wtorek, 24 grudnia 2019

Big Brother S07E03 HoH Comp, Nominations Ceremony, Week 1



Poprzednio w Big Broootherze!
Uczestnicy wariowali na temat głosowania do uratowania. Md czy Chanel? Sandra potajemnie pociągała za sznurki mając obie grupy po swojej stronie. Łazienka w domu Wielkiego Brata została zatkana. Anja miała dość Speci i wzajemnie. Rafi uratował się od eksmisji!
Tonight. Walka o pierwsze HoH w sezonie zakończy się czyimś triumfem. Kto zostanie nominowany do eksmisji? All this on BIIIIG BROTHEEER.

Anja: Pinda mnie kropkuje!


DAY 3

Stosunkiem głosów.

15:2

MD- zostałaś wyeksmitowana z domu Wielkiego Brata.

RafiDziś o 19:15
Ludziska
Dziekuje :slight_smile:

MeciekDziś o 19:15
Gratulacje!

CharlotteDziś o 19:15
Gratulacje :)

PatkaDziś o 19:15
Rafi gratulacje :kissing_heart:
MD no cóż :thinking:
Już zaczynam grać :)

CharlotteDziś o 19:16
MD może w następnej edycji się uda zostać trochę dłużej ;)

PatkaDziś o 19:20
Wielki Bracie proszę o chwilę, bym mogła nagrać dla MD utwór :)

RafiDziś o 19:22
Papa MD

PatiDziś o 19:28
Papa MD
Gratki Rafi

PatkaDziś o 19:29
Oto pożegnalny utwór dla MD :)

Duncan: MD odpadła, a ja byłem jednym z dwóch głosów za uratowaniem jej. Zrobię revenge na te wszystkie suki!

Rafi: ooof nie odpadłem.

Venstey: Ona do mnie nawet nie napisała.

Duncan: ludzie pierwsi powinni do mnie pisać, pogawędka ze mna to duża cena i marnować czasu na głupie rozmowy mi sie nie chce wole konkrety


FINAL GIRL


To zadanie nazywa się "Final Girl". Jako łowca czarownic- Venstey nie bierzesz udziału w zadaniu.
W tej konkurencji każdy z was posiada trzy "życia".
Na zmianę będziecie sobie odbierać życia.

Za moment w domu pojawi się "pistolet". Pierwsza osoba, która napisze "biorę"
Osoba, która przejmie broń będzie mogła kogoś postrzelić. Postrzelona osoba przejmuje kontrolę nad bronią i pozbawia życia kolejną osobę. Osoba z pistoletem NIE MOŻE WYCELOWAĆ W OSOBĘ, KTÓRA ODEBRAŁA JEJ ŻYCIE. Gdy przez 5 minut postrzelona osoba nie wybierze nikogo pistolet wraca do zgarnięcia.

Po stracie trzech żyć- odpadacie z zadania.

Ostatnia osoba na placu boju wygra Head of Household!

Mam nadzieję, ze każdy rozumie, ponieważ to zadania zaczyna się...
TERAZ.


Anja O O O
Chanel O O O
Charlotte O O O
Dark O O O
Duncan O O O
Felixuss O O O
Frio O O O
Krystian O O O
Meciek O O O
Mikki O O O
Pati O O O
Patka O O O
Patryk O O O
Rafi O O O
Rafix O O O
Sandra O O O
Seekir O O O
Spectara O O O

Rafix zdobył pierwszy pistolet. Postrzela Duncana. Duncan postrzela Darka. Anja strzela w Specie. Specia w Duncana. Duncan w Darka. Felix w Duncana eliminując go. Duncan w Spectarę. Specia w Mikkiego.

Duncan:  Spectara niech sobie wsadzi ten pistolet w cipe i żeby jej tam wystrzelił
Rafix w dupę, a Felix w rów. 


Spectara poinstruowała swój sojusz w celowanie w Mikki, Meciek, Anja, Krystian, Duncan.

Meciek: Czuję się prześladowany! Dochodzą mnie słuchy, że Spectara każe innym strzelać we mnie. NIc jej nie zrobiłem, a ona od razu chce mnie wywalić? Zaczeła tym wojnę!

