sobota, 15 lutego 2020

Big Brother S07E40 PoV Comp, Veto Meeting, Eviction, F5, W13



Poprzednio w Biiig Brother.
Pati zdobyła władzę i zaczęła celować w Seekira. Powstał nowy sojusz Atomówek, o którym Meciek i Krystian nie mieli pojęcia. Po wygranej Veto przez Mećka Pati nominowała swoją Atomówkę Spectarę, jednak ta przetrwała głosowanie 3-0. Po eksmisji Seekira Spectara odnotowała swój pierwszy triumf w sezonie zdobywając HoH i gwarantując sobie miejsce w Finałowej Czwórce.
Jury zaczeło żywo dyskutować o grze. Pati i Specia się do siebie zbliżyły. Po uniknięciu nominacji przez 87 dni przyszła kolej na Mećka. Podczas dnia 88 Krystian i Meciek zobaczyli blok.

Pati: pieprzne jej wałkiem.



DAY 88


Spectara:  Meciek - Myślę, że jesteś na tym etapie największym zagrożeniem. Masz bardzo dobre predyspozycje na zwycięstwo w finale, więc muszę to zrobić. Krystian - Muszę obstawić kogoś na drugą nominację i padło niestety na Ciebie.


Spectara: Ta ceremonia nominacji została zakończona.

Meciek: Wiedzialem ze Specia mnie nominuje, dlatego uznalem ze nie ma co z nia nic ugadywać.

Pati: Nominacje są piękne, ale nie ma co zapeszać. Byleby zostały takie same bo nie chce kusić losu veto jest wazne

Krystian był nominowany po raz siódmy.

Krystian: Ja to już nazywam moim łóżkiem A nie fotelem na nominacje

DAY 89

Krystian komentował swoje nominacje w tym sezonie

Krystian: im disgusted not gonna lie

Krystian martwił się eksmisją

Krystian: Eksmisja jest w niedziele a ja ide do kosciola

Do Mecka doszlo ze jednak jest zly na Specie. Wiazalo sie to z czyms innym niz sama nominacja. 

Meciek: Spectara nominowała jedyna czarnoskórą osobę w sezonie, czy jest to rasizm? Nie mi to oceniać

Pati miała swoj plan.

Pati: Jedno zagrozenie seekir odpadł. czas na kolejne - Meciek. Chociaz jesli wygra veto to eliminacja krystiana, ktory jest beznadziejny w zadaniach tez bedzie dobra. zwlaszcza ze jest on blizej ze specia i tylko on by mnie wywalil w f4

Pati:  pamietam ze specia chciala wymienic krystiana na anje w sojuszu kobiet.

Sandra narzekala na nude

Sandra: juz koniec bb. nudno troszke

Sandra: nikomu nic sie nie chce juz xd

DAY 90

Pati była dziś zdziwiona

Pati: Meciek do mnie napisał, czy bedzei mogl na mnie liczyc przy Veto

Meciek: napisałem do pati czy moge na nia liczyc. czekam na odpowiedz

Czas na zadanie o Veto do ktoreg kazdy podchodzi indywidualnie!



To zadanie nazywa się BB Comics.
I oto jego zasady.

Przed tobą 40 zdań oraz jeden szyfr. Po dwa zdania dotyczą tej samej osoby. Twoim zadaniem jest wybrać zdanie prawidzwe, które będzie zawierało odpowiedni nickname. Gdy wybierzesz wszystkie nicki musisz złamać szyfr, który powie ci w jakiej kolejności masz ułożyć nicki. Poprawny nick - 1pkt, poprawny nick w dobrym miejscu 2pkt. Osoba, która zdobędzie najwięcej pkt lub osoba, która zdobędzie max w najkrótszym czasie wygra veto. Limit czasu to 20 minut.

SKRÓT: Dostajesz 40 zdań. Każda osoba z edycji ma dwa bohaterskie pseudonimy. Poprawny jest ten pseudonim, który pojawia się w zdaniu prawdziwym. Gdy odnajdziesz prawidlowe pseudnonimy i ulozysz je w poprawna kolejnosc przesylasz do mnie.

Przyklad planszy

Klucz do kolejności nicków:  11 11 21 12 15 44 31  
Podpowiedź do szyfru: Szachownica   
Szyfr to litery, które po odszyfrowaniu i ułożeniu odpowiednio dadzą klucz do kolejności.   


