poniedziałek, 21 października 2019

#44 Veto Meeting, Week 5




Pati: Hej wszyscy. Czas na ceremonie Veto.

Pati:  Frio oraz Patryk zostali nominowani przeze mnie do opuszczenia gry. Jednak ja mam moc do zawetowania jednej z mojej nominacji.

Pati: Frio, Patryk- dam wam szansę powiedzenia mi dlaczego powinnam użyć Veto na Was.

Frio:   Zrób tak, jak podpowiada ci serce. Mam nadzieję, że postąpisz słusznie.

Patryk:  Droga Pati, powinnaś użyć Veto na mnie, gdyż zawsze mieliśmy pozytywne stosunki. Nigdy nie żartowałem sobie z Ciebie, ani nie wyzywałem. Ponadto postaram się teraz mieć z Tobą lepszy kontakt oraz więcej się udzielać 😀 Dodam też, że nigdy nie byłaś i nie będziesz u mnie na celowniku

Pati: Zadecydowałam.... nie używać Veto. Pewne sprawy zostały wyjaśnione a ja przeproszona, wiadomo za co. :)


Pati: Ta ceremonia Veto została zakończona.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Big Brother S07E43 Season Finale

To było wyczerpująće 99 dni dla produkcji i dla zawodników I to własnie dziś mija deadline sezonu. Dziś ktoś zostanie zwycięzcą Bi...