niedziela, 22 grudnia 2019

#108 Jury voting

Kamel Chen: Finaliści- Pati i Sandra wypowiedzieli swoje mowy, pytania zostały zadane. Jurorzy mają
teraz wszystko, aby podjąć decyzję, kto powinien wygrać

BIG BROTHER 7: ALL STARS

Po kolei jurorzy teraz będą podchodzić i oddawać swoje głosy poprzez włożenie
klucza z nickiem finalisty w to miejsce:


<podchodzi Mikki ze szklanką wody>

Mikki: Głosuje na osobę, która jest najlepszym graczem tej edycji, a ta druga jest żenująca i wszystko składa się na to, że nie była wcale dobrym graczem i współczuję jej, że musi atakować każdego jurora.  Get that Dick, honey, bo na razie masz dry pusię i to widać <wkłada klucz>

<podchodzi Charlotte w okularach przeciwsłonecznych>

Charlotte: Głosuję na osobę, które odpowiedzi bardziej mi się podobały <wkłada klucz>

<podchodzi Duncan w koszulce z napisem Nix oddaj moje 100 złoty>

Duncan: Głosuje na osobę, której odpowiedzi na pytania oraz gra podobały mi się bardziej i uważam, ze zasługuje na zwycięstwo oraz wygrana tej osoby będzie idealnym zakończeniem tego sezonu. Good luck for both of you. ; ) <wkłada klucz>

<podchodzi Patka przebrana na jasełka>

Patka: Osoba, na którą chciała oddać głos odpadła, więc głosuję na jedną osobę, ponieważ ta druga zbyt dużo straciłą w moich oczach <wkłada klucz>

<podchodzi Patryk ze zdjęciem ksero>

Patryk: Głosuję na osobę, ktora grała wybitnie dobrze jak na swoje warunki <wkłada klucz>

<podchodzi Chanel i nie zmienia nikt kanału>

Chanel: Głosuję na osobę, która zawsze była w porządku względem mnie oraz starała sie abym nie odpadła z gry <wkłada klucz>

<podchodzi Anja, flipuje wig z klasą>

Anja: Głosuję na osobę, która did that and slayed us all. <wkłada klucz>

<podchodzi Seekir w kapeluszu z Wietnamu sugerującym edycje Polands vs Vietnam>

Seekir: Głosuję na osobę, która w mojej opinii bardziej zasługuje na zwycięstwo, miała lepszą strategię i prowadziła spokojniejszą i przemyślaną rozgrywkę. <wkłada klucz>

<podchodzi Meciek, mówiąc ze nie jest z Londynu>

Meciek: Głosuję na osobę, która opuściła farmę w przeciwieństwie do osoby, która ma chlew w głowie <wkłada klucz>

<podchodzi Krystian, Duncan patrzy z zazdrością na sposób trzymania klucza przez Krystiana>

Krystian: Głosuję na osobę, która grała po prostu najlepiej. <wkłada klucz>

<podchodzi Spectara, Maw macha z widowni, Rafix mdleje>

Spectara: Głosuję na osobę, która dała popis niesamowitej gry i zwycięstwo się jej po prostu należy. Metodyczność, krok do przodu, pozory, samodzielność. To był breakthrough of the season. <wkłada klucz>




Kamel Chen: Głosowanie zakończone. Pati, Sandra - za moment któraś z was zostanie zwycięzcą!
Ale zanim..pamietajmy ze finalu, jurorów nie byłoby gdyby nie oni...osoby prejury!

Rafix: Grało się ogólnie spoko - szkoda tylko, że odpadłem w momencie, w którym gra dopiero zaczynała się rozkręcać. No i ofc drugi raz wyleciałem przez Diamond Veto - klasyk. Żyje się dalej. Jestem dumny, że dziewczynom udało się dotrzeć do samego końca - w momencie gdy trafiłem na blok to ta trójka była po mojej stronie. Cieszę się, że Specia wyszła ze swojej strefy komfortu i zaczęła grać z ludźmi, z którymi niekoniecznie chciała grać na początku oraz z Sandry, że chociaż popełnia błędy to uczy się i idzie dalej. A Pati jest po prostu królową tego sezonu nieważne czy wygra czy nie. Ktokolwiek wygra, i tak będę szczęśliwy. wszystko by mi się udało gdyby nie ta głupia banda i ich gadający pies : (

Frio: Dziękuję każdemu, że mogłam znowu zagrać, aby szybko odpaść. Nie mam nic więcej dopowiedzenia. A finałowej trójce życzę powodzenia, nie źle graliście, jeśli jesteście w tym miejscu, a ja w tym. Szkoda, że zawsze jestem ta najgorsza. Może kiedyś się znów spotkamy? Chcę znów odpaść na początku gry. Proszę.

Rafi: Dziękuję za zaproszenie mnie do udziału w grze. Pomimo, że udział w niej był krótki i dosyć trudny jeśli chodzi o moją historię, to nie żałuję ani jednej rzeczy, której tam dokonałem. Wreszcie byłem nastawiony na luzie i cieszę się, że mogłem to doświadczenie dzielić z tymi ludźmi. Pozdrawiam 🙂

Felixuss: W sumie to szkoda strzępić ryja, nawet nie doszedłem do fajnych zadań.

Dark: Śliczna finałowa trójka zawierająca same dobre dusze. God bless you all.

Venstey: ja juz nie pamietam nic z tego sezonu bo szybko sflopiłem ale pozdrawiam wszysktich moich fanów i w ogole  wszystkich

MD: Hmm... pozwolę sobie nie pisać nic wiecej, bo no nawet na discord nie weszłam jak to się zaczynało xd


Kamel: Przed nami juz tylko odczytanie głosów!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Big Brother S07E43 Season Finale

To było wyczerpująće 99 dni dla produkcji i dla zawodników I to własnie dziś mija deadline sezonu. Dziś ktoś zostanie zwycięzcą Bi...