Meciek: Podczas zadania zaproponowałem Chanel i Patrykowi, abyśmy nie strzelali w siebie. Naprawdę jestem otwarty na grę z każdym, a Chanel i Patryk to idealni sojusznicy - póki oboje są w grze są tarczą, bo każdy będzie chciał ich rozdzielić w dalszym etapie gry, a aktualnie nie będą też próbowali mnie  wywalić, więc póki co gra z nimi mi się opłaca.

Chanel: Meciek mówił, zebysmy w siebie nie strzelali. Jak najbardziej się zgadzam. Ja i on jestesmy niespodziewaym sojuszem.

Patryk: Mećka nie jest taki zły jaki był kiedys.

Meciek: Podczas zadania byłem pewien, że Felixuss to Patryk i widząc, że Felix cały czas uderza w Anję itd. się denerwowałem, a dopiero potem ogarnąłem, że Felix to nie jest Patryk, w tej chwili zrozumiałem jak z reguły czuje się Duncan.


Rafi strzela w Felixa. FElix wyeliminował Mikkiego.

Grupa Duncana pomyslała o sojuszu z Rafem. Meciek się zgodził.
Meciek strzela do speci.

Meciek: Popieram ograniczenie broni, ale jak widze wiedzme to strzelam.

Meciek: Strategia Frio w tym zadaniu to chyba było uderzanie w każdego, kto ma najwięcej szans straconych. Zawsze uderzała osoby, które były o jedną szansę od eliminacji albo te, które już zostały raz postrzelony. Jak widać Frio lubi kopać leżącego.

Specia strzelila do anji. Anja wyeliminowała Darka. Krystian strzelil w Felixa. Felix w Mećka.  Meciek w Rafixa.  Rafix w Krystiana.  Krystian eliminuje Felixa. Felix w Mecka. Meciek w Pati. Pati we Frio. Frio w Krystiana. Krystian w Rafixa. Rafix eliminuje Mecka. Meciek strzela w Patkę. Patka w Pati. Pati elinuje Krystiana. Krystian eliminuje Rafixa. Rafix strzela we frio. Frio eliminuje Pati. Pati strzela w Patkę. Patka eliminuje Frio. Frio strzela w Anję. Anja strzela w Rafa. Raf w Chanel. Chanel w Charlotte. Charlotte eliminuje Anje. Anja w w Patryka. Patryk eliminuje Patke. Patka strzela w Chanel. Chanel w Seekira. Seekir w Sandre. Sandra w Rafa. Raf w Charlotte. Charlote eliminuje CHanel. Chanel strzela w Sandre. Sandra eliminuje Rafa. Rafi eliminuje Charlotte. Charlote w Patryka. Patrk w Seekira. Seekir w Sandrę. Sandra w Patryka.

Meciek: Podczas zadania napisałem do Pati, że uderzyłem w nią tylko dlatego, aby nie dawać mocy osobom, które na mnie polują, plus chciałem odwrócić uwagę od siebie licząc na to, że może nie zostanę za chwilę odstrzelony. Pati nie zrobiła żadnego problemu i uderzyła w Frio, co w sumie wyszło całkiem pozytywnie dla mnie.

Gratulacje SEEKIR! ZOstajesz pierwszym HoH!


Meciek: Seekir został nową głową domu. Powiedział mi już, że nie ma zamiaru mnie nominować i podpytywał o Spectarę. Na wszelki wypadek nie mówilem mu za wiele, jedynie, że rozmawiałem z nią przed sezonem raz i w sumie było spoko, a tutaj nagle się dowiaduję, że na mnie poluje i nie rozumiem czemu.

Sandra: Nie chciałam tego HoH dlatego dawałam strzał na seekira, a on mnie. wole zostac po srodku na razie.

Seekir: bardzo nie chciałe tego HoH. Prosilem ludzi o wywalanie mnie xd

Krystian:  ja obstawaim ze on da takiego felixa/darka

W trakcie zadania trwało dużo rozmów. Każda grupa w siebie celowała, inni byli mili. Nie ma sensu tego przytaczać.

Chanel: Wiem ze on nie chciał HoH, ale jego HoH gwarantuje mi bezpieczeństwo a sama moge brac udzial w zadaniu za tydzień.