Wielki memiarz Green Felix bierze udział w zadaniu Blackjack
Patkalla - źródło paniki w domu.
VIPtryk - dwa razy z rzędu pozbawiony gorącej wody!
The Candlestick - przetrwała dnia 11.
Vengabor zagraża dwóm osobo w pierwszych dniach gry!
Ciemność zapada dnia 19, kiedy StarDark odpada z gry.
Ciemność zapada dnia 20, kiedy MoonDark odpada z gry.
Vengiel zagraża czterem osobo w pierwszych dniach gry!
W tygodniu 5 lodowe fotele nominacyjne zawitały do domu, bo tylko na takich może usiąść Frio Frost.
RafixRider - włada ogniem tak samo jak krwią.
Christian Christ - przyczepiony do fotela po raz siódmy
Charm-Lot - odkrywa swój supersłuch
Dun-Cant w opałach. Drugi tydzień z rzędu!
Pyrofix - włada ogniem tak samo jak diamentem.
Mrs. Patkelous - źródło koszmaru w domu.
Mrs. Strangecara - podczas dnia 86 wygrywa po raz pierwszy
IronSeek - triumuje czterokrotnie
MegaDi współpracuje z Krystianem głosując, żeby został Witch Hunterem
MegaDe wspólpracuje ze Vensteye głosując, żeby zsotał Witch Hunterem
Patrykens - trzy razy z rzędu pozbawiony gorącej wody!
Dun-Młot w opałach. Trzeci tydzień z rzędu!
BatAnja - w batcave odnajduje BlackHole Veto.
ChanelSaver - u pełni władzy w tygodniu 2. Veto and HoH
Meciatrix - nie wskazuje zastępcy w tygodniu 8
Sandrella - ocaliła samą siebię przed nominacją.
Mrs. Spectacular - podczas dnia 87 wygrywa po raz pierwszy
Raphoenix - historia od nominacji do bohatera.
Jokemikki - a clown in town odpada tydzień po double
Psychic Char - odkrywa talent do gotowania z gifów
Mikki Quinn - a clown in town odpada tydzień przed double
Meciapuls - nie wskazuje zastępcy w tygodniu 7
Hoestian - przyczepiony do fotela po raz szósty.
Wielki memiarz Black Felix bierze udział w zadaniu Stay or Fold.
Oraclanja - w batcave odnajduje bilety na wycieczkę.
Raphstique - historia od bohatera do nominacji.
Svnderka - ocalona przed nominacją
The Candlescent - przetrwała dnia 12.
W tygodniu 6 lodowe fotele nominacyjne zawitały do domu, bo tylko na takich może usiąść IceFrio.
ChanelChanger - u pełni władzy w tygodniu 3. Veto and HoH.
The Seeker - triumfuje pięciokrotnie


ODP.
1.Batanja 
2.Chanelsaver 
3.Charm-lot 
4.Christian christ 
5.Duncant 
6.Frio frost 
7.Green felix 
8.Jokemikki 
9.Meciatrix 
10.Megadi 
11.Mrs. patkelous 
12.Mrs. spectacular 
13.Rafixrider 
14.Raphstique 
15.Sandrella 
16.Stardark 
17.The candlescent 
18.The seeker 
19.Vengiel 
20.Viptryk



Meciek: W tym zadaniu o Veto musiliesmy wykazac sie pamięcią o grze. wiec ja pierdole xd

Meciek: ja tego nie zrobię

Meciek: Zrobiłem pierwsze kilka Ale niektórych nie mam nigdzxie zapisanych i zanimt o znajdę to wyjebane Pati to wszystko pamięta to mnie ruatuje

WYNIK: 30 minut - 0/40 pkt

Pati: szybko zlamalam klucz do kolejnosci, ale dalej omg. trudne

WYNIK: 30 minut; 12/40 pkt

Sandra: nie jestem do konca trzezwa na tym zadaniu xd

Sandra: Gdy przeczytalam zasady mialam takie ja pierdole. mi sie wyszstkie mieni 

WYNIK:  30 minut, 19/40 pkt

Krystian: ja pierdole znow jakies szyfry xd

Krystian: jak ja mam to zrobic niby xd

Krystian: jestem głupi bo myslalem, że mam je ulozyc w kolejnosci kto kiedy wygral a tam ldzie nawet byli co nie wygrali xd

WYNIK:  24 minuty 54 sekundy, 12/40 pkt

Spectara: Jakbym to wygrala to by sie ludzie zaczeli srac, wiec nawet nie bede probowac xd

WYNIK: 30 minut, 0/40 pkt.


