poniedziałek, 14 października 2019

#37 Veto Meeting, Week 4








Chanel: Hej wszyscy. Czas na ceremonie Veto.

Chanel:  Ja oraz Rafi zostaliśmy nominowane przeze Charlotte do opuszczenia gry. Jednak ja mam moc do zawetowania jednej z jej nominacji.

Chanel: Rafi- dam Ci szansę powiedzenia mi dlaczego powinnam użyć Veto na tobie.

Rafi: Gratulację zdobycia Veto. Nie oczekuje ze uzyjesz go na mnie, ale byłoby mi bardzo miło :).

Chanel: Zadecydowałam....użyć Veto na sobie.

Chanel: Charlotte- ponieważ zawetowałam Twoją nominację, teraz musisz wskazać zastępcę.

Charlotte:  Moim zastępczym nominowanym jest Spectara, pojawiły się pewne informacje, które skłoniły mnie do takiej, a nie innej decyzji.  Spectaro, rola marionetki mnie nie interesuje, odkryłam, że nie grasz fair.

Chanel: Ta ceremonia Veto została zakończona.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Big Brother S07E43 Season Finale

To było wyczerpująće 99 dni dla produkcji i dla zawodników I to własnie dziś mija deadline sezonu. Dziś ktoś zostanie zwycięzcą Bi...