzialac.

Pati: sklamalam patce i charlotte ze dowiedzialam sie ze duncan wpsolpracuje ze specia. przeprosilam  je nawet ze bylam w nią tak zaslepiona i ze mialy co do niej racje, no bo w sumie mialy, specia mysli tylko o sobie. boli mnie kłamać je, ale nie chce zeby przez jedno zle glosowanie potem cierpialy/

Charlotte: jezu, co to sie porobiło. jakich ja sie rzeczy dowiaduje

Patka: ta specia, pati przejrzala na oczy, nie wiem co specia chce osiagnac w tej grze, nie rozumiem jej w ogole









MikkiJa i Pati to jesteśmy najbardziej dangerous  duo  w tym weeku. Literally gdyby nie Patryk i jego krypto miłość do mnie to ten week poszedłby po mojej myśli.


Seekir zdradził Anji, że będzie głosować na Mikkiego, bo skoro Mikki "opętał Pati" z łatwością to on się go boi.

Mikki:  Seekir to debil. Będzie na mnie głosować. Serio? Serio? Spójrz do lustra clownie. Jesteś imbecylem.

Mikki: Od trzech dni pracuje nad Chanel, aby głosowała na Duncana, to moja najlepsza szansa. Nie jest to trudne, bo ten pies do nikogo nie pisze.

Mikki: Nienawidzę Krystiana. Jeżeli zostanę to wygram HoH i przysięgam, że odpadnie przed  Spectarą. Zjeb zapłaci.


Mikki: Seekir jest zazdrosny, że to ja gram z Pati a nie on. I jeszcze ma czelność mówić, że Pati jest moim pionkiem. Nie! Pati sama gra i podejmuje decyzję, a ją wspieram to się nazywa dobry sojusznik. Spróbuj tego Seekir next Time.

Mikki: To ja pracuję, pocę się, żeby przetrwać a Duncan? Goni za swoim ogonem i drapie się  po szyi, pchlarz jeden.

Ludzie bali sie glosu chanel i patryka

Mikki: Wszystko zależy od Chanel. Niech produkcja wejdzie do jej pokoju i wyśle za nią głos. 😳

Mikki: Nienawidzę Krystiana i Seekira. Są siebie warci. Jeżeli zobaczę, jak będą się topić pod prysznicem, odwrócę się w drugą stronę i pójdę się zdrzemnąć. 😳

Mikki: Krystian to największy rat, którego widziałem w życiu. On myśli, że może tutaj przyjść i roznosić sobie dżumę. O nie, nie. Niech tylko zobaczę tego szczura to wpadnie do garnka. Ratatouille? More like Ratisdead.

Pati probowala swoich sil z chanel i aptrykiem

Pati: Napisalam im zeby podejli swoja decyzje, ktora pomoze im i tylko im. oni sa dwojką, kazdy w nich w koncu bedzie celowac. jak zostawią duncana to zacznie od razu. jak zostawia mikkiego to cel bedzie na mikkim i krystianie. jesli tego nie widzą to są bezmyslni

Mikki siębał

Mikki: Modlę się. Nie zniżę się do poziomu Krystiana i nie oddam duszy szatanowi. On jest evil. Mam nadzieję, że zgnije w piekle. Niech mu służą obiadki z Osamą Bin Ladenem i Adolfem Hitlerem.

Patryk myslal o dalszej grze

Patryk: na razie brak czasu ale mozna juz myslec o koncu. dobrze ze ogarnelismy sandre xd
Do naszego sojuszu

Patryk: Teraz bedziemy wywalac mikki/duncana mecka anie krystiana xd

Patryk: Potem trzeba będzie zrobić tzw blindside xd
o ile oni  nie zaczna wygrywac xd
Na spec/sandrze xd
Niestety

Patryk i Chanel uznali ze to Seekir ich okłamał przy double.

Patryk: Nati mowi ze too seekir
Bo sie wahał w sumie
Tylko to tajemnica xd
Niby
Dlatego mówiłem zeby seekira tak traktować troche z dystansem, bo niby z nami, ale nie jest tak 100% zaufany

Patryk o Speci i Charlotte

Patryk: Ona generalnie tak by chciała
Wszystkim sterować
Nwm ta charlotte mnie interesuje
Do potencjalnego sojuszu
Ale nie odpisuje mi często


mikik wpadal w paranoje

Mikki: Niech Krystian zamknie ten swój parszywy ryj. Wolałem, gdy się nie odzywał i miał w nich penis Duncana. 33. 