Gratulacje Sandra!
Zdobywasz Golden Power of Veto!






Pati:  udalo sie, teraz tylko mam nadzieje, ze Sandra nie uzyje tego veta.

Meciek: O boże serio ona musiala wygrac

Sandra: Nareszcie znów cos wygrałam!

Spectara nie chciała Veta

Spectara: Bo ja tbh nie potrzebowałam tego veto wygrać i tak, bo się ludzie zesrają jakbym je miała i nieważne co bym zrobiła z nim czy użyła i na kim, czy nie. XDD

Krystian i Meciek czuli ze to moze byc ich ostatni wspolny tydzien.

Krystian: Czas mi sie konczyl, wiedzialem ze nie wygram raczej. nicki byly ok, ale ten szyfr...

Spectara była fanką jednego superbohatera

Spectara: Vengiel wygrywa wszystko <3

Meciek i Krystian napisali do Sandry.

Meciek: wiem ze to nic nie da, ale sprobowac nie zaszkodzi xd

Krystian: Ktorys z nas na pewno teraz odpadnie xd

Sandra: Meciek i Krystian nagle do mnie napisali xd ciekawe












Sandra: Hej wszyscy. Czas na ceremonie Veto.

Sandra::  Meciek  oraz  Krystian zostali nominowani przez Spectarę do opuszczenia gry.  Jednak mam moc do zawetowania jednej z  nominacji.

Sandra: Dam wam teraz szansę, aby mi powiedzieć, dlaczego powinnam użyć veto na Was.


Krystian:  Sandra proszę użyj veto na mnie! Jak tego nie zrobisz to spadną plagi egipskie..

MeciekMyślę, że powinnaś mnie uratować, bo jestem dobrym kandydatem do współpracy, nie mam w grze mocnych więzi


Sandra: Zadecydowałam...nie używać Veto.


Sandra: Ta ceremonia Veto została zakończona.










Meciek: Sandra nie uzyla Veta. chcialbym zeby moja pierwsza nominacja nie skonczyla sie od razu tragicznie

Krystian: jestem mniejszym zagrozeniem od mecka powinienem przetrwac znow

DAY 91

Pati: Musze pomyslec kogo chce wywalic. Jak meciek zostanie to jest lepszy w zadaniach, ale on na pewno mnie w f4 nie wyrzuci jak wygra veto. Krystian raczej go nie wygra, ale jesli..to wyrzuci mnie. dylemat

Krystian czuł się w miare pewnie

Krystian: Mam nadzieje ze jedyne hoh jakie wygram to ostatnie

Krystian: Byliby bardzo stupid jakby mnie wyrzucili teraz

Krystian rozmawiał z Pati

Krystian: Pati do mnie ze jej glos zalezy kogo chcve wywalic w f4 bitch Ciebie chce oa pa marchewko

DAY 92

Jak wiadomo miał odpadac Meciek. Ale Pati była w konsternacji zastanawiajc sie nad flipem.

Meciek zaczął kampanie do Pati, która wciaz sie zastanawiala kogo wyeliminować.

Pati: Meciek do mnie pisze xd

Meciek: Aktualnie mogę walczyć o pozostanie ze ścianą. Ani Pati, ani Sandra nie mają zamiaru ze mną rozmawiać. Ich wybór, może i chcą mnie wywalić, wiem, że jestem zagrożeniem, ale takim zachowaniem obie psują sobie relacje z jurorem, co w przypadku Sandry jest zrozumiałe, bo jedyna gra, jaką ona zna, to prawdopodobnie Simsy, ale Pati do tej pory grała świetnie i aż dziwię się, że teraz tak nawala.

Meciek wspominał jak do tego wszystko doszło

Meciek: Spectara wygrała HoH. Wow, nie spodziewałem się, że będzie miała szansę coś zrobić w tej grze oprócz kombinowania z Seekirem na temat tego, jak jeszcze bardziej ośmieszyć Seekira w tej grze, ale okazało się, że będzie miała okazję mnie wywalić. Good for her, to wciąż nie daje jej żadnych szans na wygraną, ale wciąż, good for her!

