poniedziałek, 28 października 2019

#52 Veto Meeting, Week 6






Pati: Hej wszyscy. Czas na ceremonie Veto.

Krystian::  Ja oraz Duncan i Mikki zostaliśmy nominowani przez Pati i MVP do opuszczenia gry. Jednak ja mam moc do zawetowania jednej z nominacji.

Krystian : Duncan, Mikki- dam wam szansę powiedzenia mi dlaczego powinnam użyć Veto na Was.

Mikki:  zrobie ci dobrze a jak nie uzyjesz na mnie to nie pojdziesz do nieba

Duncan:  Krystian gratulacje wygrania veto wiem, ze użyjesz na sobie kto by tak nie zrobił. Jednak gdy użyjesz veto na mnie oddam sie Tobie na cała noc! Mrrr! 🐯


Krystian: Zadecydowałem.... użyć Veto na sobie Pati ponieważ zawetowałem twoją nominacje musisz wskazac zastepce.

Pati: Sandra. Musialam kogos dac zamiast Krystiana, wiec wybralam ciebie. Wiem ze nie ma znaczenie kogo dam i tak ktos inny dopadnie

Pati: Sprawdzmy jescze czyj glos zostal zablokowany

MVP: Osobą z zablokowanym głosem jest Mećka

Pati: Ta ceremonia Veto została zakończona.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Big Brother S07E43 Season Finale

To było wyczerpująće 99 dni dla produkcji i dla zawodników I to własnie dziś mija deadline sezonu. Dziś ktoś zostanie zwycięzcą Bi...