Mikki: Chanel mówi, że nie mam, co się martwić i jestem bezpieczny. No mam taką nadzieję, bo jeśli Duncan zostanie to ten sezon będzie nudny.

Meciek płakał bo nie mogl pomoc mikkiemu głosem

Meciek: Mvp niech lepiej utopi się w rzece bo to żałosne naprawdę

Meciek: I love culture

Patka: No dobra, za to, że ostatnio tak Dun na mnie napadł słownie, to dam na niego, ciężko mi było wybrać, ale niech będzie, nie chcę kłótni żadnych, ale nie wiem na kogo dać. Mikki pisze ze mną, chciałam na Sandrę, ale czuję, że nie odpadnie, a Dun okazało się, że grał że Speca. Jestem w rozsypce

Czas przejść do domowników.

Houseguests it's time for Live Eviction.  Przejdzmy do rzeczy, mam nadzieje ze wszystkie decyzje zostały podjete bez problemów. Duncan, Mikki, Sandra- zaraz wasi współmieszkancy oddadzą głosy. Jako nominowani nie możecie głosować, Meciek również ponieważ jego głos został zablokowany.. Pati- jako HoH głosujesz tylko w przypadku remisu. Po kolei każdy z was uda się do pokoju zwierzeń i odda głos. Jednak zanim to zrobicie Mikki, Duncan oraz Sandra mają ostatnią szansę na zmianę waszej decyzji w mowie.


Duncan:  HI! Po pierwsze Julie you look gorgeous today! Mam nadzieje, ze uda mi się przetrwać i jeszcze trochę pogramy razem. Bardzo fajnie się gra i szkoda kończyć tą przygodę na tak wczesnym etapie. Love u All! wysyła całusy

Sandra: Witam Was wszystkich tu zgromadzonych. Być może zdecydowaliscie juz co do głosów. Jestem osobą lojalna, szczera, zabawna. Potrzebujecie kogoś tutaj takiego. Nigdy nie sądziłam, że gra tutaj będzie dla mnie czymś przyjemnym. Poznalam wiele cudownych osób, i chce ta przygodę dalej kontynuować. Mam nadzieję, że mi w tym pomożecie.

Mikki:  My opponent here called both of my very good friends in the house ‘pisowce’. And he even called you Pati dumb. Yes he did. And, so, a vote for Duncan is a vote for a bigot. Anyone who aligns himself with a racist and misogynist – you deserve to go home.




Uczestnicy po kolei udają się do pokoju zwierzeń.




Kamel: Spectara w tym tygodniu nieoczekiwanie sprzymierzyła się z Duncanem i Krystianem. Czy swoim głosem udowodni im swoją lojalność? Hi Specia. Please cast your vote to evict.

Spectara: I vote to evict Mikki

Kamel:  Seekir obiecywał Pati jedno, a wykonywał drugie. Kogo ostatecznie wskaże jego głos? Hi Seekir. Please cast your vote to evict.

Seekir: I vote to evict Mikki

Kamel:  Anji nie podobało się zachowanie Duncana i Krystiana, przez co zaczęła wspierać Mikkiego. Czy dotrzyma mu swojego słowa? Hi Anja. Please cast your vote to evict.

Anja: I sadly vote to evict Duncan.

Kamel:  Charlotte tuż przed eksmisja chciała głosować na Sandrę, jednak Pati przekazała jej pewne rewelacje. Czy wpłyną one na jej głos? Hi Charlotte. Please cast your vote to evict.

Charlotte: I vote to evict Mikki

Kamel: Patka boryka się z dylematem na kogo zagłosować podobnie jak jej siostra. Czy informacje od Pati jej pomogą? Hi Patka. Please cast your vote to evict.

Patka: I vote to evict Duncan

Kamel: Krystian, po tym jak zdradził swój sojusz, robił wszystko żeby odpadł Mikki. jego głos powinien być oczywisty. Hi Krystian. Please cast your vote to evict.

