czwartek, 28 listopada 2019

#85 Double Eviction, W10


Mieszkańcy! Wszystkie głosy zostały oddane.
Kiedy wyjawię wyniki wyeliminowana osoba będzie miała tylko moment
na pożegnanie się, zabranie swoich rzeczy i wyjście z domu.


Stosunkiem głosów.

X:Y

XYZ- zostałeś wyeksmitowany z domu Wielkiego brata.


Kamel Chen: One went home. One more to go. Czas na drugą eksmisję tego wieczoru
Caly tydzien gry w jeden wieczór.


Kamel: Juz za moment odbedzie sie zadanie o HoH. Bezpieczny od zagrozenia eksmisją HoH bedzie musiał natychmiast nominować kogos do opuszczenia gry.


Prankster's Safety
Osoba która zdobyła paczkę zdobywa sekretny immunitet. Gdy HoH próbuje ją nominować ta 
osoba ukradnie połowę jego/jej władzy i będzie mogła wskazać jednego nominowanego.



To zadanie nazywa się TypeWriter.
I oto jego zasady.

Każdy z was dostał link do osobnego indywidualnego dokumentu Google.
Waszym zadaniem jest jak najszybciej napisać w nim słownie liczby od 1 do 300.
W jaki sposób?

1 jeden 2 dwa 3 trzy 4 cztery.....99 dziewięćdziesiąt dziewięć 100 sto... 300 trzysta

Najpierw musi być zapis numeryczny, potem słowny.
Toleruje drobne literówki, ale gdy ktos bedzie probowal wmowic ze
dziewciabfguisagfbe dziewisuigsebu to 99 to nie wyjdzie :(.
Also - każda próba oszustwa typu ominiecie szeregu liczb bedzie karana.

Gdy ktoś napisze wszystko niech przesle mi na priv sygnal ze mam sprawdzic.

Osoba, która najszybciej upora się z zadaniem wygra HoH.

Meciek wygrywa zadanie o HoH!

Meciek: 

Meciek: Sandra - przykro mi, ale tak musiało się stać, grasz baardzo chaotycznie.
Spectara - od początku gry knułaś przeciwko mnie, ostatnim razem cię nie nominowałem, ale tym razem muszę to zrobić.


FLAG CODE

W veto biora udział: Meciek, Sandra, Spectara, Krystian, Seekir, Pati


SAFETY

Gratulacje Seekir. Zdobyawsz Veto!

Seekir: używam veto na Speci, I'm sorry bo wiem, że niektórzy z was nie chcieli tego, a ja ją w ten sposób ratuję, ale Specia była jedną z nielicznych osób niezamieszanych w ostatnie moje dramy, dlatego nie chciałbym żeby odpadała

Meciek: Przykro mi Chanel, ale nie mam innego wyboru niż nominowanie ciebie

Chanel:  Hejka, nie mam za dużo do powiedzenia,  ale chciałam podziękować osobom, które serio  okazały się lojalne, a nie pełne fałszu.  jest już mi obojętne kto.

SandraDzieki za wspolna gre, powodzenia wam wszystkim✌️


Stosunkiem głosów.

4:1

Chanel- zostałaś wyeksmitowana z domu Wielkiego brata.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Big Brother S07E43 Season Finale

To było wyczerpująće 99 dni dla produkcji i dla zawodników I to własnie dziś mija deadline sezonu. Dziś ktoś zostanie zwycięzcą Bi...