Patryk: No i zajebiście ze Seekir wygrał xd

KrysstianDziś o 20:45
juz po ptakach
:frowning:
ale bylo blisko

DuncanDziś o 20:45
Nie masz wyboru

svnderkaDziś o 20:45
Piszcie do niego

DuncanDziś o 20:45
do tego Seekira trzeba zagadać

svnderkaDziś o 20:45
On

DuncanDziś o 20:45
żeby nas nie nominował

svnderkaDziś o 20:45
Do mnie pisze cały czas
O swoim
Rl
Mi opowiada
Co mam.mu napisać

AnjaDziś o 20:48
o czym

svnderkaDziś o 20:48
Żeby na was nie głosował czy co

KrysstianDziś o 20:48
nieeee

AnjaDziś o 20:49
nieee

KrysstianDziś o 20:49
tego nie pisz

AnjaDziś o 20:49
nic mu nie pisz

svnderkaDziś o 20:49
Dobra jebac napisze

AnjaDziś o 20:49
badz mila
nie pisz mu nic z tych rzeczy

svnderkaDziś o 20:49
Oki

AnjaDziś o 20:49
to jest jak strzal w kolano

svnderkaDziś o 20:50
Oki nic się nie odzywam o was

KrysstianDziś o 20:50
oni nie moga sie dowiedziec ze wspolpracujesz z nami

AnjaDziś o 20:50
po prostu domyslilby sie ze jest sojusz
ktory go nie obejmuje

DuncanDziś o 20:51
Yes

AnjaDziś o 20:51
on w sumie jest chyba nieokreslony

svnderkaDziś o 20:51
Okej

AnjaDziś o 20:51
neutralna osoba dla obu stron
mysle ze jak zagra bezpiecznie
to da kogos pokroju
frio/pati

svnderkaDziś o 20:51
Oki,cisza

Patka nie wiedziala co myslec o HoH.

Patka: Nie wiem kurcze, ciężko mi to rozgryźć czy bede safe.
Z jednej stromy na to liczę, ale z drugiej strony muszę być mimo wszystko czujna

Seekir znajdował się po środku i nie wiedział jak wybrnąć.

Meciek: Wydaje mi sie ze nikt z nas nie bedzie zagrozony.

Seekir: Mysle jak wyjsc z tego bez szwanku.

Seekir: mysle czy nie dac Frio i Pati.  To by było najbezpieczniejsze.

Rafix: Seekir grał dobrze poza radarem i dzięki temu wygrał, ale teraz przez tą wygraną nie może pozostać poza radarem, jakkolwiek to brzmi.

Frio czuła że może byc zagrożona.

Frio: zaraz sobie strzele.

DAY 4

Ludzie rozmyslali o nominacjach

Duncan: Seekir został HoH, ciekawe po ktorej stronie sie znajduje. Oby zagrał bezpiecznie i nominował najbardziej neutralne osoby

Seekir: Ludzie są fake teraz nagle kazdy gg.A pati nic xd Frio w dodatku mnie exposuje.

Duncan: Pisałem troche z Seekirem i obstawiam ze zagra bezpiecznie nominując Frio i Patke. Myśle ze przy tym HoH jestem safe.

Mikki bardzo chciał eliminacji Speci.

Mikki: Seekir mnie nie nominuje, ale oby ta suka specia odpadla.

Mikki: Od dawna zachowuje sie jak nienormalna. achowuje sie psychnicznie i ewidentnie cos jej odjebalo.

Seekir: Okazało się też nagle ze mam porozumienie z Meckiem. A rafix odpisuje szybko i duzo :O

Meciek: Ja w tej grze jestem tak fake ze i cant. im as fake as press-on-nails.

Specia miała swój czas dla siebie w Lounge

Spectara: Kurwa ja w ogóle nie ogarnęłam, że dzisiaj jakiś HoHołek i wyszłam z psiapsiami na miasto.
Weszłam raz randomowo GG sprawdzić i był tylko Rafix krzyczący gdzie jestem.
I weź tu bądź mądry. XD
HoHa i tak planowałam ujebać i zależało mi jedynie by nikt od Anji i Mikkiego nie wygrał.
Więc dobrze, że to mi się udało. XD Ale serio, mówię tym ludziom kilka razy by strzelali w gang Mikkusiaka, a oni robią co chcą.
Wyobraź sobie moje wkurwienie jak tu taka samowolka i jeszcze mi psiapsie trują, że tylko na telefonie siedzę.

