niedziela, 22 grudnia 2019

#106 Final HoH, Part 3


To zadanie nazywa się
JURY LETTERS!

i oto jego zasady.
każdy juror "napisał" dla was list, w którym zawarł po 4 informacje.
Jedna z nich jest fałszywe. Waszym zdaniem jest odgadnac która.
Poprawna odpowiedz - pkt, zła odpowiedz - 0.
Osoba, która zbierze najwięcej pkt po 11 pytaniach wygra HoH!

KamilDziś o 15:32
Good morning sluts. Szkoda ze nie ma w finalu w wigilie, bo wiecej osob by przemowilo ludzkim glosem. Na wstępie chce zaznaczyc ze jestem zniesmaczony tym, że jako jedyny juror nie wygralem zadnego zadania(A).
Głosowanie 9 razy to zdecydowanie za mało, jak na sezon z 20 osobami (B).
No co to ma byc ze taka legenda jak ja odpada 58 dni przed finałem?(C) I to przez głupi twist z trzecim nominowanym (D). Absolutely not a chance. Stay tuned. Mikki

SandrcziDziś o 15:32
XD

KamilDziś o 15:32
<wybieracie jedna literke> xd
macie 40 sekund
na priv XD

PatiDziś o 15:33
okXD

KamilDziś o 15:34
Obie dalyście A. Odpowiedz to C. Mikki odpadł 59 dni przed finałem
Pati - 0
Sandra - 0
Hej. Dużą satysfakcje w czasie gry dało mi wygranie zadania Camp Rock(A). To było zaraz po tym jak Rafi mnie nominował i przetrwałam 13-0.(B) Niestety potem gra wygladala o wiele gorzej i ludzie stali się nieznośni. Najpierw Chanel mnie nominowała na double eviction (C), potem Meciek, a potem odpadłam JEDNYM głosem, tak ze zdazylam zaglosowac tylko 8 razy licząc twisty (D). No żarty! Pozdrowienia. Charlotte
Pati - B
Sandra - A
Odp. to B. Charlotte odpadła 14-0
Pati - 1
Sandra - 0
Czesc i czolem, bitter rats. W tej edycji szlo mi tragicznie w zadaniach. Wygralem tylko jedno(A). Jeszcze częściej niż zwykle byłem nominowany. TRZY RAZY (B). Na fotelu nominacyjnym siedziałem dnia 40, 47 oraz 61.(C) Kiedy odpadał Rafix dostałem 5 głosów(D)! Nie wybacze tego tym osobom! Zartuje. Niech wygra lepszy.Duncan PS Nix oddaj moje 100 złotych
Pati - D
Sandra - D
Pati - 2
Sandra - 1
Witajcie moje perełki! Ta gra była bardzo męcząca. Najgorszy był dzień 41, kiedy musiałam uzyć mojej mocy (A). Wygrałam ją w ostatnim tygodniu Paranorml Activivty Comp (B), istny koszmar. Nieciekawy okres to HoH Rafiego, jednak udało nam się z Charlotte przetrwać dzięki mojemu Veto (C). Szkoda tylko, że pod koniec odpadłam pierwszy raz siedząc w czwartek na fotelu :frowning: (D). Wesołych świąt, udanych jasełek! Patka
Pati - A
Sandra - B
Pati - 3
Sandra - 1
Siema wszystkim! To był super sezon, szkoda tylko, że w jego trakcie nominowałem tylko jedną osobę(A). Gra nie zaczęłasię dla mnie zbyt ciekawie bo Venstey uznał mnie za podejrzanego(B). Pozniej tez nie było kolorowo, gdy cztery razy musiałem w czwartek siedzieć na fotelu nominacyjnym (C). Zadań może nie wygrywałem duzo, ale byłem pionierem paczek (D). Na razie i powodzonka. Patryk
Pati - C
Sandra - C
Pati - 4
Sandra - 2
Hejka wszystkim. Co tam. Nawet nie wiecie jak trudno bylo wytrzymac w domu tydzień bez Patryka (A). Bylo to bardziej męczące niż moje drugie nominacje jak wygrałam drugie HoH(B). Nikomu nie polecam nominować łącznie czterech osób(C). Wiedzialam ze mnie uznacie za zagrożenie, chociażby, że oprócz dwóch HoH wygrałam też dwa Veta(D). Grusse und Kusse. Chanel
Sandra - A
Pati - C
Pati - 4
Sandra - 3
Hi Legends. You have done it again. Constantly raising the bar for us all. Nie to co ja, która wygrała aż jedno zadanie (A). Niemniej jednak moim osiągnieciem było wytrwanie 70 dni z rzędu bez nominacji (B). Bardzo nie lubię nominować, dlatego cieszę się, że nie musialam wskazywać zastępcy (C). Jedyne Veto, które toleruje to Blackhole Veto (D). Love and kisses. Anja
Sandra - C
Pati - C
Pati - 5
Sandra - 4
Hi. Gratulacje dotrwania do finału. Teraz przeczytam wam coś o mnie. Grę zacząłem od niechcenia, chociaż udało mi się wygrać HoH dnia 3.(A). Niestety moja passa w zadaniach się nie utrzymywała, bo na kolejny triumf musiałem czekać 65 dni(B). Podczas gry byłem bardzo zdziwiony wynikiem głosowania 6-3, kiedy udało mi się przetrwać z Charlotte(C). Byłem jedynym HoH, który musiał oddać głos (D). Good luck. Seekir
Pati - C
Sandra - C
Pati - 6
Sandra - 5
What's up queens. Na wstępie chce zaznaczyć, że jestem zniesmaczony tym, ze Patryk raz mnie pozbawił głosu(A). Niesmak pozostawia również wasza ZAWIŚĆ, bo nie daliście mi żadnej paczki(B). Jedyne na co mogłem liczyć to na siebie wygrywając łącznie 4 zadania(C). Jestem Meciek i jestem z Londynu i nic co napisałem nie jest prawdą(D). Don't die out there. Meciek
Sandra - D
Pati - D
Pati - 7
Sandra - 6
Najdroższe głupie gady. To była wspaniała gra, która niestety się skończyła dla mnie dnia 93(A). W trakcie edycji nigdy nie wygrałem HoH, ale za to dwa razy z rzędu miałem Veta(B). Moją ulubioną mocą był Chaos(C). Pozdrawiam i cieszcie się, że nie ma mnie w finale, bycie nominowanym 8 razy to osiągnięcie(D)! Nie pozdrawiam. Krystian
Sandra - D
Pati - A
Poprawna odpowiedz to
A
Pati - 8
Sandra - 6
GRATULACJE PATI
YOU ARE THE FINAL HEAD OF HOUSEHOLD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Big Brother S07E43 Season Finale

To było wyczerpująće 99 dni dla produkcji i dla zawodników I to własnie dziś mija deadline sezonu. Dziś ktoś zostanie zwycięzcą Bi...