poniedziałek, 4 listopada 2019

#59 Veto Meeting, Week 7






Sandra: Hej wszyscy. Czas na ceremonie Veto.

Sandra::  Seekir oraz Patryk zostali nominowani przez Mećka do opuszczenia gry. Jednak ja mam moc do zawetowania jednej z nominacji.

Sandra: Seekir, Patryk - dałam Wam szansę w zadaniu na wykazanie się na kim powinnam uzyć Veto, jednak ostateczna decyzja zalezy ode mnie.

Patryk: tak w zadnaiu w drodze na pociąg xd

Seekir: w zadaniu  na którym zmokłem xd


Sandra: Zadecydowałam.... użyć Veto na Patryku. Seekir przepraszam za duzo sie dzieje.

Sandra: Meciek, ponieważ zawetowałam twoją nominację musisz teraz wskazać zastępcę.



Meciek: Ponieważ Sandra zawetowała jedną z moich nominacji muszę teraz wskazać zastępczą nominację.
Przykro mi Charlotte, ale wiele się dzisiaj działo i to ty zajmiesz miejsce Patryka.
Chcę jednak powiedzieć coś do jednej osoby w tym domu.
"Miałeś takie sytuacje w życiu, że musiałeś kłamać? Musiałeś się tak patrzeć na kogoś i kłamać? Yhym. No nie do końca jestem zadowolona z Twoich wypowiedzi, bo wiem jakieś inne rzeczy... które do mnie gdzieś tam doszły, tak?! Yy a dla mnie władza to przede wszystkim szczerość, może nie zawsze możesz powiedzieć, to co chcesz, ale tyle mężczyzn mnie już w życiu okłamało, patrząc mi prosto w oczy, że nie zniosę tego kolejny raz. Rozumiem, że jest inna sytuacja, ale można jakoś to w inny sposób, tak? A wiem jak jest, tak? W tym momencie jako gracz, tak? Też w pewien sposób zostałeś skreślony!"
Kto jest adresatem tej wiadomości domyślcie się sami.

Sandra: Ta ceremonia Veto została zakończona.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Big Brother S07E43 Season Finale

To było wyczerpująće 99 dni dla produkcji i dla zawodników I to własnie dziś mija deadline sezonu. Dziś ktoś zostanie zwycięzcą Bi...