Spectara: Ogarniam czemu ludzie są spragnieni krwi Anji, Mikkiego, Mećka, Krystiana i Duncana, ale czemu nie rzucają na nich głosów ani kłód pod ich nogi na zadaniach, oraz dlaczego to się póki co nie zmieni. Moja sytuacja wygląda tak: Nienawidzę się z nimi wszystkimi otwarcie, oni otwarcie nienawidzą mnie. Wszyscy to wiedzą, ja nie mam nic do stracenia niż walczyć z nimi i zawzięcie głosować. Pozostali za to chcą zachować kredyt zaufania na przyszłość w razie wu u nich i będą tylko krążyć wokół nich i głosować bezpiecznie. Tylko to czasem może wyjść na moją niekorzyść. No, ale skoro oni mogą sobie pozwolić na bycie sneaky, to nie mogę im tego umniejszać. Byleby mnie to nie posłało w pre-jury albo jury.


Rozmowa sojuszowa.

Dark: Pati to taki grzechotnik.

Btw
Zapisałam sobie nasz sojusz pod nazwą
Trzy Serca.
Mogę być Elwirką.
Dark
, 22:41
<3 <3 <3
Spectara
, 22:42
Dark, chcesz być Wanesą czy Aszlij?
Dark
, 22:43
Może być Aszlij
Spectara
, 22:44

images.jpeg
10.86 kB
https://www.gg.pl/dysk/JUr9O7VK8oEOJEr9O7VPBXQ/images.jpeg
10.86 kB
Ustawcie sobie na avek konfy. XD
Dark
, 22:45
xD
RafiX
, 22:52
Omg
Ja nie wiedziałem, że ty też Spectra myślałaś o tym
Spectara
, 22:52
XDDDD
RafiX
, 22:52
Bo ja zawsze Mawa kojarzyłem z tego
I ofc że będę Wanesą
A jak się nazywała ta czwarta?
Dark
, 22:53
Jeśli dobrze pamiętam to Maw kiedyś stworzył drużynę Sześć Serc xD
RafiX
, 22:54
Bo Maw o tym spamił dużo
Spectara
, 22:54
Czwarta nazywała się....
RafiX
, 22:54
Albo przynajmniej ja tak pamiętam
Spectara
, 22:54
Pati.
RafiX
, 22:54
Omg to Ven jest czwartym serduszkiem Pati
Ale nie musi on o tym wiedzieć xD
Dark
, 22:55
Ven jest tym czwartym w naszej trójce
RafiX
, 22:55
Tak <3
Spectara
, 23:07
W sumie to się zgadza. <3
Bo te Ashley, Wanesa i Elwirka tę Pati po prostu wywaliły ze swojego kręgu przyjaciółek, bo była pipą czy coś.
Dark
, 23:12
xDD
Spectara
, 23:12
Chyba była pipą, bo zrobiła coś takiego plugawego czy coś. XD
Że je obgadywałal
Dark
, 23:14
Wow ale wredna
Zasłużyła na to
Spectara
, 23:14
I zabawne jest to, że w BB też jest Pati, która jest w stanie grać na wszystkie fronty. XD
Dark
, 23:16
No dzisiaj już mi nawet zaproszenie do znajomych wysłała <3
Może coś planuje xD
Spectara
, 23:16

Uważaj na siebie
Grzechotnik Patrycja zawsze czuwa.
XD
Dark
, 23:17
Hahah xD

Anja i Mikki hejtowali Specie.

Mikki: Spectara bedzie more hated niz rafi po tym sezonie

Anja: wyzej sra niz dupe ma

Meciek:  Podczas zadania zaskoczył mnie Rafie, bo nie celował ani we mnie, ani w Anję, Mikkiego itd. Widać, że to już nie ta sama osoba, z którą kłóciłem się sezon temu. Szczerze mówiąc mogę z nim współpracować, może do niego zagadam? Myślę, że może to mi się opłacić, bo Rafie raczej nie ma sojuszników zbytnio, a jak ma, to raczej nikt nie jest wobec niego bardzo lojalny, bardziej jest postrzegany jako numer.


