wtorek, 17 grudnia 2019

#103 Veto Meeting and Eviction





Sandra: Hej wszyscy. Czas na ceremonie Veto.

Sandra::    Krystian oraz ja zostalismy nominowani przez Pati do opuszczenia gry.  Jednak mam moc do zawetowania jednej z  nominacji.


Sandra: Zadecydowałam...oczywiście użyć Veto

Sandra: Pati - ponieważ zawetowałam twoją nominację musisz teraz wskazać zastępcę.

Pati: Jedyna opcją jest...Spectara.

Sandra: Ta ceremonia Veto została zakończona.


Kamel:  Sandra - ponieważ nominowani nie głosują, a szans na remis nie ma - ty jesteś jedyną osobą, która odda dziś głos.



Kamel: Spectara, Krystian - zaraz ktoś z was opuści dom. Jednak zanim Sandra odda głos macie ostatnią szanse na zmianę jej decyzji w mowach.

Spectara: To było bardzo długie 93 dni, ale przez te 93 dni wydarzyło się bardzo wiele. Chciałabym z Wami powalczyć wspólnie o miejsce w finale i mam nadzieję, że tak się stanie. W razie czego, dziękuję za miłą grę. <3

Krystian: Sandra, jeżeli chcesz mieć jakiekolwiek szanse to zatrzymaj mnie w grze i znajdziesz się w finape


Kamel: Sandra, please stand and give us your decision

Sandra: Wybieram Ciebie Krystian, dlatego poniewaz na ta chwile jestes dla mnie wiekszym zagrozeniem niz Speca. Dziekuje za wspolna gre

Kamel: Krystian - it's official. You are evicted from the big brother house.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Big Brother S07E43 Season Finale

To było wyczerpująće 99 dni dla produkcji i dla zawodników I to własnie dziś mija deadline sezonu. Dziś ktoś zostanie zwycięzcą Bi...