Krystian: I vote to evict Mikki

Kamel: Patryk dowiedział się w tym tygodniu, że Duncan chce go wyeliminować bo jest "pisowcem". Czy był to błąd, za który zapłaci? Hi Patryk. Please cast your vote to evict.

Patryk: I vote to evict Mikki

Kamel: Chanel nie spodziewała się dowiedzieć w tym tygodniu, że większosć domu chcę rozdzielić ją zPatrykiem. jaka decyzja według niej jest dla niej najbardziej korzystna? Hi Chanel. Please cast your vote to evict.

Chanel: I vote to evict Mikki



Mieszkańcy! Wszystkie głosy zostały oddane.
Kiedy wyjawię wyniki wyeliminowana osoba będzie miała tylko moment
na pożegnanie się, zabranie swoich rzeczy i wyjście z domu.


Stosunkiem głosów.

6:2

Mikki- zostałeś wyeksmitowany z domu Wielkiego brata.






Kamel: OOf, Oj. Jak oceniasz ostatnie dwa tygodnie gry? W sumie tę część z atakami na Pati, z wielka zdradą i kłotniami? Obserwatorzy uznali ze dom przypominal ten z bb21 gdzie szerzył się bullying

Mikki: Nie bullyingowałem Pati. Kocham ja. My jesteśmy teraz bffs. 😻😻 to co zoabczycie to editing

Kamel: Jak oceniasz swoją gre? Zmienilbys cos? Czegos zalujesz?

Mikki: Nie zmieniłbym nic. Zrobiłem wszystko co w mojej mocy. Nie moja wina, że Seekir to idiota a Patryk jest zazdrosny, że mam lepszy od niego sprzęt. 😌

Kamel: Any final thoughts? komus kibicujesz? kogo chcesz zobaczyc w domu jurorów?

Mikki: Kibicuje Anji, Maćkowi i Pati. Ktoś z tej trójki musi wygrać.

Kamel: What if I tell u, byc moze bedziesz miec szanse na powrot do gry?

Mikki: omg rob to teraz enden specie suke sam

Kamel:  Ale jest to bardzo slight chance. Po eksmisji czterech jurorów w domu zostanie udostepniony przycisk. Opowiednia ilosc osob bedzie musiala go nacisnąć. Jesli to sie spelni odbedzie sie zadanie o powrót do gry. Jednak nic nie jest w pełni szczesliwe, poniewaz powrót kogos oznaczał będzie Triple Eviction, a domownicy zostaną ostrzezeni ze za przyciskiem czają sie konsekwencję.

Mikki: Trickne ich zeby nacisneli to, i will honey.

Kamel: Do zobaczenia na finale, gdzie pomozesz ukonorować zwycięzcę edycji! W wyniku towjej eksmisji twoi byli współmieszkańcy nagrali dla ciebie wiadomosci pozegnalne.





Anja: Stay strong legend ❤

Chanel: mam nadzieję, że ciasto Ci wyszło xDDDD

Charlotte: Miki szkoda, że to Ty opuszczasz dom :)

Duncan:  szkoda, ze musieliśmy byc na tym samym blocku w tym weeku i prawdopodobnie jedno z nas odpadnie :disappointed: przykro mi. Bye King!

Krystian: Jak odpadles to nie wiem co sie stało, ktoś jakiś blindside chyba zrobił.

Meciek: Jesteś ikona, legenda, a plotki głoszą że nawet matka Teresa z Kalkuty. Mam nadzieję że tego nie widzisz, ale jeśli tak to liczę że to fake eviction.

Pati: Mikki szkoda, że odpadłeś mogles duzo zdzialac w tej edycji

Patka: Może jeszcze kiedyś uda Ci się zajść dalej.

Patryk: szanuje za dobry social ratunkowy XD miło było zagrać w końcu nie jako 100% wrogowie

Sandra: Było miło was poznać, buziaki

Seekir: Mikki: walczyłeś o zostanie o wiele lepiej niż Duncan, co tylko mnie utwierdza w tym, że powinienem na ciebie głosować. Wyrzucenie cię teraz to część planu, który powstał już jakiś czas temu i nie chciałem z niego wychodzić, kiedy właściwie wszystko było ustalone i zajęło sporo czasu, żeby go dopracować. Wierzę że tak będzie lepiej dla mojej gry

Spectara: Mikki - tradycji stało się za dość, i w halloweenową noc odpadł klaun. Jedna z Twoich ulubionych emotikon :clown: Witaj w hałsłajfowym piekle, nie ma herbaty i jest tylko kawa nierozpuszczalna i fasola, nie ma peruk i to Ty będziesz sleeeejjnn.