Duncan zastanawiał się czemu jest taki hated. Postanowił działac. Nad Rafixem, nad wszystkim.

Duncan: Pisałem troche z Seekirem i obstawiam ze zagra bezpiecznie nominując Frio i Patke. Myśle ze przy tym HoH jestem safe.

Duncan: Przez to ze odpadłem jako pierwszy z zadania postrzelony przez Spectare, Felixa i Rafixa bede udawać ofiarę i mowić reszcie jak bardzo są źli



Duncan: Moja dupka wydaje sie dzisiaj okrąglejsza niz zwykle, chyba zjadłem za dużo brzoskwinek hihi

Duncan: Przed edycja zakładałem, ze moze uda mi sie tutaj założyć jakis sojusz ze Spectara, ale aktualnie nie mam ochoty do niej nawet napisać. Bye Girl

Duncan: Pisze z Rafixem w sumie nie wiem po co, bo i tak wiem ze gra na wszystkie strony jak zawsze, exposne go jak Christie Nicka gdy bede na samym dnie żeby przetrwać. Przy rozmowie z nim szczególnie uważam na słowa.

Duncan miał swoją strategie na rafixa.

Duncan: Udaje głupiego przy nim inaczej sie nie da, bo on sam udaje głupiego przy mnie albo po prostu jest tak głupi. Najchętniej to bym zagrał z nim w lefta i uderzył z patelni moze by zmądrzał

Duncan: Pierwszego HoH nie potrzebowałem, bo nie byłem pewny co robić. Jednak po tym zadaniu bede sie o wiele bardziej starać w wygraniu tego. Chce wywalić wszystkie szczury ktore na mnie polują! Jak oni mogli mnie tak potraktować na tym pierwszym zadaniu płacze mam nadzieje ze przynajmniej widzowie mnie polubią. Kocham was :heart:

Spectara nie liczyła na Pati i Frio na bloku. Rozciągała dalej swoje sieci.

Spectara: I śmieszy mnie to, jak bardzo się starali abym nie wygrała tego HoH. Bo ich wysiłek był taki sam jak mój, aby im się nie udalo. <3 Ale wszystko idzie raczej zgodnie z moimi ideami. Będę gadała z Seekirem i spróbuję go namówić na nominowanie Duncana i kogoś od nich i backdoor Anji. Backdoor który jest jak erotyczna fantazja. XD

Spectara: A, i zawiązałam też współpracę z Felixussem. Hmmm, zaraz, ile mi to daje już numerów ogółem? 10. Wraz z moim głosem, to już 11. No i potencjalnie Ven, czyli 12.
Gdzieś tam sobie dryfują w oceanie możliwości Raff i Pati, ale to nie będę się na nich porywała, bo są do bólu nieprzewidywalni i messy.
Wszyscy mamy tak naprawdę wspólny interes, którym jest wyeliminowanie real rakotworów. :>

Felixuss: Spectara mowi ze nie lubi Mecków i addie. Widze wspólprace. Wszystko kwitnie po tym Mass Murder Party

Do Spectary doszły plany Seekira.

Spectara; Seekir chce nominować Frio i Pati. Muszę mu wybić ten pomysł z głowy jak najprędzej. XD

Mikki reperował swoją renomę.

Mikki; Jestem w szoku jaki potrafie byc mily dla chanel i patryka.

Patryk: Mikki jest nie do poznania troche. i przyznam ladne story ma na insta!

Ale Patryk nadal mu nie ufał.

Patryk: Jakby sie dalej do mnie spinał to Natalia ma jego adres xd

<kamera przechodzi na inne pokoje>

Duncan:  Mam nadzieje ze Sandra przez to ze jest najbardziej lubiana uczestniczka wygra za niedługo HoH mam z nia sojusz. Tak samo z Meckiem/Mikkim/Anja/Krystianem i niby „venem”? Chciałbym skombinować jeszxze newbies i Raffa do większości oby mi sie udało. Na ten moment największym moim targetem są Specia, Dark i Felix :wink: chce sie ich pozbyć jak najszybciej

Duncan: Zaproponowałem Anji i Meckowi f2! Zgodzili sie, mam nadzieje ze beda mnie chronić jak hieny przez te deale. Krystiana sobie na razie odpuszczę z tym aby z Anja nie przekazali sobie informacji.