Pati zaczynala rozmyslac

Pati: nie moge sie obudzic z reka w nocniku podczas finalowej czworki. liczy sie tylko veto. kto wygra ten glosuje. Mecek - wiem ze mnie nie wyeliminuje. Krystian? nie wiem

Pati: Meciek jest lepszy w zadaniach jednak i moze dalej zagrazac, jednak on na pewno zaglosuje na Spectarę w razie wygranej Veto. A krystian na pewno nie. Krystian mysle ze wyrzuci mnie lub sandre, choc bardziej mysle ze woli wyrzucic mnie.

Pati: Krystian mi nawet mowil ze nie ma z nikim ukladu i ze jest otwarty na wszystko, ale ja wole go zamknac w domu jury

Pati przekazala Meckowi informacje. Napisala do Sandry na temat swoich przemyslen kogo oni by wyeliminowali.

Sandra: jesli meciek na pewno wywali spectare to glosujemy na krystiana ale musimy byc pewne

Sandra: kibicuje pati, mimo wszystko i chce zeby nie odpadla

Meciek: Mysle ze uda mi sie przekonac sandre zeby na mnie nie glosowala

Meciek: jest szansa ze zostane

Meciek: jak zostane to zawyje. zostane bedac biggest threat. xd

Sandra: Chxe zeby Pati wygrala, ale sama mi napisala ze jej bedzie ciezko wybrac ktoras z nas w finale i nie chce tego robic. Mysli, zeby zostawic Mecka a zeby Krystian odpadl. ale nie wiem czy to dobry pomysl


Pati zaczela miec przemyslenia w druga strone

Pati: Ale meciek tez jest wiekszym zagrozeniem, nie wiem. nie wiem co zrobic okaze sie jak bede miala zaglosowac. krystian mnie wyrzuci ale meciek ma wieksze szanse w finale

Sandra: mam zle przeczucia, nie wiem. nie ufam mu

Pati: Nie moge wyjsc na idiokte. zostawiajac mecka kiedy okaze sie ze wygra wszystko do konca. chyba nie moge az tak ryzykowac.

Spectara nagle sie obudzila

Spectara: O Bożeeeeee dzisiaj eksmisja


Czas przejść do domowników.

Houseguests it's time for the first Live Eviction tej nocy.  Przejdzmy do rzeczy, mam nadzieje ze wszystkie decyzje zostały podjete bez problemów. Krystian oraz Meciek - zaraz wasi współmieszkancy oddadzą głosy. Jako nominowani nie możecie głosować. Spectara jako HoH głosujesz tylko w przypadku remisu. Po kolei każdy z was uda się do pokoju zwierzeń i odda głos. Jednak zanim to zrobicie Krystian oraz Meciek mają ostatnią szansę na zmianę waszej decyzji w mowie.


Meciek: First and foremost I just want to say I feel so honored and so blessed to be given the opportunity to comeback to this house. Kamel thank you from the bottom of my heart. I have been fan of this show since season 1, I have the greatest respect for this game, I have a love for this game and it very much saddens me that I'm the only person in this house that feels that way. It also saddens me that these people are too afraid to stand on their own two feet and make a stand and use the brain the good lord has graciously given them. And I came here to play the game that I love but unfortunately other people had a different agenda, and that agenda is to sit around for the entire game and write Spectara a paycheck, so congratulations. And absolutely no regrets, only choices because at the end of the day I can say - I've made my own.

Krystian: POZWÓLCIE MI ZOSTAĆ LAST FB'S BITCH STANDING



Kamel: Pati nie wiedziała do samego końca na kogo oddać swój głos. Była blisko z Mećkeim ,który był zagrożeniem. Nie ufała Krystianowi, który zagrożeniem nie był. Jak zdecyduje? Hi Pati. Please cast your vote to evict

Pati: I sadly vote to evict Maciek.

Kamel: Sandra powiedziała, że wesprze Pati w czymkolwiek nie zadecyduje. Czy dotrzyma słowa? Hi Sandra. Please cast your vote to evict.

Sandra
: I vote to evict Meciek




Mieszkańcy! Wszystkie głosy zostały oddane.
Kiedy wyjawię wyniki wyeliminowana osoba będzie miała tylko moment
na pożegnanie się, zabranie swoich rzeczy i wyjście z domu.


Stosunkiem głosów.

2:0

Meciek - zostałeś wyeksmitowany z domu BB.









