sobota, 26 października 2019

#48 Nominations Ceremony, Week 6




Pati: Hej wszystkim, czas na ceremonie nominacji!





Pati: To jest ceremonia nominacji. Jednym z moich obowiązków jako HoH jest nominowanie dwóch osób do eksmisji. Przede mną znajduje się pudełko z kluczami:

Znalezione obrazy dla zapytania big brother nomination box

Pati: W pudełku znajdują się klucze osób, które zostały nominowane. Gdy przekręcę klucz twarz 
nominowanej osoby pojawi się na ścianie pamięci.

Pati: Pierwszą osobą, którą nominowałam jest...





Pati: Drugą osobą, którą nominowałam jest...




Pati:  Duncan, Krystian - po wydarzeniach z ostatniego czasu moja decyzja nie mogła być inna. Wasze zachowanie było poniżej poziomu. Zero klasy, szacunku. Rzucaliście się na mnie jak wściekłe świnie, którym zabrano jedzenie. To jest gra, gra w internecie. Jestesmy dorosli i chyba kazdy wie, że powinno sie szanowac decyzje każdego w każdeym momencie, a nie tylko wtedy jak ta osoba, robi to co wy chcecie. Nie spodziewałam się po Was takiego zachowania. Swoje rozumowanie wam przedstawiłam od razu po podwojnej eksmisji, zdecydowaliście się je przyjąc do wiadomości dopiero po tym jak wygrałam. Może Mikki i Meciek mnie obrażali, ale sojusz był z Wami i to przez was czuje sie zdradzona. Powodzenia w Veto i wszystkiego najlepszego Duncan.

Pati:  Przekonajmy się teraz kto jest trzecim nominowanym.



Pati: Ta ceremonia nominacji została zakończona.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Big Brother S07E43 Season Finale

To było wyczerpująće 99 dni dla produkcji i dla zawodników I to własnie dziś mija deadline sezonu. Dziś ktoś zostanie zwycięzcą Bi...