Anja: Duncan sie mnie juz pyta o F2 xd To jest Day 3!! ja nawet nie wiem czy dotrwam do jury bo ta pinda sie czai na mnie z pistoletem na wode.



Spectara odwiedziła Seekira w HoH Room chcąc przekazać mu swoje racje. Nie podobało się mu to.

Seekir: Spectarze odpierdala. Dostaje kurwicy jak napisalem jej ze nie nominuje Anji i Mećka i mnie szantazuje ze jak tego nie zrobie to wszyscy sie ode mnie odwrócą bo wszystko sa przeciwko nim

Seekir: OPna mowi mi ze wszyscy sa przeciwko nim i jak ich nie nominuje to beda myslec ze z nimi graM I JESTEM done. I jeszcze mi pisze ze sandra i chanel na bank tak pomysla bo nie lubia anji i krystiana xd kiedy sandra pisze obok ze zostajemy perfect in the middle.

Seekir: ona nie wie ze ja ich znam i robi ze mnie kogos skazanego na spectare i bez niej to umre i ejstem d wywalenia. xd

Spectara: Welp, ni chuja nie dam rady go przekonać na swoje. Za mocno trzyma się zachowawczej gry i boi się postawić nogę po jednej ze stron.
Ale dobra - oddzielając się łbem i podświadomością od tego, jak zmuszona byłam grać w poprzednim sezonie i teraz, stwierdzam: To jest dobry pomysł i strategia. Nawet widzę w tym benefit dla mnie, bo Pati w sumie nie da się określić i może być kłopotliwa. Prawda jest taka, że nikt jej nie uratuje Vetem, a moich sojuszników mogę przekonać by tego nie zrobili. A potem to już kwestia ustawienia głosów, da się zrobić.
Czasem NIESTETY trzeba ustąpić.

Seekir uświadomił coś spectarze.

Spectara: Dobrze też, że się skonsultowałam z Seekirem, bo ta przyjacielska wymiana na temat strategii mi otworzyła też trochę oczy. Ludzie nie będą zawsze głosować tak jak ja chcę, nieważne jak silny mamy bond i nienawiść do pewnych osób. Każdy ma swoje koło nosa i swój tyłek do chronienia, a dla siebie jesteśmy numerkami. XD
Mój character development szaleje jak kardiograf u przedszkolaka ze strzykawką adrenaliny w tętnicy szyjnej.

Seekir: Spectara napisała
że mądrze mówię
XD
i że dobrze myslę
i przyznaje mi racje
ale personally zależy jej na ataku now
xD
i mean
ona myślała, że mi napisze, że mam zagłosować na tego i tego
i done
problem z nią jest taki, że lol. jeśli nie nominuję Ani i Mećka to ona weźmie to sobie do siebie i będzie pamiętać i obrazi się jeszcze
a jak nie nominuję Spectary i Rafixa, to Anja i Meciek będą mieć wyjebane, bo rozumieją, że to nie jest dla mnie dobry move xD
trochę się za bardzo napaliła na ten konflikt

Ludzie myśleli o kolejnych weekach.

Krystian: Nie chcialbym zeby spectara wygrala hoH bo nominuje anie i mikkiego. A jak rafix wygra to mnie i duncana.

Anja: jak ja z mikkim pojde na blok to bedzie publiczny calling out. eksplozja po prostu.

Anja: bh czekam na okazje zeby ją publicznie zmieść ze sceny. However mamy dzien 3 so xddd Czuje ze ona bedzie pre jury. Za mocno zaczela.

Krystian: Mam nadzieje ze on mnie nie nominuje. Nie jest dumb. nie chce nastawiac polowy castu przeciwko sobie.

Rafi myślał dalekosiężnie.

Rafi: Napisałem do Seekira, bo jest HoH. Zaproponowałem mu sojusz starych graczy.