Kamel: Meeeciek! Spodziewałeś siętego, że dtorwasz aż do 92 dnia, w tym do 88 bez bycia nominowanym? Będziesz w aż 40 odcinkach! :O

Meciek: Nie spodziewałem się, że będę ostatnią lojalną osobą z mojego sojuszu, która będzie w grze. Podejrzewałem, że wywali mnie ktoś typu Seekir, który zionie do mnie nienawiścią jak smok wawelski - średnio co dziesięć minut. Ale nie ma za co Kamel, przynajmniej odcinki będą ciekawe.

Kamel: Jak oceniasz swoją grę? Jak myslisz co się stało, że to ty dziś odpadłeś. Głosy się zmieniały do samego końca.

Meciek: Odpadłem, ponieważ byłem największym zagrożeniem dla Pati. To ona ciągnie za linę w sojusz u dziewczyn. Próbowałem przekonać ich, żeby pozostawili mnie w grze, ale oczywistym będzie, że spróbują mnie wywalić przy pierwszej okazji.

Kamel: Any final thoughts? Regrets? Komuś kibicujesz? Jak myslisz kto pojawi sie jako postać epizodyczna w Modzie na Sukces?

Meciek: Jak już mówiłem w mojej mowie - No regrets, only choices, because at the end of the day - I've made my own. Myślę, że z pozostałych w grze osób tylko Pati zasługuje na rolę epizodyczną w Modzie na Sukces.

Kamel: Ponieważ zostałeś wyeksmitowany pozostali przesłali ci wiadomości pożegnalne. A ty zostajesz 9 członkiem jury. Już 22 grudnia - one week from tonight - pomożesz wskazać zwycięzcę tej edycji BB!




Krystian: Meciek jesteś lampuciara pijacka, weź się za siebie.

Pati:  Meciek fajnie mi sie z toba gralo tylko nadszedl ten etap, ze musimy się rozstac. Nie sadzilam ze ja i ty mozemy razem grac i to tak blisko nie wykorzystujac sie wzajemnie. Jest mi bardzo ciezko, przepraszam za fałszywe nadzieje dzisiaj, ale mimo wszystko wiesz ze grales znakomicie i jestes ogromnym zagrozeniem. ta eksmisja jest najcięższą do tej pory, przy Anji nie malam wplywu na to kto odpadnie, a tutaj :( Bardzo cie przepraszam, ale chce wygrac, a czuje ze mam szanse. mam nadzieje ze nie bedziesz mi miec tego za zle

Spectara: Przepraszam, ale byłeś zbyt dużym zagrożeniem i wzięcie Ciebie do finału równałoby się z definitywną porażką (nie żebym i tak pewnie miała jakieś szanse, ale still XD). Prowadziłeś bardzo dobrą grę, nie byłeś ani razu nominowany, masz dobrą opinię w jury, wygrałeś kilka zadań - serio to byłby strzał w stopę. Ale mam nadzieję, że rozumiesz o co mi chodzi. Nie nominowałam Cię też ze złośliwości ani nic, w jakimś momencie nawet udało nam się dogadać.

Sandra: Dzieki za wspolna gre




Kamel: Sezon wkracza w moment kulminacyjny. Read next episode żeby sprawdzić kto wygra kolejne HoH - jedyne po którym będzie można wygrać drugie z rzędu. Już w kolejnym odcinku przekonamy się kto zajmie czwarte miejsce. Następnie Special Episode w którym finałowa trójka będzie wspominać edycję i zacznie pierwszą część finałowego HoH. And on Sunday. One Week from tonight. It's the grand Finale. Kto zwycięży? From the outside of the Big Brother House. Im Kamel Chen Moonves. Goodnight.

CONFESSIONALS
WEEK 13 - Final Five

Pati 4+14   (375)
Krystian 2+10     (208)
Sandra 6+9  (263)
Spectara 3+4   (295)

5.Meciek 3+12    (216)

6.Seekir   (240)
7.Anja   (323)
8.Chanel   (145)
9.Patryk  (110)
10.Patka (126)
11.Duncan (182)
12.Charlotte   (77)
13.Mikki   (148)
14.Rafix     (121)
15.Frio   (66)
16.Rafi   (51)
17.Felixuss   (13)
18.Dark (25)
19.Venstey  (35)
20.MD   (7)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Big Brother S07E43 Season Finale

To było wyczerpująće 99 dni dla produkcji i dla zawodników I to własnie dziś mija deadline sezonu. Dziś ktoś zostanie zwycięzcą Bi...