Kamel:  już zaraz. Kolejne zadanie o HoH. Bezpieczny od zagrożenia eksmisją HoH musi
nominować dwie osoby do opuszczenia gry.







Pati - jako odchodząca Głowa Domu nie bierzesz udziału w zadaniu.
Dla całej reszty - it's fair game.

Ta konkurencja nazywa się:

SAY MY NAME

I oto jej zasady.

W każdej rundzie rywalizują ze sobą dwie osoby.
W każdej rundzie zostanie podana nazwa zadania.
Zadaniem uczestników jest jak najszybsze
odgadnięcie jaki to był typ zadania.

Możliwe odpowiedzi są trzy:

HoH - Head of Household
PoV - Power of Veto
PAC - Paranormal Activity Comp

Liczy się pierwsza odpowiedź.
Jeśli osoba, która odpowiedziała pierwsza udzieli poprawnej odpowiedzi
przechodzi dalej i wybiera kolejne dwie pojedynkujące się pary.
Jeśli osoba, która odpowiedziała pierwsza udzieli złej odpowiedzi to odpada
i druga osoba przechodzi dalej i wybiera kolejne dwie pojedynkujące się
pary.
Zwycięzca ostatniej rundy zostanie HOH!






RUNDA 1

Nazwa: Stay or Fold (POV)
Seekir vs Sandra
WIN: Sandra (Seekir źle, odp. to PoV)

RUNDA 2
Patka vs Charlotte
Nazwa: Buzz It (HOH)
WIN: Charlotte

RUNDA 3
Sandra vs Spectara
Nazwa: Spell the victory (POV)
WIN: Spectara

RUNDA 4
Anja vs Meciek
Nazwa: Snatch Game (HOH)
WIN: Meciek

RUNDA 5
Spectara vs Krystian
Nazwa: Rock, papper, scissors (PAC)
WIN: Krystian

RUNDA 6
Meciek vs Charlotte
Nazwa: Giphy Cooking (POV)
WIN: Meciek

RUNDA 7
Krystian vs Duncan
Nazwa: Camp Rock (HOH)
WIN: Duncan

RUNDA 8
Meciek vs Patryk
Nazwa: Final Girl (HOH)
WIN: Meciek (Patyrk źle)

RUNDA 9
Chanel vs Duncan
Nazwa: Sinking Ships (PAC)
WIN: Chanel (Duncan źle)

RUNDA 10
Meciek vs Chanel
Nazwa: Path to victory
WIN: Meciek

GRATULACJE MECIEK!
YOU ARE THE NEW HEAD OF HOUSEHOLD








CharlotteDziś o 22:44
Gratki :clap::clap:

MeciekDziś o 22:45


PatkaDziś o 22:45
Gratki :)

SandraDziś o 22:45
Gratki Meciek






CONFESSIONALS
WEEK 6

Pati 23+26+7 = 56 (173)
Anja 25+16+9 = 50    (153)
Spectara 13+17+8 = 38   (161)
Krystian 18+16+0 = 34   (142)
Duncan 12+8+6 = 26  (132)
Sandra 11+6+8 = 25   (137)
Seekir 7+9+4 = 20   (116)
Chanel 8+5+5 = 18   (106)
Meciek 6+4+7 = 17   (122)
Patryk 3+4+10 = 17   (73)
Patka 9+2+3 = 14   (85)
Charlotte 5+1+2 = 8    (71)

13.Mikki 11+6+33= 50   (148)
14.Rafix     (121)
15.Frio   (66)
16.Rafi   (51)
17.Felixuss   (13)
18.Dark (25)
19.Venstey  (35)
20.MD   (7)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Big Brother S07E43 Season Finale

To było wyczerpująće 99 dni dla produkcji i dla zawodników I to własnie dziś mija deadline sezonu. Dziś ktoś zostanie zwycięzcą Bi...