Dnia czwartego w salonie pojawił się napis, że nominacje odbędą się dzis.




Chanel i Patryk udali się do HoH room porozmawiac o nominacjach.

Chanel: Potwierdzone, celem nie jestem. Prawdopodbnie Pati albo Frio albo obie będą na bloku.

Patryk: Bezpieczni jestesmy w tym tygodnu!

Sandra udała się do HoH Room

Sandra: Uznałam z Seekirem, ze mimo iz Mikki jest cwany to nam najbardziej odpowiada trzymania idealnie po środku.

Duncan postanowił porozmawia z Charlotte i Patką.

Charlotte: Napisał do mnie Duncan. Wydaje sie miły, ale nie jest ze mna w sojuszu.

Pati nie spodziewala sie niczego. Frio podejrzewala nominacje.

Frio: Szkoda ze edycja nie jest za miesiac. wzielabym L4 a to to jestem i mnie nie ma.

Frio: Wydaje mi sie ze bede nominowana, ale jesli dobrze wiem to z Pati, wiec szanse na przetrwanie mam duze.

Meciek: Frio to ikona tej gry. Jak ona coś napisze na czacie to nigdy nie jesteś pewien czy ma dobry humor czy właśnie staje na stołku i ma zamiar się powiesić. Królowa tajemnic.

Rafix: Frio to ikona meltdownu.

Rafi: Ufam seekirowi ze to nie ja dzis zobacze blok.

Patka; Stresuje sie pierwszymi nominacjami :/

Charlotte: Z seekirem u władzy spectara mowi ze jestesmy bezpieczne.



Uczestnicy siedzą na zewnątrz. Przychodzi Seekir.

Seekir: Hej wszystkim, czas na ceremonie nominacji!


Seekir: To jest ceremonia nominacji. Jednym z moich obowiązków jako HoH jest nominowanie dwóch osób do eksmisji. Przede mną znajduje się pudełko z kluczami:



Seekir: W pudełku znajdują się klucze osób, które zostały nominowane. Gdy przekręcę klucz twarz 
nominowanej osoby pojawi się na ścianie pamięci.

Seekir: Pierwszą osobą, którą nominowałem jest...


Seekir: Drugą osobą, którą nominowałem jest...


Seekir: Two queens stand before me. Pati, Frio. Nie mieliśmy jeszcze nawet okazji porozmawiać, dlatego nominuję akurat was. No offence, takie są zasady i uważam, że na tym etapie gry trudno znaleźć lepsze kryterium kogo powinienem nominować

Seekir: Ta ceremonia nominacji została zakończona.



Pati: *płacze* nie spodziewałam się nominacji, i to jeszcze Seekir. Jest mi bardzo smutno. Chcialam byc cicha ale nie moge. teraz musze grac w veto, musze je wygrac, bo nikt inny mnie nie ocali a chce przetrwac i pokazac jak gram

Frio: A wiec seekir mnie nominował. szoker. nic czego się nie spodziewałam. Ale Pati siedzi obok mnie i jak bedziesiedzieć dalej to bedzie dobrze.

Who will win the Power of Veto? And will it be used to save Pati or Frio from eviction?
Thats all on BIIIIG BROTHER. 



CONFESSIONALS
WEEK 1

Duncan 4+12+14  (30)
Meciek 12+13+11  (36)
Seekir 9+10+10  (29)
Spectara 13+14+7 (34)
Anja 10+15+4  (29)
Frio 2+8+4  (14)
Mikki 8+2+4  (14)
Patryk 3+1+4  (8)
Chanel 8+8+3  (19)
Krystian 6+9+3  (18)
Sandra 10+17+2  (29)
Rafi 5+1+3  (9)
Patka 6+2+2  (10)
Rafix 5+7+2  (14)
Charlotte 4+3+2  (9)
Pati 5+1+1  (7)
Venstey 4+9+1  (14)
Dark 3+2+1  (6)
Felixuss 3+1+1  (5)

20.MD 3+4  (7)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Big Brother S07E43 Season Finale

To było wyczerpująće 99 dni dla produkcji i dla zawodników I to własnie dziś mija deadline sezonu. Dziś ktoś zostanie zwycięzcą Bi...