niedziela, 22 września 2019

#15 Veto Meeting, Week 1





Frio: Hej wszyscy. Czas na ceremonie Veto.

Frio:  Ja oraz Pati zostałyśmy nominowane do eksmisji przez Seekira. Jednak mam moc, dzięki której mogę zawetować jedną z nominacji.

Frio: Pati- dam ci szansę powiedzenia mi dlaczego powinnam użyć Veto na tobie.

Pati: Nie spodziewam się, że użyjesz go na mnie. Wygrałaś je sama, więc ratuj się. Gratulacje.

Frio: Zadecydowałam....użyć Veto na sobie.

Frio: Seekir - ponieważ zawetowałam jedną z twoim nominacji teraz musisz wskazać zastępcę na moje miejsce.

Seekir: Nasz pierwszy kontakt w tej edycji pojawił się w dość dziwnych okolicznościach, a zaczął się od Twojego kłamstwa, co nie wróży dobrze na przyszłość xD Nie wiem jaki masz w tym cel, ale zdecydowałem. Moim zastępczym nominowanym jest Venstey. Herbata wylana. I don't piss on somebody's leg and tell him it's raining

Frio: Ta ceremonia Veto została zakończona.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Big Brother S07E43 Season Finale

To było wyczerpująće 99 dni dla produkcji i dla zawodników I to własnie dziś mija deadline sezonu. Dziś ktoś zostanie zwycięzcą Bi...