poniedziałek, 18 listopada 2019

#75 Veto Meeting, Week 9







Sandra: Hej wszyscy. Czas na ceremonie Veto.

Sandra::  Ja oraz Patryk zostaliśmy nominowani przez Anję do opuszczenia gry. Jednak mam moc do zawetowania jednej z nominacji.

Sandra: Patryk - dam Ci teraz szansę, żeby powiedzieć mi dlaczego mam uzyć veto na Tobie.

Patryk: <brak>

Sandra: Zadecydowałam użyć Veto na sobie. Życzę wszystkim dobrej nocy. Patrykowi, i osobie która będzie na moim miejscu życzę powodzenia.

Sandra: Anja - ponieważ zawetowałam Twoją nominację teraz musisz wskazać zastępcę.

Anja: Patka - Przykro mi kochana, ale ostatnio miałyśmy słaby kontakt, a ja zbyt dużego wyboru nie posiadam. 😞

Sandra: Ta ceremonia Veto została zakończona.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Big Brother S07E43 Season Finale

To było wyczerpująće 99 dni dla produkcji i dla zawodników I to własnie dziś mija deadline sezonu. Dziś ktoś zostanie zwycięzcą Bi...